Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    :confused: Mooooooie buik heb je kitty! :D

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx meis! Ik schrok er zelf van toen ik de foto net op de pc zette.........

3. Wauw! :confused: Wat een prachtige buik, zeg! :D

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Zooo, daar ben ik ook weer eens :D

@Dancinglady; duimen draaien hier op volle toeren voor jullie huissie :D Hopelijk ben je er snel vanaf! Leuk hè die badspulletjes! Hoe is het met je werk afgelopen? Ga je nu toch nog naar het UWV?

@Mommy2be; Leuk dat je vriendin een zoontje heeft gekregen, lekker knuffelen dus :D Hopelijk viel je onderzoekje mee en is het geen schimmeltje.

@Mamakitty; Is het niet verstandig om eerder naar de huisarts te gaan als het een breuk in je buikwand kan zijn? Zou geen risico's lopen... Maar idd, heb je buikfoto net gezien en het gaat idd enorm hard met dat buikie van jou :confused: Nog geen plopnavel voor jou hè? Wat een lief cadeau van je vriend!

@Romytamara; Pffff, ook nog een blaastonsteking :( Had je nog iets gehoord van die afwijking in je bloed? Beterschap, sterkte met je schoonvader en lekker genieten van je disneyfilms :D

@Naduah; nou, nou, je wordt verwend zeg :p 63u kraamzorg :D mag ik vragen waarom je zoveel uren krijgt?

@jvd; dat klinkt niet zo moeilijk, moet mij ook lukken :p Laat het je weten als het gelukt is :D

@Fairy; Irri als ze je van het kastje naar de muur sturen :( Waar heb je die spullen besteld? (hihi, dan weet ik waar ik iig niets ga bestellen :p)

@Twinnie; gelukkig dat de Arbo niet moeilijk deed bij jou :D

@Noor83; groot gelijk, je moet gewoon verlof nemen wanneer je dat nodig vindt!

@Hartewens; gefeliciteerd met je nichtje :D en hopelijk trek je het nu beter op je werk!

@Tezzz; Beterschap meissie, t heeft nu onderhand wel lang genoeg geduurd hè :p

@Snoopy; hoe is het met jou meissie? Hopelijk een beetje opgeknapt...

@Bloesem; tsss, niets aantrekken van die collega's hoor, ze zullen er wel van balen dat zij dan harder moeten gaan werken :( idd jammer, maar jij bent hun geen verantwoording schuldig hè...

@Mamavansimon; waarom willen ze nu mss weer een ks doen dan? Hopeljk heb je geen zw-suiker!

@acnaib; spannend! Ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren op de verassing :D

@Mimi; alweer een fotoshoot? Leuk dat Martin mee gaat, ben benieuwd naar het resultaat!

@Esther; meid, je stelt je echt niet aan hoor. Ik vind het vreselijk voor je dat je de kerst zonder je kleine meissie moet doorbrengen :( Sterkte en kom je hart maar lekker vaak bij ons luchten volgende week!

@Dreamerfly; gelukkig heb je weer eens lekker geslapen :D Enne... kerstboom uitspitten is een mannentaak hè :p

@jmm; welkom :D

Nou, hier alles goed, gisterenavond visite gehad en weer onrustig geslapen, werd steeds zwetend wakker :( gelukkig wel uit kunnen slapen tot 11u, dat maakt veel goed hè :p

5. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hallo iedereen!

Heb niet echt veel fut om op iedereen te reageren dus eve ego berichtje. Ik ben gisteren naar de gyn geweest, uitgebreide onderzoek, ook voor baby! Ik heb dus wel schimmelinfectie en heb daarvoor gelukkig wat voorgeschreven gekregen. Verder gaat alles goed met de baby, maakt het supergoed, eet super goed met een gewicht van: 1013 gram! Ik lees op i.net dat ze rond de 26 weken 700/800 gr wegen. Nou goed, tis nie anders dat beebje een weekje voor de groei loopt, goed he? Ben heel blij. Tis voor mij niet vanzelfsprekend dat dingen goed gaat hoor, hou eerlijk gezegd altijd rekening dat het altijd anders kan lopen. Dus GODZIJDANK :D

En ik ben in totaal 5 kilo aangekomen, rekeninghoudend met dat baby al een kilo weegt en de rest van de reutemeteur vast ook rond een kilo (vruchtwater etc) ben wel blij, ik was al bang toen ik op de weegschaal ging staan!

Ik ga weer verder dames, tot later!

Groetjes

6. @Princess: Ik krijg zoveel uren omdat ik al een kleintje van onder de 4 jaar heb rondlopen, en ook nog wat vanwege de BI. In totaal 14 extra uren dus (10 voor Storm, 4 voor de BI). Maar denk niet dat we ze allemaal zullen gebruiken, hoor. Maar je weet maar nooit. ;)

@Mommy2be: Fijn dat alles goed was bij de gyn! Balen van de infectie, maar ik hoop dat het nu snel over zal zijn. En maar 5 kg, netjes hoor!

@Twinnie: Ben benieuwd naar de meubeltjes!

@Romytamara: Fijn dat het toch nog een beetje goed gaat met je schoonvader. Hoop dat hij snel hersteld zal zijn! Enne... Disneyfilms: Heerlijk!

@Dancinglady: Vind dat zeehondje zo schattig! Ben ook wel heel benieuwd naar jullie kamertje, hoor! ;)

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Naduah, thanx.
    Lekker joh extra kraamuren....zou ik dat ook krijgen door alyssa (is wel boven de 4) en mijn bekkenklachten?

@Princess, thanx!
    En ik denk zelf niet aan een breuk, want dan moet je vergaan van de pijn en dat heb ik dus niet. Denk dat het puur het snelle groeien van mijn buik is dat de boosdoener is.
    Pfff uitslapen tot 11u...trut ;)

@Mommy2be, fijn dat alles goed is! Hoop dat de schimmel snel weg is!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @All: hartelijk dank voor de beterschapswensen en het veel plezier wensen bij de vk :D

Frumpie is goed gegroeid! Hartslagje was ook weer prima en regelmatig. En koppie ligt nog steeds beneden. Kan nog best veranderen, maar volgens mij wil Frumpie z'n plekkie bij de uitgang helemaal niet kwijt :) Mijn bloeddruk was ook prima, wat ik niet had verwacht aangezien ik nog steeds zo ziekig ben.
    Vk heeft me antagel voorgesteld voor m'n maag. Vanmorgen meteen genomen en *tot nu toe* gaat het goed! Heb alleen vreselijke zin om lekkers te eten! Maar laten we dat nog maar niet doen ;) Ben aan de beschuitjes, crackers en drinkontbijt. Ga vanaaf maar eens sla proberen ;)
    Heb helaas nu ook een hele grote aambei :( Was te verwachten met Frumpie al zo lang zo laag en de buikgriep erover heen natuurlijk, maar ben er NIET blij mee! Hopelijk slinkt íe nog wat als de stoelgang weer beter is en anders schijnt er wel wat effectiefs te wezen wat de vk kan voorschrijven. Al meer meiden die hier last van hebben? Ik heb er ooit eens eentje gekregen bij m'n eerste bevalling, maar nooit eigenlijk last van gehad. :(

@Mamakitty: leuke buik! Volgens mij lijkt íe vooral zo groot omdat íe zo uitsteekt, of niet? Lekker trots op zijn ;)

@acnaib: hoe was de verrassings-pret-echo? :D

@twigger82: heel apart dat ze bij jou nog controleren. 'vroegah' was dat idd standaard maar volgens mij tegenwoordig echt niet meer hoor! Ik heb het in elk geval nooit gehad bij mijn dochter en mijn zoon. Als ze nu aankomen, zouden we de spullen ook overal vandaan moeten trekken! :confused: :)

Moet trouwens zeggen dat ik het ook behoorlijk belachelijk vind dat ze gaan 'controleren' :rolleyes: We weten (of kunnen lezen) toch allemaal prima welke afmetingen enzo veilig zijn? En als iets niet goed is, wat dan? Mag de beeb niet komen of zo? Dat ze er een beetje zicht op willen houden is natuurlijk prima, maar om dat echt te gaan controleren...:rolleyes: beetje ouderwets eigenlijk :(

Ik ga er weer vandoor!

Later meiden!

9. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @Naduah: Dankjewel voor de knuffel en het feliciteren!
    En ja het blijft moeilijk,maarja hoop dat de week snel voorbij gaat als
    ze daar is!

@MamaKitty: Dankjewel meis!En ja dat is zeker een lekker idee :)!
    En ja snap je helemaal ook al moet ze een weekendje erheen dan vind ik het echt
    heel moeilijk.
    En ja doe wel rustig aan,dankjewel!
    Knuffel terug!

En mooie buikfoto hoor :D!

@Dreamerfly: Ik ga Vrijdag wel vragen of ik mag bellen om te vragen hoe het
    gaat of dat anders hun mij een keertje bellen.
    Normaal gesproken bellen we elkaar niet nee.
    Als de voogd tijd had ging ze dan aankomende Dinsdag daarheen als Luna een week
    daar is!

Je moet veel werken zo te zien.
    Wel fijn dat de kerstboom er staat hé :)?

@Dancinglady: Dankjewel :)!
    Krijg allemaal wel hele lieve reacties van jullie,doet me wel even goed!

Leuk dat je een badsetje gekocht hebt :)!
    Zeehondjes zijn ook leuke beesten vind ik :).

@romytamara: Dankjewel voor je lieve reactie!
    Haha ja heb ook goed geslapen,fijn dat jij nu ook goed geslapen hebt.
    Mag ook wel het is geen pretje alles wat je in een paar dagen moest meemaken,
    hoop dat het nu beter met jou en je schoonvader gaat!

@twinnie: Leuk dat je de meubels krijgt vanmiddag :)!

@Princess81: Dankjewel,en dat ga ik zeker wel doen volgende week,en ga ook
    veel afleiding zoeken zodat de tijd lekker snel gaat!

Mooi dat alles goed met je gaat,wel balen dat je steeds zo zwetend wakker word.
    Uitslapen is ook wel lekker toch :)!

@Mommy2be: Mooi dat alles verder goed was,balen dat je een schimmelinfectie hebt,
    heb het ook gehad met de eerste zwangerschap en gelukkig hielpen de medicijnen
    goed ertegen! Hoop dat je er snel vanaf bent!

Even over mezelf: Zat vanmorgen toch wel veel in een dip,maar Luna heeft
    het helemaal goed gemaakt,ze heeft namelijk voor het eerst op het potje geplast na elke dag
    veel oefenen en ze slaapt nu ook voor het eerst in haar peuterbedje wat ze
    eerst niet durfde dus ben supertrots op haar en ook erg blij :)!

Verder heb ik net ook even 2 nieuwe blote buikfoto's gemaakt,heb ze wel
    zwart/wit gemaakt want die straie op mijn buik vind ik best erg :oops:,
    achja krijg er iets moois voor terug weer en dat is het belangrijkste :D!
    Zal ze zo even verkleinen en in mijn album zetten :)!

Vanavond komt als het goed is de babykamer,waar ik me ook erg op verheug :)!

10. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @Tezzz: Fijn dat alles goed was :)!
    En ja ik heb ook een aambei gekregen toen ik zwanger was van de eerste en heb er toen zalf voor gekregen maar is nooit helemaal weggegaan.
    Heb het er toen na de zwangerschap met mijn huisarts over gehad wat ik toendertijd had en die zei dat hij er niks aan kon doen,toch wil ik toch weer gaan informeren of er echt niks tegen te doen is omdat ik bang ben dat hij groter word nu met deze zwangerschap!
    Dus snap wel dat je er van baalt!

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Tezzz, mooi dat alles goed was, maar wel kl*te van die aambei joh....
    Snap niet dat ik er nog geen heb, ik zit continue verstopt en pers als een gek voor 1 mini mini keuteltje elke dag hihi...maar geen aambeien...*afkloppen*
    Ik draag ALLES naar voren, had ik bij alyssa ook. En ik heb nu echt een punt, dus.....?
    Ik vind die controle ook idd erg ouderwets....

@Esther, thanx!
    Ik zou als ik jou was zeker een keer bellen, maar als Luna jou aan de lijn krijgt, krijgt zij het dan niet moeilijk(er)?
    Ik ben ook trots op Luna, ze doet het perfect!
    Vanaaf babykamer? Oh leuk! (foto zien he!)
    Ben benieuwd naar je buukfoto's!

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik heb de spullen weg bij Babydroom op Urk...

Zo ..... dat ik ze al betaald heb, anders had ik het gelijk met de babykamer laten komen die ik bij Babydump heb gekocht...

En wat gaan ze ver daar bij die Bnn-rs, Het is gewoon niet eerlijk dat als je toegeeft een bn-r te kennen dat je dan maar gelijk met namen moet gaan strooien anders dan "maken ze je helemaal af"

JMM, pas dus maar op want ze googlen je zo op ;)
    Hartstikke welkom bij de maartmama's en ik kan zeggen dat het een geweldig leuk clubje dames is :)

13. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @MamaKitty: Ja denk wel dat zij het dan moeilijker krijgt maar zou het
    wel fijn vinden als in iedergeval hun even laten weten of alles goed gaat,
    ook al betwijfel ik het of ze dan wel eerlijk zijn maarja.
    Haha dankjewel :)!
    En ja maak deze week foto's van de babykamer,dan is hij zo goed als af op
    gordijnen en hemeltjes na denk ik!
    De buikfoto's staan erop :oops:

14. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Zooo lekker gedoucht en mn nieuwe kleertjes aan, dat voelt goed :)
    Zometeen naar mn schoonvader, ik hoop zo dat hij zich goed voelt. En ik hoop nog veel meer dat er niets bijzonders als nieuwe beschadigingen ut de onderzoeken komen! Wel balen.. hij zou bij-na (!) zn pacemakr krijgen en staat nu weer onderaan de ladder. Wéér eerst scans, testen enz... Maarja goed, zorgen voor later he!
    Fijne aaf alvast!

15. Gewoon proberen, joh!

16. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Mommy2be; Fijn dat alles goed was met de baby :D Hoop voor je dat de schimmelinfectie snel weg is. Enne 5 kilo is hartstikke netjes meid!

@Naduah; aha, nou, zou er mooi van profiteren hoor! Al is het alleen maar voor het huishouden ;)

@Mamakitty; hahaha, tja... vind het zelf ook onvoorstelbaar hoor als ik jullie verhalen zo lees. Denk dat ik volgende week voor de zekerheid op ijzer laat controleren, tis toch belachelijk dat ik nog steeds zo moe ben :(

@Tezzz; Fijn dat alles weer goed was :D Hopelijk gaat het eten weer lukken en ben je snel vd aambei af!

@Esther; Mooie buik :D Gaat echt hard bij jou (moet natuurlijk ook wel :p). Spannend vanavond de babykamer enne wat knap van je kleine meid! Snap dat je erg trots bent!

@Romytamara; Hoop ook voor je schoonvader dat er niets bijzonders uit het onderzoek komt en dat hij dan maar snel de pacemaker mag krijgen. Sterkte ermee!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Esther, hihi wat een buuk joh! BIG! ;)
    Nee mooi hoor. Ennuh die straie....die heb ik ook over heel mijn buik...sommigen gaan al open etc....mja, we krijgen er wat moois voor terug he, dus schaam je niet!
    Ja ik weet niet wat wijsheid is, bellen of niet.....

@Fairy...ja sommige mensen willen echt ALLES van een ander weten op het forum...zoooo sneu...
    Babydroom op Urk....hmmmm..gaan we dus niet heen (niet dat ik het al van plan was haha)

@Romy, das ook kl*te dat ie nu langer moet wachten op de pacemaker! Maar ja, beter dat ze hem eerst ff helemaal weer doorlichten he. Sterkte!

@Naduah, ik ga het ook zeker allemaal aangeven en ik zie het wel.
    Over het plassen; ik moet vaak maar dan ook meteen veel plassen!

@Princess, zou zeker ff je ijzer laten checken, maar het kan hoor, moeheid hoort er nu eenmaal bij en het is niet niks wat er nu in je lichaam gebeurt he!

18. @Romytamara: Heel veel beterschap voor je schoonvader! Hoop dat hij zich goed voelt.

@Esther: Mooie buik, hoor! :D Ben benieuwd naar de babykamer! Ik hoop ook dat die week snel voorbij gaat voor je!

@Fairy: Flauw dat je dat meteen moet zeggen, zeg! Ik ken er ook wel een of twee, maar sta er eigenlijk niet echt bij stil. Heb ook niet echt in dat topic gekeken, en er ook niet gereageerd. Had al zo'n idee dat het zo'n flauw topic was. ;)

@Tezzz: Fijn dat alles goed was bij de vk! Balen van de aambei, zeg! Ik hoop maar dat het snel over gaat, meid.

Hebben jullie trouwens ook dat je het gevoel hebt dat je óntzettend nodig moet plassen, maar dat er dan maar een paar druppels uitkomen? Irritant zeg...

19. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @Princess81: Dankjewel,ja gaat nu wel erg hard haha :p.
    Ja maakt mijn dag wel weer goed :)!

@romytamara: Sterkte met je schoonvader,hoop dat het allemaal meevalt!

20. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @MamaKitty: ja groeit aardig hé haha,en inderdaad dat we er wat moois
    voor terug krijgen is het belangrijkste :D.
    Nee weet het zelf ook niet misschien bellen hun mij wel dat hebben ze wel
    eens eerder gedaan toen Luna 4 dagen daar was.

@Naduah: Dankjewel :)!
    Foto's komen snel!

En ja dat gevoel ken ik wel,bij mij word er steeds op mijn blaas gedrukt omdat 1 van de kleintjes erg laag ligt en daardoor heb ik het gevoel steeds naar de wc te moeten maar soms komt er dan gewoon niks of soms een paar druppels.

Meiden,Luna is wakker dus ik ga even met haar spelen en daarna eten koken!
    Allemaal een fijne middag/avond nog verder!

Deel Deze Pagina