Zo ik ben lekker uitgerust. De hele nacht lekker doorgeslapen en vanochtend nadat de kids naar school waren dacht ik nog even 1 uurtje te gaan liggen. Ik werd pas om 11:30 uur wakker, dus laat die kleine maar komen. Ik kan op dit moment de hele wereld aan. haha.. Vanmiddag krijgt dochterlief de prik tegen baarmoederhalskanker. Gelukkig zijn wij allemaal niet bang voor een prikje. Bij ons komt op het geboortekaartje alleen de naam, gewicht, lengte en onze namen en adres erop, verder niks nada..
jah wij hebben wel eerst bellen van te voren. Maar denk dat ik er inderdaad andere tijden van maak... vandaag al heel de dag ongi gevoel... Heb ik normaal eigelijk alleen in bed of in de avond... best vervelend...
Wij mogen ook alleen na 9.00 uur bellen als de vliezen breken, klinkt idd alsof ze liever niet wakker gebelt worden Alleen wij zouden wel 's nachts mogen bellen omdat de kleine nog niet ingedaald ligt! Dan moet je blijkbaar wel snel bellen! Ik zal nog eens bij Thebe van die klossen, moet nog een po halen
Haha.. Het is een hele dunne hoor ! Ik lig normaal ook alleen in shortje en hempje in bed. Ik heb nergens een abbo op, ik pak gewoon met de boodschapjes vaak een tijdtschrift mee. Ouders van nu en Kinderen en JM vind ik het leukst. Vorige week ook de Mama meegenomen maar daar staat meer reclame in dan wat anders.
'Tussen 13.00 en 15.30 rusten mamma en ons ukkie en na achten doen wij ook een tukkie. Dus wilt u ..... zien, dan is ons telefoonnummer wel handig misschien! ' half 4 omdat dan de kids terug zijn van school
ik heb nergens zin in...alleen hangen en luieren. Wie wil sla halen en vlees? Heb geen zin om naar de winkel te gaan. Zit hier heerlijk in me huispak. Hahaaaaa. Ben blij dat ik me gedouched heb. Oeps tandenpoetsen...nog niet. Schaam schaam.
hier al een drukke ochtend gehad! Naar vk geweest en alles was goed! Heb meer last van m'n schaambeen dan ik dacht want alleen al de centimeters opmeten deed me zeer Ze heeft dus ook maar heeeeeel even gevoeld aan het koppie, wat dus al heel laag schijnt te liggen. Vervolgens vertelde ze dat zij en haar collega vanmiddag een paar uurtjes in een andere stad zijn en dat ik dus meteen moet bellen als er wat is! En toen we ook nog meteen een plattegrondje mochten tekenen van waar we wonen precies... ...was ik al weer lekker in de 'stress-wachtstand' dus Anyway, maar goed dat ze m'n bloeddruk heeft gemeten vóór dit allemaal ter sprake kwam Daarna met manlief bij de drukker de proefdruk van het geboortekaartje bekeken en goedgekeurd en daarna zijn we met z'n tweetjes ff wat gaan drinken (met een gebakje natuurlijk ). Hebben nog een beetje de vorige bevallingen besproken en ik kwam er dus vandaag achter dat manlief onze zoon helemaal niet geboren heeft zien worden! Vind ik zoo jammer voor hem! Die bevalling is zo razendsnel gegaan dat manlief direct aan het werk werd gezet door de vk. Hij was dus wel in de kamer, maar zag zoonlief pas toen ie er al helemaal uit was. aangezien we de eerste bevalling met z'n tweetjes hebben gedaan heeft ie onze dochter dus echt eruit zien komen (en praktisch aangepakt). Heb 'm gezgd dat ik heel erg hoop dat deze bevalling iets meer opbouw heeft en dat íe mooi bij mij moet blijven staan! Ik vind het nog steeds zielig voor hem @Sweetlake: ik blijf ook het liefste bij huis, maar moet zeggen dat af en toe er 'ff' uit, me toch best wel goed doet hoor! Aangezien manlief rare werktijden heeft kan dat niet altijd, maar het heeft me wel goed gedaan om ff met z'n tweetjes weg te zijn vanmorgen. Al is het maar om ff een beetje frisse lucht te happen
ja heb de buurtsuper bekeken. Lijkt wel alsof ik me nestje niet meer verlaten. Hahaaa. Ben zo moe in me hoofd. Vanvaond wel weer zwemmen hoor. Ik heb trouwens ook zooo weinig trek nog. Nu in 3 weken tijd niets aangekomen. Ja 0,5 kg afgevallen. Zal er vast bij horen.
Sweetlake ik herken het helemaal, lekker thuis zitten. Af en toe een boodschapje doen of een klein stukje buiten lopen vind ik wel fijn, maar daar blijft het bij. Zodra mensen ons uitnodigen voor een verjaardag of wat dan ook denk ik nee he. Tezzz dat is inderdaad wel erg jammer dat je man je zoon niet geboren heeft zien worden. Als je erover nadenkt belachelijk gewoon. Bleu lekker zo uitslapen!
@Sweetlake: ik bunker juist de laatste weken een eind weg! Heb gewoon 8 maanden niet/slecht kunnen eten en nu de kleine is ingedaald kan ik eindelijk weer! Hier trouwens ook absoluut geen zin meer in visites. Laat mij maar lekker genieten van de rust! @Dancinglady: da's gewoon 1 vd nadelen van zo snel bevallen. Normaal gesproken is de kraamhulp er al om te assisteren bij de bevalling, maar dat hebben wij dus nog niet meegemaakt. Tja..dan moet je wel he?
@Joyce, gek he, dat het ZO dichtbij is allemaal! We zijn het al sinds gisteren aan het volgen. Hoor net dat ze maandag waarschijnlijk meer weten over de oorzaak. Verschrikkelijk voor die mensen... @acnaib, lieve vent! hihi Soms kun je ze achter het behang plakken, maar soms zijn ze zooooo lief. @Sweetlakecity, nou wij kunnen handen schudden! Ik heb namelijk precies hetzelfde. Denk ook 's nachts als ik naar de wc loop, 'nu kunnen mn vliezen breken', 's ochtends denk ik dat dan niet meer. En ik wil ook ABSOLUUT niet ingeleid worden. Wil het zo graag op eigen natuurlijke kracht doen. Daarbij ben ik erg bang dat het een hel wordt, aangezien ik de vorige in 2,5 uur heb uitgepoept. Ik ben bang dat als ze me nu aan weeenopwekkers gaan leggen ik helemaal een weeenstorm kan verwachten! Daarbij weet ik al dat ik graag rondloop om de weeen op te vangen, dat mag niet als je aan het infuus en alles ligt...brrr. Nou, laten we hopen dat onze kindjes gewoon zelf aankloppen! Enne, wat dat thuisblijven en afvallen. Wil niet in herhaling vallen, maar ook dat is exact hetzelfde. Al vind ik een frisse neus af en toe wel lekker hoor. Vanavond gaan we wel naar mn moeder, maar daarvan WEET ik dat ik gewoon op de bank kan ploffen en niks MOET. Dan vind ik het niet zo erg om op visite te gaan! Daarbij houdt zij zich dan even bezig met Kamiel en kan ik lekker relaxen. En ben sinds 1 week ook niet meer aangekomen, de eetlust is er inderdaad niet meer. Kopjes thee drink ik, fruitje, 1 boterhammetje, etc. Maar daar blijft het dan bij. En 's avonds ga ik al bijna kokhalzen als ik aan eten denk. Geen trek! @Tezzz, mijn vriend hoefde het allemaal niet te zien. Vind dat niet zo prettig. Maar kan me voorstellen dat als je het wel wilt zien en je de kans niet krijgt je erg teleurgesteld kunt zijn! Hoop voor je man dat hij het deze keer wel mee kan maken! En je hebt een hoop gedaan vandaag zeg! Daar hoort een gebakje NATUURLIJK wel bij! hihi. Was het lekker?
hoi tezz> zeker drukke dag voor jou. Fijn dat de kaartjes goed zijn Heerlijk hoor als jij nog zin heb in zulke dingen. Oke uiteindelijk als ik t gedaan heb denk ik: mwah was wel leuk zeg. Nou hopen dat je man ook wat van de bevalling kan zien. Een ding scheelt hij weet nog niet hoe een onplofte egel eruit ziet! Iemand al zijn KDV gebeld hoe t staat met plaatsen? Nou ik kan mijn plaats wel opgeven. Zucht..staan 40 voor mij op de lijst. Ik had me blijkbaar moeten inschrijven toen ik in 2006 met de pil stopte ofzo! :-s
Hier weer een bezoekje vk. Bloeddruk weer te hoog, te veel aangekomen (vocht) en hoofdpijn dus allemaal niet om vrolijk van te worden. De kans op zwangerschapsvergiftiging neemt toe. Ben nu 4 kilo in 2 weken aangekomen door vocht. In totaal alweer 20 kilo. (Bij mijn vorige bijna 30) Ze overleggen nu of we volgende week weer gaan inleiden, net als bij mijn eerste. Mag hier trouwens ok kiezen voor een "wens-keizersnede" vanaf 38 weken, maar dar zie ik vanaf. (ben ik toch nog niet helemaal hopeloos ) Ook voor weeencocktails zijn ze hier wel te porren, maar dat is met wonderolie en zie ik eigenlijk ook niet zitten. Nou, ja we wachten weer af. Ergens heb ik het gevoel dat ze zaterdag komt, heel raar :
Hoi! @Pippilotte: wat vervelend zeg, hopelijk wordt het geen zwangerschapsvergiftiging. @all: ik weet eigenlijk ook niet waarom ze zei, dat ze verwachte dat ik nog 1 of 2 weken door zou dragen, omdat het hoofdje nog niet vast ligt. Misschien is dat haar ervaring? Ik heb er verder niet op door gevraagd. Want ze zei ook dat het geen kwaad kan als het hoofdje niet vast ligt, omdat het wel ver genoeg ingedaald is, dat verder indalen, kan zelfs pas met de bevalling gebeuren. Groetjes Tante
Wat een heerlijke herkenbare verhalen weer. Hier ook zo'n huismusje. En dat terwijl ik altijd op pad was. nu ben ik het liefste thuis, lekker op de bank. Af en toe naar de winkel of even met de honden uit, maar daar blijft het bij. Ook denk ik 's nachts bij toiletgang (zo'n 6 keer per nacht) straks breken mijn vliezen... hahah hoezo herkenbaar! Pippilotte, oei, goed rust houden he met hoge bloeddruk, veel water drinken, dat zegt vk steeds tegen me. Ben vanmiddag ook weer geweest. Bloeddruk is hetzelfde, dus gelukkig niet weer hoger. Geen eiwit in de urine, dus ook prima. Bloedsuiker nuchter was 4.6, dus ook prima. Kortom, we zijn tevreden! De pijnen en harde buiken zijn het voorwerk zei de verloskundige. Ben dus weer goedgekeurd tot dinsdag, dan weer controle. Hopelijk blijft de bloeddruk zo, want gaat ie hoger dan moet ik naar het ziekenhuis.
Onze vk zei ook dat het niks wil zeggen of het al wel of niet vast ligt. Wat ik wel grappig vond was dat ze zei: ik geef de kleine groot gelijk, waarom al moeilijk gaan liggen als je er nog niet uit komt!
JAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA! (MET slagroom! ) Dat weet ie wel hoor. Bij mijn dochter heeft ie alles wel moeten zien Wij hebben geen kdv nodig, maar ik hoor heel veel dat je idd praktisch moet aanmelden vóór je uberhaupt een poging wilt wagen zwanger te worden. Knap kl*te @Acnaib: vk met humor! Mijn zoontje is ook pas echt ingedaald met de bevalling. Dochterlief lag al wel een paar weken de goeie kant op, maar ook nog niet helemaal vast. Ik denk elke ochtend als ik wakker wordt: vannacht was het dus niet! Hopelijk blijft ie nou zitten tot het weer avond is
Zo we zijn er weer haha Kidsplayground was leuk maar DRUK! Sweetlake nee geen Ballorig maar echt KPG, bij het echobureau hihi Morgenochtend moet ik naar de verloskundige, ben benieuwd!
jaaaa hoor. Dit meen je niet. Ben ik uitgekozen voor een reclame spot voor life and cooking op 8 en 12 maart. Ik zou een vleesdate krijgen en leren hoe je bv een gehaktbal netjes aanbraad. Reclame maken voor croma. Eindelijk iets wat ik cool vind. Ben ik 39 weken zwanger! Ik moet in ieder geval heel de dag aanwezig zijn, t liefst twee! Ik had me 4 maanden geleden opgegeven met de gedachte dat zullen ze toch wel snel regelen? WAHAHAH word ik daarnet gebeld door een vriendin die ik ook opgegeven had met de vraag: wat heb jij gedaan met life and cooking. Ik denk huh wat...wat zeurt ze nou? TRing....belletje...ging rinkelen. Nou daaaaag nieuwe carriere...hoera we blijven bij je bejaarden. :-s Heb die mw ge-emaild dat ik wel intresse heb ik andere dingen daarna....pompdidompidom. Ik hou t even warm.