Zo, goeiemorgen! Hier alles goed gegaan vannacht, meneertje was uitgeput en kwam pas om 8.00 uur vanmorgen, dat is ff wat anders dan 6.30uur.. Straks werken, slaapdienst, bleh.. Nog helemaal geen zin in... Idd Pooh: wat een rotweer, worden we niet echt vrolijk van.. Maar ben die 'binnen'-blijf-dagen' wel zat.. Ik wil naar buiten! Met ZON... Zo, nu eerst maar eens een senseootje zetten voor mezelf...
Ik ben idd zo'n persoon die van alles meemaakt, valpartijen, knoeien, ergens tegen aanlopen, hihi, dat soort dingen trek ik gewoon aan.. Julen doet t super vanmorgen.. Ligt lekker in de box te spelen nu.. Leuk he, dat Sam zijn stem al flink aan t ontdekken is! Julen schreeuwt nog niet, die is nu druk met proberen te kruipen (raar kind)...
He meiden, hier ben ik snel eventjes. Is druk vandaag dus zal er weinig zijn. Het spijt me zeer maar ik ben erg blij dat jij degene bent die viel haha, normaliter zijn dat soort klungelige (sorry!) acties volledig mijn ding zeg maar haha. Ik kan dus ook erg onhandig zijn. NIno kan ook al aardig schreeuwen, vind ie geweldig! Het brabbelen wordt al flink afgewisseld met schreeuwen en gillen. Vind ie één groot feest Fijne dag allemaal en misschien tot straks. oja, MPJE! HOU ONS NIET LANGER IN SPANNING!
@ Mpje spannend! We zijn benieuwd! @ Boja ik ben officieel verliefd op springende Nino! Wat een scheetje! (alle maartmama2008baby's zijn natuurlijk scheetjes )
Mogge allemaal, Justin kan ook zo lekker gillen Voor de rest een goede nacht gehad. Van 21.00 uur tot 22.30(dit kwam omdat de 2 oudste naar bed gingen en alle lichten boven aan deden) Even aan de borst gehad en daarna weer naar bed tot vanmorgen half 9. Ik baal ontzettend van het weer,de kids vervelen zich te pletter. Het is nu de hele dag computeren,playstation en x-boxen.
goedemorgen meiden nou tim en ik hebben een goede nacht gehad haha gister tim toch maar weer eens een pap fles gegeven we moeten toch proberen om er ook wat anders in te krijgen he ! en hier heeft hij 170 van op ik zeg toppie hij was super moe dus op tijd naar bedje en ik heb hem om 9 uur maar wakker gemaakt haha ik zelf heb dus ook een flinke nacht opzitten was gister ook best moe ! ondanks dat ik zo'n beppie ben ben ik ook nogal een stresser (eet tim wel .. zou het wat zijn .. bla bla) dus man en ik nog ff een proost op de gezellige dag haha nou ik vond mijn man ook ff super ! die is normaal erg stil maar heeft zich prima vermaakt en vond het super gezellig en gaat volgende keer zeker weer mee hahaha en nu ga ik ff stofzuigen en wat opruimen bah poetsen geen zin ... en het regent hier ook nog eens !
goeiemorgen meiden blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en aan de andere kant ben ik ook een beetje verdrietig. het zou allemaal gaan lukken dat ik toch ook mee zou gaan krijg me mannetje `s nachts een uitruk en is de halve nacht weg gebleven dus hij was te moe om te rijden. Ik heb ook geen foonnummer van iemand want anders had ik nog ff wat kunnen regelen want het schijnt toch dat divi in de buurt woont. Nouja helaas ben in ieder geval blij dat het zo geslaagde dag is geweest voor jullie en de volgende keer ben ik er zeker bij. Dikke knuf
hhaha ik was aan het poetsen hihihi vond het zoooo top gister dat ik hier ook blijf hangen en idd ben nog steeds verliefd op nino !
maar ik vond echt alle beebs zooooooo lief ! wij hebben echt de mooiste leukste en liefste beebs van de wereld ! MAARTBABÝ's ZIJN SUPERRRRRRRRRRRRRRR echt elk kindje had iets speciaals !
@ Nona: nog steeds de slofjes aan? o,o,o,o o..... @Emma: wat goed dat Mister T zo goed gegeten heeft! @ Nathalie: balen van het weer he! Helemaal nu tijdens de vakantie, dat gebinnenhang..zeker met kids is t erg vervelend.. (nou ja, die worden vaak vervelend omdat ze hun energie niet kwijt raken zo..) @All: ff spuien hoor......... grrrrrrrrrr , klote defensie grrrrrrrrrrrrrr Hoor natuurlijk net even door de tel dat manlief alsnog op cursus moet deze week.. uitgerekend deze week, dinsdag zijn we nl 4 jaar bij elkaar (is ie vast vergeten, maar toch..) donderdag is ons petekind jarig... Ik zou mijn scriptie afmaken, gaat lekker als je alleen thuis bent met de kleine man... Goed, oke, klaar, adem in/adem uit....