Twigger: GEFELICITEERD met jullie dochter Sherena! Klavertje: GEFELICITEERD met jullie zoontje GIO Jacky1978: GEFELICITEERD met jullie dochtertje Amy De meisjes komen weer een beetje terug Mamakitty: Balen zeg dat Jaimy niet goed wil drinken Hopelijk verandert dit snel! Hier ook nog steeds harde buiken en erg rommelig van binnen. En ik heb ook vaak een heel moe gevoel in mn benen, alsof ik de marathon heb gelopen, pfff Kijk uit naar donderdag, want dan ben ik precies 37 weken en mag ik dus officieel thuis bevallen Iedereen suc6 en sterkte met de laatste loodjes....
@jacky en klavertje, GEFELICITEERD MEIDEN! Even een egoberichtje hoor...heb het ff helemaal GEHAD! Voel me helemaal ruk, emotioneel, geirriteerd en noem maar op. En dan loopt er ook nog zo'n vriend rond die net zo geirriteerd op mij reageert als ik op hem. Als hij daar nou ff doorheen keek en me een knuffel zou geven. Zat net gewoon te janken. En dan zit ik ook nog eens helemaal dicht met snot, voel me niet lekker, kan geen kant op want ik ben net een dikke walrus en heb pijn in mn hoofd van het gigantische hoesten. Wil altijd wel de positieve kant bekijken, maar ik wou gewoon dat ze er nu maar eens uitkwam...maar ja, wie niet.... Wil gewoon mezelf weer zijn, mijn eigen lichaam terug, weg die kilo's kind. Draag die liever op mn arm... Gelukkig is Kamiel net wel heel lief gaan slapen om 20:00 uur, ondanks dat hij vanmiddag tot 18:00 heeft geslapen En vriend is nu carnaval vieren met zn broer, wat mij dus lekker achterlaat met de computer, tv en allerlei lekkers. Bedankt voor het luchten...
Het is net een domino's! hihi. Als er een begint volgen er meer en meer! Ben erg benieuwd wie en hoeveel er op de uitgerekende datum bevallen!
Geboren.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm 16 februari 2009: valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel(37wk2dg) 2735 gr - 47 cm 22 februari 2009: Twigger82: Sherena (38wk6dg) 3690 gr - 52 cm 22 februari 2009: Jacky78: Amy Elène Jocelyn (37wk1dg) 2585 gr - 45 cm ? februari 2009: Klavertje: Giovanni 7,5 pond - 51 cm Jongens vs meisjes: =♂ 8 =♀ 5 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
@jacky78 gefeliciteerd met jullie dochter!!! geniet ervan! @jvd, fijn dat alles goed was bij de vk! @lynnami, ja ik kan het me helemaal voorstellen. Denk dat je daarna heel erg de behoefte hebt om gewoon weer ff met zijn 3en te zijn als gezinnetje @tezzz, ohw ja ikke snap! Jeee dat wil je dan idd niet zeg Thx voor de knuffies @daphne, dikke knuf voor jou!
Jacky van harte met jullie dochter! Hier alles nog binnen hoor haha maar van mij mag ie ook! Nog altijd last van mn buik...maargoed...zullen die darmen wel weer zijn.
Zoals ik vorige week al zei... Als er 1 schaap over de dam is Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de gevoelens van Daphne. Je bespaart me een boel typen, want ik voel me net zo. Vandaag wel ontzettend rustig in mijn buik. Ben benieuwd of ze zich klaar maakt voor de reis. Je hoort toch vaker dat kindjes erg rustig worden voor de bevalling. We houden hoop....
Zo wat een drukte hier, gezellig ! Mamakitty, Ik heb bij de eerste ook heel wat spenen/flesjes versleten voordat we eindelijk de goede te pakken hadden (hema fles 12 jr geleden). Het koste een godsvermogen, maar alles voor je beeb hè ! Ik hoop dat Jaimy snel beter gaat drinken meid ! Sweetlakecity, Ik had het ook al geschreven, tis niet mijn dag. Hopelijk voelen wij ons morgen beter. Fairy11, Kom op ! Niet bij de pakken neer gaan zitten nu ! Evelieveling, helaas geen tips. Hopelijk zit er bij jou ook snel een bevalling aan te komen. Bamjolan, Feli met 36 weken ! Lynnami, Spannend zeg ! Ik hoop dat de dagen voorbij vliegen.. Mijn schoonmoeder komt hier ook helpen (samen met kraamhulp). Dat heeft ze bij alle kleinkids gedaan. Alleen omdat wij nu verhuisd zijn en verder weg wonen blijft ze ook slapen, en daar zie ook wel tegenop. Ze maakt wel schoon maar ook troep. Overal ligt dan iets van der, krijg bij het idee al de kriebels.. Jvd, Fijn dat alles goed was bij de vl. Valentijn, Gaat alles goed met jullie meisje ? Klavertje, Gefeliciteerd met jullie zoon Giovanni !! Imd, Thx voor het doorgeven. Jacky1978, Gefeliciteerd met jullie dochter Amy ! Judith1982, Thx voor het doorgeven. Daphne, haha.. Lucht maar lekker hoor. Snoopy, Alles goed ? Wat gaat het snel zeg, zie dat Lieke alweer 17 dagen jong is. Leuke foto's op hyves.
Ik ging net naar de wc en scheur bijna (krr..) uit m'n zwangerschapsbroek. haha.. Moet niet gekker worden. trusten !
@Bleu: als je begint te scheuren, is het volgens mij de hoogste tijd dat er zich eentje aandient fijne nacht iedereen!
jeeeeeeeee nog meer beebs.. Jacky : gefeliciteerd met jullie "onverwachte" dochter Klaver: gefeliciteerd met jullie zoon Ik ben wakker geworden van de pijn in mijn bekken/heup, kan alleen op rechts liggen en dat ga je na zoveel tijd toch echt wel voelen. maar even 2 paracetamols genomen en even andere positie, zo weer naar bed. Gewoon 1x slapen zoals ik deed zonder zwangerbuik.. ja graag..
Zo, gaat snel met de maartmama's en het is nog maar februari. klavertje gefeliciteerd met jullie zoon. jacky gefeliciteerd met jullie dochter. Hier nog al iemand die wakker is. Typ hier niet veel meer mee omdat ik nogal erg veel pijn heb de laatste weken. (bekken en rugpijn) En ik dus het meerendeel van de dag op bed lig. Sinds een paar dagen ben ik echt superverkouden en ben ik echt de hele dag mijn neus aan het snuiten en aan het hoesten. Nu had ik steeds al last van mijn rechterzij (volgens mij de rib), maar nu is de pijn echt even ondragelijk. Ben dus huilend mijn bed uitgestapt en heb even 2 paracetamol genomen. Morgenochtend eerst maar eens de verloskundige bellen, want zo trek ik het niet natuurlijk tot de bevalling. Ik kan niet slapen, maar ben echt uitgeput. Hopen dat de paracetamol snel een beetje gaan werken en ik toch nog even in slaap kan vallen, maar heb er een beetje een hard hoofd in.
Morgen ! Tezzz, Ondanks de steeds krap zittende kledij hier helaas nog niks... Straks moet ik de laatste weken in joggingbroek doorkomen. Vreselijk ! Mimi en Lin, Hoop dat de paracetamolletjes geholpen hebben !