Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @valentijn, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Leyla!!!!!
    Eindelijk weer een meisje erbij haha

@bam,die pijn lijkt me toch niet goed hoor :( ik heb geen idee wat je het beste kunt doen, zeur ben je niet hoor! Als je twijfelt zou ik altijd even bellen.

2. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Dank je wel voor de reacties. Ik neigde zelf eigenlijk ook al naar een gewoon matrasje.

- Florida, ik snap ook dat je hier nog komt kijken, ondanks het verdriet dat het je bezorgt. Sterkte!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeeee mamakitty is thuis! Het gaat goed met dr en met jaimy ook!
    Hij doet een beetje moeilijk met drinken maar komt goed zegt ze! ;) Ze is helemaal happy!

Geniet maar lekker meis!

4. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Mamakitty en Jaimy Welkom thuis !!
    Heerlijk je zoontje in z'n eigen bedje.
    Geniet ervan..

5. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @tante29, vergis je niet in wanneer een kindje kan komen hoor! Ik ha bij Kamiel NIKS geen voorweeen, menstruatiepijnen oid en ineens braken mn vliezen met 37 weken...dus alles kan nog! :)

@bloesem, wij hebben ook een gewoon matrasje. Kamiel is ook een buikslaper (nog steeds), maar ondanks dat niet aangeschaft. Het ligt er maar net aan of je je er prettiger bij voelt, maar net als anderen al aangeven, een matras hoeft je kindje geen 100% bescherming te geven. Klinkt cru, maar zo is het. Heb weleens gelezen dat kindjes een bepaald reflex missen, waardoor ze, als ze in ademnood komen, zich niet proberen om te draaien, maar juist dieper adem gaan halen. Daardoor kunnen ze stikken in wat ze uitademen (weet ff niet hoe dat heet). Dat kan dus bijvoorbeeld ook als er een knuffel dicht tegen zo'n kindje aan ligt, of een dekentje.

@snoopy, had precies hetzelfde bij Kamiel. Lekker he! Scheelt weer een hoop gefrustreer over je gewicht. hihi. Hoop dat het bij deze net zo is...
    Enne, GEFELICITEERD dat Lieke geslaagd is voor de gehoortest! Fijn om te weten dat dat gewoon allemaal in orde is! genietze (maar dat doe je wel volgens mij! :D).

@Bamjolan, die pijn die je beschrijft had ik gister dus! De pijn gaat niet weg en wordt met periodes heftiger. Misschier is je kleintje ook wel verder aan het indalen of ben je alvast een aantal cm aan het ontsluiten! Hoop dat het doorzet voor je!

@iedereen, nou heb gewoon een flinke griep te pakken hoor... :( Kom net uit bed! Vanmorgen wel opgestaan om met Kamiel een boterham te eten en omdat ik verging van de pijn in mn heupen. Om half elf weer naar bed en sindsdien geslapen. Nu toch maar weer een paracetamol genomen...voel me gelukkig wel een beetje beter dan gisteren en mn heupen gaan al iets minder pijn doen. Ik krijg altijd pijn in mn gewrichten als ik griep heb, hebben jullie dat ook? Dus daar zal die pijn in mn heupen ook wel gedeeltelijk vandaan komen.

Heb honger! Dus ga maar even wat eten. Tot laters!

6. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Daphne beterschap! Ik heb normaal nooit pijn in mijn gewrichten alleen nu door de zwangerschap wel.

Bam hoe gaat 't nu?

Mamakitty welkom thuis!

Zo ik heb de babywas helemaal af en alles ligt netjes in de kast. Yessss! :D

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Gelukkig gaat het hier wat beter. Kolf nu borstvoeding af en geef dat met de fles. We hebben alles geprobeerd voor aan de borst maar mijn huid is waarschijnlijk te dun (schijnt vaker voor te komen bij rossig haar of rood) Kolf tot nu toe wel genoeg af om gewoon volledig bv te geven. Hij plast alleen nog niet genoeg dus krijgt nu ook water. Gelukkig was Aaron vandaag aangekomen was eerst onder de 3200 en nu weer 140 gram erbij! Mijn tijd gaat nu volledig op aan voeden en de baby, maar het is zo'n geweldig ventje dat het alles waard is!

Mamakitty wat fijn dat je thuis bent!

8. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Buddynieuws Esther

Esther is om 16.01 bevallen van Deacon 2520 gram en 50 cm en om 16.05 van Daymon 2530 gram en 47 cm.

9. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ Esther! Gefeliciteerd met je 2 mannetjes! Hoop dat alles goed gaat met jou en je ventjes!

10. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @ Esther
    Gefeliciteeeeeeeeeerd met je mannetjes :D
    geniet er lekker van !

@valentijn14
    jij ook nog gefeliciteerd

pfff wat gaat t hard met de jongentjes zeg
    Kom op meiden meiden, nu zijn wij toch aan de beurd he !

sow ik ga mn bedje opzoeken
    heb de hele dag al flinke krampen in mn buik
    hopelijk betekend dat wat....

voor iedereen een dikke knufffffff

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

:baby: Geboren.... :baby:

November 2008:
    24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm
    Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden

Februari 2009:
    06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm
    06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm
    12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm
    16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm
    16 februari 2009: valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm
    17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm
    20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm

Jongens vs meisjes:
    =♂ 6
    =♀ 3

Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Esther en man: hartelijk gefeliciteerd met jullie 2 mannetjes! Wat fijn dat ze toch nog goed genoeg op gewicht zijn gekomen! :D GENIET ERVAN! KEER TWEE! :D

@Florida: Ik zou precies hetzelfde doen als jij denk ik, steeds komen kijken. Als je die behoefde hebt, zal het waarschijnlijk toch ook wel bij je rouwproces horen. Ik hoop dat je genoeg troost en steun kunt vinden, vooral in deze maanden. Groot gelijk dat Robin er natuurlijk ook bij hoort! Zij was zelfs de eerste! Knuffel!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Esther, gefeliciteerd met je 2 mannetjes!!!!!!!!

Geniet er maar lekker van!

14. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Esther,

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Esther van harte gefeliciteerd!

Hier gaat het wel, af en toe wel pijn.
    Ik voelde trouwens naar de baarmoedermond maar voelde echt gewoon opening?
    Net een gat waar daar zit hahaah ben er maar verder afgebleven...je weet maar nooit he?
    Ben nog geen 36 weken....dusja...ik moet vrijdag weer naar de verlos, zal het eens aankaarten.
    Wel voelde ik zijn koppie onder zitten overigens.

16. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Esther, gefeliciteerd met je 2 zoontjes. Hoop dat alles goed met jullie gaat.

Bamjolan, ik zou er inderdaad ook maar afblijven. Ik dacht trouwens dat je ontsluiting bijvoorbeeld niet zelf kunt voelen?

17. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    buddynieuws!!!!!!!!! twigger!!!!!!

De vliezen van twigger zijn vanacht gebroken! ze is naar het ziekenhuis geweest en het vruchtwater was helder!Nu is ze thuis in afwachting op de weeen!
    Succes meid!

Ik weet niet of je nog op het forum komt dus heb het bericht maar even geplaatst!

gr. jvd

18. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Valentijn van harte met jullie dochter!
    Esther, van harte met jullie 2 zoontjes!
    Twigger, zet hem op!
    Jeee het gaat nu ineens hard zeg. Ineens elke dag wel een baby of meer. Spannend!
    Hier rommelde het gisternacht, overdag en vannacht ook. Veel harde buiken. Poos om de 5 minuten met wat menstruatiekrampen. Ik dacht, zou het? Man had nachtdienst, dus was er wel wat onrustig van. Nu ik van bed af ben gaat het eigenlijk beter en is het rustiger in mijn buik. Dus wat het nou geweest is weet ik niet. Kindje was al ingedaald en vast, dus dat zal het toch niet zijn geweest? Voelde me helemaal niet prettig vannacht, nu gaat het wel weer.

19. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Hierzo ook het berichtje van Twigger ontvangen.
    Meid heel veel suc6 ! Hopelijk zet het snel door..

Esther Gefeliciteerd met je 2 mannetjes !!
    Leuke namen en toch ook nog mooie gewichten.. ;)
    Je hebt het mooi lang volgehouden, om trots op te zijn.

20. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Gisterenavond voor het eerst goed merkbare (oefen/voor) weeen gehad.
    Omdat ik niet weet wat het is noem ik het maar zo.
    Nou ik lag dubbel op de bank. Dat was lastig, nog niet eerder gehad.
    Ik moest toen gelijk met die buikpijn ook erg poepen. Hihihi ja sorry, dat was zo.

Nu doet alles zeer, maar die golf ...heb ik nu ff niet meer. Misschien later vandaag.
    Heb ook erg pijn van onder nog steeds, dat wel.
    De baby reageert nog steeds prima.

Iedereen fijn weekend!

XX

Deel Deze Pagina