Jeeeee weer een maart-mama (februari eigenlijk ) Ilona en Ilona man gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet er van!
Geboren.... Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm Jongens vs meisjes: =♂ 3 =♀ 1 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
Ilona van harte gefeliciteerd! Jee ik krijg de kriebels haha ben best wel zenuwachtig voor het grote moment! Sweetlake, de meiden zijn gelukkig lief voor me, al nemen ze vaak een loopje met me want "Mama kan toch niet zoveel" haha Ik ben echt aan t aftellen, ben er klaar mee, ik wil zo graag mijn ventje zien! Heb een onderugpijn wat doorstraalt naar mn rechterbeen, pff. Maargoed, nog even doorbijten en plat zo vaak kan! Maar het is idd lastig, vooral volgende week, dan hebben de meiden vakantie. Heb genoeg te doen hoor, ben van plan om ook maar 1 dagje naar kidsplayground te gaan zodat hun zich vermaken! Dan maar even tandjes op elkaar!
Ilona en man, Gefeliciteerd met jullie zoontje Aaron Vandaag bij de vk geweest, alles was weer helemaal prima in orde. Ik heb wel ontzettend pijn aan mijn banden, de schoudertjes van ons meiske drukken daarop. Ik had ook de fiets gepakt inplaats van de auto, stom, stom, de gehele middag op bed gelegen ivm met pijn daaraan. Ga snel weer liggen want zitten is nog pijnlijk. Fijne avond.. Wie is de volgende die een wonderdje in de armen heeft.. :-k
@Ilona85: HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON AARON! Ik hoop dat je lekker kan uitrusten nu en bijkomen van de bevalling. Zo'n mooi ventje naast je wil gelukkig vást wel helpen daarbij @Bamjolan: wij zijn zaterdag nog naar zo'n overdekt speelgebeuren geweest. Is het beste wat je kan doen om de kids een leuke tijd te bezorgen en zélf lekker te kunnen blijven zitten Alvast veel plezier
@Ilona85; Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!! Wat een schatje en wat een lieve wangetjes Geniet er maar lekker van hoor! Enne 3-1 voor de jongens... Waar blijven de meisjes?? mijn meissie blijft voorlopig iig nog wel ff zitten... Hier iig alles goed, veel harde buiken maar ja da's normaal voor deze tijd vd zwangerschap hè. Las dat veel meiden weer misselijk zijn, heb ik helaas ook zo af en toe last van, maar nog lang niet zo erg als de eerste 24 wkn dus hopelijk blijft dat zo Vooral last van maagzuur en kortademigheid omdat mijn buik zo hoog zit, dus hoop dat m'n meissie gauw gaat indalen!
hallo maartmama's, ik schrijf hier eigenlijk niet meer mee,maar wilde wel even laten weten dat ik 12 feb moeder ben geworden van een prachtige zoon: Mycah James. hij weegt 3280 gram en is 50 cm lang. het was een heftige bevalling,uiteindelijk is hij met de vacuumpomp gehaald,maar ik zou het zo weer doen! dames, succes met de laatste loodjes,voor je het weet heb je ook zón lekker warm frummeltje in je armen. liefs seom.
@ Ilona en Seom Gefeliciteerd met jullie zoontjes En idd nu zijn wij eens aan de beurd he met de meiden ze zijn nu al eigenwijs hihi ze willen niet maar van mij mag ze er echt wel uit nu heb er zoooooooooooooo genoeg van Nouja iedereen een hele dikke knuffff met de laatste dagen/weken
@tezzz Ik herken dat wel wat je schrijft, ik vind het huis ook nog niet klaar voor de kleine, maar mijn lichaam begint nu toch echgt tegen tegen te werken. @bloesem gelukkig heb je nu verlof, kun je wat rustiger aan gaan doen. @fairy, benieuwd of de kleine zondag komt! @bamjolan, vervelend dat je zo'n pijn hebt, zeker als je dochters straks vakantie hebben @Blue gelukkig was alles goed bij de vk @princess, Ik heb nog steeds last van kortademigheid, ook al is de baby al helemaal ingedaald. Ik ben zelf gisteren bij de vk geweest, alles was goed, flinke baby zei hij nog. Maar dat dacht ik al, want mijn buik blijft maar groeien. Ik heb nog een nieuwe buikfoto in mijn album gezet. Iedereen een fijne en rustige dag! Liefs
hoi meiden! Jeetje wat heb ik een slechte nacht gehad! Veel buikpijn gehad! Geen idee of het voorweeen waren.... Kon gelukkig nog wel een beetje slapen maar hoop dat die ongemakjes snel vorbij zijn! Ilona gefeliciteerd met jullie zoon! Seom ook gefeliciteerd geniet er maar van meiden! Hoop dat onze tijd ook snel komt!