@amanda, gefeliciteerd! Denk dat Pippilotte onderhand ook wel bevallen is...want meestal post ze wel regelmatig! En anders, SUCCES meid! Inderdaad een hoop 27 feb kindjes zeg! Wat grappig! Maar nu krijgen we in ieder geval (hopelijk) allemaal een MAART kindje! Joepie! Buikje borrelt aardig, maar ik heb totaal geen gevoel dat ze vandaag of morgen gaat komen. Ik hoop niet op de uitgerekende datum, want dan is mn nichtje jarig! (zal je net zien!). We wachten geduldig af. Meiden succes allemaal met afwachten en bevallen! Ik hou het allemaal in de gaten!
Het is trouwens wel een PRACHTIGE dag om te bevallen vandaag! Heerlijk fris (maar niet koud) weer buiten en hier schijnt het zonnetje zacht door de wolken heen!
Nou het is idd een mooi begin van maart zeg! Het is dat wij zo kraamvisite hebben anders zou ik lekker gaan wandelen
Gefeliciteerd!! Amanda Pippi?! Waar ben je? We willen nog meer goed nieuws @Wishgirl en Lynnami; Waahhh Spannend hoor, morgen hebben jullie jullie beebjes ook al Succes ermee!
Lekker hè ! Ik heb van de week een bos takken gekocht met natuurlijk roze bloempjes. Plantjes in bakken voor de ramen narsissen voor op de tafel enz.. Heerlijk..
@ Amanda23 Gefeliciteerd met je zoon! Het is heel spannend hier! Vanacht om 5 uur zijn hier de weeen begonnen! Het gaat nu nog goed maar wel zwaar! Ze komen om de 7 min.. Verloskundige net geweest 1 cm onsluiting.. Wij gaan nu naar het ziekenhuis maar wou het wel even laten weten! Voor de aankomende mama's die morgen bevallen Heel Veel succes!
@Amanda en Jarno: Gefeliciteerd met jullie zoontje Milan! Hier vooral zoonlief de lente in de kop. Speelt buiten in z'n winterjas en z'n korte broek Nou wou hij net ook nog z'n waterpistool gaan vullen, maar dat doen we dus nog maar ff niet he! Zal je zien, komt Frumpie van de week, heb ik de kids allebij ziek in bed. Dacht het dus niet! Meiden, we hebben maart gered! Ben zelf gek op de lente en ben nou al blij voor Frumpie dat ie een vroege-lente-kindje wordt! Ik ben zelf een zomerkind, onze dochter is een herfstkind en onze zoon is een winterkind (6 daagjes na z'n pappa jarig). En Frumpie gaat een lente-kindje worden dus! Perfect! Nou nog ff spannend. Mijn vader is dinsdag jarig en zou het heel leuk vinden om z'n (waarschijnlijk laatste) kleinkind te 'krijgen' voor z'n verjaardag Laterrrrrr! Liefs Tezzz
BellNoor, Spannend meid ! Suc6, sterkte en alles wat je maar nodig hebt... Je kan het ! knuff --------------------------------------------- Tezzz, haha.. nu in korte broek. Mijn kids hebben het ook altijd warm.
Oei Tezzz, 3 maart staan hier 3 verjaardagen op de kalender dus die dag prop ik er een dikke kurk in. (schoonzusje en 2 vrienden) Daarna op 17 maart pas weer 2 verjaardagen dus dan ben ik wel bevallen hoop ik.. Voor je vader zou het idd wel een erg leuk cadeautje zijn.
Amanda: GEFELICITEERD met Milan! Bellnoor: Heel veel suc6 meid, spannend! Wishgirl en Lynnami: Heel veel suc6 en sterkte morgen! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, dat jullie morgen jullie kindjes in je armen kunnen sluiten! Hier vanochtend lekker wezen uitwaaien op Zandvoort, heerlijk! En dochterlief heeft ook genoten!
Hier weer even een berichtje.. Vrijdag zijn om ong. 16uur de weeen begonnen en zat om ong. 19uur op 3cm.. Het had nog niet verder doorgezet maar begint nu weer op te komen.. Heb ze nu ook in de rug.. Heel vervelend.. Maar ik hoop dat we de kleine snel in onze armen kunnen sluiten.. Voor alle mama's die bevallen zijn VAN HARTE GEFELICITEERD! En voor de mama's waar het aan het rommelen is heel veel succes! @ mamakitty: Heb met tranen in mn ogen je verhaal gelezen. Ik hoop dat het snel goed zal gaan met Jaimy! Hier worden de duimen ook gedraait! Liefs, Kim
had dit berichtje even gemist SPANNIE! Hoop dat de ontsluiting al lekker aan het vorderen is. En Kim rommeldebommelt ook al zo! Wat zijn dit toch spannende tijden
Hey meiden, vind het echt knap dat sommige van jullie tijdens de weeen 'nog even' een berichtje hier posten! Mijn vorige bevalling kennende kan ik me haast niet voorstellen dat ik jullie van tevoren op de hoogte kan brengen dat het begonnen is! Petje af voor jullie hoor! Ik voel aan de lucht dat er de komende week een hoop babies geboren gaan worden! Laten we hopen dat mijn intuitie gelijk heeft voor jullie! hihi. Succes meiden die bezig zijn! Duim voor jullie!