Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ fairy! Dat over die bedrijfstak was ik:) Media? haha lekker duidelijk :p

@ mamakitty! Wat een leuke foto! Hoop dat het wel goed komt met jaimy en het drinken.....

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb jij een idee wat dancinglady?
    Of zijn er leuke site's?

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Bleu, ik had ook een geboortebericht verwacht van mezelf, maar helaas denken de gynaecologen heel anders over communicatie en afspraken maken.

Vrij zijn... het ligt er dus helemaal aan hoe ik beval. Indien een keizersnede dan heeft Jer alleen de bevallingsdag en een dag om het kind aan te geven vrij. Dan neemt hij pas vrij als de kraamverzorgster weg is. Hij weet het meeste echt nog wel gezien het met Demelza pas 1,5 jaar geleden is.
    Indien het een gewone bevalling is dan neemt hij tijdens de laatste dagen van de kraamverzorgster al vrij zodat we nog even samen lekker kunnen genieten van de verwennerij.

4. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Dancinglady, hier doen ze niet aan kraambedankjes dus kende het nog niet. Maar vind die van jou er erg leuk uitzien.

Mamakitty, wat een stoer kereltje!

Elieveling echt naar dat de afspraken niet negeleefd worden.

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    mamakitty wat een lieverd!

ik meld me weer....alles op zn plek haha
    wel vandaag meer krampen en harde buiken maar verder alles okee.

6. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Net bij de vk geweest en alles goed!
    Bloeddruk 120/80 dus netjes.
    Beeb lag nog niet vast maar wel met het hoofd naar beneden voor de ingang!
    Had verteld van de vele harde buiken en onrustig gevoel en moet het goed in de gaten houden. Als ze echt regelmatig gaan komen gelijk bellen. En ze zei als je vruchtwater breekt gelijk liggen en bellen. Ofdat het een algemeen advies was of specifiek dat weet ik niet. Maar het feit ligt er: het wordt en blijft nog even spannend aan deze kant van Brabant :D

7. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hallo dames,
    Hier eindelijk een beetje duidelijkheid. Ik word volgende week maandag of woensdag op de ok lijst gezet voor een geplande keizersnee, of meneer moet zich natuurlijk uit zichzelf al eerder aanbieden. Ben zo blij dat ik eindelijk weet waar ik aan toe ben.

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Heyyy meiden,

Ik kom even snel ons meissie showen :D
    En iedereen bedanken voor alle leuke reacties en felicitaties...

het bleek dus maar een scheurtje in mn vliezen geweest te zijn zaterdag morgen vandaar dat de weeen maar niet opgang kwamen...
    zondagmorgen om half 10 ben ik opgenomen in het ziekenhuis en savonds om 21:50 knapte me ineens de vliezen helemaal door...
    met spoed naar de verloskamers gebracht omdat ik de weeen al op voelde komen
    22:10 kreeg ik persweeen en kwam met spoed de vk erbij om mn ontsluiting te bekijken...
    6 cm was het toen al....
    een kwartiertje later zat ik op 10 cm en mocht ik mee gaan persen en om 23:08 had ik onze mooie kleine meid al in mn armen liggen.
    het is allemaal zo snel gegaan dat ik me er niks tot weinig van kan herinneren allemaal
    maar ondanks dat zijn we super gelukkig met sherena.
    ik zal even snel een foto plaatsen en zal van de week meer showen.

alle meiden die ook bevallen zijn allemaal gefeli
    en meiden die nog moeten, kop op.....nog even !

een hele dikke Knuffff van hier

9. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Nee ik ga al over mn nek van de rennies haha.

10. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    oke... leg uit!
    Ik ben hier niet helemaal bij. Maar ik ben dus verdomd benieuwd waarom ze bij jou wel zomaar een geplande keizersnede doen zo ver voordat de uitgerekende datum is.

11. Sweetlakecity

ik weet van mieke dat ze weinig vruchtwater heeft dus t kindje heeft t daar moeilijk evelieveling. Tja t leven is soms niet eerlijk en als je heeeeeel veeleeel pijn hebt doen ze niets. Eigenlijk t belachelijkste wat er is!

Heb me pyama gevonden!
    Bij de hunkemoller, goed duur, maar wel vaker draagbaar.

Twigger...heee waar is ze dan?
    ZOEK ZOEK...ik zoek de foto....(nieuwschierig!)

12. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    in het album?

13. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ooow wat een schatje is Jaimy! Wat al een boel haartjes! Hopelijk gaat ie gauw goed drinken.
    Twigger waar is de foto?
    Sweetlake, mooie pyama hoor!
    Mieke, eindelijk duidelijkheid, duurt nu niet lang meer!
    Evelieveling, vervelend dat je je zo beroerd voelt.
    Verder vluchtig gelezen. Heb de hele middag al buikkrampen en harde buiken. Zit alleen geen regelmaat in geloof ik. Heb vanavond ook nog laatste voorlichting over borstvoeding (waren 3 bijeenkomsten) maar even aanzien of ik heen kan, voel me er niet lekker bij en moet toch half uurtje in de auto.

14. Sweetlakecity

jaa in haar album van twigger!
    Zwijmel de zwijmel....LOVE

hartewens> ik ging afgelopen maandag naar de bv avond. Van 8-10 uur in de avond. Zei ik dat tegen de vk dat ik t toch wel erg lang vond. Zei ze: ja meid je had ook moeten gaan bij 30-32 weken. OOOwwwwww...wist ik veel. Snap dat je er weinig zin in hebt. Ook van die heerlijke stoeltjes om te zitten daar?

15. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ twigger

WAT EEN SCHATJE! pfffff kan niet wachten! Ik wil ook!

16. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Twigger wat een schatje!
    Sweetlake, dit is een voorlichting van 3 woensdagen achter elkaar van borstvoeding natuurlijk. Dit is de laatste, ook van 20-22 Het is bij iemand thuis dus stoelen zijn goed te doen. Maar met die buikkrampen zie ik het niet zitten. Zal het nog even aanzien.

17. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    ai ai had ik vanochtend verteld dat manlief wat eerder thuis zou komen.....Word het toch nog later in verband met het vliegtuigongeluk....

zoals ik al eerder zei vandaag, bedrijfstak is media...

18. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Mamakitty, Mijn nichtje heeft ook een poosje sondevoeding gehad, maar toen was ze zo’n 2 mnd.
    Eerst dronk ze goed en later leek het net of ze niet meer wist hoe ze moest zuigen, heel vreemd. Met heel veel geduld en rust is het uiteindelijk helemaal goed gekomen.
    Ik hoop dat jullie dit bespaart zal blijven.
    Hoe is grote zus Alyssa met haar kleine broertje ? Helemaal trots zeker ?

Evelieveling, De eerst volgende afspraken zwart op wit laten zetten, mocht het nodig zijn. Hoop het niet voor je.

Acnaib, Dan ligt het hoofdje nog niet vast in je bekken, en kan je beeb evt. nog draaien.
    Dat is de reden dat je gelijk moet gaan liggen.

Mieke, Fijn voor jullie. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Twigger, Dat heb je snel gedaan meid !
    Er is een mooi meisje uitgekomen.
    Hopelijk kan ik je ook snel sms-en.

Sweetlake, Jij gaat sjiek de kraamtijd in. Haha..
    Ik heb er 1 van Hans textiel, lijkt er een klein beetje op maar dan met lange mouw en helemaal zwart.

Zo ik heb vanmiddag viva mama gehaald, dus ga zo lekker in bed lezen.
    Wens jullie allen een fijne nacht. ;)

19. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wat een ontzettend lieve kindjes zijn onze maart (feb) kindjes! Ik heb nu ook een foto van Aaron in mijn album staan. Verder ben ik weer lekker op de been en ondanks gebroken nachten erg actief en vol energie. Behalve s'avonds dan stort ik in haha maar goed dat mag ook wel vind ik. Morgen komt de wijkverpleging om ....? ik weet niet wat te doen maar we zullen het morgen wel horen. Twigger wat een prachtig meid gefeliciteerd! Kruip nog even lekker op de bank.

Oh op de babysite staan mijn verhaal over de bevalling voor wie het leuk vind om te lezen.

www.spong.babysite.nl

En suc-6 voor alle meiden die nog even moeten wachten hou vol!

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Pff heb krampen in mn rug zeg...voelt beetje irritant aan, en darbij ook steken in mn buik.
    Ik plof lekker op de bank.

Deel Deze Pagina