buddynieuws!!!!!!twigger!!!! had haar toch even een sms gestuurd. De weeen hebben helaas niet doorgezet. Ze is nu opgenomen in het ziekenhuis. ze hoopt dat de weeen vandaag nog komen anders word ze morgen tussen 7 en 8 ingeleid en moet ze na de bevalling nog 24 uur blijven. ze baalt enorm! sterkte meid!
Helemaal mee eens ! Ieder die zin/behoefte heeft de lijst aan te passen Doen !! Naduah@ Gefeliciteerd met jullie ZOON ! Fairy11@ haha.. Daphne@ Ben deze hele zwangerschap nog niet bij kennis geweest volgens mij.
JVD> Goed van je.. Ik was ook aan het twijfelen haar te sms-en. Jammer dat de weeen tot nu toe nog niet doorgezet hebben, gelukkig heeft ze nog even... Zal voor haar duimen ! [-o<
lach maar Bleu... Nee ff serieus, als ik een harde buik heb, doet het van onderen ook pijn (druk) wel een stuit..... ik hoop echt op liever vandaag als morgen
@Naduah: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Hoop dat alles goed gaat! Hier ook een rotnacht gehad. Sinds gisteren hier de verkoudheid ook weer toegeslagen en vanacht zo veel harde buiken gehad! Ik kan me van de vorige zwangerschappen niet herinneren zo veel voorwerk te hebben gehad. Het resultaat is in elk geval dat ik nu hartstikke moe ben, koppijn heb en...frumpie nog gewoon in m'n buik aan het sambadansen is Ik geef toe, vergeleken met m'n vorige zwangerschappen heb ik m'n handjes mogen dichtknijpen de afgelopen maanden met slapen. Maar van zulke nachten hou ik geen 3 weken meer vol! Laat frumpie dan maar komen hoor! Beter 1 a 2 keer per nacht eruit voor een voeding dan elk half uur op de klok kijken en niet meer weten hoe je dan wél lekker kan liggen @Twigger: wat rot dat de weeën niet hebben doorgezet! En dat je nu dus toch naar het zh bent 1 ding is in elk geval wel zeker: uiterlijk morgen heb je je kleintje in je armen!
Wat is het rustig hier Gewoon zondag of is iedereen zich aan het terug trekken voor de bevalling hahaha
@ alle meiden... bedankt meiden voor jullie felicitaties... ik glimlach de hele dag...ben zo in de wolken! maartlijst gaat idd nu wel heel hard. voor degene die bevallen zijn...BIJ deze van Harte Gefeliciteerd! ik lees 1 voor 1 al jullie ervaringen en ik geniet echt mee! voor degene die nog niet bevallen zijn...Geniet alsjeblieft nog zolang het kan van je lekkere bolle buik..voor je het weet is het voorbij. Ik weet het is zwaar maar echt de moeite waard voor alles. Onbeschrijfelijk steeds maar weer. Ik zou de bevallingsdag zo 100 x over willen doen ookal verging ik echt van de pijn. Hier mijn bevallingsverhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 38#4409438
Je lijkt echt op mij zoals je dit zegt! Kijk ook zo leuk op de bevalling terug gek he haha. Ik ga je bevallingsverhaal ff lezen!
@ valentijn net even je verhaal gelezen,.,,, weet eerlijk gezegt niet of ik daar nou blij mee moet zijn je maakt me wel nerveus meid! Je schrijft dat t zo een zeer deed pffffff zie er wel tegenop hoor!
haha ja als je dat leest vind ik het knap dat je er zo op terug kijkt al snap ik wat je bedoeld hoe cliche het ook klinkt je hebt het er allemaal voor over. @jvd, lees anders die van mij op de site die valt wel mee en echt iedere bevalling is anders hoor!
Lieve meiden, daar ben ik. Kom alleen ff snel iedereen bedanken voor kaarten, smsjes en bedankjes overal Iedereen die bevallen is: GEFELICITEERD! Op mijn hyves staan VEEL foto's van Jaimy!
welkom terug kitty! weet iemand de hyves van kitty? ben nu wel erg benieuwd! snoop ga meteen even jou verhaal lezen
@ snoop! Die van jou klinkt al iets beter haahha maar je zult ongetwijfeld vele pijn hebben gehad.... pfff krijg nu toch wel een beetje de zenuwen hoor!