haha, ja echt schattig hoe hij met die speen doet! Ik moet ook op tijd naar bed, morgen werken, maar zal wel weer na twaalf worden hier. Slaap lekker!
hey meiden na deze oh zo leuke dag ga ik lekker naar bedje zo meteen dus ik kom ff houdoeeeee zeggen ! vannacht lekker dromen over jullie hahaha ik vond het echt toppie en heb al gestemd voor een nieuwjaarsborrel haha en dan met allemaal man vond het ook leuk en Mr T ook die heeft nog heel wat na liggen babbelen en ging fijn dromen over demi haha nou meissies tot morgen en weltruste
Demi ligt nu ook alleen maar te spoken, af en toe hoor je haar helemaal schaterlachen in haar slaap en dan weer huilen.... Ze ligt te lachen omdat ze Tim heeft gezien en te huilen omdat ze hem nu al mist.... Die kinderen achhhhhhh........ Niet naar dromen he? Slaap lekker wijffie! Tot morgen
Lieve meiden super bedankt voor de leuke dag! Heb zoals gewoonlijk niet alle 10 blz teruggelezen, maar ik denk aan jullie! Meeting was echt een super idee! Truste allemaal! XXXXXXXXX
Ik ga jullie verlaten.We hebben de meeting gehad en dat viel zo tegen. grapje Maar ik ga jullie wel verlaten voor een paar dagen.WIj gaan er even een midweekje tussenuit. Tot vrijdag.
Meis heel veel plezier! Doe je mannetje en kiddies te groetjes, geniet er lekker van meis! Als het goed is wordt het weer ook steeds beter deze week. Fijne vakantie meis, tot vrijdag!
Hey meiden Zo te lezen hebben jullie een super dag gehad! Jammer dat ik het niet heb kunnen redden, maargoed de volgende keer ben ik er bij hoor Leuke foto's allemaal hoor...
@ nona: Ik vond het ook zoooooo ontzettend jammer! Ik was helemaal jaloers na alle foto's te hebben gezien. Mijn collega kon het ook niet oplossen omdat ze zelf clienten heeft op de tijd dat ik weg zou willen gaan... dus dan moet ik wel he