Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Morgen dames!

Hier een goede nacht, zonder gepies eens een x haha
    Verder alles kalm.

Vind t steeds weer spannend om hier te lezen! Krijg nu toch wel een beetje de kriebels hoor haha

2. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gefeliciteerd iedereen die mama is geworden!
    Ik kan al een paar weken mijn broek en rok niet meer aan, dus ben nu steeds twee jurken aan het afwisselen en als ik nergens naar toe hoef, mijn heerlijke zwangerschapsjoggingbroek!
    Ik heb 's nachts ook pijn aan heupen, onderbenen of rug. Dus ik draai veel om en ga expres veel naar de wc, om even niet te hoeven liggen hihi. Want zodra ik opsta, heb ik nergens last van.
    Hier verder alles rustig, kan ook weinig meer. Zondag 5 automatjes gestofzuigd, toen had ik het al weer gehad.. :(
    Gelukkig helpt mijn vriend goed mee en mijn moeder komt ook regelmatig meehelpen, dat is super!
    Donderdag weer naar de verloskundige, ben benieuwd. Hier doen ze ook (nog) geen inwendig onderzoek.

Groetjes tante29

3. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    goeiemorgen!

jeeetje wat gaat het toch hard met de beebs!

KLAVER! GEFELICITEERD!

JACKY! GEFELICITEERD!

@ blue
    vervelend he dat je gewoon je zwangerschapsbroeken al niet meer aan kan! Ik puil er ook al uit! Draag u veel leggings met een jurkje enzo.. en thuis meteen mijn jogging broekie!(die ik het liefs de hele dag aan heb )

@ bamjolan
    die kriebels heb ik ook! Lijkt soms wel alsof ik adrenaline aan het aanmaken ben ofzo... haha krijg dan ineens zo een zenuwachtig gevoel :)

@ lin

Ik hoop dat je paracetamols helpen meid! Die nachten met pijn kunnen je echt breken he! Ik ben ook zo super moe! als ik nu moet bevallen dan overleef ik het niet denk ik... heb het gevoel dat ik zelfs tijdens een wee nog in slaap zou kunnen vallen..

@ mamakitty!

heb even op je site gekeken! Wat een schatje is jaimy zeg! Wauw!

@ all...

IK BEN ZO MOE! WIlde vandaag lekker de deur uit en op visite gaan op mijn werk en een vriendin..... heb er nu alleen echt nog geen energie voor... pfff hoop dat t wat beter word..

4. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Morgen,

Gister een inwendig onderzoek gehad en ik ben nu nog "vies" van onder....
    Is dat normaal....?

5. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    Vies van onder? :s

6. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    - Bamjolan, ik had ook nooit verwacht dat je het tot minimaal 36 weken zou uithouden. Echt goed.

- Elieveling, klote die misselijkheid. Bij mij hielp munt heel goed. Dronk dus veel pepemuntthee en at veel menthol zuigsnoepjes.
    En wat betreft die 1 april baby ik maak daar nog een goede kans voor.

- Dapnhe, vervelend dat je je nog steed niet lekker voelt.

- Jacky en Klavertje gefeliciteerd met jullie kindjes.

- Lin en Mimi, wat ontzettend irritant dat jullie niet kunnen slapen s'nachts van de pijn. Dan is het inderdaad erg lastig volhouden denk.

Liefs Bloesem

7. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    What !
    ?.. Vies ?
    Kom maar op, kan het wel hebben op de vroege morgen. ;)

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.725
    3.160
    113
    Vrouw
    @Jacky1978: Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Achja, weet je....
    Ik heb dr al 3 en ook wel eens onderzoekjes gehad, maar dit is voor mij de eerste keer dat het zo lang "vies" blijft (gistermiddag rond de klok van 14 een inwendig onderzoek gehad)

En ach wat maakt het uit, ik zeg het nog netjes toch :)

Goeiemoggellll ;)

10. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Je kan het maar kwijt zijn toch ! :)

Hebben jullie al last van lekkende borsten ?
    Ik moest bij mijn zoon al met 28 weken pads erop doen anders liep ik met nat shirt, vooral s'nachts.
    Nu nog steeds (gelukkig) nergens last van.

11. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ fairy

Wat bedoel je met vies?
    Snap het eigelijk niet zo goed..

12. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ blue

Ik heb al sinds week 14 vocht uit mijn tepels. Nu is het alleen maar erger. Ben een goede melkfabriek denk ik . ze lekken niet maar als ik erin knijp dan spuit het er uit hahaha. uit allebei dus denk dat dat wel goed komt met borstvoeding:)

13. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Jvd, met 14 weken al ! Jemig.
    Ik heb bij kids geen bv gegeven, maar wil het nu wel gaan proberen.
    Ik heb weinig geduld, dus zal mij benieuwen..

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oke de paracetamol hebben niet geholpen heb.. in totaal 2,5 a 3 uur geslapen. ben kapot, mijn lijf is zo op dat het zijn slaap hard nodig heeft.

straks lang douchen op de douchestoel en hoplijk kan ik daarna nog even slapen.

Evelieveling is in het ziekenhuis er gebeurt wel iets binnenin maar niet veel meer als de 5 cm di eze al had tot nu toe.. afwachten dus.

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    jvd, bruinverlies en slijm

16. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    pippilotte zei:
    Je hoort toch vaker dat kindjes erg rustig worden voor de bevalling.

Als dat zo is komt de beeb van de week zeker ;)

bleu: ik heb hier ook nog maar 1 broek die past. Mijn man zei al koop er nog eentje bij, maar voor die aller laatste weken vind ik het wel zonde van het geld.Dus dan maar 's avonds in de wasmachine en 's ochtends weer aan :D

bleu & jvd: ik heb geen lekkende borsten maar wel heel de tijd harde witte stukjes uit me tepels. Is dat opgedroogde melk ofzo?

Verder hier al 3 nachten heerlijk geslapen! Voel de beeb erg weinig de sinds zondagavond.Heb gelukkig wel een nieuwe batterij voor de as, dus kan lusiteren naar hartelust ;) Toen ik net moest hoesten voelde ik echt een mega druk op me vagina! Dus ben benieuwd hoe die morgen ligt bij de vk.
    Gisteren had ik zelf het idee dat ik met kop en kont elk aan een zijkant lag, maar ja, heb er weinig verstand van dus kan het ook helemaal mis hebben.
    Hier doen ze ook geen inwendige onderzoeken. Moet blij zijn als ik morgen een gewicht schatting krijg! En bm; ook nog niet van gehoord!
    Dadelijk even geurbuiltjes halen, dan heb ik weer een doel vandaag ;)

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ooo gezellie wat een drukte en weer een kindje erbij.

Maandagmensen dip mensen hoe voelen we ons vandaag? Hahahaa....nou de zon schijnt niet dus ik voel me weer zo maf en anders. Dinsdagdip dus of gewoon last van geen zonneschijn?

Daphne> laat die griep van jou nou gewoon voortekenen zijn op de bevalling! Net als klavertje!

faiy> zijn dat tekenen tot....?

blue> ik heb gisteren een borstvoeding info avond gehad...gaaaappp van 8-10 uur wel intressant maar wie doet dat toch deze tijden?
    Daar zegt t niets of je nu al vanaf week 14 melk lekt enzo. T komt straks na de bevalling toch pas op gang.
    Ook kunnen mensen met kleine borsten bv geven zei ze. Nouja zo groot zijn ze niet bij mij geworden voor mijn gevoel.

Straks controle Vk en groeiecho.
    Mw is hier vanaf zondag echt wat rustiger dat is dus de reden dat we hem doen. Onzekerheid afnemen.
    Gisteravond in bed wat last gehad van ongi gevoel maar echt erg vind ik t nog niet.

acnaib> hier maken ze alleen een schatting bij opmeten van de bm en de kilo's die de mama aankomt.
    Ze kunnen wel voelen hoe de kleine ligt en als je kleintje vast ligt in de bekken en ze bewegen wat aan t koppie kan t bij jou ook pijn doen! Zelfde gevoel als dat niezen...auwie

Vraagje: wie slaapt er op beide zijden? Ik ben soms wel eens bang de baby te pletten aan de kant van de voeten.

Wie heeft er ook last van die klossen? Ik moet alsmaar moed verzamelen om me bed weer in te kruipen en mijzelf eruit te rollen. Scheelt wel weer nachtelijke plasuurtjes. Zoveel zin heb ik niet.

edit: wie vind dat zeiltje ook zo warm? Ik heb er eentje die als een molton om mijn matras heen gaat.

Oja waarom hoor ik soms knik of plop. Nu weer en ik doe niets! En een andere keer soms een scheurend gevoel soort van pleister achtig als de kleine zich beweegt?

18. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Sweetlakecity ik weet niet of het voortekenen zijn, heb nu een zere harde buik maar kan ook de kleine zijn... :rolleyes:

Wel slaap ik op beide zijden, maar die van ons ligt in een stuit, maar naar mijn weten heb ik altijd op beide zijden en rug geslapen.
    Wel word ik iets wakker als ik me draai...

19. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Sweet; Succes strakkies bij de groeiecho :D Ben benieuwd hoor! Ik slaap ook op beide zijden, geloof niet dat ik m'n meissie daarmee plet, ze draait zelf ook nog volop ;) Die klossen zet ik er pas onder ná de bevalling. Ik ben niet zo groot en vind het doodeng om elke dag in en uit bed te springen :)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Sweetlake: hier lig ik vooral op mijn rechterzij, omdat de kleine meestal meedraait naar de kant waar ik lig en als ik dan op links lig, gaat ie op/tegen m'n ribben liggen. En dat geeft zo'n drukkend gevoel :(
    Wij hebben ook een waterdichte molton op het bed gegooid en dat zweet nogal ja :(
    Wij hebben een extra matras op het bed gegooid, waardoor we de minimale hoogte nét halen. Ik kan dus nog nét in bed komen zonder opstapje ;)

@Princess: Beval je thuis of in het zh? Want als je thuis bevalt moet je bed toch al omhoog voor je bevalling? Anders kan de vk er niet bij.
    Maarreh..ik ben ook niet zo groot maar had gewoon een opstapje bij het bed staan. En dan kun je er best makkelijk in komen hoor!

@Fairy: ik wist ook niet wat je bedoelde met 'vies' :oops:, maar als ik het goed begrijp klinkt het wel een beetje als dat je je slijmprop aan het verliezen bent :rolleyes:

@Bleu: gewoon proberen die bv! Is in het begin wel intensief maar voelt ook heel speciaal en bijzonder. Ik vind het wel een aanrader hoor! (Ik hoop zo dat het deze keer weer beter lukt dan bij onze tweede!)

Hier nog alles rustig. Ik ga aan de knutsel ;)

Later Ladiezzzzzzzz!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina