Opvliegers schijnen erbij te horen. Komt omdat je zoveel meer bloed hebt tijdens de zwangerschap. De echte koukleumen merken het het beste
Vandaag 39 WEKEN. Heb superslecht geslapen. Hoest me helemaal rot! Ben nu ff naar de wc geweest, dus ik dacht maar ff snel mezelf melden. Ik ga zo weer mijn bedje in. Gelukkig moest ik toch morgen naar de HA. Want ik ben supermoe van dat geblaf en heb het nog benauwd ook. Zucht! Verder geen activiteit meer als een vrijdagavond. Jammer maar aan de ene kant maar goed. Als ik nu moest bevallen dan was ik veel te moe geweest. Meiden heel veel sterkte en nog een fijn weekend! Dikke X van mij.
Smorgens ! Hmm.. nog geen bericht van Twigger. Ik heb ook nog geen sms-je ontvangen helaas. Voor ieder in het carnavalsgeruis "Alaaf" x 3. Tot laters .. Klavertje@ sterkte meid ! Tezzz@ opvliegers, ik dacht al hoe kan dit. Zwanger en in de overgang ?.. 8)
naduah haar vliezen zijn ook gebroken, schrijft hier niet veel meer maar dacht meld het toch ff edit: zie net dat ze al bevallen is vannacht van een zoon: Rune William Abel Meid gefeliciteerd geniet ervan! Kom op wanneer worden er weer meiden geboren haha
Naduah van harte met jullie zoon! Snoopy, fijn dat alles goed gaat met de kleine! Klaver, niet ziek worden he. Hier is de buik weer helemaal rustig op de bewegingen van ons kindje na dan. Dus die blijft voorlopig nog wel even zitten. Mag ook wel, het is nog vroeg. Al ben ik stiknieuwsgierig naar ons kleine wondertje.
Klavertje gefeliciteerd met de 39 weken. Nu lekker uitrusten en wie weet zet het straks ineens door bij jou. Naduah gefeliciteerd met Rune! Tezzz ik heb niet echt opvliegers, maar ik heb het al heel de zwangerschap veel warmer dan normaal. Ik zet niet eens de verwarming aan omdat ik me dan sneller duizelig voel van de warmte. Iedereen fijne zondag en succes voor iedereen waar het rommelt!
klavertje> wow al 39 weken. JIj bent de koploper hier. Pfff heb je nu ook niet zo iets al zoveel baby's wanneer komt die van mij nou? hartewens> druk rustig druk rustig..pff zo herkenbaar! Bizar hoor. En zo herkenbaar. Opvliegers...neeeeuuu hoor. Hahaha en zeker niet als iemand tegen je zegt meid misschien is het wel een knul! Wetende dat je al een pakje/ mutsje/ lakentje met naam hebt gekocht. Grrrr ...hee snoopy. Opvliegers zijn dus heel herkenbaar. Hihii O die twigger..wat spannend hoor! bam> alles nog goed daar? Daphne> en jij meid? Griep of toch wat anders onder de leden? Fairy> wat denk jij...houd je het nog uit of ben jij al bezig. Wat nou Maart mama's hier. Als ik dit zo zie denk ik hmm zou die van ons al eerder komen dan?
Geboren.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm 16 februari 2009: valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel(37wk2dg) 2735 gr - 47 cm Jongens vs meisjes: =♂ 7 =♀ 3 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
Bleu> ik zag hem online staan bij t andere fora en pas hem daarom aan. Ik wil niemand voor de voeten lopen wat betreft de lijst. Voel je je aangesproken of is je buddymaatje bevallen? gewoon lekker aanpassen die lijst!
begint al op te schieten met de bevallige dames hier. iedereen die inmiddels is bevallen: gefeliciteerd! Twiggertje: hup meis.. u can dooo it! spannend hoor o man, ben zo jaloers! ik had ook nu kunnen bevallen.. zucht..
Naduah gefeliciteerd met jullie kleine man! Pfff ik wil ook..... Mijn meisje wilt er gewoon nog niet uit! balen! wel erg slecht geslapen..... heb zelf een kruik warm gemaakt omdat ik zo een pijn aan mijn buik had! Volgens mij zijn het geen voorweeen maar komt het omdat ik toch op mijn rug blijf draaien als ik slaap. word dan wakker van de druk en harde buiken.... Leg al kussen achter me neer maar het wilt gewoon niet werken! Ben ook erg benieuwd naar twigger! Heb inderdaad ook nog geen sms gehad! Wel spannend allemaal !
jvd> ik draai ook hoor op me rug. En ik herken je gevoel. Ik doe het omdat ik zo een last van me benen heb af en toe.
Naduah, van Harte! Nee hoor Sweetlakecity, hier wel harde buiken en rugpijn... Echt doorzetten wil niet, ik mocht ook niet voordringen van Bleu Maar wie weet, alhoewel manlief moet vandaag wel werken dus eigenlijk hoop ik dat het morgen wat doorzet nadat ik bij de gyn ben geweest
@naduah, gefeliciteerd met Rune! @Sweetlakecity, hoe gaat het met de ribben? Dit meisje weet er gelukkig vanaf te blijven, Kamiel daarentegen had 1 vaste schopplek, AU! @Limmeke, je haalt ons goed in hoor! Over een paar weken mag jij ook je kleintje in je armen sluiten! Geniet er nog even van nu je nog niet al die vage klachten, symptomen hebt die wij nu allemaal krijgen! hahaha. @twigger, je maakt ons nieuwsgierig! Waar ben jeeeeee! @iedereen, pfff, heb weer een kl*terige nacht gehad... Neus HELEMAAL dicht, dus moest door mn mond ademen, had het harstikke koud, waardoor ik krampachtig sliep en als resultaat dus hoofdpijn en nekpijn had, vervolgens kreeg ik opvliegers en hoesten, waardoor ik helemaal niet kon slapen...uiteindelijk met een paracetamol in het logeerbed gekropen om 4:00 uur en daar een uurtje gelezen, gelukkig heb ik daarna nog heel even geslapen. Ik wil gewoon weer beter zijn! BOEHOE Vriendlief en zoonlief zijn naar Breda, carnaval vieren. Ik zou meegaan, maar heb gewoon echt de energie niet meer voor... zo jammer. Heb nu wel een vriendinnetje om de hoek gewaarschuwd of ze naar me toe kan komen mocht er vandaag iets gebeuren (wat ik betwijfel). Vandaag rustdag en vanavond eten met wat vriendinnen. Hopen dat ik morgen dan weer wat beter ben, anders ga ik ook naar de dokter. 1 positief ding, volgens mij is mevrouwtje nu wel zo goed als helemaal ingedaald! Heb totaal geen last meer van maagzuur en kan weer beter ademhalen!
Trouwens, zijn jullie de laatste tijd ook zo 'afwezig'? Alsof je helemaal in jezelf zit? Merk dat ik soms echt helemaal niet meer door heb wat er nou om me heen gebeurd!
@ daphne Jah daar heb ik ook last van.. soms heb ik het idee dat ik ook geen ander gespreksonderwerp heb als bevallen en baby's... mijn vriend praat dan over zijn werk en het interresseerd me geen reet! haha doe wel net alsof hoor hihi Heb nu natuurlijk verlof en maak ook weinig dingen mee om over te vertellen. zoms best vervelend... je trekt je dan een beetje terug in je eigen wereldje...
Pfff, hier ook een rotnacht gehad! Sinds 2 dagen weer ineens last van maagzuur terwijl het heel de week zo goed als weg was! Heb gisterenavond wel wat toastjes op en 1 glaasje cola light! Wie weet ligt het daaraan! Slecht geslapen dus en nu erg moe! En ik wilde nog wel even na de optcht gaan kijken straks hier in peenrijk! Maar heb er weinig puf voor om erheen te lopen laat staan om er 1 uur stil te gaan staan! Ga lekker een beker warme melk maken, filmpje op zetten en op de bank liggen denk ik. Manlief is toch aan het klussen in de garage want hij wil zijn jeepje nog graag rijdende hebben voordat de kleine komt! Woensdag na de vk, ben benieuwd of ie al lekker is ingedaald of niet
Oooohhh, die nachten! Elke avond om 8 uur ben ik zo goed als gevloerd, en ga ik uit pure ellende maar naar bed. Dan lig ik volgens mij alleen in waakslaap, want ik hoor alles en iedereen. Dan na 12 uur wordt het echt feest. Lig daar gewoon voor spek en bonen! Kan niet de juiste positie vinden en probeer krampachtig om mijn wederhelft niet wakker te maken. Afgelopen nacht tot 4 uur elk uur op de wekker voorbij zien komen! Daarna toch iets van ingeslapen, en toen stond de kleine man natuurlijk om 8 uur alweer aan mijn bed. En elke ochtend met dezelfde vraag.... is ze er nou nog niet?! Nee, liefje.... nog steeds niet.
En weet je wat nog het meest irritante is, ik had me helemaal ingesteld op een zelfde soort 'periode' als Kamiel voor de bevalling. Bij hem heb ik tot het laatste moment HEERLIJK geslapen! Dat koester ik nu wel heel erg hoor! hahaha. Ik ga ff liggen, ook filmpje kijken denk ik. Of beetje tukken ofzo. Weet het ook niet meer aaarrrghhh!