@Evelieveling: getver, misselijk? Had je dat aan het begin van je zwangerschap ook? Ik heb het zelf niet gebruikt maar volgens mij zijn er toch wel pilletjes voor? Zelf at ik kleine hapjes, heel regelmatig verdeeld over de dag. Ik ben bang dat de gyn alleen maar denkt 'bekend verhaal, heeft elke zwangere last van'. Niet echt meelevend dus (Ik heb bij de gyn gelopen om zwanger te raken en dat was ook niet echt een meelevend typ ). Weet je wanneer je met een glimlach op je zwangerschap terug kijkt? Als je kleine je vraagt waar hij/zij dan was op het moment dat een bepaalde foto is genomen (tijdens je zwangerschap). Dat je zegt dat hij/zij toen nog lekker warm in je buik zat. Dan denk je niet aan hoe rot je je voelde, maar alleen aan die leuke beweginkjes die hij/ zij maakte op dat moment. Tenminste..da's mijn ervaring (met beide kids ).
Twigger gefeliciteerd met jullie dochter! Hier alles okee, wel wat buikkrampen, vooral met lopen. Maar geen gekke dingen....alweer 36 weken! Wie had dat idd gedacht hahaha! Mijn dochters hebben nu vakantie, dus ben er eventjes minder. *oef weer een kramp*
Dat overgeven heb ik nu al bijna 39 weken. Oké, niet helemaal... de eerste 6 weken niet. En ik heb emasefane gehad en nog een troepje, maar ook dat hielp niet. En nu aan het eind van de zwangerschap willen ze helaas niets meer voorschrijven. Mijn eigen gyn. is heel meelevend en denkt ook echt mee. Maar ja... de beste man is uitgerekend nu met vakantie. Ik had gewoon afgelopen woensdag gelijk een afspraak moeten maken voor de ks toen hij zei 'bel anders maandag maar als je het niet meer redt'. Je hebt op zich gelijk hoor... tuurlijk zal ik straks wel weer met een glimlach terugkijken naar deze zwangerschap, want straks is opeens alles weer de moeite waard geweest. Hoe cliché ook. Maar op dit moment heb ik mijn buik er letterlijk vol van Bam, doe rustig aan nu ze vakantie hebben. Dat vergt net even wat meer van je zwangere lijf!
Hey meiden! Kom ook terug van de gyn nu en er was niks veranderd. Nogsteeds 1cm ontsluiting en bmm ook nogsteeds 1cm. (70% verstreken dus) Ik geloof er nu echt niet meer in dat ik nog voor volgende week maandag ga bevallen en ga nu genieten van de laatste week zwangerschap die ik nog voor de boeg heb. DUS! volgende week maandag 2 maart om 5u 'sochtends moet ik me melden in het ziekenhuis en dan word ik ingeleid. Tegen 7u worden mijn vliezen gebroken en volgens de gyn zal ik een makkelijke bevalling hebben en rond de middag mijn zoontje in mijn armen houden Zondag avond komen mijn schoonouders hier aan en die blijven dan tot uiterlijk de 14e om ons een beetje te helpen. Er bestaat namelijk niet zoiets als kraamhulp hier in de States
Twigger gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Geniet ervan @jvd, ritme begint nu een beetje te komen gelukkig Moet idd even wennen in het begin vooral door de voedingen. Met Lieke gaat alles helemaal goed! @acnaib, ja zkr koop de geurbuideltjes van zwitsal en leg die behalve in de kasten ook op een plankje ofzo in de babykamer, voor je het weet ruikt het naar baby! Ohw zie net dat jvd dezelfde tip geeft haha @dancinglady, wat een leuk idee van die bedankjes zeg! Wij hebben het niet gedaan trouwens. @najma, welkom hier op de valreep Hoop dat het niet te lang meer duurd voor je! @mieke1981, dikke knuf! Hoop dat de kleine gauw komt @daphne, heerlijk zge dat je zo goed geslapen hebt! @mimi,zou gek worden zeg van al die voorweeen,iedere keer denk je ja het gaat beginnen en vervolgens gebeurt er niets al moet die kleine ook nog even blijven zitten natuurlijk.Sterkte! @evelieveling, jee ik begrijp echt niet dat ze niets doen, en dat overgeven wat vervelend zeg zo begin je idd totaal niet fit en uitgerust aan een bevalling. Tip tegen overgeven heb ik niet echt, misschien kleine beetjes cola drinken al helpt dat meestal meer tegen misselijkheid maar valt te proberen. Dikke knuf! @tezz,irri is dat als je wel veel wil doen maar niet zoveel meer kan. haha je bent dus iedere keer weer blij als je ergens van thusi bent zonder gebroken vliezen Zijn die bij je andere kids weleens gebroken toen je boodschappen aan het doen was ofzo? @sweet,maandagdip alweer? het wordt gewoon echt tijd dat die kleine er is! veel plezier vnv met de borstvoedingsavond! @hartwens, pff dat is moelijk he nog meer rusten als je al zo rustig aan doet. kan me voorstellen dat je het zat bent! @fairy, 1 cm al ik hoop dat het doorzet al weer ik dat het nog niets zegt. @bamjolan, ja dat had ik idd nooit verwacht bij jou 36 weken! Goed hoor @lynnami, Nog even en je hebt je beebje in je armen! wat fijn dat je schoonouders helpen dan zeg en raar dat er daar geen kraamhulp is hoor. Iedereen met de laatste loodjes heel veel suc6 en sterkte!!!!!!!!!!!
hoi hoi! Hier ook net terug van de vl. alles was goed! BM was 35 cm ... wel weer bijna 2 kilo aangekomen.. hou nou toch wel vocht vast! Beeb lag volledig ingedaald en in de startpositie.. Hoor iedereen over cm ontsluiting?! Zoals ik al eerder zei... bij ons word daar helemaal niet naar gekeken!? Hoop dat ze snel komt! Heb het helemaal gehad! Enne die maandagdip..... die heb ik ook! Vandaag echt totaal geen energie en nergens zin in! @ mamakitty Vervelend dat jaimy niet goed drinkt! Hoop dat het toch wat beter word!
Geloof me...dat ga je vast en zeker doen... "met een glimlach terug op je zwangerschap kijken" als het nu aan mij ligt ben ik zo weer zwanger... klinkt gek...maar is echt zo.. dus geniet nog maar meid!
@mama kitty Als eerste gelefeliciteerd met je zoontje! (en voor de andere meiden hier op deze forum die zijn bevallen...ook nogmaals gefeliciteerd natuurlijk) ik las dat jou kindje niet zo goed drinkt, dat deed leyla ook niet. Heb 5 dagen gekolft om de borstvoeding op gang te laten komen. Mijn borsten zijn zo gespannen en groot geworden dat ik nauwlijks een tepel heb, hierdoor kan zij dus niet goed zuigen. gebruik nu een tepelhoedje, dit werkt perfect! Ik heb niet gelezen wat precies de oorzaak is waarom jou zoontje niet goed drinkt. Maarja ik dacht laat me mijn ervaring van op dit moment maar even vertellen.
@ Snoopy- Tja tijdens de zwangerschap houden ze je ontzettend in het oog en als de baby geboren is laten ze je aan je lot over. Het schijnt een gewoonte te zijn dat familie en/of vrienden de eerste week dag en nacht beschikbaar zijn om te helpen. Ik moet me er geestelijk wel een beetje op voorbereiden hoor dat mijn schoonouders hier zijn de hele tijd.
@Snoopy: bij mijn tweede bevalling stond ik om 8.00 uur 's morgens op om naar de wc te gaan om te poepen (wat niet wou), stond op van de wc en braken m'n vliezen. Een half uurtje later was zoonlief er Vandaar mijn lichtelijke angst dat dat nou weer gebeurd, maar dan op een plek die iets minder goed uit komt Knuffie voor je mooie meisje! (En neem er zelf ook 1 ) @Lynnami: vervelend he, dat ze geen kraamzorg kennen? Gelukkig kunnen je schoonouders langs komen voor wat raad en daad. Ik heb vooral mijn eerste kraamtijd toch best wel veel aan de adviezen van de kh gehad. Ben blij dat we dat hier hebben hoor!
ik lees net op ons eigen forum dat Klavertje is bevallen van een zoon Giovanni.. even een stukje van deze site (ik zag hier NOG niets staan maar kan blind zijn geweest, gebeurd regelmatig laatste tijden hihi) een hele goedemorgen... Angel heeft op haar verjaardag er een titel bij gekregen! ze is vannacht mama gworden van Giovanni... het mannetje is geboren om rond half 2, weegt 7,5 pond en is 51 cm. bevalling duurde in totaal 4,5 uur. mat race-weeen zoals Angel me in sms schrijft... ze voelt haar goed en Gio(leuke naam)is helemaal gezond met alles erop en eraan Gefeliciteerd meid geniet lekker echt een heerlijke bevalling....
nee het stond hier nog niet eigenlijk. Geen id wie haar buddy is of als de die heeft. Maar als echt echt zo is, gefeliciteerd klavertje! Over mamakitty en het voeden. ZIj doet al flesvoeding.
En klavertje voelde zich nog zo beroerd gisteren! Hoop dat ze nog even heeft kunnen bijslapen voor ze beviel @Klavertje: GEFELICITEERD met GIO! @Mamakitty: misschien heel vaak kleine beetjes aanbieden dan? Moeilijk
Jacky1978 is bevallen van een dochter. Hierbij haar berichtje: Onze DOCHTER Amy is zondagochtend om 00.10uur geboren. gewicht 2585gram lengte 45cm Zeer onverwacht..... en iets te vroeg dus! Zaterdagochtend om 09.15 uur braken de vliezen... 16.00uur kwamen de eerste meetbare weeen.. 20.00uur werden ze sterker..... 23.00uur kon ik het persen niet meer tegenhouden en bleek ook dat ik al 10cm ontlsuiting had! Ik mocht dus meteen persen om 00.10uur is Amy Elène Jocelyn geboren.....