Nou waarom niet? Geven wij erom? We hebben allemaal prachtkinderen dan mag er toch wel een paar kilo'tjes extra aanzitten? (The Lovehendels )
@Wicjuh: hoop dat je je snel beter voelt meis! @Miekje: ja dat met die speen is echt grappig! Hup bijna dat hele ding in z'n mondje @Emma,Zuurtje,Pooh,Boja en DaisySanchez: trusten meiden! @redone: Fijne vakantie! @Mamanona: Leuk hoor, die foto's! En ben je erg dankbaar dat je de meeting georganiseerd hebt! Meiden, jullie zijn allemaal schatten!Vind het zooooooo fijn dat ik een deel van jullie ontmoet heb! En ik hoop dat ik de rest snel mag ontmoeten!
hahah graag gedaan hoor meid! zou t zo weer doen! vond het ook heel leuk om jouw te zien! het was allemaal we chaotisch he,de volgende x is t vast een stuk rustiger,moeten iig langer de tijd nemen! ik ga zo lekker douchen! dag meiden!
Hoi mede mama's. Ik kwam even kijken waar Daisy uithing! Heb ff snel gelezen dat jullie vandaag een meeting hebben gehad. Wat leuk zeg. Heb 1 foto kunnen zien. Wilde op jullie hyves kijken, maar daar mag ik natuurlijk niet op omdat ik febr. mama ben Wij hebben volgende week onze 3e meeting. Ik heb er enorm veel zin in. En volgens mij hebben jullie het erg leuk gehad. Ow, ik heb er ook echt zin in. Slaap lekker allemaal Liefs Boney
Waar hebben jullie eigenlijk gemeet? Ziet er leuk uit zo met dat bos op de achtergrond. Kunnen jullie niet wat foto's in jullie albums zetten? Kan ik ook ff spieken.... Ik ga slapen. Doei
hhaha ja helaasvoor jouw heen hyves gespiek! we hebben het erg leuk gehad! en er komt snel weer een meeting! jullie volgende week ook veel plezier!
MEETING MAMA'S: zouden jullie de foto's die jullie gemaakt hebben bij mij op msn in de gedeelde mappen willen zetten please : mailen mag ook! mn email adres staat in t vakje heironder MSNlive bedankt alvast! knuffels Nona.... ik ga nu daadwerkelijk douchen en naar bed! tot gauw!
Dank je wel. Was dit voor het eerst dat jullie gingen meeten? Wij hebben het met dikke buiken gedaan en toen onze beebs een week of 6 waren en nu volgende week weer. Fijn he om zo close te zijn. Ik vind het heerlijk! Nu echt weg.
Goeiemorgen! Hier heeft Sam het schreeuwen en gillen ontdekt en soms doet hij alleen zijn mond open en komt er geen geluid Pffffff ik begin dit weer echt beu te raken! Ik kijk ook al uit naar de volgende meeting!
Ikk? of Julen? Ikke niet, hahaha, volgende keer maar geen slippers aan met gladde opstapjes... Julen: nee ook geen blauwe plek of blauwe lippen.. hihi heeft gewoon een heeeeeeel grote mond (nu al.. )
Ja, zag jullie ineens rechtsaf gaan, de parkeerplek op.. Ja, als je meisje honger heeft, dan maar even stoppen en eten geven..