Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Zie je inbox

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Mamakitty... echt heel naar dat je je zo voelt, kan ik me goed voorstellen, maar waarschijnlijk staat dat echt los van elkaar.. En Jaimy boft juist maar met een moeder die zich zo om hem bekommert. Je bent echt geen slechte moeder als er iets niet goed gaat met je kindje.

Zwiep: Gefeliciteerd!

Verder allemaal weer sterkte komende nacht enzo.. Ik zie er ontzettend tegenop, zijn die krampen eindelijk over.. heb ik sinds afgelopen nacht weer kiespijn! :) Erg fijn, maar ja, ik heb ook geen tandarts meer, dus moet morgen maar kijken of ik toch ergens terecht kan... Pfff ben wel ergggg blij dat ik af en toe een paracetamol mag nemen. Ik hoop dat ik vannacht een beetje door kan slapen. Ben kapot.

Vandaag nog de laatste dingetjes voor de bevalling gekocht. Nieuw nachthemd, wat spulletjes... Alles staat nu helemaal klaar.. Dat is wel een heel fijn gevoel.

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hier weer snel even een reactie van mij.
    Het gaat hier nog steeds k.t, dus ben helaas weer erg ego, maar dan weten jullie even hoe en wat.

Door het vele hoesten zijn mijn ribben echt zwaar gekneusd en helaas gaat het per dag slechter met mijn ribben en de pijn. Het hoesten heb ik nu redelijk onder controle, maar helaas worden alle bewegingen die ik maak pijnlijker met de dag.
    Vanmiddag heb ik huilend van de pijn mijn moeder opgebeld, want ik wist echt even niet meer hoe ik het had.
    Die heeft me gedwongen om contact op te nemen met de verloskundige en dat heb ik toen ook maar gedaan.
    De verloskundige is langsgeweest en heeft alles even weer nagekeken. Op zich alles goed, maar omdat ik de kleine vandaag veel minder heb gevoeld dan de afgelopen tijd toch even naar het ziekenhuis voor een CTG.
    Daar komen we net vandaan. Op zich zag alles er goed uit, maar de kleine wou niet bepaald meewerken, dus moet ik morgen even een afspraak maken voor woensdag bij de gynacoloog en nogmaals een CTG.
    Ga zo lekker onder de douche en daarna lekker naar bed. Morgen ook nog een afspraak bij de verloskundige, dus kan maar beter zorgen dat ik voldoende rust.

4. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    MamaKitty, Wat fijn dat hij 30gr is aangekomen !
    En meid, jij kunt er echt niks aan doen ! Wie zegt dat hij wel goed was gaan drinken als hij 2 weken later was geboren ?..
    Mijn dochter kwam 3 dagen later dan de uitgerekende datum en spuugde echt na elke voeding alles er weer uit. Ook zoiets. Sommige kindjes hebben nu eenmaal een moeilijke start. Heel vervelend, vooral voor de ouders maar echt meid het kan iedereen overkomen.
    Als ik zo je berichtjes lees vind ik je een top wijf en een geweldige goede moeder :) :) :) :) Vergeet dat nooit !

Knuff

5. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Las op het andere forum dat Janinev 18 febr is bevallen van een gezonde dochter Lisa Leonie.

Gefeliciteerd met Lisa !!!

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Wishgirl, Lynnami en Zwiep: GEFELICITEERD met jullie zoontjes!
    De jongens lopen voorop ;)

Mamakitty: Wat een goed nieuws dat Jaimy 30 gr is aangekomen, JIPPIE! En nu maar hopen dat alles met een steigende lijn verder gaat. Dikke knuf!

Lin80: Sterkte meid, klinkt allemaal erg heftig!

Shenoby: Heel veel suc6 morgen, spannend! :D

Sweetlakecity: Dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn als je morgen bevalt! Ik ga voor je duimen!

Hier nog steeds hetzelfde, al rommelt het wel, maar goed, bij wie niet ;) Wij hebben zelf het idee dat de uk zich aankomend weekend laat zien, dus wie weet ;)

7. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    :baby: Geboren.... :baby:

November 2008:
    24 november 2008: Florida13: Robin* (25wk1dag) 805gr - 34 cm
    Helaas is Robin* een mooie vlinder geworden

Februari 2009:
    06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk2dg) 2865 gr - 48 cm
    06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm
    12 februari 2009: Seom: Mycah James(36wk6dg) 3280 gr - 50 cm
    16 februari 2009: Ilona85: Aaron Peter (38wk1dg) 3455 gr - 49 cm
    16 februari 2009: Valentijn14 : Leyla (38wk1dg) 3940 gr - 50 cm
    17 februari 2009: Mamakitty: Jaimy Luca jim (38wk1dg) 3950 gr - 52 cm
    18 februari 2009: JanineV: Lisa Leonie (38wk1dg) 3160 gr - 50 cm
    20 februari 2009: Esther1981: Deacon en Daymon (37wk2dg) 2520 en 2530 gr - 50 en 47 cm
    22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel(37wk2dg) 2735 gr - 47 cm
    22 februari 2009: Twigger82: Sherena (38wk6dg) 3690 gr - 52 cm
    22 februari 2009: Jacky78: Amy Elène Jocelyn (37wk1dg) 2585 gr - 45 cm
    23 februari 2009: Klavertje: Giovanni (39wk1dg) 3880 gr - 50 cm
    27 februari 2009: Xanado83: Gabi Gabrielle (39wk) 3760 gr - 51 cm
    27 februari 2009: Evelieveling: Alyshia Goiya Alyshia (39wk4dg)
    27 februari 2009: Mieke1981: Ilay (36wk6dg) 2654 gr - 47 cm
    27 februari 2009: Judith1982: Evy (39wk3dg) 3260 gr- 48 cm
    27 februari 2009: Amanda23: Milan (38wk6dg) 3370 gr - 51 cm

Maart 2009:
    01 maart 2009: BellNoor: Mats (38wk4dg) 3870 gr - 51 cm
    02 maart 2009: Wishgirl: Sven (38wk5dg) 2970 gr - 47 cm
    02 maart 2009: Zwiep: Pieter (38wk4dg) 3145 gr

Jongens vs meisjes:
    =♂ 13
    =♀ 9

Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

er was nog iemand die vroeg waarom ik word ingeleid,
    dus nog even snel een antwoord daarop.
    ik word ingeleid vanwege endometriose en nierstuwing. de hele zwangerschap heel veel pijn gehad en in het ziekenhuis waren ze al supertrots dat ik het zo lang heb volgehouden.
    dus zodra de baby gehaald kon worden gingen ze me inleiden omdat ze bang waren voor over vermoeidheid enz. en ik krijg ook waarschijnlijk pijnbestrijding dus is het mooier als het overdag is.

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

laten we hopen dat ik niet beval op mijn data.
    Ben KLAAR wakker!
    What is happend? Mijn bioritme is gewoon in de war.
    Heb al de opgenomen banasplit/ wie is de chef en man bijt hond gekeken. Bizar!
    Mijn kop lijkt t stof SLAAP gewoon nu niet aan te maken. Oja en ik heb last van maagzuur maar zat daarnet gewoon een sultana op te eten van ellende. Hmmm...

blue> jou ticker staat op 1 dag!

10. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Goede morgen. Straks controle bij VK en dan krijg ik de 36 weken echo. Is hier standaard maar volgens mij niet overal. Dan kijken ze of het kindje echt mijn zijn hoofdje naar beneden ligt. Dus ze zei vorige keer al dat het een hele snelle echo is, maar stiekem hoop dat ik dat ze de tijd heeft om even wat langer te kijken.

11. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Jip hoezo ?...

Goedemorgen allemaal trouwens..

O`ja Tezzz Gefeliciteerd met (o)pa ! ;)
    Bloesem veel plezier.

12. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen!
    Mamakitty, wat sneu zeg dat het drinken niet zo goed gaat. Hopelijk komt daar gauw verandering in.
    Sweetlake, ook al geen slaap meer. Ik slaap nauwelijks. Hooguit een half uur per keer, tot nu toe werd ik er niet moe van, maar vandaag, pffff.
    Verder alles rustig!

13. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Oeps !
    Shenoby waarschijnlijk ben je al weg maar ik wil je toch even heel veel suc6 wensen vandaag !
    Nog even en je hebt je meisje in je armen ..

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ook ik ben er weer haha
    Hebben jullie ook last van je maag bij het opstaan?
    Die kleine van mij steekt gewoon zijn kont in mijn maag, word daar misselijk van.
    Kreeg mn schoenen ook niet aan daardoor, dat heeft mijn oudste maar vanmorgen gedaan, bukken ging echt niet.
    Verder alles okee, geen tekenen verder van een naderende bevalling ofzo haha

15. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Nieuwe mama's: gefeliciteerd!

Vandaag ben ik precies 39 weken :D

Verder alles nog hetzelfde.

Groetjes tante29

16. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ zwiep gefeliciteerd!

Jeetje het gaat echt hard! Gister was ik 39 weken. Ben bij de vl geweest en alles was ok. Verlies inderdaad stukjes van mijn prop... maar de keren dat ik daarna naar de wc ben geweest heb ik niks meer gezien.
    Vannacht wakker geweest omdat ik erg misselijk was.. dacht echt dat ik alles eruit ging gooien.. hoop maar dat ik niet ziek word ofzo. Verder heb ik echt het gevoel alsof ons meisje voorlopig nog mooi blijft zitten.... op de een of andere manier zie ik het niet zo snel gebeuren helaas......

17. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Morning,

@jvd, nou, dat gevoel heb ik dus ook! Heel irritant he?! Hoopte meer op het gevoel van 'ja, ik weet dat ze vandaag gaat komen', maar ja, ook vandaag weer afwachten geblazen.

@mamakitty, lieve meid, je doet het hartstikke goed! En fijn dat hij in ieder geval is aangekomen! En denk echt ook aan jezelf he, je bent tenslotte herstellende van een heuse operatie. En dat moet ook helen! En wat heeft je kleine eraan als jij dadelijk oververmoeid en met misschien wel ontstoken hechtingen niet meer voor hem kan zorgen als hij eindelijk naar huis mag. Niet vergeten hoor!
    DIKKE KNUF VOOR JOU!

@lin80, jeetje wat rot dat je zo moet hoesten! En dat zelfs je ribben het hebben moeten ontgelden. Ik hoop dat je gauw wat rust kan pakken en dat je dadelijk toch een beetje relaxed kan bevallen! Sterkte meid!

Hier gaat het EINDELIJK beter. Ik kan weer gewoon ademhalen, mijn stem is weer terug en mijn energielevel is ook weer redelijk! Heb alleen nog last van wat hoesten en mijn oor en kaak (schijnt dat dat bij een lange verkoudheid allemaal te gaan ontsteken of in ieder geval gaat irriteren). Nu doe ik elke dag netjes mn medicijnen nemen en flink stomen. Dat werkt goed.
    Heb ook weer zin om wat te gaan doen, dus vandaag staat op het menu boodschappen doen, kooi van Bounty (ons konijn) schoonmaken en een mozaiekspiegel afmaken (moet de randen nog met gips doen). :) Ik ben dus wel even onder de panne, hihi. Ga straks ook lekker even neuzen in mijn receptenboeken, heb weer zin om eens lekker te gaan koken!

Hebben jullie dat trouwens ook dat je elke keer weer blij bent dat de naam van jouw kindje nog niet is genoemd in de lijst van babietjes? :) Hoop dat het voor iedereen zo blijft en dat iedereen een andere naam heeft bedacht voor haar kleintje! hihi

Meiden, succes weer vandaag! (ik blijf het zeggen, ;))

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmorgen!

Hier ook nog steeds Frumpie in de buik. :rolleyes: Heel stiekem begint me het gevoel te bekruipen dat het gewoon nog 2 weken gaat duren ofzo :rolleyes: terwijl m'n vorige 2 kids zo lekker op tijd waren.
    Harde buiken en voorweeën heb ik af en toe wel, maar dat heb ik inmiddels al een aantal weken dus daar is ook geen pijl op te trekken :( Morgen weer afspraak bij de vk (als we dat redden :rolleyes: ) en de hele familie kan zo maar eens mee!

@Lin: wat rot dat je zo veel pijn hebt. Die frummels willen over het algemeen al zo lekker tegen je ribben aan gaan liggen en dan met het hoesten erbij wordt je daar niet vrolijker van! Had het m'n vorige zwangerschap ook. Gelukkig dat het hoesten nu wat minder is. Hopelijk heb je de tijd om wat te herstellen van je kneuzingen.

@Mamakitty: idd, met zo veel lucht in je maag kun je eenvoudigweg niet veel drinken. Heb helaas geen tips voor je. Bedenk me opeens...Ik ben op het moment zelf erg verkouden en merk dat als ik wat drink veel extra lucht moet happen. Zou het misschien kunnen dat Jaimy ook z'n neus dicht heeft zitten? :rolleyes:
    Anders zou ik het zo 1 2 3 ook niet weten :rolleyes:

@Bleu: bedankt voor de felicitatie ;). Ik zal 'm vanmiddag eens bellen. Hij zal wel denken waar z'n kleinkind blijft ;) :)

@All: laterrrrr!

Liefs Tezzz

19. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    o ja, om 11:45 uur weer vk controle!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    JAHAAAAAAAA! :D :)
    wat grappig dat je dat zegt!
    Wij hebben wel bijzondere namen en tóch hoop ik niet dat iemand anders ze ook hebben. Raar eigenlijk, want we kennen elkaar toch niet eens 'in real life'. :)

Deel Deze Pagina