Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Goede avond ladys !

Sorry @Kitty helemaal je verjaardag vergeten maar alsnog van Harte meid.
    Enne welkom bij de club van de dertigers.
    Haha.. wrijf het er nog even in.

@ll - die moeilijk slapen, ik kan jullie de hand schudden. pff.. zo vervelend !

Verder hier (ook) ontzettend druk met alle kerstvieringen op de clubs en school enz..
    1 voordeel dat de dagen/weken in deze drukke tijd voorbij vliegen.

Ik heb een paar hele mooie babykamertjes voorbij zien komen.
    Mijn complimenten ladys !
    En ook de buiken groeien lekker...

lynnami@ vervelend ! Maar fijn dat je goed in de gaten gehouden word.
    Sweetlakecity@ zo te lezen een miscommunicatie.
    Maak je niet te druk, komt wel weer goed.

Vandaag de kraamdoos ontvangen dus dit oude wijf zijn ze toch niet vergeten. ;)

Fijne avond !![/b]

2. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Hoi bedankt voor jullie reacties. Ik ga proberen me inderdaad niet druk te maken om mijn collega's.

Verder leuk nieuws, ik ben vandaag weer tante geworden van een heel lief klein en super mooi meisje. Maakt me nog benieuwder naar mijn eigen kindje als ik het van zo dichtbij zie.

Liefs Bloesem

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje
    jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 82 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 7 :-#

Afsprakenlijst:

december
    18 dec: Dancinglady - vk, 19.40 uur
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur
    19 dec: jvd - 3d echo
    22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur
    23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur
    24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur
    24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur
    24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur
    24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur
    24 dec: Esther1981 - echo, 10.30 uur
    24 dec: Esther1981 - gyn, 11.15 uur
    29 dec: twigger82 - vk, 11.55 uur
    30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur

Januari
    02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur
    02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur
    06 jan: MamaVanSimon - gyn, 8.50 uur
    07 jan: mimi83 - vk, 20.00 uur
    07 jan: bleu - vk, 9.30 uur
    08 jan: majo - gyn
    13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    22 jan: Bloesem - vk, 10 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer...

18 dec: Dancinglady - vk, 19.40 uur
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur

Dancinglady en Radna veel plezier bij de vk! ;)
    Ravi veel plezier bij de pretecho! ;)

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @sweet, nee het gaat gelukkig al weer beter je krijgt geen kans om mij lekkere hapjes op te eten :p En zoals de andere ook al zeiden niet te druk maken om die collega hoor die zal wel weer bijdraaien heeft vast een slechte dag. *knuf* Hoe was het bij het zwemmen?

@lynnami, jee wat een flinkerd al dan :confused: gelukkig houden ze het allemaal goed in de gaten! En weer dat vieze drankje :(

@twinnie, wat een prachtig kamertje meid! :D

@mamavanlukas, ja we halen je er niet zomaar vanaf hoor ;) Hoe gaat het verder met je en met de baby?

@bleu, gelukkig niet vergeten ;) Zat er nog wat leuks bij of alleen de benodigde dingen?

@Bloesem, gefeliciteerd! wat leuk he zo'n babietje :D Geniet er maar lekker van!

Ik ga lekker mijn bed opzoeken al voel ik me op de keelpijn na echt al stukken beter gelukkig geen verhoging meer! ;)

Trusten allemaal!

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @lynnami veel sterkte meid gelukkig weet je waarvoor je het allemaal doet en denk aan chocomelk of iets als je dat drankje drinkt misschien helpt het?

@twinnie leuk kamertje hoor :thumup:

Hier weer alleen thuis mijn man werkt gewoon even minimaal 24 uur achter elkaar maar slaapt wel uit morgen nou nou komt ook pas als het mee zit om 3uur thuis. gaat dan s'middags wel weer lekker aan de bak :rolleyes:

Maar mijn dag is weer een beetje goed gemaakt. Wij zijn dit jaar overgestapt van energie leverancier en...... we krijgen dit jaar 585 euro terug! Dus dat is een mooi vooruit zicht met een kleintje op komt. Alleen het maand bedrag maar weer opschroeven anders is het volgend jaar betalen.

Heb gelijk voor mijn man (nou ja ons kindje eigenlijk) een leuk shirtje laten drukken met naam en plaatje en een mutsje erbij en het broekje hadden we al waar het op kan zo lief!

Ook het geboortekaart hebben we net over de mail gehad zo lief. Heel anders dan anders maar hou niet zo van zoete kaartjes.

Ben ook vanmorgen bij de arbo geweest en hoef niet meer terug te komen want blijf 100% ziek gemeld tot na mijn verlof en blijf 3 uur aanwezig per dag op mijn werk. Morgen ga ik samen met mijn andere zwangere collega ons kerstpakket ophalen ben wel benieuwd hoor. En vrijdag kerstviering met alle kids dus druk weekje voor de boeg hoop van het weekend weer te reageren. Hoewel die ook al vol gepland is, wil ook nog iets leuks voor mezelf kopen voor de kerst maar waar? Iemand ideeen waar je leuke positiemode kan kopen echt voor de kerst? Misschien dat ik morgen avond dan even kan kijken als ik puf heb haha.

Sorry voor het lange verhaal mar voor iedereen die het nodig heeft een dikke *knuf* en voor je het weet hebben wij de mooiste kindjes van 2009 in onze armen!

7. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

@Lynnami: 1750 gram dat is wel veel,hoop dat je snel de uitslag krijgt van
    de testen,sterkte!

@Dancinglady: Dankjewel! Ja heel fijn,heeft mijn dag gisteren zeker weten goed gemaakt,gisteravond heeft ze weer wat op het potje gedaan,ben zo trots :oops:.

Leuk dat je even lekker hebt kunnen shoppen :D!

@Snoopy1983: Dankjewel! Nee inderdaad dat is zeker niks maarja moet er zelf maar het beste van maken.
    Ja goed hé :),dankjewel!

Gelukkig voel jij je al een stuk beter nu :D!

@acnaib: Leuk dat je zo genoten hebt van de echo's :D!
    En wat de andere meiden ook al zeiden,probeer vol te houden je bent al zover!

@Sweetlakecity: Ja foto's van de babykamer ga ik ook nog plaatsen,
    mn vriend moet hem eerst nog in elkaar zetten,hoop dat hij dat vanavond doet :oops:.
    Dankjewel voor de reactie op mijn buik :),ja zwart wit maken en een beetje bewerken is gelukkig niet moeilijk :)!

Goed dat je voor jezelf gaat kiezen,als het niet meer gaat dan gaat het niet toch!
    Hoop dat je baas dat ook begrijpt!
    En ben je nog gaan zwemmen?
    Balen dat je ruzie hebt met je collega,hoop dat het weer goedkomt!

@Bloesem: Gefeliciteerd :D!

@ilona85: Fijn dat je zoveel geld terug krijgt van energie :),ik had ook
    veel terug gekregen en ben meteen gaan shoppen voor de baby's :d!
    Leuk dat je een shirtje en mutsje hebt laten drukken :D.
    Fijn dat je 100% ziek blijft gemeld nu.
    Veel plezier morgen bij de kerstviering!
    Hier hadden ze bij Miss Etam leuke positiemode voor de kerst.

Even weer over mezelf: Vannacht weer goed geslapen! De babykamer is ook binnen dus hoop dat mijn vriend hem vanavond in elkaar wil zetten :)!
    Vandaag ben ik niet veel op het forum want mijn moeder komt en wil lekker veel van Luna genieten,morgenvroeg moet ik haar al om 9 uur wegbrengen :(!
    Verder gaat het goed op de verkoudheid na!
    Kreeg alleen gisteren na het douchen ineens een hele harde steek onderin mijn buik,ik wou staand mijn broek aandoen maar toen ik mn been iets omhoog deed kreeg ik opeens een hele harde steek,
    die was erg pijnlijk en schrok best wel want zo'n pijnlijke steek in mn
    buik had ik nog nooit gehad :S?
    Hebben jullie dit ook weleens gehad?
    Misschien kan ik voortaan toch maar beter zittend me aankleden!

Meiden met een afspraak veel plezier/succes!

Fijne dag allemaal!

8. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Goedemorgen meiden,

Nouja voor mij dan geen goedemorgen want heb vanaf 3.15 wakker gelegen. (Mijn hoofd was enorm aan het hyperen over o.a. regelen van werk/ oppas ed, BAH, BAH, BAH!) Dacht ik nog even een uurtje op het laatst te kunnen slapen, maar ging vriendlief weer snurken, ik kon wel janken! (stiekem ook een beetje gedaan). [Relativeermodus] moet het maar zo zien; gisteren een goede nacht gehad en het gaat gewoon met ups en downs, hoort er bij. Dus nu niet bepaald fit en maar een paracetemol tegen de hoofdpijn genomen. En zo op naar mn werk want toch een dag voor de boeg tot 17.00. Het scheelt dat ik t werk zo leuk vind!

Even heel kort (sorry meiden waar ik nu even niet op reageer, komt later!)

@Lynnami: Veel suc6 vandaag toegewenst, ik hoop dat de testen zullen meevallen en anders dat ze je er goed bij gaan begeleiden!

@Meiden met afspraken: Veel plezier en suc6! :)

Voor wie het verder nodig heeft: een dikke knuffel en een fijne dag allemaal! Hopenlijk tot vanaaf!

9. Goedemorgen dames!

@Sweetlakecity: Vind het inderdaad wel een goed idee om de boel gewoon even de boel te laten wat je collega betreft, ze beseft vanzelf wel wat ze mist. Dikke knuf meid!

@Mama van Lukas: Jij ook hier? :D Is gezellig hier, hoor!
    Alles goed met je?

@Bleu: Balen dat je zo slecht slaapt! Hoop dat het snel beter zal gaan. Enne... leuk he? Dat kraampakket... ;)

@Bloesem: Gefeliciteerd met je nichtje! Is alles goed gegaan? Mag ik vragen wat de naam is? Geniet ervan, meid! En laat je niet op de kast jagen door je collega's!

@Dancinglady: Heel veel succes en plezier bij de vk! Enne... met goed nieuws terugkomen, he?

@Ravi: Heel veel plezier bij de pretecho, meid! Ik kijk uit naar de foto's!

@Radna: Heel veel succes (en natuurlijk ook plezier) bij de vk en de echo! Hoop dat alles goed is!

@Snoopy: Voel je je alweer wat beter?

@Ilona: Lekker zo'n financiële meevaller! :D Komt goed uit nu, he? Wij kregen vorige maand zo'n 800 euro terug, maar is alweer op :oops: . Ben heel benieuwd naar jullie geboortekaartje! Enne... leuke positiemode? Eh, ik koop alles via internet (zijn geen speciaalzaken in de buurt hier), dus kan je wel wat links geven, maar weet niet of je via internet wil kopen?
    www.esprit.nl (dan Maternity, erg leuk spul)
    www.hm.com
    En als je bij google 'positiemode' intikt, krijg je ook erg veel sites!

@Esther: Fijn dat je goed geslapen hebt! En de babykamer binnen, heerlijk nu kun je beginnen! Heel veel sterkte met Luna wegbrengen morgen, je zal er wel vreselijk tegenop zien... :cry: Dikke knuffel (goh, afwisselend he? ;) Maar meen het wel, hoor)!
    Die steken ken ik wel, maar heb ze eigenlijk alleen als ik heel snel buk of op mijn hurken ga zitten (als Storm iets laat vallen of zo bijvoorbeeld). :-k Weet niet wat het is, maar denk misschien de banden?

@Dreamerfly: Meissie toch, lig je zo te piekeren? Dikke knuf, hoor! Werk ze vandaag!

Fijne dag vandaag meiden!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

Ik hou het ff kort, moet over een uurtje vertrekken naar fysio, enmoet nog eten.
    Ga naar andere fysio (bekken) op aanraden van vk, benieuwd wat die zegt.
    Woog vanmorgen 73,4kg....dus nu 13,4kg aangekomen totaal. Netjes toch?

@Lynn, dear god wat een gewicht al voor de kleine! Oh oh, dat krijg je met suiker...benieuwd wat ze nu gaan doen.

@Dancinglady, ah dus matrasje en henagertjes ook binnen nu. Moet je nog veel? Suc6 bij vk he!

@Snoop, ze kijken hoe groot de kleine nu is en met 34 weken ook....willen ze in de gaten houden omdat alyssa zo groot was met dr geboorte.
    Gelukkig heb je ff met je vk gesproken! En mooi dat het beter gaat!

@Acnaib, nee niet open maken! Je bent al zo ver gekomen meid! Gooi desnoods het envelopje weg! *mogen wij ook foto's zien?*

@Sweet hihi kan je mijn navel niet vinden? *grrrr* Enja, ik vind het heel goed van je! Je hebt pb......;) Hoe ging zwemmen?

@Twinnie, gave kamer zeg! Super!

@Bam, hoe ist ie?

@MamavanLukas, we zullen niets veranderen op de lijst ;) Hoop dat je het kunt bijbenen!

@Blue, haha dank je wel meid!
    Whahahaha zijn ze het oude wief niet vergeten? ;)

@Bloesem, gefeliciteerd met je nichtje! Superleuk!

@Ravi, have fun bij de pretecho!

@Radna, suc6 bij vk en groeiecho!

@Ilona, misschien bij de H&M of Miss Etam?

@Esther, ga jij maar lekker genieten van je meisje! WB steken e.d. dat heb ik ook. mijn hele onderbuik doet pijn en als ik opsta doet het enorm veel pijn, dan loop ik ff krom...

@Dreamerfly, had je vent dan wakker gemaakt.....belangrijk dat jij nu goed slaapt hoor! Jij ook dikke knuff!

@All, fijne dag! Ik ben straks na de fysio weer online denk ik....

11. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Morgen dames....

Ik ga de wc behangen ...

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Het gaat wel met mij (naduah lees je gelijk mee hihi)

Ik heb voor een week terug een hoestbui gehad en daar door waarschijnlijk spiertje verrekt aan de rechter kant in mijn rug net onder mijn bh bandje maar nu na een week nog steeds last van wel wat minder maar nog wel pijn en of het niet nog erger kan zit het ook nog links zal wel komen omdat ik alleen maar op mijn linker zij kon slapen.

Met de baby is alles toppie hihi die schopt er lekker op los hoor,er staan 2 3D echo foto's in mijn album van 15-12 altijd leuk om even te zien,voor de rest groeit mijn buik als kool,iedereen vraagt zich af hoelang ik nog moet en als je dan zegt tot eind maart ongeveer dan krijg je echt grote ogen te zien van neeeee dat meen je niet?! Ja sorry meen het wel kan er ook niks aan doen.

Morgen moet ik naar de ARBO-Arts kijken wat we gaan doen ook omdat ik nog steeds met die pijn loop,zelfs even 20 min douchen is al teveel dan heb ik al kramp in mijn hele rug.

Zal nu maar stoppen hihi wordt anders zo lekker negatief.

Verder buiten de neg dingen om gaat het goed met mij hoor.

13. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Sweetlake jammer dat je collega jou niet begrijpt. Hopelijk draait ze snel bij. Ik zou het ook gewoon even zo laten hoor.
    Ben je nog gaan zwemmen gisteren? Hoe was het?

Lynnami succes met alles, gelukkig houden ze je goed in de gaten.

Twinnie mooie foto's van het kamertje hoor!

Bloesem gefeliciteerd met je nichtje.

Radna succes bij de vk!

Ravi veel plezier bij de pretecho!

Ilona fijn dat je geld terug kreeg van de energie leverancier.
    Ik vond dat ze bij Prenatal wel leuke dingen hadden hangen voor de kerst, maar ik heb hier niet veel winkels met positiekleding in de buurt, dus ik ben al snel tevreden dat er iets "normaals" tussenhangt.

Esther mij lukt het ook niet goed meer om me staand aan te kleden. Het doet dan wel pijn, maar echt steken heb ik niet.
    Heel veel sterkte morgen!

Dreamerfly balen dat je slecht hebt geslapen vannacht. Hopelijk is aankomende nacht weer een goede nacht voor jou.

Kitty ik hoop dat deze fysio je goed helpt.
    Ik moet niet echt veel kopen voor de beeb, het meeste heb ik al gelukkig. Nu de kleine dingetjes allemaal nog.

Fairy succes met behangen.

Mamavanlukas mooie foto's!

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nee ik heb niet gezwommen. Ik kon alleen maar janken en praten met me man. Had dat zwemmen zo nodig. Heb ook een slechte nacht gehad. Ik ben zo ongelofelijk boos/ verontwaardigd. Het spookte door me kop en heb ik me droom ongelofelijk ruzie gemaakt!

ilona> welke energie heb jij nu dan? Ik word knetter gek van dat gebel en overstappen maar durf gewoon niet. Wij hebben gewoon eneco.
    Bovenkleding koop ik gewoon bij de h&m en vera moda. Alle bovenmode is toch lekker wijd. Mooie krijtbroek van miss etam eronder en ik zie er tip top uit;)

mama van lucas> Mooi 3D plaatjes. Lekker ding om te zien. Echt een beeb al.
    Maak je niet druk om de Arbo. Zo te horen zijn jou redenen helemaal gegrond, zoals ze dat eigenlijk van iedereen zijn die zwanger zijn.

fairy11> ik heb tegels...maarre succes met behangen. Rustig aan!

mamakitty> hoe was het bij de fysio? Netjes die kg. Ben jij pas in de 70 kg? Gossie ik weeg nu al 79 kg en kom van de 72 af...

dreamerly> Hmmm misschien msn uitwisselen want ik ben vaak ook een nachtbraker.

esther> geen steek in me buik gehad gisteren maar wel weer krampen in me muts zeg maar. Ik denk dat t gisteren komt doordat ik me zo druk maakte om die collega en zo verdrietig was.

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik heb onder tegels en boven behang ;)

16. @Fairy: Ben benieuwd hoe de wc geworden is... ;)

@Sweetlakecity: Ik zit hier nu ook op de 70,3 kg, en kom van de 64 af. Maar ben ook niet zo lang, hoor.

@MamavanLukas: Mooie foto's! :D

@MamaKitty: Netjes, hoor! Succes bij de fysio!

17. Zie net dat ik vandaag precies 28 weken zwanger ben! \:D/

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    even verschrikkelijk ego.
    Voel me k*t... De verkoudheid heeft de kop opgestoken... Stem is kwijt, neus is vol en mn hoofd knalt zowat uit elkaar.. Slapen ging met hazenslaapjes.. Buikpijn op en top.. Paracetamol werkt niet meer.. Schoonvader zag er gister niet goed uit en komt voor de feestdagen zeker niet uit het ziekenhuis..

*zucht....* :cry:

19. @Romytamara: Heel veel beterschap en sterkte meid!

20. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Romytamara beterschap met je schoonvader en ook heel veel beterschap voor jou.

Naduah gefeliciteerd met de 28 weken!

Sweetlake *knuff* hopelijk slaap je vannacht weer beter en kan je het een beetje van je afzetten.

Het UWV zou me bellen vanmorgen, tussen 9 en 12 uur, dus ze hebben nog even, maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik niet gebeld wordt.

Deel Deze Pagina