tim krijgt nu af en toe de laatste fles met nutrix ! ik heb de vanillie voor een ander smaakje en hij vind het wel lekker geloof ik ik heb ook al fruithapjes in huis ! ik ben nogal van het gemak en zo weet ik ook zeker dat ik ff het goede geef in het begin ! wat gaat het snel zeg ! Sam al 6 mnd ! ik moet woensdag langs buro en eens kijken wat ze dan zeggen en hoe het staat met zijn gewicht !
Pooh ik geef Justin een potje. Hij lust alleen de bruine bonen(iets anders lust hij niet) Ook krijgt hij een potje fruit. Een papfles maak ik van mijn BV Dat doe ik met Biobim(deze die bind met BV) Kan ook met andere pap(Nutrix),maar dan moet je de BV aan de kook brengen.
Ik ook Als ik een dood visje heb dan durf ik het er nog niet eens uit te halen. Ik heb weleens gehad dat een kat van mij binnen kwam met een vogel,ben heel hard naar buiten gerent en heb de buurvrouw gehaald
Man krijgt uit een potje...Zoveel eet ze toch niet.. Alles gaat erin behalve bloemkool haha Plaats mn berichtje ook hier..Weet niet hoe actief jullie nog op hyves kletsen.. Bah...Mn kleine meisje weer prikjes gehad vind dat zoo'n rotwerk...Van de eerste prik voelde ze niets maar bij de tweede heb de hele wereld mee kunnen genieten!Nu lekker flesje en dan lekker naar dr warme bedje...Hoop dat t allemaal meevalt met de koorts enzo..Ook weer gewogen en gemeten!7,1 kilo en 65 cm het kleine gaat er zooooo snel vanaf.... ff klagen hoor
hee lieve meiden, Hier weer een record verbroken! Jadyn heeft maarliefst 165 cc uit de fles gedronken! Het oude record (flesvoeding) stond op 130 cc. Joehoe, ze leert het wel! Donderdag moeten wij ook naar het CB. Voor de derde keer prikjes. Zie er ook wel tegenop. En inderdaad Wendy....wat is het kleine er snel vanaf, he? Als ik nu die oude foto's weer zie. Jeetje...wat is ze nu al groot! Ben heel benieuwd hoe lang en zwaar Jadyn donderdag is! Ik schat ongeveer hetzelfde als Mandy...misschien iets lichter en korter. Hoe zwaar was zij bij haar geboorte? xx MJ
Bedankt voor jullie reacties! Maar als ik dadelijk over 2 weekjes ga beginnen begin ik dan met groente of fruit? En nutrix begin ik daar dan ook meteen mee? @ MPje hypo allergene voeding omdat ze dat aanraden in combinatie met borstvoeding. Dat komt er het dichtste bij en zeker ook omdat mijn man zoveel allergieen heeft.... Niemand anders die dat gebruikt naast borstvoeding of als overstap? Of is het onzin? Lactatiedeskundige adviseren het...
Ik gebruik sowieso al hypo allergeen, ook ivm allergien, maar heb ook nooit borstvoeding gegeven natuurlijk. Als er veel allergien zijn kun je scijnt ook beter met groente beginnen ipv fruit. Heb ik van verschillende mensen gehoord en ook van de kinderarts.
sorry ik had de comp nog aanstaan maar was ff weg! ik ben niet zwanger maar zwaar ongie! heb er deze keer echt last van! jammer misschien de volgende ronde. lief dat jullie er naar vragen.
hee pooh, ik gebruik ook hypo allergeen in combinatie met borstvoeding. Op advies van CB ivm allergieen in de familia. ik heb eens gehoord dat deze voeding qua smaak ook het meest op BV lijkt....Als lactatiekundigen het adviseren zou ik het gebruiken. Die mensen hebben er toch verstand van?
O jammer! Ik had je ook al op hyves aangeklikt bij de chat haha, ik stalk je gewoon! Hoezo nieuwsgierig hihi!
blijft toch spannend he ! jouw meissie is echt een lief klein prulletje ! wat woog ze de laatste keer ?
He MJ.. Mandy was 2860 gram bij de geboorte..En net aan 46 cm! Ze heeft dus iig een flinke inhaalrace gedaan!Zit nu boven het gemiddelde @Pooh..Wij zijn begonnen met eerst een paar daagjes fruit..En dan langzaamaan 's avonds ook een beetje groente en toen we de fles zijn gaan vervroegen naar half 9 de nutrix erin..Gaat super..Ze krijgt om 4 uur een fles..6 uur groentehapje en dan heeft ze meestal om 8 uur alweer honger dus de laatste fles wil ze eigenlijk steeds vroeger..