Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Hey we hebben nog geen bericht van Lynnami.
    Hopelijk gaat wel alles goed.
    Zitten natuurlijk ook met het tijdverschil.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Xentroni welkom!

Jaaaa hier nog een die broekloert hahahaha
    Pff van mij mag t doorzetten!

3. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Hoi,

Ik ben een april mamma in spe en lees met jullie mee :D
    Zo leuk om te zien wie wanneer bevalt en dan daarna de verhalen te lezen.

Maaruh.... broekloeren? Krijg ik dat straks ook? hahahahahaha.
    Grappig woord. Leuk voor scrabble.

Succes allemaal met de rommelende buikjes en gefeliciteerd voor de dames die al bevallen zijn. wij hebben al 1 mamma die bevallen is. Van een tweeling.

Liefs,
    Mo

4. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    @ Tezz: jeetje door zweten? Nou ja, we zullen het wel zien... Ik schrok er ook best van hoor, mn kootjes zijn niet meer te zien, schoenen passen niet meer... Loop nu op crocs, zo charming haha!

@ Xentronic: van harte welkom!

Ik heb savonds best wel eens wat krampen, soort ongikrampen, zijn dit dan al voorweeën? Ik wil ook zo graag rommelen!

5. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Het is gelukkig meegevallen met de schade. Mijn man kon gisteren alles oplossen. De wc boven is eruit geweest, maar de tegels konden blijven liggen. Ook in de keuken valt de schade mee, want het zit op een plek die toch nog afgewerkt moest worden.
    Wat een opluchting dat het weer achter de rug is. Nu mag de beeb weer komen :D

Acnaib hier ook al een ananas gegeten, maar ik heb er niks van gemerkt.

Twinnie ik duim dat het bij jou ook niet lang meer duurt en dat we maar snel onze beebjes in de armen mogen hebben!

Zwiep gefeliciteerd met Pieter!

Bamjolan ik heb juist 's avonds pijn in mijn maag. 's ochtends gaat het altijd een paar uurtjes lekker. Maar dan schoenen aandoen is wel weer heel lastig inderdaad.

Tezzz ik heb soms ook het gevoel dat het nog weeeeeken kan duren. Ik hoop 't niet voor ons...

Daphne het zou wel leuk zijn als onze kindjes allemaal een andere naam hebben, maar aan de andere kant maak ik me er niet druk om.

Sweet jammer dat je nog niks merkt op jouw 3-3 dag.

Lynnami zou me mailen (of haar man) zodat ik het nieuws kan plaatsen, maar tot nu toe heb ik nog steeds niets gehoord. Ik duim dat alles goed is en dat ze zo aan het genieten zijn dat ze vergeten te mailen.

6. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ Xentroni
    welkom! Meteen even een vraagje:) Hoezo is het de vorige keer bijna fout gegaan?

Ik loer ook hoor! In mijn broek maar vooral ook in de pot haha. Heb gister een stukje prop verloren en ben nu aan het loeren naar meer hahaha.
    Ik ben er nu 17 kilo bij :confused: schrik!
    Hoop dat het er snel weer af gaat!

7. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Lief van je dancinglady: ik hoop voor jou natuurlijk hetzelfde!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Twinnie: zweten en veel plassen. ;)

@Dancinglady: oh, gelukkig dat de lekkage is opgelost! Idd...laat die beebjes nu maar komen dan! ;) (Ik heb nog geen cadeautje voor m'n vader :rolleyes: )

9. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Mo1977, :thumup: Is ook leuk !
    Ik kijk ook wel eens even om de hoek bij de febr.mama's. ;)

Dancinglady, Gelukkig is alles weer opgelost meid.
    We wachten je berichtje van Lynnami met spanning af. ;)

Yes de nieuwe Wij jonge ouders op de deurmat.
    Vanavond lekker in badhangen met de hoop er iets losweekt.

10. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ananas helpt hier ook niet, het enige wat ik er van krijg is maagzuur! :(

Ben echt kei moe nu! Heb misschien iets teveel gedaan; na de kapper geweest en flink boodschappen gedaan bij 2 supermarkten!
    Pfffff! Laatste weekn heb ik toch af en toe van die uurtjes dat ik compleet op ben en echt diep moet zuchten enzo. Maar naar een uurtje trekt dat heel de tijd weer weg en voel ik me weer fit!

De kleine hier is weer flink aan het hikken!

Ben het vandaag ff beu :cry:
    Dipdag!

11. Xentroni

Xentroni Lid

8 jan 2009
    9
    0
    0
    Allemaal bedankt voor het hartelijke welkom :D

@ jvd

Was een samenloop van wat dingen, kleine groeide de laatste 10 wkn ongeveer bijna niet meer, heb toen t zover was, vervolgens 5 dagen met weeen gelopen waar niemand op ingreep om t sneller door te laten zetten tot de laatste paar uur, waardoor de kleine uiteindelijk in nood kwam en hartslag steeds verder wegzakte, toen moesten ze wel, met 41 weken was het dan ook slechts 2240 gram en had een erg moeilijke start.

En met mijzelf liep t de laatste weken ook niet zo lekker meer, aantal keer opname gehad omdat ze zwangerschapsvergiftiging vermoedden, was het dan toch weer niet, dus weer op naar huis. En zo was het een heen en weer gezeul ;)

En na de bevalling forse bloeding gehad, waardoor ik helaas op deOK envervolgens op de IC aan de beademing lag ipv lekker bij m'n kleine meid te mogen genieten... Had haar nog niet eens bij me gehad helaas, daarvoor nemen ze nu ook alle voorzorgsmaatregelen om dit te voorkomen deze keer.

Maar goed, heb er alle vertrouwen in dat het deze keer gewoon wel goed gaat lopen en vorige keer was zo'n samenloop, dat zal vast geen 2e keer gebeuren :D

Tot nu toe loopt alles zo lekker dat ik tot m'n schaamte nog steeds aan het werk ben (eigen bedrijf) ipv de "verplichte" rust periode in te gaan. En voor wat beeb betreft, die oogt kerngezond in alle onderzoeken en als de lijn zich voortzet stevent het deze keer af op een 7 pondertje... mooi gemiddeld dus

@acnaib Knuf voor je dipdag

12. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ Xentroni

Zo dat is wel een heftig verhaal ja! Fijn dat ze je nu beter in de gaten houden. En inderdaad, het zal vast geen 2e keer gebeuren. Wel vervelend dat je aan de beademing op de ic moest.... pff dat is wel het laatste wat je verwacht als je gaat bevallen. je wilt gewoon bij je kindje zijn... maar fijn dat alles er nu zo goed uit ziet! Nu lekker genieten:)

13. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Ben ook zo benieuwd of we nu een zoontje of dochtertje krijgen....... Hebben jullie dat ook? Voor degene die het dan niet weten, heb je ook een sterk gevoel van dit wordt het.

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ff snel...

Jaimy is NIETS aangekomen vandaag :( Mja, ook niets afgevallen moeten we maar denken.
    Hij heeft 2x bij de zuster fles leeggedronken, bij ons vandaag 2x60cc. Maar meneer had zijn sonde 2x uitgetrokken, dus 1e keer konden we niets geven via sonde, net wel. (net nieuwe in)
    Maar we denken dat het hele euvel bij hem ligt aan lucht. Hij krijgt schijnbaar ontzettend veel lucht binnen...want elke keer haalden ze dat via de sonde eruit. Soms 30cc, soms meer (en das veel!) Boeren lukt hem zowat niet, zeiden de zusters ook allemaal, ze moeten echt een half uur met hem in alle standen proberen en als ze geluk hebben komt er een boer (en dan ook 1 dat je denkt van "hij heeft me meteen helemaal ondergespuugt) maar meestal komt er dan nog niets! Dus wij denken dat het aan lucht ligt. Want als hij 60cc drinkt en er zit 30cc lucht in zijn buik, denkt jaimy dat ie vol zit, stopt ermee en valt in slaap. Maar ALS hij boert (bij zuster dus vannacht 2x) dan drinkt hij dus die laatste 30cc wel op! Dus hij kan het wel, maar we gaan de logopediste weer mee laten kijken,misschien dat we een andere speen moeten gaan proberen ofzo.....we zien wel.
    Afwachten maar weer.

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi!

Jee wat wordt er een hoop gekletst hier :D

@daphne gelukkig gaat het beter! Kan je uitgeruster de bevalling ingaan ;) Wat betreft namen dat herken ik wel maar dan van vriendinnen om me heen die zwanger waren. Vooral omdat Lieke in de top 10 of top 20 staat.

@jvd, sterkte met de laatste loodjes! Kan me voorstellen dat je het zat bent ik heb dat nooit kunnen meemaken die echte laatste loodjes haha

@sweet, jammer zeg 0303 was wel leuk dag maar hij is nog niet om he ;) Kan me voorstellen dat je niet op die onderzoeken zit te wachten maar straks tijdens en na je bevalling krijg je er veel mee te maken hoor ;) en dat doet je echt niets hihi

@twinnie, bij mij is het super hersteld hoor! Kijk maar in mn album ;) was ook maar 9 kg aangekomen en weeg nu minder dan voor ik zwanger werd maar borstvoeding schijn je erg van af te vallen.
    Ja was ook erg benieuwd wat het werd, ik dacht een jongen en mijn man dacht een meisje voor mij was het dus echt een grote verassing toen bleek dat er al die tijd een meisje in mn buik had gezeten.
    En ook meisje kunnen goed schoppen dat blijkt maar weer :D

@fairy, spannend hoor hoop dat het doorzet!

@tezzz, haha broekloeren eerst doe je dat als je zwanger wil worden en nu om te kijken of je bevalling gaat beginnen ;)

@xentroni, welkom hier! Jee wat een verhaal zeg van je vorige bevalling dat is niet hoe je je een bevalling voorstelt :( Gelukkig gaat het nu veel beter!

@bleu, zou ook zo graag weer in bad willen maar mag pas als het vloeien over is :(

@mamakitty en dancinglady, reageer aan andere kant ;)

Heb foto van voor en na de bevalling in mn album gezet ben er blij mee! :D Ik moet dus zelfs meer eten nu omdat ik minder weeg dan voor de zw-schap, ja met borstvoeding gaat het erg hard.

Raar idee hoor morgen was mijn uitgerekende datum en nu is Lieke gewoon al ruim 3 weken bij ons! :D

16. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    -Daphne fijn om te lezen dat het weer beter gaat. Wat een verademing is het dan ineens om weer meer energie te hebben.

- Dancinglady gelukkig is de lekkage verholpen.

- Mamakitty, hopelijk wordt er snel een oplossing gevonden voor het luchtprobleem.

Bezoek aan VK ging redelijk. De echo was heel leuk, kon goed zijn/haar gezichtje bekijken. Ik vond het meer op een jongen dan een meisje lijken. Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar het geslacht.
    Alleen bloeddruk is weer aan het steigen. Dus vrijdag extra controle en dan ook weer controle op eiwit.

17. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Snoopy dat is ook niet verkeerd dat je zo snel weer op (onder) gewicht bent. En inderdaad wel gek idee dat je eigenlijk pas morgen uitgerekend zou zijn.

18. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    hey meiden, ff snel want ga zo koken! Zal nog ff kijken of ik vanavond uitgebreid reageer, anders horen jullie me morgen!

Bij de vk geweest vanmiddag, alles was goed, mijn bloeddruk was een ongelovelijk 100/55! :confused: Heb met haar besproken dat ik erg op zie tegen een evt. inleiding. Kreeg meteen te horen dat met de 41e week ze eerst 3x gaan strippen voordat ze daarmee beginnen. Daarbij denkt ze dat ons kindje niet deze week komt, maar zeker voordat ik de 42e week in zal gaan. Waarom weet ik niet... Ik hoop maar dat ze gelijk heeft! :)

Heeft iemand dat weleens gehad, strippen? Ik heb geen idee of dat echt altijd pijn doet. Staat wel in de brief dat 'sommige' vrouwen het als pijnlijk ervaren. Maar ja, liever hoor ik het dan van jullie he! ;)

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben bij Denyce gestript.
    Ik vond het niet pijnlijk, en dat voor iemand die net niet meer maagd was haha
    Maar viel allemaal mee hoor!
    Zou t zo weer doen, bij Jadey stond die afspraak ook alleen kwam ze voor die datum :D

20. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Mamakitty, Wat raar hè dat hij de ene keer wel boert en de andere keer het niet kwijt kan. Ik hoop dat de logopediste snel met suc6 komt, zodat hij lekker kan gaan boeren. ;)

Snoopy, Morgen uitgerekende datum ?
    Jij was toch eerder dan mij ?

Daphne, Ik wil ook zo’n waarzegster/verloskundige. ;)

Deel Deze Pagina