@bleu, ik stond idd altijd op 2 maart maar de vk hield altijd 4 maart aan 2 maart kwam ik zelf op uit maar bij de eerste echo hebben ze er toen 4 maart van gemaakt
*********************mimi nieuws!*********************************************** ik ben op de verloskamer. Heb 3 cm ontsluiting. Om de 5 min weeën. Zo even lekker in bad. Gyn komt om 10 uur nog een keer toucheren. *******************************************************************************************************
@blue, haha, zou fijn zijn als ze ook echt gelijk zou hebben! Maar dat moeten we dus nog even afwachten! We zullen het gauw genoeg weten! hihi @bamjolan, maar heeft het strippen ook geholpen? @mimi, SUCCES MEID! @mamakitty, gek eigenlijk he, dat je in het ziekenhuis moet blijven omdat je niet goed boert! Ik hoop dat hij het gauw door heeft en lekker mee naar huis mag! Kamiel had toen hij klein was longontsteking, ik was ZO blij toen hij na 3 dagen weer mee naar huis mocht! Dus ik kan me heel goed voorstellen dat het slopend is en heel fijn is als hij weer lekker mee mag. @jvd, hoe gaat het nou met jou? Volgens mij had je net zo'n off-day als die ik maandag had. Kreeg echt niks uit mn handen, had nergens meer zin in, echt zo'n bleegh gevoel. Hopelijk toch nog een beetje de dag doorgekomen? @snoopy, hoe gaat het met Lieke en doorslapen? Krijg je al een beetje rust 's nachts? Ik ben zo benieuwd hoe dat dadelijk zal gaan met 2 kids...gelukkig gaat Kamiel 3 dagen naar de creche, dus in het begin kan ik nog wat slaap 'inhalen' in de middagen. Maar ja, dadelijk moet ik gewoon weer werken.
@daphne, ja gaat gelukkig stukken beter lief dat je het vraagt Ze krijgt nu 's avonds laat een voeding en komt dan vaak pas na 4 uur weer dus dat vind ik netjes! En soms slaapt ze ook al in de wieg dus ook dat gaat goed. Sinds Lieke er is denk ik heel vaak hoe doe je dat in hemelsnaam met meerdere kinderen. Zal allemaal wel goed komen maar kan me voorstellen dat je weleens denkt hoe gaat dat straks.
@ daphne jah klopt... die dagen heb ik steeds meer moet ik zeggen.... nergens zin in en vind het wachten erg vervelend.. De dagen sluipen voorbij hoop dat ze snel komt want heb er echt genoeg van ... wel erg om te zeggen aangezien er genoeg mensen zijn die dolgraag zwanger willen worden maar waarbij het niet lukt... Ze is er in ieder geval binnen 2.5 week dat is een lekker vooruitzicht Hoe gaat het met jou? Jij de dagen een beetje doorgekomen?
Nou....ik weet nog niet zeker of dat het wel is Daphne, maar wij denken van wel......lijkt er iig wel op. Gister was mijn uitgerekende datum Jaimy is vandaag 2 weekjes alweer....
@mamakitty, ja, tijd gaat dan snel he! Hoop dat ze er anders snel achter komen hoe het komt dat het niet zo wil lukken allemaal. @Snoopy, las net op je site dat je een bakerzak gebruikt? Helpt dat een beetje? Kamiel had snachts erg last van darmkrampen, daardoor sliep hij geregeld bij ons op de buik. Nu is er een nieuw middeltje, dus als dit meisje het ook heeft ga ik dat meteen proberen! Weet ff niet hoe het heet, maar het zijn druppels. Heeft Lieke ook last van darmkrampjes? Netjes trouwens hoor, elke 4 uur! Ken iemand bij wie het kindje elke 1,5 uur kwam! dat lijkt me pas vermoeiend! @jvd, ach, ik kom de dag wel door, al is het slapend. Hahaha. Ik heb wel heel erg het gevoel dat mijn leven stilstaat en dat vind ik moeilijk. Alsof ik pas weer kan gaan leven als ze eruit is. Klinkt een beetje raar misschien, maar zo voelt het gewoon. Het is echt wachten, dagen aftellen, elke week naar de controle en vervolgens weer wachten. Vind ook dat ik niet mag klagen, zeker omdat ik in de familie vrouwen heb bij wie het gewoon niet gelukt is of waarbij er hele hormoonpreparaten aan te pas moesten komen. Aan de andere kant, ja, soms mag je best even klagen! Dat laat ik nu ook maar toe, heb ook letterlijk tegen de vk vandaag gezegd dat ik het ZAT ben. Maar goed, je kunt het wel uiten, maar er wordt toch niks mee gedaan, aangezien ze je gewoon tot 42 weken laten lopen...dus wat heb je dan aan klagen. Dan probeer ik het maar weer te accepteren en te bedenken dat ze er toch echt OOIT uit zal komen. Dat geeft me dan wel weer wat positieve energie.
hey meiden, ik kom me ook weer eens melden voor alle meiden die hun beebje ook al hebben van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van voor alle zwangere meiden, geniet er nog even van ja ik weet het is zwaar maar ik mis mn buikje wel hoor maar ben super gelukkig dat sherena eris ze doet het super goed en we genieten met volle teugen van ons meisje/zusje voor iedereen een hele dikke knuffel
Aan iedereen die bevallen is: van harte gefeliciteerd en geniet van de nieuwe aanwinst! Ik kom er ook maar eve tussendoor, ben normaal actief op een andere maart2009 forum! Mogen we allen een voorspoedige bevalling krijgen dames, het schiet al lekker op.
Mimi succes! Spannend! Daphne, het strippen sloeg bij mij wel aan, alleen ellendelange voorweeën gehad. Ik werd om 9.55 gestript op 3 okt en om 14.00 kreeg ik weeën. Ze kwam pas 5 okt, en al die tijd weeën gehad.
@ daphne Ik herken jou verhaal echt precies! Ik ervaar het precies hetzelfde. Nu hopen dat t snel gaat. @ twigger Leuk om weer wat van je te horen meid! En fijn dat alles goed gaat! ben al een aantal keer wezen spieken op je babysite.. zit nog te wachten op leuke foto's! Vandaag wel redelijk wat harde buiken gehad die ook wel eens zeer deden.. en een paar rare steekjes in mijn buik. Het zijn alleen geen weeen...zit ook geen regelmaat in .. gister was ik een stuk van de prop verloren.. maar nu al die 100 keer dat ik naar de wc ben gegaan is er niks meer te zien...
Las in t andere topic dat Shenoby is bevallen van een dochter Hier ook weer harde buiken, sommige doen zeer en ik denk dan echt ZET MAAR DOOR hahahah
Dag dames, Allereerst iedereen gefeliciteerd die is bevallen! Nu dan mijn bevallingsverhaal: Donderdagavond zat ik naar de serie house te kijken en terwijl ik op stond om te gaan plassen, voelde ik iets lopen. Dacht eerst in mijn broek geplast te hebben, maar het kwam er iedere keer met golven eruit. Bovendien was het kraakhelder. Ik zei tegen jarno dat me vliezen gebroken waren en het enige dat ie kon zeggen was:''Dat ga je toch nie menen he?'' wahahaha. Ik gelijk het zh gebeld en we moesten direct komen. Daar gingen ze kijken of het daadwerkelijk om vruchtwater ging en moest ik aan de ctg om te kijken hoe milan het maakte. Hij maakte het gelukkig goed. Wij weer terug naar huis met de mededeling dat als ik heftige weeen kreeg om de 5 minuten een minuut lang ik weer moest bellen om te zeggen dat we langskwamen. Op vrijdagochtend 9 uur was mijn moeder er en ik vond de weeen nog redelijk te houden. Zij vond dat ik moest bellen omdat ze om de 5 minuten kwamen. Ik gebeld en naar het zh gegaan. Daar moest ik aan de ctg om de sterkte van de contracties te meten en de hartslag van milan in de gaten te houden. Tegen half 12 kwam de arts-assistent zeggen dat het waarschijnlijk oefenweeen waren omdat de ctg bijna geen sterkte aangaf en ik er nog fris bijzat, te fris om eigenlijk al bezig te zijn met de ontsluiting. Dus vroeg ze of we naar huis toe wilden om te wachten of het door ging zetten of daar blijven. Ik zei dat ik wel graag nog naar huis wou als dat kon. Zij stelde toen voor om nog een uurtje te w88 en dan gingen ze kijken hoeveel ontsluiting ik had (hadden ze nog niet gedaan i.v.m. gebroken vliezen) en dus gingen jarno en ik beneden lekker nog koffie drinken. Echter na een kwartier hield ik het nie meer van de pijn en zijn we terug gegaan. Toen ze gingen kijken hoever ik was (dit was om half 1) bleek ik al 7cm ontsluiting te hebben! (hoezo hoge pijngrens?) en vertelde er maar meteen bij dat een ruggeprik nu nie meer mogelijk was! Na een uur gingen ze weer kijken hoever ik was en toen had ik 9cm en een randje. Dit was om half 2. En toen begon de ellende. De weg naar 10cm heeft anderhalf uur geduurd, dus moest zo lang persweeen weg puffen. Deze vond ik het ergst van de hele bevalling, dan vond ik de ontsluitingsweeen reuze meevallen. Om 3 uur eindelijk 10cm en mocht ik gaan persen. en om 15.25 uur is milan geboren! gelijk een wee erachteraan en daar was de placenta al. Ik was ingescheurd op 2 plekken, deze hebben ze gehecht. Al met al een snelle en heftige bevalling, maar het was het zekers waard omdat je er zo'n prachtig kindje voor terug krijgt..... Verder lukt het niet om de foto's erop te zetten hier, maar wel op mijn hyves. Mijn gebruikersnaam is amandaatjuh23. Iedereen die nog moet bevallen, heeeel veeeel s6, sterkte en denk eraan: Jullie kunnen het! Veel liefs Amanda
Mijn vliezen zijn om 1:30 uur gebroken ! Zal ze dan echt op de uitgerekende datum komen ?... Ik hou jullie op de hoogte via mijn buddy's ps. houden jullie de lijst bij.
**********************************mimi nieuws*******************************8 sms om kwart voor 10 gehad, nog steeds 3 cm ondanks regelmatige weeën. Heb medicatie gekregen om te slapen. Moet uitgerust zijn. MOrgen verder. ************************************************************************** daphne dat is laag! Is het dan zo dat ze dan lekker bij je zitten. Shitt ik heb de hele zwangerschap ook een lage bloeddruk. Ik ga eens heel snel drop eten en tonic drinken en ananas als toetjes eten! Nee ik wil niet tot 42 weken! Ik moet vanmiddag naar de vk. Ik ga t ook eens navragen hoe ze er over denkt. Deed jij nou nog die massage onder de douche? bleu> er staat nu 0 dagen! Wat zal er morgen staan? JA HOOR BLEU! Morgen zal er vast staan...... is nu 0 dagen oud. WOWWWWWWWWWW jvd> en dan ben jij al verder dan ik. Maar ik haat ook wachten en wachten zeg. Zucht. Soms gaat het goed en denk ik wacht jij maar even uk en soms kan ik me haren wel uit me kop trekken! twigger> fijn dat het top gaat! Alle andere mama's waar t top gaat ben jaloers. Mamakitty> dikke knuffie he! amanda> je verhaal klinkt positief! Alleen dat inscheuren he..daar zie ik als een baksteen tegenop.
BLUE.......ZET EM OP HE! Jaimy heeft gisteraaf bij vriendlief de fles leeggedronken! Oke, 5cc over, maar die mag hij resten. Ben zoooo blij! Om 10:00 er weer heen....vanmiddag om half 2 wegen...ben benieuwd!
@blue! Jee! zet hem op! spannend! @ mamakitty Fijn dat jaimy de fles leeg heeft! Hopelijk gaat het nu weer helemaal de goede kant op!
Hier gaat het echt helemaal niet lekker meer. Ik verga echt van de pijn in mijn ribben en heb vanacht manlief de verloskundige laten bellen. Helaas kunnen ze niks aan die ribben doen, de kleine moet er echt gewoon eerst uit. Nou, na vanacht heb ik het dus helemaal gehad met die ribben, dus ik ga vanmiddag in overleg met de gyn in het ziekenhuis. Ik moet gewoon iets sterkers hebben tegen de pijn, want dit is zo niet uit te houden. Zit nachten te huilen op bed omdat ik niet kan zitten, liggen of staan. Ben nu ook helemaal kapot en wil zo graag slapen, maar de pijn laat het niet toe. We hebben vanacht dan ook afgesproken met de verloskundige dat ik nu ga kijken of ze me in het ziekenhuis kunnen helpen. Misschien inleiden ofzo. Eigenlijk wil ik dat helemaal niet, maar dit is ook geen doen. En zwaardere pijnstillers dan paracetamol mag niet tijdens de zwangerschap. We moeten dus maar eens kijken wat de beste oplossing is. Ik weet wel dat ik op deze manier een natuurlijke bevalling niet ga redden, ook al zou ik dat het liefste willen. Vanmiddag dus naar het ziekenhuis. Eerst krijg ik een CTG en daarna nog een echo om het vruchtwater te controleren. Daarna een afspraak bij de gyn en maar eens kijken wat hij voor mij kan betekenen.