Ik ben nu waarschijnlijk 11 weken zwanger van m'n tweede. Nu is mijn buik echt al enorm ! Ik moet m'n positiebroeken al aan! Kan dit een voorbode zijn van een tweeling? Of groeit je buik dan pas later hard? Vrijdag heb ik m'n termijnecho dus dan heb ik zekerheid, maar ik wilde vast even weten wat jullie ideeen hierover zijn! Groetjes, Marloes
Hey... Wil niets zeggen hoor.... ik moest deze keer al vanaf 6 weken een positiebroek aan... en met 8 weken was het zo zichtbaar voor iedereen.. dat ik het wel moest vertellen....! Als je van een tweede/of volgend kind zwanger weet je lichaam al wat zwanger zijn is.... hij herkent t.. en gaat gelijk ruimte maken... ook zijn je buikspieren vaak wat slapper.... dus tja.. het groeit allemaal wat harder.... xxmona
ooh pas met 11 weken positiekleding haha ik moest met de eerste al bij 8 weken heftig shoppen bij de tweede met 5 weken... ooh ik zou dat echt niet kunnen hoor wachten met een echo tot zo laat pff knap! wat een geduld heb jij
Oh dus ik ben niet de enige... Ik vergelijk mezelf met een vriendin die ook zwanger is van haar tweede. Ze is nu 16 weken maar je ziet nog amper wat! Ben evengoed benieuwd!
Succes bij de echo ! Bij mijn eerste zwangerschap (een tweeling ) kreeg ik met 13 weken ongeveer een beetje een buikje, tegen de 14-15 weken was het buikje zo dat we het iedereen verteld hebben omdat ik het niet meer kon verbergen ! Deze tweede zwangerschap (een kindje )kreeg ik met 14 weken een hele kleine baby-bolling-buik. Dus eigenlijk kun je er niks van zeggen! En het schijnt dat je bij een tweede/derde/vierde zwangerschap toch eerder een buikje krijgt dan bij de eerste ! Liefs, Hanneke!