Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

:baby: Geboren.... :baby:

Februari 2009:
    06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm
    06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm
    12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm
    16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (?) 3455 gr - 49 cm
    17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm

Jongens vs meisjes:
    =♂ 4
    =♀ 1

Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de

2. Sweetlakecity

HOERA wel twee jongens!
    Gefeliciteerd Seom en Ilona!

Geniet ervan bofferds!

ik heb dinsdag een groei echo.
    Twijfel over de groei momenteel. Niemand vraagt of in de laatste loodjes zit. Of ik verlof heb. Ze vragen alleen: wat een kleine buik en groeit het goed? Om gek van te worden. Kan wel janken.
    Gelukkig kwamen ze er zelf mee en mag ik een echo. (durf zo slecht te vragen) ook omdat ze kleine met horten en stoten groeit en ik vind dat ie zo zachtjes aanwezig is in me buik. Niet stil maar ook helemaal niet druk meer namelijk.
    Nu zal de beeb ongeveer 2500 gr zijn. Bm is 33 cm maar. Is dat klein?
    Beeb ligt ook ingedaald. Heb daar weinig echt last van gehad. Vond ik trouwens knap bijzonder maar wel fijn om te weten dat alles daar lekker vast zit ;)
    Bloeddruk ook gewoon nog laag 110/60 bijzonder he..ik hoor iedereen dat hun bloeddruk zo omhoog gaat... 8)
    Heb trouwens een lang bovenlichaam en waarschijnlijk ligt t daar aan. genoeg plek binnen in. Iemand die dit herkent?
    Ik heb normaal maat M maar de lengte van vele truitjes zijn de kort. HOERA de mode van deze tijd? Lekkere lange dingen. :p :p

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Seom van harte gefeliciteerd!

Tezz ja wij gaan wel vaker naar KPG hihi woon erachter, de meiden vinden t geweldig.
    Op woe en vrij mag de oudste iig naar de opvang toe, die zijn van 8 tot 6 open maar haal dr meestal rond 4u op, is ze nog lekker thuis ook!:D
    Maar ik vind t laatste stuk wel zwaar vallen....maarja nog even!

4. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ sweetlake

wat vervelend dat ze dat zeggen over je buik. 33 cm is niet te klein voor 36 weken hoor! Dievan een vriendin van mij is nu 30 cm en ze is bijna 38 weken zwanger!
    Mijn bm is nu 34 cm.
    Heb je een foto van je buik? Ben erg benieuwd nu!

Wel fijn dat je even een echo krijgt. die zal je vastgeruststellen.

5. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @seom, gefeliciteerd met je zoontje! Leuk dat je je toch even komt melden! Geniet ze!

6. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Ilona,

Gefeliciteerd met de geboorte van Aaron! Leuke naam en een mooi kereltje. Rustig aan, herstel goed.

Liefs Tante29

ps. hier begint de extreme vermoeidheid toe te slaan... :(

7. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Noor, dat is inderdaad een flinke buik zeg! Kan me voorstellen dat er een flinke baby in zit! :)

@Sweetlake, hier ook een lage bloeddruk nog steeds! Lekker he! :D Enne, ons ukkie is ook echt een ukkie hoor. Waarschijnlijk rond de 3 kilo als ze eruit komt. Kamiel woog 2870 toen hij werd geboren. Ook een kleintje, maar niks om je zorgen om te maken. Hij kon alleen zijn temperatuur niet goed vasthouden, maar na een paar dagen/weekje lukte hem dat wel.
    Fijn dat je een groeiecho krijgt! Goed gedaan! Zou ik ook niet durven vragen hoor!

@jvd, hier nog een...sinds vanmorgen 3 uur kots en kotsmisselijk. Nu een beschuitje gegeten en het gaat nu iets beter. Nu wel menstruatie gevoel links en rechts onderin bij mn liezen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren de komende uren/dagen! :D Maar ga me nergens op verheugen.

Nu met 37 weken en 4 dagen was Kamiel geboren. Best gek....

8. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen!
    Seom van harte met je zoon! Weer een baby er bij, super!

9. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ daphne

Raar idee jah! ben benieuwd wanneer je gaat bevallen nu!
    Ik ben ook echt benieuwd wanneer ons frummeltje zich aankondigd. Ben eigelijk best bang voor de bevalling... Heb namelijk al jaren bepaalde steken in mijn lijf..... heel moeilijk uit te leggen... niet in mijn buik maar echt onderin.... nu heb ik het gevoel dat ze daar steeds tegenaan komt... die steken doen echt enorme pijn! Kan dan echt niks meer ! Kan mezelf gewoon niet bewegen en niet eens normaal ademen.... Nu ben ik niet bang voor de weeeen maar juist voor die steken! Ze moet daar natuurlijk langs en daar heb ik echt de meeste angst voor... Ben helemaal niet kleinzeerig maar die steken doen echt zeer!

10. Sweetlakecity

daphne> om de 5 min he...
    Wie weet. Zullen vast weer voorweeën zijn. Negeren hoor. Hihi

jvd> vagina steken bedoel je?
    Ik herkon die al als ik ongi moest worden.
    Ja daar zullen ze langs moeten. Maar ach..als je dat nu al hebt is t alleen maar goed. Herkenbaarheid en t maakt de boel wat losser.

11. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ sweetlake.
    Niet echt in mijn vagina....uuuhm hoe leg ik dit uit..... als je die 2 gaten hebt onder :) dan daartussen in en dan in mijn lijf....

12. Sweetlakecity

hmmm das zeker vaag. Geen idee wat ik dan moet voelen eigenlijk.
    heb je het bij de vk wel aangegeven dat dit je zorgen maakt?

13. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Seom, Ilona en mammakitty, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes!

Gr. Amanda

14. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    jah dat wel... ze zei dat dat er bij hoorde... alles drukt overal op en heeft wat minder ruimte..... Heb wel eens vaker aan mensen uitgelegt wat ik voel en ben nog niemand tegengekomen die hetzelfde heeft.... Het voelt ook echt alsof er iets zit wat er niet hoort.... ik ga het er maandag nog eens over hebben met mijn vl. Hoop dat ik dan een andere heb die wat beter naar mijn verhaal witl luisteren.. Misschien valt het dadelijk ook allemaal wel mee:)

15. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Zo ik heb gisteren niet gekeken op het forum; te druk gehad! En gelijk 2 frumpies erbij! :D

Seom en Ilona gefeliciteerd!

Ik ben zo super de luxe uitgerust! Zat vanmorgen om 5.00 uur al voor de tv! :D Vandaag ga ik de badkamer doen, ff stofzuigen en dweilen en de aanrecht schrobben! Hoezo schoonmaakdrang ;)

Ik heb heel vaak het gevoel dat de kleine de hik heeft. Dan voel ik een paar minuten contant hetzelfde, maar dan heeft ie volgens mij wel heel vaak de hik als het idd de hik is. Zeker 1 a 2 keer per dag!

Verder geen last meer van maagzuur! Of heeeel weinig! Joepie! Eindelijk idd weer lekker eens wat eten en er 's nachts niet van wakker liggen!

Van mij mag het hoor, heb er zo'n zin in! Maar ben bang als ik zo denk dat ik voor straf nog 5 weken mag wachten :(

16. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    @acnaib mijn baby heeft ook dagelijks wel de hik en inderdaad soms meerdere keren op een dag.

Mijn baby kan eigenlijk nog niet komen, ben nog niet helemaal klaar met de voorbereidingen. Ik moet nog strijken, vluchtkoffer klaarzetten en de babykamer soppen. Ik ben van plan om zo wel de babykamer te gaan soppen maar heb geen zin (heb helaas helemaal geen schoonmaakdrang).

17. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Je woont een eindje weg, anders had ik gekomen hoor ;)

18. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Haha, ja dat zou wel fijn zijn als je bij mij zou komen schoonmaken. Lichamelijk kan ik het allemaal nog makkelijk zelf maar geestelijk heb ik geen zin. Bleeehhhhh, moet echt even zin maken.

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Seom gefeliciteerd met Mycah!!

20. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Heb inmiddels een warme kruik op mn buik liggen, want de menstruatiekrampen worden toch wel iets meer...zo irritant. :( Hoop dat het gauw weggaat. En wat ook nog vervelend is is dat ik een vervelend hoestje hebt waardoor het alleen maar erger wordt!

@jvd, wat vervelend dat je die steken hebt! Ik zou niet weten wat het is...hopelijk weet de vlk meer.

Wie o wie zal de volgende zijn! :D

Deel Deze Pagina