Twigger: Gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Najma: welkom..leuk he voorweeen... de rest van de rommelaars: haha klinkt leuk.. hoop dat het bij jullie ook wat doet, bij mij wel (baarmoedermond verweken enz) dan hebben jullie er ook wat aan. Gister dacht ik dat het echt zou gaan beginnen, heel veel weeen onder de douche werden ze erger, raakte meer in mezelf en om 20.00 over, helemaal niets meer.. jah spierpijn in buik en rug van de dagenlange voorweeen nu wel steds weer harde buiken, maar de "normale"zeg maar geen ongi krampen rug doet normaal.. ben benieuwd hoelang ik hiervan mag genieten. Donderdag 16.00 weer terug naar gyn.
Iets leuks om te trakteren... wij hebben hartjes snoepjes (roze en de witte) en spekken laten bedrukken met de naam van beebje erop en een baby. Totaal 2 kilo snoep. Verder heb ik vandaag een naamslinger besteld. Dus de naam van de baby komt voor het raam te hangen. Dit was helemaal zo duur nog niet. En nu kom ik er net achter dat het zaakje ook nog hier in het dorp zit, dus dat scheelt ook nog in de verzendkosten. Goed... ik ben er klaar voor, alleen dit beebje nog steeds niet. En vanmorgen ben ik weer als oud vuil behandeld door het ziekenhuis, dus... ik geloof niet dat ze me gaan helpen zoals officieel beloofd was. Erg prettig... NOT
He mimi... ik moet donderdag om 15.00 uur bij de gyn zijn. Helaas... we lopen elkaar net mis gok ik zomaar! Balen die voorweeen. Ik weet er helaas ook teveel vanaf. Maar goed, bij mij mag het, die van jou moet blijven zitten Najma, welkom hier trouwens!
ja dan zullen we elkaar wel mislopen.. tenzij er 1 gyn erg uitloopt..ja ik hoop dat nu het weer rustig is meneer ook blijft zitten tot 37 week.. maar jah bij mij weten ze het echt niet. ben heel benieuwd wat de voorween nu veranderd hebben in het lijf.
@ Twigger: gefeliciteerd met je dochter! @ Mamakitty: ik heb net even je fotos bewondert maar wat een mooi ventje zeg! Super en lekker genieten! @ All: zijn jullie het ook zo zat? Wanneer weet je nu zeker of het helemaal ingedaald is? Mijn gevoel zegt van wel want voel me soms echt beurs van onderen en vaak steken maar of dit dan ook echt het bewijs is!?! Ik moet vrijdag weer voor controle.
nou zo te horen ben ik zeker niet de enige met voorweeen! om gek van te worden, zit er nu ook alweer de hele ochtend mee. mag straks naar de verloskundige dus ben benieuwd, ze laten me tot nu toe telkens op blaasontsteking testen waar ik ook wel beetje gek van word nu aangezien het dat niet is! mag je de verloskunidge vragen je te gaan strippen? of gaan ze dat niet doen voordat je overtijd loopt? ach...de baby zal toch pas komen als die er zin in heeft...we wachten gewoon in spanning af.
@Twinnie: bij mij bleek dat beurse gevoel van onderen (net spierpijn) wel te betekenen dat frumpie vast ligt. Ik moest bij de vk m'n knieën iets optrekken terwijl zij het koppie voelde bij mn schaambeen (auwie!). En zij kon toen dus voelen dat Frumpie was ingedaald en vast lag. Ik ben het vooral zat dat ik nagenoeg niks meer kan. Want dan ga ik me dus vervelen en frustreren over wat ik wel zou willen doen maar dus niet meer kán doen en erg zitten afwachten Ik ga maar weer eens projectjes-voor-1-dag bedenken. Werkten de vorige zwangerschap erg goed Zo wil ik bijvoorbeeld nog een nieuw rokje maken voor dochterlief. Mooi projectje En moet nog een nieuw klokje zetten in m'n bugs bunny (zie foto commode). Heb ik morgen ook weer wat te doen En zo maar vast wat aardappels schillen voor boerenkool om vast in de vriezer te gooien (voor in de kraamtijd bijvoorbeeld ). @bedankjes: hier idd ook beschuit, gebak en geboortekaartjes. Vind ik wel zát! Heb voor de kids wel kaartjes gemaakt om bij hun traktatie op school te doen. Wat ze gaan trakteren hebben we nog niet in huis. Tenzij ik nog ergens de puf vind om dat vast met ze te gaan halen, lijkt me dat wel een leuk klusje voor pappa en kids als Frumpie er is Waarschijnlijk gaan ze snoepspeentjes trakteren (tenzij ze nog wat anders leuks vinden natuurlijk ) aangezien we nog niet weten of het een zusje of broertje wordt heb ik dus al 120 kaartjes zitten uitknippen (30 per klas en dan dus in variatie 'zusje' en 'broertje'. ) Heb de tekening van de enveloppen gebruikt om het kaartje te maken. De kids op school krijgen dus een versimpelde uitgave van het officiele geboortekaartje (oja! Moet nog gaatjes maken in de kaartjes ) @Najma: welkom hier! Nog net op tijd voor je bevalling
*************************mama kitty nieuws******************* Jaimy drinkt niet goed. Hij moet om de 3 uur 60 ml binnen krijgen maar hij krijgt maar 25 tot 30 ml op. Dus nu een andere speen, 3e al aan het proberen en met spuitje dwangvoederen 24 uur. Morgen overleg met vk. Dammn das echt balen zeg. Echt heel veel succes en sterkte. Dus meiden dat is de reden dat ze er niet is ********************************************************** TWIGGER GEFELICITEERD MET JE MEISJE! zie je wel dat ze er zijn snoopy... iemand die ook de maandag de dip heeft? Pfff nog zo lang tot t weekend en mijn man ook thuis is. Ik doe nu leuke dingen en ben daarnet ook weggaan. MAar toch ik kom thuis en daar is die weer: DIP. vanavond borstvoedingsavond. Morgen vk en groeiecho.
@ Tezzz: ok, dus dan is het dus waarschijnlijk wel ingedaald... Vrijdag weten we het zeker, maar het vermoeden had ik al. Kan idd soms echt zeer doen he? Wat een goed idee, een project van 1 dag. Ik kom soms ook zo moeilijk de dagen door, deze week heeft mn partner dienst van 1400 uur tot 2200 uur wat ik helemaal waardeloos vindt. Kun je je er wel toezetten? Soms ben ik zo futloos dat ik nergens zin in heb! Jij bent lekker crea bezig geweest voor de traktaties zeg haha! Leuk! Balen voor Mamakitty, hopelijk hebben ze snel het ritme te pakken. Sweetlake, heb ook een maandag dip! Bent zo zat! Hier tegen over zijn ze de boel aan het versieren, meisje geboren! Ik wou dat het hier zo ver was haha!
tja..als je dan alles echt op tijd klaar hebt...zit je alleen nog maar te wachten he? @mamakitty: wat rot dat het nog niet lekker wil gaan met drinken bij jaimy...we hadden bij onze zoon hetzelfde probleem. Uiteindelijk maar overgegaan op 'krachtvoer' (fv dus ) @Twinnie: wij hebben een eigen zaak, dus manlief heeft altijd al rare tijden. Ben er aan gewend. Vandaag werkt ie van 13.00 tot 21.00, morgen van 9.00 tot 17.00, woensdag van 9.00 tot 13.00, donderdag weer van 13.00 tot 21.00 en vrijdag weer van 9.00 tot 13.00. Zaterdag vrij en zondag weer van 13.00 tot 21.00. Ben dus wel wat gewend Gelukkig is onze zaak 5 minuten hier vandaan, dus als ik m moet bellen hoeft ie alleen maar alle klanten de winkel uit te kieperen (we hebben een winkel) Dat ik zo de kids moet ophalen vind ik stresseriger. Kmoet zo op de fiets en zoo bang dat dan m'n vliezen zouden breken! maar lopen of met de auto is al helemaal geen optie. De fiets is het enige wat m'n schaambeen nog een beetje steun geeft. Ben voor vandaag weer blij als ik de kids zo weer lekker thuis heb
Twigger gefeliciteerd met je dochter! Mamakitty, balen zeg dat hij niet goed drinkt. Hopelijk trekt dat snel bij. Ik kom net van de verloskundige. Bloeddruk was weer wat gestegen spoortje eiwit in urine. Maar alles kan nog net. Onderdruk nu 94. Stagiaire meette 100, dus ik schrok me een hoedje, gelukkig viel dat mee. Suikers iets verhoogd dus mag weer bloedprikken morgen, nuchter. Donderdag terugkomen. En nog meer rusten... Doe al niks, pfff. En nog meer drinken. Het rommelt allemaal een beetje.
@Hartewens: wordt 'kielekiele' dus bij jou. Net wél of net niet he? Ik hoop dat je kleintje dan maar besluit gauw te komen. Scheelt een hoop gedoe denk ik pfffffff...ben gelukkig weer thuis van de kids ophalen zónder dat m'n vliezen zijn gebroken of zo Nou wel weer een harde buik..of eigenlijk een voorwee zelfs (toen ik deze zin begon te schrijven voelde het nog als een harde buik, maar had de piek dus nog niet gehad ) Keek daarstraks in de spiegel toen ik me net aan het omkleden was (en natuurlijk een harde buik kreeg). wat een pens zeg! Misschien toch nog maar een fotootje maken vanaaf
Iemand nog tips tegen het overgeven? Want de gyn. wil er niets tegen geven. En dat ik het echt niet meer trek, niets binnen hou en niet slaap... dat maakt niet uit. Dus zo slap ben als een vaatdoek en zo niet echt een bevalling in kan gaan... dat boeit ook niet! BEN HET ZO ZAT! Zal ik ooit met een glimlach op deze zwangerschap terugkijken?
@ Tezz, fijn dat je weer thuis bent en dat het goed is gegaan. Heb soms ook het idee bij sommige bewegingen van oeh als mn vruchtwater maar niet knapt haha. Maar ik had begrpen dat dat maar bij 10% gebeurt... Tenminste uit zichzelf... Hihi!
hmmm, ben ik dan de enige die denkt 'als die vliezen maar knappen, dan weet ik zeker dat ik binnen 48 uur opnieuw mama ben'
@evelieveling, wat kl*te voor je zeg! Dat lijkt me echt rot als je moet overgeven. Zeker nu! Ik heb helaas geen tips voor je....misschien met beetjes eten en veel rust houden?
Rust is inderdaad een toverwoord. Want toen ik vorige week in het ziekenhuis lag hield ik op den duur wel dingen binnen. Maar ja... kan hier moeilijk de hele dag op bed liggen met een 1,5 jarige frummel in huis! Overigens... er zijn echt al veel beebs geboren. Gaan we allemaal te vroeg bevallen zodat we niemand overhouden voor april? Zodat we geen 1 april baby krijgen?