Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    :D Heel veel maart mama's staan op klappen :D Spannend :D
    Ik had vannacht 3 oefenweeen! Dus stelt weer lekker niks voor!
    Af en toe zit ik op het toilet en denk ik: komt het plas nou uit het goede gaatje of is het vruchtwater! Haha, ook lekker bezig uds. Maar is nog steeds het "goede" gaatje waar het uitkomt!

Ik had ook mog zoiets vannacht(weer een onervaren zwangere vrouw gedachte) als je op je zij slaapt met je benen op elkaar kan je beeb dan wel indalen want je houd dan toch alles gesloten. Terwijl als je op je rug ligt met je benen een stukje open ie naar mijn smaak meer ruimte heeft om naar beneden te komen. Bij de bevalling ligt toch ook altijd iedereen wijdbeens?!

2. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @ iedereen bij wie het rommelt/de vliezen gebroken zijn: heel veel succes, hopelijk duurt het nu niet lang meer!

Hier alles rustig. Gister nog wat zwangerschapskleding geleend, aangezien ik nog maar 1 jurk en joggingbroek had om aan te doen hihi.

Liefs tante29

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hihi ja maar met bevallen moet je wel persen haha
    Nee hoor, je houd t niet tegen, kindje daalt toch wel in als het goed is.
    Zittend de weeën opvangen is wel heel goed, dan daalt het wat sneller in.

Ik ga naar de verloskundige! Tot later!

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

weer een nacht voorbij.

Hee t rommelt weer bij vele.
    Succes hoor!

Ik ga lekker lunchen in de buurt.
    FIJN!

Op naar de 42 weken....zucht :-s
    Zal toch niet.....volgens de vk kan t dan 2 april zijn op hun telling. Zucht.

5. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @jvd, lijkt me ook wel een fijn idee dat je je broertje kan ophalen! Zeker waar hij vandaan komt! Veel plezier met hem! En ook een leuke binnenkomer dat hij er is als je kleintje geboren wordt!

@bamjolan, hopelijk goed nieuws van de vk! Duim voor je!

@fairy, hoe is het met jouw verkoudheid? Voel je je al wat beter?

@acnaib, dat denk ik soms ook wel eens! hahaha. Volgens mij gebeurd het ongeacht hoe je zit of ligt. Maar ik merk bij mezelf dat ik liever niet meer recht op een stoel ga zitten omdat ik bang ben dat ze dan niet voldoende kan indalen. Of als ik hoest denk dat ik haar eruit hoest! En dat zit ik me dan echt te verbeelden. Onzin volgens mij, maar ja, ik weet niet hoe het in het echie gaat natuurlijk! :(

@tante29, ik ben blij dat ik niet zoveel de deur uit ga, want 1 van mijn broeken heeft het begeven (zit een gat bij het kruis...mijn favo broek! :() en 1 kan ik niet meer aan. Heb nu dus nog 2 broeken om aan te trekken. En de ene vind ik lelijk, de andere zakt constant van mn reet. Hopelijk komen de kleintjes gewoon snel en kunnen we gauw onze eigen kleding weer aan! :D

Vandaag eindelijk eens lekker opgestaan! Geen moeite gehad om mijn benen uit bed te gooien en mn zoon uit bed te halen. JOEPIE! Ik ga de beterende kant op! :D Mn vriend is nu zwemmen met Kamiel, kan ik even rustig stomen en medicijnen nemen, heeft me gisteren ontzettend geholpen.

Had gisteren trouwens wel ontzettende geprikkelde darmen...het deed echt pijn! Wist niet meer hoe ik moest zitten. Ik weet dat het geen weeen waren, want die ken ik wel. En ze was echt van alles aan het doen daarbinnen, DRUK! Niet normaal! Kreeg er gewoon pijn van in mn liezen (ze drukt op bep. zenuwen daar, waardoor ik soms niet eens kan staan van de pijn). Heb nu wel het gevoel dat als het vandaag gebeurd ik het wel aan kan, de afgelopen week heb ik dat echt niet gehad. Ziek zijn als je moet bevallen lijkt me echt helemaal niks!

@pippilotte, amanda, evelieveling, succes vandaag!

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeee er gaan vandaag vast weer beebjes geboren worden :D

Iedereen bij wie het rommelt heel veel suc6!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmorgen!

Hier ook nog geen Frumpie. Ik lees dat er een paar behoorlijk aan het rommelen zijn. Lekker weekendbeebjes in aantocht dus! :D Succes meiden!

@Acnaib: of je je benen nou bij elkaar houdt of niet, je schaambeen en bekken verweekt tóch wel. Het gebeurt in principe van het midden uit en dat hou je met je benen niet tegen. Als beebjes koppie naar buiten komt zou ik de benen wel uit elkaar halen trouwens. Is wel zo makkelijk ;)

laterrrr! (Ik kom vást nog wel even spieken vandaag ;) )

Liefs Tezzz

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Wat is het spannend hierr :D Volgens mij komen er nog wel wat feb-beebjes bij deze dagen!

Hier iig (gelukkig ;)) nog niets aan de hand hoor! Mijn meissie mag de komende 2 wkn niet komen, want manlief zit voor z'n werk in Tsjechië :( maar gelukkig draait miss diva nog steeds alle kanten op dus ligt zeker ook nog niet ingedaald :p Verder veel last van rug, bekken en vocht vasthouden :( maar ach, het hoort erbij en we sukkelen lekker verder hoor :D

9. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Gevonden !:D
    Lynnami aankomende maandag 2 mrt. :confused:
    :) :) :) Yeee... begin echt alles doorelkaar heen te halen.

10. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Sweet ik vind het belachelijk dat je je zo vroeg moet aanmelden voor het kdv. Hopelijk vind je een andere oplossing.
    Fijn dat je man ook wil dat de kleine komt. Mijn man heeft zoiets van die mag nog wel even blijven zitten :evil: En tot nu toe luistert ons beebje braaf naar mijn man...

Ik denk ook elke nacht zou het nu beginnen en als ik naar de wc moet zouden mijn vliezen breken, maar tot nu toe nog niks :rolleyes:

Acnaib ik heb ook steeds 3 oefenweeen ofzo en daarna niks meer. Ik wil zo graag dat het begint!

Vanmorgen lekker uitgeslapen en vanmiddag ga ik naar een verjaardag. Hopelijk de laatste verjaardag voor de kleine komt.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    volgens mij krijgt wishgirl ook een keizersnee maandag? Tenzij de kleine zelf al eerder komt :rolleyes:

12. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Oké !
    Dan begint het echt hard te gaan..
    Ik wil ook.
    Ik heb ook nog weinig plezier van m'n meisje in mijn buik.
    Ze trapt rechts tegen mijn ribben. De pijn trekt helemaal door naar achter naar mijn schouder. :( Het doet echt verdomde zeer !

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Bleu: aan dat trappen heb ik dus een zwevende rib overgehouden die iets te goed zweeft :( (dus als ik, in niet zwangere staat, iets te veel voorover buk met m'n bovenlichaam klapt m'n rib naar binnen en dat voelt heeeeel naar :confused: ).
    Overblijfseltje van mijn vorige zwangerschappen. Ik heb ongelooflijke mazzel dat Frumpie al vanaf het begin een voorkeur heeft voor liggen aan de andere kant! En nu hij/zij al is ingedaald komen de schopjes ook niet meer bij m'n ribben (of de schopjes komen erbinnen terecht. Heb ik echt mazzel mee hoor! Ik was er best wel bang voor dat dat nog eens mis zou gaan deze zwangerschap.

Sterkte met het opvangen van de klappen! Je weet gewoon niet meer hoe te zitten dan he? (heel ver achteroverleunen en continu de beentjes van je kleine naar beneden duwen :( )

14. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Question: als ik naar de wc ben geweest, lijkt het wc papier gekleurd. Hoewel ik verder geen vocht/druppels verlies. Wat zou het kunnen zijn?

Groetjes!

15. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Tezzz, thx !
    Het is precies zoals jij omschrijft.
    Ik zit hier met 2 handen rechts mijn buik naar beneden te drukken. pff.. Ga zo maar even liggen.

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Tante ik heb dat ook.
    Beetje rozig gekleurd.
    Maar heb k al een hele tijd, volgens de vk beetje verweking van de bmm.

HIJ IS GEDRAAID EN LIGT AL EEN BEETJE VAST!

Eindelijk!
    6 Maart weer terug.

17. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Daphne, lief dat je het vraagt!

Ben nog wel verkouden en moe, maar als ik rustig aan doe kom ik de dag wel door....

Alleen 2 nadelen, heb 2 kids aangestoken met een neusverkoudheid.....

Nu maar hopen dat het vandaag rustig blijft, mijn man heeft namelijk avonddienst en als hij die dienst heeft zit hij alleen op het werk, dus er moet dan meer geregeld worden.....
    We zien het wel ;)

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Evelieveling nieuws!!

EVELIEVELING IS MOEDER GEWORDEN VAN EEN PRACHTIGE DOCHTER. ZE HEET GOIYA ALYSHIA.
    ZE MAKEN HET GOED EN ZE MOGEN ZO NAAR HUIS.

Gefeliciteerd meis, nogmaals :) , het is dus een vaginale bevalling geworden anders mag ze niet naar huis!

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ahhh Super!

Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Geniet ervan!

20. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Elieveling, goed om te horen dat je bevallen bent. Van harte gefeliciteerd met je dochter.

Deel Deze Pagina