Hallo allemaal, ik geloof dat ik de eerste ben? Spannend! Ik heb vanmiddag een vaag positieve test gehad, en zou dus zwanger zijn! Joepie, het is héél erg gewenst. Ik heb afgelopen mei helaas een miskraam gehad met 4,5 week , dus is het nu voor me extra spannend. Het voelt in ieder geval compleet anders dan toen. Ik duim nu heel erg dat het allemaal blijft zitten deze keer... Als ik goed gerekend heb (niet mijn sterkste kant, ahum ) dan zou ik 4 april uitgeteld zijn. Het is onze vierde ronde, en de tweede na de miskraam. Snel dus, al met al. Het wordt voor ons het eerste kindje. Wie volgt?
Mag me hoop ik hier ook melden, Gister getest en een licht 2e streepje, dus hoop morgen op een dikkere streep. Vorige maand een mk gehad, dus hier ook heel spannend... Als alles goed gaat...ben ik 3 april uitgerekend (vorig jaar was ik ook in april uitgerekend van mijn zoontje)
Gefeliciteerd aanstaande aprilmama's! Ik weet nog dat we het Julitopic begonnen en nu is mijn mannetje alweer 3 weekjes oud en mis ik het zwanger zijn toch wel een beetje... Het gaat heel snel dus geniet ervan met zijn allen!
Wauw! De April Mama's! Wij zijn dan officieel niet meer de jongste bij Maart. Meiden, fijne zwangerschap allemaal! Dat het hier maar net zo gezellig mag worden als bij ons! Liefs Jenna
ik hoop me over een paar dagen hier ook te melden haha alleen is april niet zo'n leuke verjaardag datum dan voor het kindje ... ik ben 16 april jarig en me vriend 5 april hahaha
wow alweer een jaar om, verleden jaar waren wij aan de klets, aprilmamma's 2008! Een hele mooie zwangerschap gewenst voor alle nieuwe april mamma's ennuhhhh april babies zijn de mooiste en de liefste
wow de allereerste april mama 2009 alweer! Ik heb precies een jaar geleden ook positief getest. Wat een toeval. Gefeliciteerd! En geniet er van.
Van harte gefeliciteerd alle aanstaande april mamas voor 2009! Dat het bij jullie maar net zo gezellig mag worden als op onze pagina, die van 2008 is al op pagina 1000 geweest! Heel veel plezier meiden!
Wauw de eerste aprilmama's voor 2009 zijn er al weer. April 2009 worden onze baby's alweer dreumessen. Wat lijkt het een eeuwigheid geleden dat wij in ons topic april 2008 begonnen met ons clubje. Hopelijk volgen er veel zwangeren en dat jullie allemaal in april 2009 een fantastisch kleintje in je armen mag sluiten. Want zoals eerder gezegt....aprilbaby's zijn de mooiste en liefste Kwebbel
Lien en Pientje gefeliciteerd! Hier ook ff een april mama 2008 die jullie wil feliciteren (5 april uitgerekend, 25 maart bevallen). Het topic van 2008 is ook op 22 juli geopend . En wat 4catsandagirl al zeg aprilbabies zijn heeeeel mooi en lief!
Lien en Pientje gefeliciteerd! Hier ook ff een april mama 2008 die jullie wil feliciteren (5 april uitgerekend, 25 maart bevallen). Het topic van 2008 is ook op 22 juli geopend . En wat 4catsandagirl al zeg aprilbabies zijn heeeeel mooi en lief!
Hoi aanstaande april mama's 2009. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet van alle mooie en spannende momenten. Heel veel succes met jullie zwangerschap! Enne wat de meiden voor mij al gezegt hebben "de april baby's zijn echt de mooiste, de liefste, en de knapste baby's! Wij hebben wat afgelache, gehuild, gekletst en geklaagt op het forum! En doen dat nu nog steeds bij het mama forum! Liefs een april mama 2008!
aaaaaaaaaahhhhhhh aprilmamas al weer?tijd voor ons tweede!hahaha succes meiden en vooral geniet ervan groeten anke,aprilmama 2008!
Hey April mama's '09! Hier een december 08 mama! Allemaal gefeliciteerd! Ik hoop dat het voor jullie net zo goed gaat als bij mij. Volgende week zit ik al weer op de helft, waar blijft de tijd :-k ? Geniet er lekker van! Groetjes Marleen
Meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Lekker genieten, jullie gaan een super mooie en bijzondere tijd tegemoet! Liefs April mama 2008
Jeetje, nu al weer april mama's 2009! Geniet er lekker van, want het gaat echt snel voorbij (tis een cliché, ik weet het, maar het is zó waar!). En die aprilbaby's zijn idd de leukste, knapste en liefste! Allemaal een heel voorspoedige zwangerschap gewenst! Groeten van een aprilmama 2008