Ik heb het idee dat ik kleine stukjes van de slijmprop verlies, of kan dat niet ? Haha.. Ben hem bij de vorige 2 niet tegengekomen, dus heb geen flauw idee hoe het eruit ziet. Als ik naar info. ga zoeken hier op het forum word ik ook niet veel wijzer. De een zegt dat er bloed bij moet zitten, de ander zegt dat het 1 grote slijmerige klont is, enz, enz.. Nou ja.. wacht wel af. Zegt ook niks dus het zal wel.. haha..
Bij mij verschilde het. Bij Denyce een taai glazig propje met wat bloed. Bij Jadey een hele grote grijze massa, net kauwgom met wat rode sliertjes/puntjes. Ik verlies nu ook veel meer slijm dan normaal maar denk dat t gewoon afscheiding is, soms wel wat roze ertussen.
We hangen op het randje, daarom wordt het ook zo goed gecontroleerd. Mijn vorige is uitgedraaid op een zw. vergiftiging. Verder kun je er idd weinig aan doen. Je lichaam is er gewoon klaar mee en gaat in protest. Voor mijn kindje is het gelukkig niet erg. Gewicht en lengte zijn prima. Middagslaapjes doe ik ook. Mijn nachten zijn tekort en te gebroken om de dag aan 1 stuk door te brengen. Al slaap ik niet altijd, ik vind het ook heerlijk om gewoon even te rusten.
@mamakitty: JEEEEEE, GEFELICITEERD MEID! GENIETZE! Die van mij zit er nog hoor! hihi. Heb vanmorgen controle gehad, alles goed, wordt echt weer een klein propje, rond de 6 pond wordt ze nog steeds geschat. Dus...hopelijk blijft dat tot ik haar eruit mag persen. Scheelt hopelijk een hoop gescheur...
@ mamakitty: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JAIMY geniet ervan. vandaag 37 weken. jippie mag thuis bevallen. tis nu gelukkig nog rustig hier. want vandaag is mn mannetje jarig en wou toch liever niet dat hij vandaag zou komen. tja je weet het nooit. wel ben ik nog steeds zo super verkouden. veel hoesten en niezen. span dan zo mn buik aan. ben bang dat de kleine er wat van merkt. af en toe wel eng. is ook meer wakker nu. aan de ene kant vind ik dat een fijn gevoel,maar aan de andere kant denk ik dat hij het niet prettig vind. ga eens even naar de super. even wat boodschapjes doen voor vanavond.
*** INBRAAK *** MamaKitty, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jaimy!!!! Geniet van hem! Ook de felicitaties voor papa en grote zus! Liefs Jenna *** UITBRAAK ***
MamaKitty Van harte met jullie zoon nu lekker ervan genieten! Ik kom het snel ff vertellen ok,beetje druk op msn nu haha!
Mamaykitty gefeliciteerd! Er is mij door de gynaecoloog verteld dat je stukjes van de slijmprop kan verliezen met OF zonder zichtbaar bloedverlies. Het ziet er uit als dikke snottebellen en kan wel weken duren als er niet teveel ontsluiting is. Ik verlies ook nogsteeds stukjes elke dag. Soms zit er wat rozig bij, soms is het gewoon net snot.
Mamakitty; heel veel liefde en geluk gewenst met de kleine Jaimy! Fijn dat je nu lekker kan gaan genieten! Snoopy: Hier gaat alles topperdetop! Heb alleen het ongelooflijke vreet vandaag! Heb veel energie weer, ben al 2 dagen lekker aan het race geweest Ik begin nu toch echt nieuwsgierig te worden hoe het allemaal in zijn werking gaat straks! Heb net het kraampakket gehaald en dat was echt het laatste wat er moest komen! Dus nu helemaal start klaar! Hoe voelen ze trouwens ofdat je al ontsluiting hebt? Gaan ze dan de vingers voelen ofzo? bamjolan: als je een slijmprop ofzo verliest met wat bloed, hoef je dan niet je vk te bellen ofzo? En betekent het dan dat het echt op korte termijn komt? Ben nu 12 kilo aangekomen. Best netjes toch!
hier ook snot...aan de onderkant Maar bij de vorige twee bevallingen had ik gewoon bloed in de wc-pot (paar druppies), dus ga er niet vanuit dat dat al iets van een slijmprop is eigenlijk
mammakitty gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon geniet er lekker van en hopelijk ben je snel hersteld van de ks
*****************************update************************************ Mamakitty ligt in een kraamsuite! Senseo en flatscreen tv en bed voor slapers. De kleine mocht nog bloot op haar liggen. Ze hebben daar speciaal op gewacht. Hij heeft al twee flesjes op! Het gaat echt dus super! Ze hebben ook samen met man en kind mogen genieten van dit nieuwe wereld wonder. Ze is nog wel aan de pijnstilling via de ruggenprik. Ks viel mee. Het was raar om dat wroeten te voelen. Toen Jaimy geboren werd ging hij gelijk huilen en de boel onder piezen. Toen mocht ie even bij mamakitty liggen. Zij is daarna dicht gemaakt en Jaimy en man gingen weg. Daar is hij in de couveuse gegaan in zijn nakie om zo dus bloot bij moeders te kunnen als zij klaar was. ******************************************************************************* Ik ben zo blij dat dit al meegevallen is! Oja en het belangrijkste: Hij is nog single:
****inbraak* mama kitty hopelijkheb je nog wat aan mijn tipsgehad en gefeliciteerd met je prachtzoon leuke naam hoor en mooie knul....doe rustig aan en laat je verwennen.... gr heidi ****uitbraak***