@Bleu: hoop dat je je kleintje inmiddels al hebt! Spannend! @Mamakitty: wat goed dat Jaimy zo veel heeft gedronken! Hopelijk is hij weer een beetje aangekomen. @Lin: wat rot dat je je zo beroerd voelt! Idd, zo ben je niet in staat een bevalling te doen. Ik hoop dat ze vanmiddag een goede oplossing voor je weten, want dit is helemaal niks zo. Sterkte! Hier alles nog steeds z'n gangetje. Wel vaak harde buiken en krampen, maar allemaal nog steeds alleen voorwerk geloof ik. Heb wel een vraagje: sinds zaterdagavond heb ik dus opeens geen enkels meer ( ), mijn benen, enkels en voeten zijn helemaal volgelopen met vocht! Nou heb ik sinds zondag eigenlijk ook de hele tijd een vage koppijn. Dit kan ook komen van m'n snotterigheid natuurlijk, maar ik vroeg me eigenlijk af in hoeverre vocht kwaad kan? Op zich zit ik natuurlijk tegen de bevalling aan, maar moet ik me zorgen gaan maken over die vage hoofdpijn die toch wel ongeveer gelijktijdig is gekomen? Ik voel me niet helemaal lekker in m'n velletje. Gisteren in bad geweest, maar zo gauw ik m'n ogen wou dicht doen werd ik misselijk. En na het bad stond ik heel wiebelig op m'n benen (tijdens het koken). Na het eten ging het wel weer. Affijn, vanmiddag om 13.30 naar de vk. Als er iets niet helemaal goed gaat, zal m'n bloeddruk dat wel uitwijzen, toch?
Goedemorgen! Vandaag weer nieuwe rond, nieuwe kansen! @bamjolan, jemig hey, dat zijn lange voorweeeen! Hopelijk hoef ik het allemaal niet mee te maken en komt ze gewoon lekker uit zichzelf! Ik duim duim duim! @amanda, wat een verhaal zeg! Ik vond de ontsluitingsweeen ook een 'makkie' bij Kamiel. Kon ze makkelijk wegpuffen enzo (nog net geen koffie kunnen drinken, dat dan weer niet), maar persweeen! Ik dacht echt ik scheur dadelijk helemaal open! Wat doen die een godvergeten pijn he! Heb nu ook tegen mn vriend gezegd dat ALS ik ze weer voel ik gewoon meteen ga meepersen! Nou, mn vriend zat echt zo van 'nou, wacht dan ff lekker tot er iemand is!' hahaha @blue, OH WAT SPANNEND! Dat zou leuk zijn zeg, een kindje op de uitgerekende datum! Ik wil ook zo'n banner! Hahaha @sweetlakecity, nou echt heel lang masseren doe ik niet hoor, ik probeer het allemaal wel wat soepeler te maken maar heb er al snel genoeg van. Kan er ook maar moeilijk bij. Gaat beter als je het achterlangs doet met 1 hand. Want die buik zit er echt te veel voor in de weg als ik onder de douche sta. De vk had trouwens niet de link getrokken met een lage bloeddruk en dat het kindje blijft zitten hoor. Maar ja, misschien kan dat wel. Ben benieuwd wat jouw vk zegt! O ja, over dat mozaieken, maar ik heb die spiegel tijdens een vrijgezellefeestje gemaakt. Zelf tegeltjes gebroken met een tang en hamer! Moet nu alleen nog de voegen doen! @lin80, ach lieverd. Heb echt met je te doen! Vind het zo vervelend voor je! Ik hoop dat ze met een goede oplossing voor je komen. Succes in het ziekenhuis meid! @mamakitty, wat een goed nieuws weer! FIJN! Hopen dat ie nu ook een beetje is aangekomen. Hoe gaat het verder met jou? Hou je het nog een beetje vol allemaal? En genees je een beetje? Kan me voorstellen dat je dat helemaal niet boeit op dit moment, maar hoop in ieder geval voor jou dat dat allemaal gewoon goed gaat! @jvd, hoe gaat het? Ik slaap weer hartstikke goed sinds ik weer (bijna) beter ben! Ben ik erg blij mee. Droom ook weer, wat ik een tijdje niet heb gedaan. Als ik rust in mn lijf heb droom ik altijd meer. Dus dat is een goed teken. Verder geen teken van een aankomende geboorte... Mijn nichtje is zondag jarig, ik heb vaak gezegd dat ze gewoon blijft zitten tot 8 maart (uitgerekende datum), nou hoop ik dat eigenlijk niet, want dan hebben we dus 2 verjaardagen op 1 dag. En daar ben ik nooit zo'n voorstander van...Ja, als het een verre kennis is waar je niet vaak heen gaat is het niet zo erg, maar ons nichtje....die zien we geregeld! Hopelijk komt ze dan 9 maart! Dat zou mooi zijn wat cijfertjes betreft (09-03-09). Daarbij is Kamiel is op 09-01 jarig! Zou toch leuk zijn!
Jee spannend weer hier. Nieuwe beebjes, en bijna bevallende dames! Zet hem op! Mamkitty, dat is goed nieuws! Hier alles ok.
Hoi hoi, Gisteravond oefenwee(en) gehad, vannacht heel de nacht zeurderige buik, vanmorgen kein beetje slijm verloren. Maar nog geen echte weeen helaas. Ik vind dat gerommel wel heel spannend hoor, jammer dat het niks wil zeggen over wanneer het echt begint.. Zo meteen naar de vk, ben benieuwd of het beebje nu wel vast met het hoofdje in de bekken ligt? Groetjes Tante29
Tezz, ik zou je klachten goed voorleggen aan vk. Neem voor de zekerheid even een potje urine mee zodat ze dat kunnen checken op eiwitten.
- Lin gatverdamme dat klinkt echt niet fijn. Hoop dat de gyn. met een goede oplossing komt. - Tezz, het is dat je vanmiddag al naar vk moet anders zou ik zeggen meteen bellen met je klachten. Komen namelijk ook voor bij zwangerschapsvergiftiging. Maar dat kunnen ze idd goed zien aan je bloeddruk. als deze straks hoger blijkt te zijn zal je ws ook je urine moeten laten checken.
BUDDYNIEUWS BLUE!!!! blue is vanmorgen om 8:32 bevallen van een dochter! Ze heet LIZ en ze weegt 3680 gr. en is 51 cm groot! Weer een beebje erbij! Gefeliciteerd blue! Geniet er maar lekker van!
yep wilde ik net komen melden hihi Blue Gefeliciteerd met je meisje en geniet ervan Nu jij nog JVD en dan zijn wij als buddy's compleet hihi
Buddynieuws Lynnami We went to the Panama City, FL hospital at 0500 on March 2nd. The doctors induced labor an hour later and broke her water. Lynn tried to have the baby naturally but around 1530, the doctors said the baby had not turned the correct way and it could take several more hours of pushing...or she could go with a C section. Lynn decided on the C section and the baby was born at 1607. He weighed 2998 grams and was 19 inches (48cms?) long. His name is Ryker Johannes Fontenot. Lynn is recovering well at the hospital and is already able to walk around some.
Wat een hoop babietjes al! Blue, gefeliciteerd met LIZ!! Mooie naam hoor! Zo te lezen een hoop gerommel hier! Hier nog weinig tekenen van een aankomende bevalling, vrees dat ik gewoon tot 42 weken mag doorlopen. Ach, als ons meisje het maar goed doet!