Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Geen idee haha heb ik van mn zus gehad ;) Die zag hem en kon hem niet laten liggen nu al een verwen tante :D

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hihi, lucky Lieke :D

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @wish, jee zeg spannend hoor! Dus je hebt iig maandag je mannetje in je armen :D Veel suc6 alvast en geniet nog even van het zwanger zijn ;)

@vis1978, mis het soms nu al kan je nagaan al vind ik het nu super om mn meisje bij me te hebben! Leuk dat je hier iets gepost hebt ;)

@janneke,hmmm spannend hoor mijn bevalling begon ook met diarree haha na het breken van de vliezen dan ;) Eerst 8 mnd verstopt en toen het andere uiterste.

@tezzz, hoop als jullie kleine komt je verkoudheid over is zodat je ook je beebje kunt ruiken ;)

4. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Snoop, je heb een spijkerbroek aaaaaaaaaan, wil ik ook!

Mare een prachtig mooi kindje! :)

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Klik op de foto voor een grotere versie!
    Dit is haar dan... ze was het wachten waard. Of ze echt alle ellende waard was, dat zal de toekomst gaan uitwijzen ;)

Ze heet Gioya Alyshia, roepnaam Alyshia. En Gioya spreek je uit als Djoja.

Lijkt ze niet enorm op Demelza?

We zijn supergelukkig!

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wish wat spannend zeg meid!

Snoop wat een schatje zeg! *smelt*

Evelieveling, aah wat een plaatje!

OOh ik wil ook mijn ventje hihihihi

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    He meissies.

@ Evelieveling, super gefeliciteerd hoor! Wat een pracht! Echt! Mooi koppie!

Nou hier dus een verdrietige mama :cry:
    Mijn arme mannetje int ziekenhuis aan de sonde.

Gister kwam de vk laatste controle thuis. Jaimy net in bad gedaan. Zij hem wegen en hij woog net 3700gr. Te weinig nog dus. Zijn schema wat ie gedronken heeft de laatste dagen laten zien en ze zei meteen dat dit niet goed gaat. NU is ie nog alert en niet duf/ziek ofzo, dus zij dacht aan opname. Ze belde naar de kinderarts in ziekenhuis en toen ze ophing zei ze dat we zsm naart zkh moesten gaan om hem op te laten nemen. Afin, ik janken natuurlijk. Dochterlief uitgelegd en die dacht dat ik weer opgenomen werd, dus die werd zowat hysterisch. Uitgelegd dat niet ik maar jaimy moest, toen was het nog steeds brullen. Kregen dr niet stil. Op een gegeven moment ik mezelf bij mekaar geraapt en sterk gehouden voor haar en dr stil gekregen. Vriendlief heeft dr bij zijn ouders gebracht (om 16:00 hebben mijn ouders haar weer opgehaald en voor het weekend meegenomen. Zo kunnen we ten 1e gaan naar Jaimy wanneer en hoeveel we willen en ten 2e ik wil niet dat dochterlief haar broertje met sonde en al ziet liggen.....) en we hebben jaimy naart ziekenhuis gebracht. Daar gingen ze meteen bloed prikken. Ik ben meteen weggelopen, want ik kan dat niet aan. Vriendlief bleef bij hem. Ik liep de gang op, een zuster kwam me halen en nam me mee naar een kamertje en wilde met mij wat papieren invullen, maar ik hoorde jaimy schreeuwen, dus ik weer janken en drukte mijn oren dicht. :cry: Dacht dat ik gek werd! op een gegeven moment waren ze eindelijk klaar, dus ik weer terug. Hadden ze eerst in zijn ene handje geprikt, maar dat ging niet goed, dus moesten ze zijn andere handje ook nog eens prikken....arm kind :cry: Urine afgenomen en we moesten wachten. We zaten inmiddels met hem op de wiegenkamer. Daar lagen nog 2 kindjes.
    De kinderarts in opleiding (laatstejaars) kwam hem checken en vond niets raars, hij zag er goed uit, niet ziek, goed alert etc etc....in bloed vonden ze ook niets en in urine ook niet.
    Toen weer lang lang wachten en toen kwam de kinderarts zelf. Zij zei ook dat ze niets kan vinden aan Jaimy. Hij is met 38 weken geboren, dus toch wat te vroeg en hij was nogal zwaar 3950gr, dus hij heeft een groot lijf om warm te houden etc, maar omdat hij weinig drinkt heeft ie die energie niet. Maar toch móet hij, dus al zijn energie gaat daarheen, waardoor hij geen energie meer heeft om te drinken. Dat zie je ook, want hij begint hongerig en enthousiast aan zijn fles, maar na hooguit 40cc kakt ie in en kán hij gewoon niet meer.Dan valt ie in slaap en kun je doen wat je wilt, maar hij word gewoon niet wakker. Van de kinderarts moet ie nu minimaal 7 flessen per dag van 85cc drinken. Hij mag 5cc max laten staan.
    Anyway.....zuster legde nog heel veel uit. Om 16:30 ging zij een fles proberen. Hij mocht 5c laten staan van de 85, maar liet 20cc staan, kortom om 19:30 zou hij voor zijn fles een sonde krijgen :cry:
    Jaimy werd in zijn bedje gelegd en wij moesten van de zuster ff wat gaan eten (ik had alleen 's morgens 2 boterhammen gegeten en 1 glas sap gedronken. Was kapot, flauw en alles deed pijn.
    Dus wij daar naar het restaurant en hebben we gegeten.
    19:00 weer terug bij Jaimy, hij werd al wakker en begon te huilen, dus mochten we hem eruit halen (mag alleen als ze huilen of als het tijd is voor de fles, omdat hij al zijn energie moet sparen nu voor de fles) Hij had zo'n honger omdat hij die vorige fles niet leeg had, dat hij erg zat te huilen, dus ik heb hem laten vingerzuigen. Om 19:25 kwam de zuster met de sonde aan. Ik ben weer weggelopen. Ik kan dat soort dingen echt niet zien bij mijn kindjes.....dus ik liep weg naar de balie van de afdeling en hoorde hem daar schreeuwen. Dus ik stond aan de balie mijn oren dicht te drukken. De zuster kwam me weer halen en hij lag heel rustig bij vriendlief in de armen. Maar oh wat zielig om je kindje zo te zien met blauwe handjes van het prikken en een sonde in zijn kleine neusje. Vreselijk!
    Nou, toen de fles......ramp! Hij dronk 45cc en toen was hij er klaar mee en viel weer in slaap.
    Dus de rest moest via de sonde. Dus dat ging er zo in. Maar dat maagje van Jaimy is niets gewend, helemaal niet 85cc, dus hij had steeds kotsnijgingen, leek er steeds op dat ie ging spugen en zat te huilen. Toen het er eenmaal in zat bleef dat nog 10 min en toen viel hij in slaap en bleef rustig. Omdat we bang waren dat ie zou gaan spugen is hij op zijn zij (tegenwoordig doen ze met 10 dagen op de rug, maar daar ben ik sowieso geen voorstander van, helemaal bij kindjes die nog wel eens willen spugen zoals Jaimy) gelegd. Mijn vk kwam nog langs, die was een bevalling aant doen daar. Ze vroeg of ik nog slaappillen had, nee zei ik...toen ging ze er 2 halen...voor vannacht en aankomende nacht, ze zei dat ze me wel kende...dat ik niet zou slapen anders. Klopt wel....zonder slaappil had ik niet geslapen....en tja...ik ben nog steeds herstellende van een keizersnede...ze zei ook dat ik anders vriendlief ook eens alleen naart zkh moest laten gaan en ik dan zou rusten, maar dat wil ik niet. Toen zijn wij nadat ik wel 100x afscheid nam en Jaimy kuste weggegaan. We waren om 22:00 thuis. Helemaal brak. Ik steeds janken natuurlijk.
    Vreselijk..hem daar achterlaten. Zonder hem thuiskomen. Voor het eerst in 9 maand is ie niet bij me. Voel me zoooo down.

Nou, net gebeld met de afdeling. Hij had vannacht 15cc gedronken, maar die zien ze als extratje.
    Die viel niet onder de 7x85 wat ie per dag moet. Dus niets met de sonde.
    En vanmorgen 1e fles.....jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...hij heeft m HELEMAAL leeggedronken! JA! Ben zo happy!
    We gaan om 10:00 er weer heen. En geven zelf de fles van 10:30. Ik denk dat we dan zowat de hele dag daar wel blijven.

Meiden, duim aub voor Jaimy dat ie zo doorgaat met zijn flessen, dat ie de boost ff heeft gehad en snel weer thuis bij papa en mama en zijn grote zus is!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @mamakitty: was al aan het duimen, maar ik duim nog wel even door hoor! ;)
    Pfff wat een gedoe en verdriet...maar nu al verbetering is wel prachtig natuurlijk! Goed drinken Jaimy!

Hier nog geen Frumpie. Wel 2 katten die errug graag de wieg willen uitproberen (en dan ook maar ff pappa en mamma wakker maken :().

Laterrr

Liefs Tezzz

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mamakitty ook hier draaien de duimen!
    Wat een verhaal zeg meid, ik hoop dat Jaimy gauw weer naar huis mag!
    Sterkte! *knuf*

Hier ook alles kalm, wel harde buiken vanmorgen en steken...maar daar is t bij gebleven haha

10. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hallo allemaal,

mamakitty: wat fijn dat jaimy de fles vanmorgen helemaal leeg heeft gedronken, hopelijk zet dit door en mag hij snel naar huis.

evelieveling: wat een mooi meisje en wat veel haar al!

snoopy: dat pakje heb ik hier ook in mijn babykamer hangen, alleen een andere kleur. Ik heb het toen ik net wist dat we een kindje kregen, gekocht voor mijn vriend. Voor de liefhebbers: bij prenatal. Maar dat is dus al een heeeeeeeeeeeele tijd geleden haaha.

Hier alles rustig. Wel veel harde buiken, maar dat hoort erbij.

Groetjes Tante29

11. Goedemorgen allemaal!

Hier even snel een kort berichtje van mij.
    Vrijdag om 9.20 ben ik bevallen van onze mooie dochter Gabrielle roepnaam Gabi, ze weegt 3760 gram en is 51 cm.

Me bevalling is niet zoals gepland thuis geweest maar ben halverwege naar het ziekenhuis gegaan voor pijn stilling.
    Verder heb ik het helemaal op eigen kracht gedaan.
    Maar ik zal zsm me bevallingsverhaal hier op de site zetten maar heb nu even geen puf, want onze meid wou vanacht niet in der eigen bedje slapen.

Meiden heel veel sterkte nog met de laatste loodjes ik zal even de foto's op onze babysite gaan zetten kunnen jullie even spieken.

Veel liefs Xanado83

12. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    mamkitty wat vreselijk sneu allemaal zeg. Ik hoop dat jullie zoontje gauw weer thuis is.
    Leuk al die babyfotootjes! Nog even en we hebben allemaal onze kindjes in de armen.
    Hier alles rustig. Harde buiken wel, maar dat is alles.

13. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hoi dames,
    Ik ben gisteren bevallen van een zoon genaamd ILAY. Hij weegt 2654 gram en is 47 cm groot. Wie had gedacht dat meneer de laatste twee weken nog een kilo bij zou komen. Alles gaat super goed, hij is zo'n tevreden menneke. Hier lekker genieten. Meiden veel succes.

14. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hoi meiden!

@ mieke1981!Gefelicitreer met je zoon! geniet er van!

@ xanado ! Wat een leuek fotos zeg! zwijmel!

!@ mamakitty! Ik hoop dat jaimy weer wat beter gaat! wel positief van dat flesje! Nou hopen dat ie lekker door gaat met drinken!

@ all

pffff heb weer slecht geslapen en gedroomd.... heb gedroomd dat alles mis ging.. dat het kindje overleed in de buik en dat ik dus helemaal geen kindje meer had enzo.... werd dus echt wakker met een kut gevoel.. moet zeggen dat ik er nog echt mee in mijn maag zit. Heb nog steeds een heel raaar gevoel alsof er dadelijk echt iets mis gaat.. Hebben jullie dit ook wel eens gehad of sla ik nou echt helemaal door? Word echt even onzeker van mezelf...

15. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    xanado83: gefeliciteerd met jullie dochter!

Mieke: proficiat met jullie zoon!

Mamakitty: hoop dat ie vandaag nog meer flessen goed leeg drinkt zodat ie weer snel meer naar huis mag!

Hier vandaag 37 weken! Dus het mag vanaf vandaag offcieel!

Nou, kom maar op dan ! :D :D :D

16. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Mieke: gefeliciteerd met jullie zoon Ilay!

Liefs Tante29

17. BellNoor

BellNoor Lid

9 aug 2008
    70
    0
    0
    Lerares
    Groningen
    Hee Allemaal,
    Ik ben een tijdje niet geweest.
    Ik was een tijdje in het ziekenhuis opgenomen.
    Het ging niet zo goed met de kleine.
    En ze hebben geconstateerd dat ik bekken instabiliteit heb.
    Erg pijnlijk moet ik zeggen! :cry:
    Maar des al niet te min zijn wij nog steeds zwanger en kunnen we niet wachten om ons kindje in de armen te nemen.
    We weten inmiddels wat het word maar we houden het lekker voor ons zelf. Ouders proberen wel te raden maar wij zeggen niets haha.. :oops:
    Liefs BellNoor

18. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey nieuwe mama's GEFELICITEERD! Genietze allemaal!

mamakitty, ik DUIM DUIM DUIM voor je dat hij na het weekend gewoon weer lekker met jullie mee naar huis mag! Wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je zoiets niet wilt zien bij je eigen kind....:( Heel veel sterkte de komende tijd lieverd!

19. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Mieke, van harte met jullie zoon!
    Jvd, vervelend zo'n droom. Heb gelukkig niet zulke dromen, maar wel soms zo'n eng gevoel... als alles maar goed gaat! Dus dat gevoel herken ik wel.

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mieke van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina