Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik werd net uit bed gebeld door de gyn. :confused:
    Aan de hand van laatste bloedtest voor zwangerschapsdiabetes blijkt nu dat het erger aan het worden is :cry:
    Ik moet NU naar de gyn en word ingelicht over de feiten. Het klonk allemaal erg serieus maar hoop dat dat is omdat ik uit mijn slaap gebeld ben.

Update volgt direct als ik thuiskom.

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Lynnami; shit meid :( sterkte!

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mamakitty mooi buikkie meis!

Lynnami, ooh sh*t zeg!
    Sterkte!

Pff hectische dagen hierzo, eergister druk geweest, gister lichtjesavond in de stad en vanaaf kerstdiner op school...
    Moet echt ff bijkomen haha
    Hapjes voor vanaaf zijn gelukkig al klaar!

4. Lynnami: Heel veel succes en sterkte meid!

5. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Romytamara doe maar lekker rustig aan. Gelukkig heb je goed geslapen.

Twinnie ik heb ook de prenatal folder gehad. Ik ben vanmiddag ook meteen maar gaan shoppen :D

Kitty je buik blijft groeien, maar ik vind 'm wel mooi.

Princess thanks voor het duimen. Ik heb nog steeds niks gehoord van mijn werk en zolang ze niet bellen horen ze van mij lekker ook niks. Ik wacht gewoon af...
    Mooi dat je lekker hebt uitgeslapen.

mommy2be hopelijk is je schimmelinfectie snel over.

Esther mooie buikfoto's. Wat fijn dat Luna ineens vanalles kan en durft, ondanks deze situatie. Dat maakt je dag weer een beetje goed.

Naduah ik plas altijd "normaal" en niet een paar druppeltjes, maar ik moet wel vaak.

Lynnami heel veel sterkte!

Ik ben net lekker naar de prenatal geweest :D Ik had nog een matrasje nodig en wat hangertjes en nu die in de aanbieding waren had ik een goed excuus om even lekker te shoppen ;)

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

gisteravond vroeg naar bed gegaan en voelde me vanmorgen gelukkig al
    weer wat beter. Wel gewerkt en moet vnv ook weer maar heb het idee dat gister de ergste dag was. Dus vnv gewoon weer lekker vroeg naar bed ;)
    Zal nu ff op iedereen reageren.

@bloesem, niets van je collega's aantrekken hoor. Je doet het niet voor niets en zij weten niet hoe jij je voelt! Idd erg jammer dat mensen zo oordelen zonder er echt iets van te weten.

@mamavansimnon, fijn dat je naar de fysio gaat hoop dat het helpt!

@acnaib, hoe was de echo? Leuk hoor dat je dat als verrassing hebt gedaan :D

@mimi83, leuk he het eerste pakje! Kan je je al voorstellen dat je kleintje het straks aanheeft :D En wat leuk nog een fotoshoot!

@esther, gefeli met je 28 weken! Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om Luna weg te brengen :( Een week is ook niet niets.
    Wat knap van Luna zeg dat ze op het potje heeft geplast :D Kan me voorstellen dat je trots bent! Mooie buikfoto's hoor!

@mamakitty, ben benieuwd naar de groeiecho neem aan dat ze dus kijken of het kindje op schema ligt met de duur van de zwangerschap?
    Heb trouwens naaqr je geluisterd hoor ook ff VK gebeld en ze zei dat het geen kwaad kon als ik maar uitkijk met direct contact maar langsgaan is geen probleem ;)

@dreamerfly, thx nachtrust heeft zkr goed gedaan! Super dat jij ook goed geslapen hebt :D Leuk dat de kerstboom staat komt er ook nog een buikfoto bij de kerstboom? ;)

@jmm, welkom meid en gefeliciteerd zal je vnv op de lijst zetten!

@dancinglady, volgens mij hebben wij ook ongeveer zo'n badset alleen dan met ijsbeertje :D

@romytamara, jeee wat heerlijk dat je goed geslapen hebt! ;) Fijn dat het nu redelijk gaat met je schoonvader geeft ook weer wat meer rust. Veel plezier met disneyfilm kijken! ;)

@twinnie, ja hier ook foldertje gehad maar weet nou niet of ik er zo blij mee was want hoop dingen die in de aanbieding zijn hebben we laatst net gekocht :( maar ja dat hou je toch wel. Ben benieuwd naar de meubeltjes :D

@princess, gaat gelukkig ietsje beter lief dat je ernaar vraagt ;)
    Je hebt zkr lekker uitgeslapen zeg! Heerlijk toch ;)

@mommy2be, fijn dat je nu weet wat het is hopelijk ben je er nu snel vanaf ;) En netjes hoor 5 kg!

@tezzz, super dat alles weer goed was met de kleine! Zo zie je maar hij/zij pikt wel wat ie nodig heeft :)

@Lynnami, sterkte en dikke knuf meid! Hoop dat het meevalt.

@bamjolan, nu weer ff rustig aan doen jij dus! ;)

7. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Nou, net terug van de echo!

Wat heerlijk om te zien. Heb 1 foto waarop de kleine lacht, zo schattig!

Verder lag ie veel met zijn neus in de placenta , maar toch een paar mooie kiekjes kunnen schieten. De oma's waren in ieders geval dol gelukki en eentje kan er vanavond lekker schowen met de foto op de verjaardag!
    En ik met de rest van de foto's :D

Manlief hoed niet zo van verrassingen en had liever gehad dat ie erin betrokken was geweest!
    Maar goed, voor mannen blijft het toch een hele andere ervaring als voor vrouwen ben ik van mening omdat ze alleen maar zien groeien en verder niete echt beseffen wat er allemaal gebeurd in en met jezelf!

Ik heb ervan genoten en kan lekker naar 2009 nu!
    1 probleem: mij envolopje begint steeds harder te schreeuwen!
    Zal ik het open maken of toch nog maar niet :oops: :(

8. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Acnaib, gewoon volhouden en niet open maken, je kan het!
    Wat leuk dat je een foto hebt waarop de kleine lacht.

Snoopy ik ben blij dat je je weer ietsje beter voelt.

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @acnaib, super dat de echo zo geslaagd was! En wat betreft
    het envelopje idd wat dancinglady zegt volhouden je bent nu al zo ver ;)

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Mamakitty> leuk die kerstfoto. Doet me eraan herinneren dat ik ook moet voordat de boom hier verdwenen is. Ik ben goed he! ;)
    Ga morgen een brief typen naar me leidingevende en vrijdag nog doorgeven. Mijn collega’s vonden het niet vreemd. De twee die er vandaag waren maar slim van mij. Stel ik krijg het niet bel ik de Arbo en dwing ik het af!
    *zoek navel bij jou……huh?*

Dreamerfly> boom uit de grond gespit? Stond hij in de tuin?

Twinnie> zie je jij ook al een doos. Ik nog niet. Ik ga gelijk bellen! GRRRRR Hmm er staat op de site pas de 7e maand. Jij bent toch nog niet 7 maanden? De rest ook niet?

Momy2be> hoe kunnen ze dat meten hoe zwaar de beeb is dan zonder echo?

Tezz> hier geen aarbeien gelukkig maar.

Esther> ook foto’s plaatsen van de beeb kamer. Leuk leuk! Mooie buik zo in het zwart wit gemaakt. En zo bewijs jij het ook je hoeft niet naar een dure professionele fotograaf te gaan om bijzondere foto’s te maken.

Fairy> zo vind ik vele topics niet leuk. Ooit gaf ik aan griep te hebben want mijn griep is zonder koorts. Volgens vele was dit dus niet waar want griep heb je altijd met koorts. Meestal laat ik zulke topics die ik dan open gewoon weer sluiten. Er lopen er een aantal rond. Zucht…zijn alleen maar uit op sensatie en haat.

Romytamra> fijn die nieuwe kleertjes. Nu extra goed kijken. Ik ga het ook zeker doen bij het wassen vond het zo kut voor je!

Naduah> of dat ik plas en denk klaar te zijn maar dan moet ik nog meer. Ik moet er nu echt uitgebereid voor gaan zitten.

Lynnami> shit zeg. Laat wat van je horen en sterkte!

Bamjolan> vertel mij hoe het moet met paint? Ikke weer niet snappen…grrr

Snoopy> jij nu ook wel aan jezelf denken. Geen griep de 28e. Of ik eet al je eten op! Hihi

Acnaib> leuk die verrassing. Ach mannen…ik zocht je plaatjes in je album maar heb ze niet gevonden. Jammer of komen ze nog ergens?
    Wel of geen envelopje openmaken that is the vraag (kom even niet op t goede woord Engels en foutloos geschreven) Anders om 24.00 uur de 31e?

En nu ik: ik ga morgen een brief typen voor 6 uur werk ipv 8 uur. Ik trek t niet meer. Beeb lag fout bij het daarnet naar huis rijden. Harde buik dus. Onder me werk doet het soms goed pijn. Ik ben steeds moeier aan het worden. Ik kies voor mijzelf! YES.
    Vanavond wil ik kijken bij het zwembad hier om te zwemmen...helemaal alleen. Spannend.

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ok... Ik ben net thuis.
    De baby groeit als een gek! Hij word op dit moment op 1750gram geschat :confused: Ze hebben niet naar de lengte gekeken.
    Morgen moet ik WEER een bloedtest ondergaan. Deze keer moet ik na middernacht ook weer vasten en om 7:30 in het ziekenhuis zijn om mijn bloed te laten prikken. daarna krijg ik weer een verschrikkelijk zoet drankje en moet dat binnen 5 minuten helemaal opdrinken. Dan telkens een uur later (8:35/ 9:35/ 10:35) weer bloed prikken om te zien hoe mijn lichaam suiker verwerkt.
    Daarvan krijg ik hopelijk vrijdag al de uitslag. Zo niet, dan dinsdag als ik weer een afspraak heb bij de gyn.

12. Sweetlakecity

ja met suiker zeggen ze dat een beeb erg snel groeit. Spannend zeg wat jij moet ondergaan. Gelukkig zijn ze wel scherp met de controle bij jou dat heb je hard nodig!
    Sterkte enzo.
    x

13. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik moet zo weg maar wil Lynnami
    nog ff sterkte wensen....

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Bamjolan; veel plezier bij het kerstdiner :D

@Dancinglady; groot gelijk heb je! Enn altijd leuk, prenatal-shoppen :p

@Snoopy; gelukkig weer aan de beterende hand :D idd toch nog maar lekker vroeg je bedje in vanavond!

@acnaib; fijn dat jullie zo genoten hebben :D Enne niet in het envelopje kijken hoor :p

@Sweetlakecity; succes met je brief! Hoop voor je dat het je wat rust kan geven.

@Lynnami; nou, flinke baby al :confused: Succes met alle testen!

15. Sweetlakecity

heb ruzie met de liefste collega die ik ken maar ik snap het niet.
    Ik zou vandaag om 1 uur weggaan dacht ik. Voelde me rot op het werk. Maar voelde me ook rot om eerder weg te gaan. Heb toch langer gewerkt. Vertelde haar dat ik vrijdag zal vragen om 6 uur werk ipv 8.
    Ik zou haar met oud en nieuw ophalen maar ivm die 6 uur zal dit lastig haalbaar zijn. Maar het zal die dag vast uitlopen ivm een borrel die er is. Nu krijg ik een sms is beter dat we elkaar als collega's zien en niet als vriendinnen. Ik stond altijd voor je klaar.
    Ik snap het niet,
    Ze neemt de telefoon niet op.
    Ik sta hier te janken. Snik snik.

ze is boos omdat ik niet een kwartier op haar wil wachten de 31. Dat heb ik nooit zo gemst. ze wil me niet spreken ze zit er vanavond doorheen smst ze.
    Ik snap het niet wat heb ik fout gedaan :(

16. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    I am happy! Foto's van de kinderkamer in mn album! Tis nog niet klaar hoor maar het begin is er! :-D :-D

17. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Sweetlakcity; Balen meid, mss zit je vriendin sowieso niet lekker in haar vel? Anders een beetje een flauwe reactie... Succes ermee, komt vast wel weer goed :D

@Twinnie; Leuk kamertje hoor, nu nog een matrasje :p (geintje!)

18. @Sweetlakecity: Meid, probeer je niet te druk te maken en het je niet zo erg aan te trekken. Misschien is het inderdaad ook wat Princess al zegt, en zat je collega zowieso niet zo lekker in haar vel. Bovendien krijg je via sms of internet nogal eens misverstanden, komt echt weer goed hoor, meis!

@Lynnami: Veel sterkte meid! Hoop dat het mee zal vallen. Wel een flinke beeb al, zeg! Jeetje! Maar komt goed!

@Acnaib: Fijn dat de echo zo goed gegaan is! Verheug me op de foto's!
    En wat betreft het envelopje: Kijk alleen als je héél zeker weet dat je geen spijt krijgt. Als je het nl. eenmaal weet kan je het niet meer terugdraaien. Ik zou het dus niet doen, meid! Eerder wilde je het ook niet weten, en anders krijg je spijt!

@Bamjolan: Doe je rustig aan, meid?!

@Twinnie: Wat een mooi kamertje, zeg! :D

19. Sweetlakecity

ja klopt ze heeft veel meegemaakt. Me mannetje zei het ook. Ik was gewoon even de pineut.
    Hij zei ook gewoon niet bellen meer en sms en. Ze komt er wel achter als je er niet meer bent wat ze dan mist.
    Laat ik dat maar doen. Me verdriet is overgegaan in boosheid. Ik snap het gewoon niet en ben boos dat er om dat kwartiertje uit haar dak gegaan moet worden. :( Als dat de echte reden is.....

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oh my god :oops: ik sta ook nog op het lijstje terwijl ik jullie helemaal niet kan/kon bij houden. Wel super lief natuurlijk!

Enne Naduah ;) jij ook hier te vinden?

Volgens de gyn ben ik 29 Maart uitgerekend maar hou zelf de datum 26 Maart aan maar hoeft niet veranderd te worden hoor in de lijst.

Ik zal eens kijken of ik deel 2 kan bij lezen en jullie wat kan gaan bij houden :oops: als het mij niet lukt neem het me dan maar niet kwalijk! Zit op teveel forums denk ik om het bij te kunnen houden!

Liefs

Deel Deze Pagina