Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @sweetlake: aaaaaaaaaaah...baluh!

Manlief baalde een paar weekjes geleden ook heel ff. Zoonlief kon naar een wedstrijd van het nederlands elftal als ballenjongen (je weet wel, van die schattige kindjes die dan met de voetballers mee het veld op mogen lopen voor de wedstrijd begint), maar dat is dus over een paar weekjes al en duurt bij elkaar de hele dag. Van mij mocht ie best gaan, maar hij wou absoluut dat wij dan ook mee konden en dat gaat dus niet lukken met een kleine frummel aan de borst ;)
    Hij heeft het dus ook af moeten zeggen, maar er METEEN bij gezegd ons niet te vergeten voor de volgende keer!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha oowja das balen zeg!

Trouwens mijn zoontje heeft inprincipe voor 4 dagen een plekkie op KDV.
    Op 1 dag is er nog een wachtlijst, had hem namelijk voor 5 dagen opgegeven.
    Dit had de opvang aangeraden, omdat ik mijn dagen voor nieuw werk nog niet weet, nu ben ik iig verzekerd van een plekje voor hem, ik kan dus andere dagen gewoon weer afzeggen.
    Nee hoor, mijn zoon gaat zeker niet 5 dagen naar de opvang!

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

dit zag ik op tv! Jeugdjournaal ofzo dat kids aan het trainen waren.

bam> nee 5 dagen vind ik ook to much. Maar beter dat jij al plek hebt dan.

vanavond allemaal weer denken, plassen of vliezen. Hihii...en morgenochtend denk ik: hehe weer een dag voorbij.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Sweetlake: :) Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar idd...bedacht me nét nog dat m'n buik opeens heel 'zwaar' voelt :rolleyes:
    gaaaaaaaaaan we weeeeeeeeeeeeeer met die gedachtes ;)

Moet trouwens zeggen dat ik de laatste paar dagen 's morgens wel een beetje teleurgesteld ben dat er weer een rustige nacht voorbijgegaan is :rolleyes: stiekem... ;)

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

tezz zo herkenbaar ook al ben ik niet zo ver als jou.
    Mijn man zegt: van mij mag ze komen ik heb t zo druk. Stiekem denkt hij dat het rustiger gaat worden. Maar hij heeft gewoon geen zin meer om te werken die lieve schat.
    KOM MAAR! Offe...tja wacht nog maar een weekje ik wil graag een maart baby. Maar als je nu wil komen ik hou je niet tegen hoor!

6. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Tezzz, ja, die teleurstelling ken ik wel. Het kan me nu echt niet meer schelen of ik om 3:00 uur s nachts gewekt wordt door natte lakens! Laat haar maar komuhhhhh! hihi.
    En bij elk dingetje hoop ik dat dit het begin is...maar ja, zo maak je jezelf natuurlijk wel gigantisch gek. :( Ach ja, ooit komt ze eruit, daar hou ik het nu maar bij! Probeer nu mijn gedachte te verzetten, als ik dat erg moeilijk als je alleen maar ziekjes thuis zit en eigenlijk niks omhanden hebt (of in ieder geval niks leuks kan verzinnen om te doen! ;))

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zoonlief was er met 39wk4dg. Volgens mijn banner ben ik morgen 39 wk, volgens vk vandaag al. Ik wil eigenlijk ook een maartbeeb. Mijn vader is de 3de jarig, dus we hebben al die tijd gezegd dat Frumpie maar op 3 maart moet komen :)
    maar als ik de vk zo hoor (en de andere vorige week) ben ik benieuwd of ik dat ga halen :rolleyes:

nog een half dagje morgen en dan...weekend! :D

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja dames vanaf zondag zitten we in maart! Haha! ONZE maand!
    Ben benieuwd!
    Ik zou vanaf maandag mogen bevallen, vind t erg spannend!
    Morgen de klossen maar halen!

9. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Dag dames,

Ik heb een tijdje niet gereageerd, dit i.v.m. veel pijn in het bekken, dus kan niet te lang zitten....

Nu het positieve nieuws: Mijn vliezen zijn gisteravond om 21.00 uur gebroken! Ik was naar house aan het kijken en dacht dat ik moest plassen, dus toen ik op stond liep het er zo met bakken uit!

Gelijk het ZH gebeld en we moesten direct komen, ik moest proberen om wat vruchtwater op te vangen. Daar aangekomen moets ik aan de CTG voor de hartslag van de baby, dit was allemaal in orde. Toen terug naar huis om de weeen af te w88. Nu heb ik regelmatig om de 5 minuten een wee van 30 sec. ong. Ik weer gebeld naar het ZH. Ze zeiden dat ik moest w88 tot het erger werd (de pijn, ik vind ze nog aardig te houden), gebeurd dit niet dan moet ik vanavond om 20.00 uur terug komen voor weer een hartfilmpje en word ik opgenomen. Gebeurd er die nacht ook niks, dan word ik zaterdagmorgen ingeleid....

Zo dit is mijn verhaal. Sinds ik die weeen heb, heb ik ook last van roze vruchtwater en slijmerig bloed bij het afvegen. Ik hou jullie op de hoogte zodra dik dit kan!

Groetjes Amanda

10. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Oja vergeet ik nog bijna....

Ik ben vandaag ook jarig, ik had zo gehoopt dat frumpie nog even een dag zou w88. Maar nee hoor, al net zo eigenwijs als zijn vader whahahaha.

11. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Spannend allemaal hoor Amanda! :)

Nou ik dacht gister en eergister dus toch wel een beetje dat er al een begin van een bevalling zat aan te komen. Vannacht nog niet echt lekker geslapen, maar geen regelmatige krampen meer.. Dan een uur wel en dan een paar uur weer niets. Met liggen meer last dan met zitten en lopen dus er eigenlijk tegelijk met mn vriend om 6 uur maar al uit... En dat terwijl ik zo moe ben.. Pff... En ik zit ook steeds in de gaten te houden of ik nog niet 'lek', vooral wanneer ie een kopstoot tegen mn onderkant geeft voelt het bijna alsof ie aan het uitbreken is :p

Nou ik hoop dat ie nog een ruime week blijft zitten zodat ik gewoon lekker thuis kan bevallen. Maar ja ik ben ook een beetje ziek volgens mij en dat kan ook oefenweeën enzo opwekken dus wie weet trekt het allemaal weer weg en moet ik nog 6 weken wachten :p

12. pippilotte

pippilotte Actief lid

Ben al sinds 5 uur op de been met weeen.
    Werd wakker omdat ik moest plassen en misselijk was.
    Na het plassen kwamen ze opzetten, vooral in mijn rug :evil: en benen.
    Ze komen niet regelmatig, maar zijn wel erg pijnlijk.

Nu dus net de kleine man uit bed voor de kleuterschool, zet de laptop aan, lees ik allemaal jullie verhalen.
    Volgens mij gaan we als "overgebleven" dames straks allemaal tegelijk beginnen :D !

Iedereen met gerommel dus weer toi toi toi!

13. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Spannend Amanda en Pipilotte, wie weet dus weer baby nieuws vandaag.

14. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Weer een nacht voorbij, helaas geen wee te bekennen.
    Dacht gister met dochterlief de prik te moeten halen is het pas volgende mnd. Hoezo zwanger !

Weten jullie trouwens nog wie onder ons afgelopen dinsdag ingeleid zou worden ?
    Stom, ik weet het niet meer en kan het helaas ook niet terug vinden.

ALL, met weeen enz.. heel veel suc6 meiden !!

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

hier nog een die weer aan het rommelen is, gister controle gehad alles goed, kleine ligt nog steeds voor is nu dus 37 weken qua groei e.d. :confused:

gister test gehad of ik vruchtwater verloor, maar het is hele dunne afscheiding dus dat is positief.

Door de druk van het echoapparaat, voelen (heel even) op mijn buik door de gyn en de test dus is mijn baarmoeder gelijk weer geiriteerd en weer voorweeen, menstuatiepijn, rugpijn.

EVELIEVELING nieuws:
    Ze is in het ziekenhuis, zij is kapot , ze gaan haar vliezen breken en kijken of het zo wil doorzetten , ze had gister 6 cm en regelmatige weeen zet het niet door wordt het vandaag nog een keizersnee. Dus vandaag komt de baby!!

16. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hallo allemaal!

Ik lees dat iedereen lekker aan het rommelen is! Spannend!
    Ik werd vanmorgen ook wakker met een heftig ongigevoel... dacht is dit het misschien? Meteen even onder de douche gesprongen en weg was het... helaas dus weer niks..
    Zie het niet meer komen voor de uitgerekende datum... volgens mij heeft ze het nog prima hierbinnen.
    Het voordeel is wel dat ik mijn broertje op kan halen :) die komt na 7.5 maand terug uit afghanistan. VInd het wel erg leuk dat hij tenminste hier is als ze word geboren.

@ evelieveling succes meid! EIndelijk is het zo ver bij jou!

@ de rest! Ook allemaal succes met het gerommel!

gr. jvd

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wow!
    Dames heel veel succes! Denk aan jullie!

Ik ga zo richting verloskundige, ben benieuwd of mijn kleine lieve eigenwijsje gedraaid is!
    Duimen jullie mee?

18. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    wij duimen mee!

19. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen!
    oeiii spannend hier met bevallende dames! Succes en zet hem op! Dat wordt vaak even checken of er weer babynieuws is :)
    Hier alles weer helemaal rustig in buik. Duurt nog wel efkes dus.

20. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    De maartmama's dus goed in de gaten houden,

SUCCES!

Deel Deze Pagina