@Mieke; Gefeliciteerd met jullie zoon!!! @Xanado; Wat een scheetje is Gabi @Tante29; Bedankt nog voor de info van het truitje, helaas ben ik het bij onze Prenatal al niet meer tegengekomen...
Nou ja zeg.. net netjes op iedereen gereageerd, wis ik alles. Hier dus poging 2 ! (kortere versie ) Snoopy, Beetje laat maar zal zo de lijst proberen aan te passen. Leuk die Lieke spam ! Kan er geen genoeg van krijgen.. Tezzz, Ik hoop maar dat jullie snel van de verkoudheden afzijn. Wishgirl, Wauw, spannend zeg ! Ik wens je alvast heel veel suc6 mochten de weeën doorzetten, en anders voor a.s maandag Vis, Lief van je, thx ! Evelieveling, Heel mooi meisje hoor ! En dan die lekkere bolle wangetjes en al zoveel haar, super lief. Mamakitty, Meid wat heb ik met je te doen. Ik ben al flink aan het duimdraaien geslagen.. Sterkte ! Xanado, nogmaals. Gefeliciteerd ! Fijn dat alles goed is gegaan. Zal zo even spieken.. Niks leukers dan pasgeboren babys bewonderen.. Mieke1981, Gefelicitereerd met Ilay Jvd, Maak je niet druk meid ! Komt allemaal goed. Acnaib, Yeh.. gefeli met 37 weken !
Geboren.... November 2008: 24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm 12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm 16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm 16 februari 2009: valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm 17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm 20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm 22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel(37wk2dg) 2735 gr - 47 cm 22 februari 2009: Twigger82: Sherena (38wk6dg) 3690 gr - 52 cm 22 februari 2009: Jacky78: Amy Elène Jocelyn (37wk1dg) 2585 gr - 45 cm 23 februari 2009: Klavertje: Giovanni (39wk1dg) 3880 gr - 50 cm 27 februari 2009: Xanado83: Gabi Gabrielle (39wk) 3760 gr - 51 cm 27 februari 2009: Evelieveling: Alyshia Goiya Alyshia (39wk4dg) 27 februari 2009: Mieke1981: Ilay (36wk6dg) 2654 gr - 47 cm Jongens vs meisjes: =♂ 9 =♀ 7 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
Mamakitty nieuws! Hij heeft 2x sonde gehad. Dronk maar 35 en 45. Wel vannacht een keer 85 wat ie moet! Maar voorlopig dus niet thuis. Gaan nu snel eten zo weer terug X Kom op Jaimy! Je kunt het
Xanado gefeliciteerd met jullie dochter! Eef jij ook nogmaals gefeliciteerd! Mieke gefeliciteerd met je zoon! Klaver wat bijzonder dat je op je verjaardag bevallen bent. In elk geval het mooiste cadeau wat je je maar kan wensen Fijn dat het met Giovanni goed gaat, nu jij nog, beterschap! Tezzz mijn man vind me al een penguin (zegt ie wel lief hoor ) Dus ik voel me ook zo Acnaib wat fijn dat je een droger hebt gehad. Jvd ik heb wel eens van die dromen gehad in het begin, de laatste tijd gelukkig niet meer. Niet fijn he... Ik duim voor Jaimy. Fijn weekend en sterkte allemaal!
@Bleu: ze heet Goiya Alyshia en haar roepnaam wordt Alyshia ff kijken wie er bevallen zijn en wie ik nog niet heb gefeliciteerd (dat geheugen! )
@Evelieveling: Nogmaals gefeliciteerd met je dochter! @Tante29: vervelend gevoel he, harde buiken? @Xanado: zware eerste nacht gehad dus? Hoop dat het vannacht al iets soepeler loopt Ook gefeliciteerd natuurlijk! @Mieke1981: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @Jvd: ik droomde vannacht dat Frumpie was geboren en dat het een jochie was. En ik vond het zooooo erg voor onze dochter (ze wil heel graag een zusje) dat ik vreselijk moest huilen en het haar niet durfde te vertellen. Werd huilend wakker. En van de week droomde ik dat ons huis in brand stond en ik van 112 het advies kreeg in de kelderkast te gaan zitten met alle drie de kids i.p.v. naar buiten te gaan. Toen werd ik dus doodsbang wakker. Die dromen zijn zo levendig he? Je krijgt er kippevel van en het kan gewoon je humeur van de hele dag verzieken. Het komt door de hormoontjes, maar kan je een heel onbehaaglijk gevoel geven. Ik heb trouwens een vriendin van vroeger teruggevonden op hyves (vlak voor ik zwanger bleek te zijn) en bij haar bleek dus idd haar kindje vlak voor de bevalling in de buik te zijn overleden. Jouw gedachte/ droom/ angst komt mij dus stiekem in mijn hoofd heel bekend voor! Ze heeft alles wel goed kunnen verwerken en inmiddels nog 2 gezonde kids gekregen, maar dat soort dingen gaan je absoluut niet in de koude kleren zitten! Brrrrrrrr @Acnaib: en? Is ie er al? @Bellnoor: wat was er dan met de kleine? Gelukkig dat het nu goed gaat. Baluh van de bi. Doet pijn he? Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft door te bijten. @Bleu: hier met de verkoudheid alweer iets beter. Helaas dochterlief nou weer verschrikkelijke last van d'r oren Heeft al een geschiedenis van oorontstekingen en buisjes achter de rug en in het najaar zijn haar oren genezen verklaart, maar áls er iets van snot is...slaat het bij haar toch weer op haar oren Dus gisteravondlaat weer een vreselijk huilend kind beneden. Gelukkig lijken de kinderparacetamolletjes nog te werken. Als het dus maandag nog niet over is, maar weer eens naar de ha. (2 weken geleden nog met d'r geweest ivm blaasontsteking wat obstipatie bleek te zijn ). Ik had dus gisteravond weer een 'vannacht nog maar geen frumpie dan ' gedachte @Dancinglady: Ach...zo lang we geen 'kamerolifantjes' genoemd worden he? Geloof dat ik er weer een beetje door ben Vraagje: beebje zit al heel laag hier. Iemand anders ook het idee dat íe toch maar besloten heeft uit de billen te komen? Alles hier opgezet en m'n hechting van de vorige zwangerschap begint ook nog te trekken! Als dit nog lang duurt scheur ik al uit voor de bevalling!
mieke wat fijn zeg! Je zou toch anders een ks krijgen volgende week? Dus gewoon op eigen kracht als ik t goed begrijp? Knuffel! Ben wat ego maar dat heeft zijn redenen en die zet ik niet op dit openbare forum maarre ik kijk wel hoor meiden. Zou ik daarom niet dromen over bevallingen en andere kinder dingen? omdat ik met me kop bij andere verwerkingsdingen zit? Of dromen er meerdere niet levendig over bevallingen enzo?
@Sweetlake: in je dromen verwerk je je angsten en bezigheden, dus als jij met wat anders bezig bent, zal je daar over dromen. Of niet natuurlijk (mijn man droomt nooooooooit! Althans...hij onthoudt ze dus nooit want het is wel bewezen dat iedereen droomt )
Haaaaai allemaal. Zo vanmiddag toch nog maar ff een keertje naar de stad geweest. Auto zo dichtbij mogelijk geparkeerd, met een vriendin samen. Een heel klein rondje gelopen, dan wel volop druk op kruis en ook wat steken, maar geen harde buik... Zag hele leuke schoenen, maar paste er totaal niet in hahaha. Ik zag (en voelde) toen we wat gingen drinken dat mijn vingers echt enorm dik waren. Dus dit was echt de laatste keer voor mij in de stad. Ookal was het maar even. Over een aantal weken weer, maar dan lekker met de baby wandelen en shoppen. Daarnet lekker op de bank gelegen en uitgerust. Heb ook lekker van die zwitsal geurzakjes gekocht, goede tip! Liep net de babykamer binnen, heeeeeeeerlijk. Verder nog een fleecedekentje gekocht bij het kruidvat, limekleur in de aanbieding, extra dekentje om onder te liggen in de box, indien nodig. Kleur past precies bij het boxkleed. Ga nu frites schillen, altijd 1 x in het weekend, zelf gebakken frites: lekker! Groetjes tante29
haha hier ook zo'n man die ze nooit meer weet terwijl ik bijna altijd weet wat ik heb gedroomd. Droom nu trouwens heel erg realistisch dacht dat dat bij de zwschap hoorde maar toch niet dus. Al hoewel het duurd wel 9 maanden he voordat je ontzwangert ben
He dames FF een vraagje. Mijn broek is net ineens drijfnat, het is zelfs doorgelopen naar mn spijkerbroek. Is dat gewoon vocht of kan t vruchtwater zijn?
ik zou even de vk bellen bamjolan. dat je spijkerbroek nat is lijkt mij wel een indicatie voor vruchtwater. misschien zit er een scheurtje in de vliezen? de vk kan ja zo even testen of het vruchtwater is.
@ Tezzz Ja ik hoop het ook. Het doet erg pijn. Ik heb wel zo'n soort band gekregen die ik onder mijn buik moet dragen. Of het helpt ja.. Het is een ondersteuning wel prettig. Vandaag maar weer eens even naar mijn paard geweest. Kan natuurlijk niet rijden maar manlief heeft hem even gelongeerd voor mij. Wat een schat! En zo is de dag alweer voorbij.. Jullie nog wat leuks gedaan vandaag? Liefs
Zijn er trouwens nog meer mensen dit ook bekkeninstabiliteit hebben of gehad hebben. Ik ben erg benieuwd als ik een tweede zou krijgen of dit dan zou kunnen terug komen.. Iemand enig idee?