@ Nathalie: waarom krijgt Justin (al?) een papfles? Krijgen meer kleintjes dat? Ik hoor wel kreten als Nutrix ed langskomen maar dat zegt me niks... is dat pap? En waarom krijgen jullie beebjes dat al? Hier nog steeds volledig op BV.
Sam woog ook 2860 bij de geboorte! WEat toevallig! Hij was ongeveer 48 cm tyoen en nu bij iets meer als 5 maanden weegt hij ongeveer 7,2 kg en is 65 cm
hey meiden! ik heb deze pampers ( fixies ) en ze bevallen me goed! ik ben nu al aan het 4e pak bezig! deze week in de aanbieding http://www.action.nl/pages/OfferPage.as ... =week&nr=8
Ik geef Nino ook in 1 fles Nutrix. Kunnen de lichaampjes beetje wennen aan vastvoedsel en ik dacht dat het wel lekker voor hem was. Het lijkt hem alleen niet echt te boeien heb ik het idee. Ik geef geen bv maar flesvoeding. Andere bijvoeding wacht ik mee ivm allergien en omdat ik daar sowieso advies voor nodig heb ivm zn open gehemelte.
@Pooh69..Echt toevallig hahaha! Wij hebben Mandy Nutrix door de fles gegeven om te kijken of ze als ze 2 uur eerder de nacht in ging toch de nacht nog zou doorhalen..(dit doet ze al vanaf dag 1..Wouden we graag zo houden denk ik) En ook omdat ze ook meteen terugging naar 4 flessen ipv 5..En dit ging eigenlijk meteen goed..Zou het nu ook een x kunnen proberen zonder nutrix 's avonds..Kijken wat ze doet..Dan kan ik die Nutrixfles naar de ochtend verplaatsen..
nou nou, dat was volgens mij bere-gezellig gisteren! Hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn! @Pooh: ik zou beginnen met groente, daarna pas fruit (= advies bij allergie). Heb je ook overwogen om BV te blijven geven naast de hapjes? Bij m'n oudste 2 heb ik nooit babyvoeding of pap gebruikt en eigenlijk was ik dat nu ook weer van plan...zolang het lukt geef ik de borst. Hier verder druk met de voorbereidingen voor de vakantie. Heb vanmorgen 30 kledingstukken gestreken en was toen nog niet klaar! (Normaal tel ik niet hoor ) Huis moet ook netjes en schoon worden achtergelaten omdat we mensen in ons huis krijgen als we weg zijn...druk druk dus. Af en toe kom ik hier wel even om de hoek kijken!
hier ook nog hoor ! woensdag eens kijken wat ze er van zeggen en voorlopig hou ik het nog op af en toe wat nutrix en meer nog niet ... kan zo omslaan haha die leuke potjes roepen me allemaal om te gaan geven
Het bureau adviseerde hier ook hypoallergene voeding in combinatie met borstvoeding. (Maar dat zei MJ ook al volgens mij) Ik heb Jens 1x nutrix (pap) gegeven om de 5de, laatste voeding over te slaan. Meestal slapen ze hier langer op. Nutrix is ook om het maagje aan vast voedsel te laten wennen. (Ik geef nu geen papfles maar gewoon borstvoeding als laatste voeding en daar slaapt hij langer op dan bij pap!). Ik ben eerst met groenten begonnen ivm met de reflux van Jens. Maar volgens mij maakt het verder helemaal niet uit. Ik geef soms een paar dagen fruit en dan weer groenten. Maar net wat er staat. Zo kunnen ze aan alle smaken wennen. Ik vind vers maken soms wel handig, als we geschikte groeten eten maar ik geef ook gewoon potjes. Soms vries ik vers in, maar vergeet het altijd uit de vriezer te halen... Zo, en nu even bijlezen!
@MJ:wat fijn dat Jadyn een goede nacht heeft gehad!En ze heeft weer flink gegeten @Pooh:ik geef gewoon potjes, maar ben wel van plan om zo rond 6 maanden vers eten te proberen... Geef nu alleen groenten by the way.Ze eet nu een heel potje+een klein flesje erbij. Ze krijgt ook in haar laatste fles rijstvlokken.(weet alleen niet of je dit met bv ook kunt gebruiken ) Ze krijgt het omdat het meer vult voor de nacht, en omdat ze het superlekker vindt! @Mpje:das balen meid!Veel sterkte met de ongi en veel succes volgende ronde! Zo, wij gaan effe naar een buggy kijken in Tilburg (babysuperstore).De chicco Lite Way. (eva, zal naar je zwaaien! ) Ow enne...Maartbaby's ROCK!
Vind het ook niets hoor... Onze poes kwam eens met een duif aanzetten. Zo zielig, kan ik echt niet naar kijken hoor. Vooral als ze net niet dood zijn, getver
Go Jadyn, go Jadyn Sorry MJ, kan je ook niet helpen met de fotoboeken. Is wel een hele goeie aanbieding. (Ik zou voor het goedkope gaan ) Mpje, jammer zeg. Op naar de volgende ronde! Madeliefs, succes met de verdere voorbereidingen en alvast veel plezier op vakantie! Hier maandag naar het bureau. Jens krijgt zijn 3de prikken. Klopt het dat ze daar meer last van hebben? Oh ja, gisterenavond héél de avond met een beebje van een maand gezeten. Ze lag zo heerlijk tegen me aan te slapen. Ze is ook nog zo klein, iets van 3200 gram. Zo klein is Jens nooit geweest! Was echt genieten (En geen zere arm aan overgehouden )
Wij ook maandag weer naar het CB. Heb inderdaad ook gehoord dat de derde prikjes het meest vervelend zijn. Ik heb zo'n zin om Nino eens wat anders te geven dan de fles, hij is daar zo aan toe volgens mij. Wil alles eten wat wij eten en drinken wat wij drinken. Die fles Nutrix slaapt hij ook niet langer op, krijgt hij in de vierde fles en na max 5 uurtjes wordt ie altijd wel weer wakker en drinkt die laatste fles ook helemaal leeg. Is het dan lekkerder voor hem om 's ochtends een papfles te krijgen ipv s avonds? Ik heb geen idee.
Ik blijf ook borstvoeding geven, maar ik ga van de 5 voedingen 2 voedingenj overdag afbouwen, aangezien ik eind augustus 2 dagen ga werken en ik niet op het werk wil kolven! Bedankt voor jullie adviezen!
Ik heb ook geen idee eerlijk gezegd. Geef je de pap niet in de laatste fles? Misschien vindt hij het inderdaad wel lekker om 's ochtends pap te krijgen. Zou het even overleggen met cb.
Hee Meiden! Wat was het toch gezellig gisteren! Heb nu echt het idee dat ik dichter bij jullie sta, gek he? En vandaag weer het gewone leven, Lekker 30 minuten in de wacht staan bij Ziggo en 4 doorverbonden, om vervolgens nog niet geholpen te zijn. Het regent natuurlijk weer, waardoor ik niet naar de H&M kan om die nieuwe babykleertjes te bekijken (dan maar online). Maar manlief hoeft pas om 10 uur te beginnen vanavond dus dat is dan wel weer gezellig. Pooh: Hier vorige week begonnen met een beetje fruit (olvarit-potje Banaan). 4 dagen proberen en dan elke week nu een ander potje. De ene week fruit, de andere week groente totdat ie alles geproefd heeft. Verder heb ik nu een weekje vrij met dit heerlijke weer, hopelijk klaart het nog een beetje op van de week. Bye Bye Nath
ja het is echt rot weer he ! ik wou ook nog ff shoppen maar ook maar niet gegaan... en idd nu je de meeste gezien en live gesproken hebt is weer leuker ! volgende keer gaan we langer en echt allemaal ! kunnen we wel met een bus vanuit ons haha zit nog steeds te denken waar ik je precies van ken ... hihi gek is dat dan he !