ja maar zou zonde van je geld zijn ! of kan je het nog terug sturen .....? dan is het niet zo erg om ff te wachten
Hey babbeltjes hier een rustige regenachtige feestdag. Papa is aan het strijken en mama is aan het bankhangen. We zijn naar de défilé (of hoe je het ook schrijft) aan het kijken. Ik zit met ontstoken tandvlees op de plek waar mijn laatste rechteronderkies zit. Die kies is nog verder aan het uitkomen.(nee geen verstandskiezen want die heb ik volgens de tandarts niet ) Is er eigenlijk nog een knap kereltje voor Ynse over : of moet ze op zoek gaan?
Denk dan toch maar annuleren... misschien springt-ie terug naar eind juli. En dan kijk ik wel in de winkel.
Maar ik vind knalgekleurde rompertjes zo mooi, en die kom ik nooit tegen in de winkel. Laat ik die dan maar wel staan.
Oh oké. Dat hoop ik dan maar . Een vriendin van mij werkt bij het RIVM. Ik kan het natuurlijk ook aan haar vragen. Stom niet eerder aan gedacht en ik heb haar zo'n beetje het hele weekend gezien!
Heb gisterenavond al een vriendinnetje geregeld voor Jens. En waarschijnlijk is er nog één op komst. Om hem nou uit 3 te laten kiezen....
Ze gaat nu net naar 68. In haar geval klopt de maattabel in combi met leeftijd. Laat ik eens kijken welke leeftijd er ookal weer staat. Ik heb nog heel erg weinig in 74... dus klinkt wel goed, eigenlijk....
Als ik me er ook mee mag bemoeien: Ik weet ook niet zo goed welke maat ik moet nemen via de webwinkel. Zal je zien dat het net groter of kleiner uitvalt. Ik dacht ook aan 74 maar dat lijkt zo groot!
/heb ik ook last van. Maar dan met mt 68. Maar het zit toch echt goed... Sommige broeken mt 68 zitten nu al precies . Thanks Zuurtje en Emma. Ik heb de rompertjes nu in mt 74 besteld. Dan passen ze zeker nog. Teigetje ga ik wel ff in de winkel kijken. Weet sinds kort dat ook donkerbruin haar erg leuk staat. En dan zie ik wel of de joggingbroekjes er nog liggen. En anders kom ik wel weer terug naar de webshop .
Goede keus denk ik. Bij Jens is het heel verschillend. sommige truitjes 68 zitten iets te strak en andere zijn weer te groot. Broekjes draagt hij trouwens mt 62 (Als ze niet te strak zitten). Hij heeft korte dikke pootjes! pfff maat 74! Wat worden ze groot zeg!
Ik heb toenstraks ook online de kikkerkleertjes en nog wat spulletjes betseld en komt uiterlijk over 2 weekjes binnen. Ik had een deel 68 besteled en een ding op 74. Maar ik had ze gebeld of ze toch groter konden veranderen. Toen zei dat vrouwtje van bestel je toch gewoon twee maten van elk shirt. Isd maar 1 euro om terug te sturen Dus dat heb ik maar gedaan. Mijn moeder had namelijk vanmorgen in de stad gekeken en hier bij de h&m hadden ze niks meer van dat leuk kikkerspul!
Zozo, lekker aan het shoppen dames?! Ik ga morgen nog even 'echt' de stad in voor de laatste vakantie-spullen. Gelukkig zit ik ruim in de kleertjes; heb tassen vol gekregen van vriendinnen met kids die net wat ouder zijn; ideaal! @MJ: fijn dat het nu zoveel beter gaat en dat je nog meer kunt genieten! Wat betreft maten:Menno past 62/68 bijna niet meer en de rompertjes 74/80 zitten eigenlijk ook prima. Nog een beetje ruim maar de lengte kan hij wel hebben. Truitjes maat 74 en broekjes 68. Ben benieuwd in welke maat de 'kleine' van Beccaatje nu heeft...was vanaf dag 1 al zo'n binkie... Beccaa: als je meeleest: laat eens weten...? groetjes, madeliefs
ik koop ook altijd een maatje te groot ! vind het niet zo erg als dingen groter vallen dan lijkt hij weer kleiner haha en volgensmij staat ze met alles wel goed !