@Twigger: meid ik wil ook! hahaha. Suc6 wijffie. @Esther: GEFELICITEERD MET JULLIE TWEELING! Lekker genieten samen. Enne wat een mooie namen zeg!
Esther: gefeliciteerd! Leuke namen, hoor! Geniet er lekker van! Ik heb er ook zo'n zin is! Zit er eigenlijk wel helemaal klaar voor! Maar meestal is het zo waar je op zit te wachten dat dat nog wel ff weg blijft! Dus strompel ik vanmiddag nog maar lekker even over de markt en morgen even na de optocht kijken, misschien week ik wel wat los, haha
Esther gefeliciteerd met jullie mannetjes! Twigger: heel veel succes. Hier alles hetzelfde. Liefs Tante29
Twigger wat spannend zeg! Heel veel succes! Bloesem, bij Jadey kon ik t zelf wel voelen hihi toen ik zwanger wou worden checkte ik ook de stand van de bmm en of die open of dicht was. Maargoed, ik heb geen zin in een stripeffect dus ik blijf er idd ook verder af. Vrijdag weet ik meer, en vanaf dan iedere week naar de verlos!
heyyyys meiden hier ff snel een beriggie van mij mn vliezen zijn vanmorgen om tien voor 6 gebroken moest meteen naar t ziekenhuis komen omdat er al een paar bevallingen aan de gang waren en de vk niet weg kon. ze hebben t vruchtwater nagekeken en alles was helder en schoon. nu ben ik weer thuis in afwachting van de weeen hopelijk komen ze snel hihi (nu lach ik nog ) Dikke knuffffffffff voor all
succes twigger! hopelijk mag je snel je kleine in je armen sluiten. @ bamjolan puur uit nieuwsgierigheid hoe kun je dat voelen? kan wel paarden opvoelen haha maar heb geen idee hoe je het bij jezelf zou moeten voelen.
Ilona fijn dat het nu wat beter gaat met de borstvoeding. Hopelijk gaat het uiteindelijk nog beter. Succes! Twigger wat spannend, het zal nu niet lang meer duren bij jou. Veel succes! Iedereen waar het begint te rommelen ook veel succes! Hier voel ik af en toe ook wat, maar meer menstruatiepijn dan iets wat ik moet wegpuffen. Dus het zal nog wel niet... Ik wil ook zo graag mijn beebje!
hoi meiden! Help..... voel me zo ellendig! Raar gevoel in mijn lijf.... hele tijd warm... gevoel alsof ik moet kotsen.... vandaag al 10 keer naar de wc geweest waarvan 2 keer een grote boodschap....hele tijd harde buiken... soms met pijn soms zonder pijn... soms ongesteldheidsgevoel maar soms ook niet... Maar neit constant.. word ik nou gewoon ziek of is het misschien een voorteken? Hoop niet dat ik ziek word maar hoop niet dat ik dadelijk kotsend door de bevalling moet ofzo...
@ jvd dat heb ik op dit moment ook. echt exact hetzelfde. ik vroeg me ook al af of ik gewoon ziek word of dat de bevalling er aan zit te komen.
jvd dat had ik de afgelopen dag/nacht ook. Nu weer rustiger. Echt precies hetzelfde! Zal er dus bijhoren? Twigger en? Komen de weeën al?
En ik ook, hahaha we hebben allemaal hetzelfde gevoel. Net alsof we grieperig zijn, naar de wc moeten en krampjes...mmmmm @Twigger: heel veel suc6 vandaag meid!
begin me nu toch echt af te vragen of het een voorbode is. heb zelf trouwens ook heel sterk het gevoel dat het niet lang meer gaat duren. misschien morgen of overmorgen. maar kan het natuurlijk helemaal mis hebben. hebben jullie dat ook?
@shenoby, klinkt erg bekend. Heb ik namelijk ook! Ik denk dat ze niet zo heel lang meer blijft ztten, maar ja, kan het natuurlijk hartstikke fout hebben...dat gewacht ook he! hihi @meiden met misseljkheid, griepklachten etc, ik hoop dat het bij jullie een voorbode is! Wat jullie beschrijven had ik dus de afgelopen 2 dagen en ik ben gewoon strondverkouden nu! En gisteren en eergisteren op bed omdat ik me echt ziek voelde (griepje?). Hopelijk slaat het door naar weeen en mogen jullie je kindje straks lekker vasthouden! Ik snotter nog even door! @Twigger, spannend meis! SUCCES! Hoop dat de weeen niet te lang op zich laten wachten. Ik duim voor je! Ik voel me een beetje raar, alsof ik ieder moment kan bevallen...maar aan de andere kant supermoe en snotterig. Niet eens zoveel gedaan vandaag, maar kan nu al amper mn ogen meer open houden. Toch maar weer een tukkie doen...Kamiel ligt net lekker op bed, dus voor mij ook mooi even een tijdje de oogjes dicht. Ik hou de site in de gaten meiden!
hier veel harde buiken en wordt hartstikke verkouden Maar nog geen zicht op een frumpie hoor! Frumpie is wel sinds gisteren een stuk stiller, maar dat zal wel aan die harde buiken liggen denk ik @Twigger: ik hoop dat je weeën snel gaan 'toeslaan'. Hoelang mag je eigenlijk blijven lopen/liggen met gebroken vliezen? Ik neem toch aan dat daar wel een tijd voor staat? Alvast veel succes in elk geval!
Hey.. straks gaan jullie allemaal op dezelfde dag bevallen. Dat is niet leuk ! haha.. Zit ik straks in m'n eentje hier.
@Bleu: ja, ze bevallen allemaal wel lekker op tijd he? Hoe was het bij jouw vorige bevallingen? Liep je overtijd of waren ze er ook voor de datum? (hier dochterlief op de uitg. datum en zoonlief 4 dagen ervoor)
Wil het uberhaubt al wat zeggen als je regelmatig harde buiken hebt zonder verdere krampen ofzo? Ik heb sinds gisteravond elk uur wel 2 harde buiken en vannacht hele lichte krampjes! Maar of het al wat betekent? Geen flauw idee!