Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Sweetlake balen zeg dat er zomaar een kraal af viel. Heb je nog kunnen bellen?

Dreamerfly ik wens je een goede nacht! En iedereen hier trouwens ;)

Lynnami gelukkig mag je nog naar huis en ik hoop dat het allemaal meevalt voor je.

Lin balen zeg dat alles zo misloopt met de renovatie. Sterkte!

Naduah ik heb ook wel eens een zwaar gevoel en volgens de vk was er niks aan de hand. Het hoofdje was niet ingedaald. Ze had het over een botje ergens ofzo, dus misschien heb jij daar ook last van. (ahum aan mijn uitleg heb je ook niks he :) )
    Gefeliciteerd met je schoonzus. Ik kan me voorstellen dat zo'n bruiloft voor jou wel zwaar is. Kan je niet bijvoorbeeld tussendoor even een uurtje naar huis ofzo?

2. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Bij de vk was alles goed. We hebben veel uitleg gekregen omdat ik toch wat vragen had over allerlei vreemde pijntjes en veel afscheiding enzo, maar ik ben weer helemaal gerustgesteld.

Ik heb schijnbaar erg veel vruchtwater en de beeb heeft dus lekker de ruimte om te bewegen. Ik vind dat wel een fijne gedachte.

Ik was 3 weken terug 12 kilo aangekomen en nu zat ik nog op hetzelfde gewicht! Daar ben ik best trots op :D

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje
    jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 82 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 7 :-#

Afsprakenlijst:

december
    19 dec: jvd - 3d echo
    22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur
    23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur
    24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur
    24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur
    24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur
    24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur
    24 dec: Esther1981 - echo, 10.30 uur
    24 dec: Esther1981 - gyn, 11.15 uur
    29 dec: twigger82 - vk, 11.55 uur
    30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur

Januari
    02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur
    02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur
    06 jan: MamaVanSimon - gyn, 8.50 uur
    07 jan: mimi83 - vk, 20.00 uur
    07 jan: bleu - vk, 9.30 uur
    08 jan: majo - gyn
    13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    22 jan: Bloesem - vk, 10 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer...

19 dec: jvd - 3d echo

jvd, heel veel plezier bij de pretecho! ;)

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @sweet, wat zonde van de lamp zeg :( gewoon bellen hoor idd!

@dreamerfly, hoop dat je vannacht beter slaapt! Veel plezier morgen ;)

@lynnami, ben benieuwd wat eruit komt en idd fijn dat je nog niet hoeft te blijven! Duim voor je! [-o<

@lin80, fijn weer wat van je te horen meid! Jee het zit jullie niet mee met de verbouwing zeg :( Probeer vanaf nu maar weer lekker te genieten hoor!

@naduah, geen idee of dat al kan en hoe dat voelt sorry. Anders als het blijft gewoon even de VK bellen. En bruiloft is wel leuk maar kan me voorstellen dat je het vermoeiend vind, en zoals dancinglady al zei misschien even tussendoor naar huis een optie?

@dancinglady, super dat alles weer goed was! En niet aangekomen netjes hoor we hebben onze groeispurt vast allemaal gehad :)

Nou hier vnv geboortekaartjes besteld en we zijn echt helemaal tevreden over alles kaartje lettertype gedichtje enz :D Januari kunnen we de proefdruk en de enveloppen halen ;)
    Mijn man heeft vanavond zijn kerstpakket gekregen, best leuk een italiaans pakket met van alles en nog wat :D
    Ga nu lekker slapen.

Trusten tot morgen!

6. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    Snoopy1983
    dank je wel meid!

Ik heb vandaag echt een zware dag gehad......... pfffff... moet het ef kwijt...
    Ik reed op een weg en ongeveer 30 meter achter mij reed een auto. ik moest linksaf dus sta stil en wacht tot ik linksaf kan want er kwam een tegenligger aan...... Ik kijk in de achteruitkijkspiegel en zie die auto in volle vaart op me af komen..... Niet remmen gewoon niks......... Ik dacht daar ga ik.... Ik heb mijn armen schrap gezet tegen het stuur en hij knalde vol achter in ..... belande met de auto op de andere weghelft.... gelukkig was die vrij en kwam er niks aan..... Mijn god wat schrik ik... Gelukkig heb ik niks en ik ben volgens mij niet met mijn buik ergens tegenaan gekomen.... Wel heb ik enorme last van mijn armen.. Hele erge spierpijn zeg maar...... De man die op mij in reed heeft mij helemaal niet zien staan! DAN BEN JE ECHT EEN SLAPERD! Maar goed... Gelukkig had hij ook niks maar was net zo geschrokken...... Heb nog ef heel de dag staan shaken en zie elke keer die auto op me af komen..... pffff...... Morgen hebben we de 3d echo.... en omdat ik me verder ok voelde ben ik neit naar het ziekenhuis of vl gegaan... Nu is het morgen wel spannend..... hoop dat alles goed is met de beeb maar ga er wel van uit... Maak me niet zozeer druk om de botsing maar meer omdat ik het al de hele week wat minder voel als voorheen.... Ik voel het bewegen maar de echte schopjes naar buiten mis ik.. EN die waren juist zo sterk aanwezig... Hoop dat alles goed is..
    Daarna gaan we meteen een weekeind weg naar duitsland.. dat is dus wel erg lekker. even bijkomen en relaxen.

Nou dit was mijn dagje wel weer.. heb het ef lekker van me afgetypt!

Zodra ik terug ben stel ik jullie op de hoogte van de echo:)

Slaap lekker allemaal!

xx

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoi lin> succes met al die verbouwingsperikelen. Wat een stress kan dat leveren dat snap ik helemaal. Maak je niet druk over hier he. Gewoon lekker wegtypen als het lukt ;)

jvd> jezus meid wat is dit. Wat een zwaar idote vent. Zeker bejaard of anders goed blind. Over die schoppen maak je niet druk das niet goed. En zowel dan moet je gewoon morgen de vk bellen. Als je met dit verhaal krijg je vast een echo om te kijken. Hoe laat heb je de 3d? Ik hoop anders vroeg voor je.

snoopY> gaat goed he met je uitzet. Ik ga dinsdag wat boeken halen en mannetje en ik ga de kerstdagen samen snuffelen. LEUK

dancinglady> fijn dat ze de tijd hebben genomen bij de vk. Lekker is dat he zo even op de hoogte gesteld worden van alles. Lijkt wel of de vk mijn ook leuker vind hoe verder ik kom.

naduah> ik heb de laatste 2 dagen last van krampen in me doos. Als dit aanhoud ga ik zeker de vk bellen. MAak me steeds meer zorgen.

Meiden die stomme winkel van die lamp is zelfs op dit uur ook ingesprek. Denk dat ze de hoorn eraf halen als ze dicht zijn.
    Heb mega last van maagzuur! Koemelk allergie dus geen vla. Alleen bruinbrood in huis dus...ben overgestapt op een rennie.
    Kan slecht slapen ivm pijn in me benen. Heb een nieuw rol kussen maar die prikt aan aan me benen. Vast de verkeerde stof/ :evil:
    Alles is goed gepraat met die lieve collega! 8) GAat met haar dus niet goed. 2008 moet snel eindigen want ze is totaal op. (ik ook...wil genieten van me kindje gezond en wel..al die onzekerheden of alles nou wel of niet goed is)
    Beeb is rustiger dan gisteren. Lijkt wel alsof ze wat bekokstooft. Zou de misschien gaan draaien een dezer dagen...hmmm :rolleyes:
    Ik heb al 3 dagen niet gescheten maar ik moet wel voor me gevoel. Grrrrr daar kan ik ook al niet tegen.

Wat is t donker zo in de nacht zeg. Zeker zonder kerstboom aan. Ga zo maar weer proberen te slapen. Alle rust is meegenomen niet waar.

xxx
    Morgen gesprek leidinggevende om minder uren te werken. :)

8. Goedemorgen!

@Jvd: Jee wat een verhaal, meid! :confused: Wat zal je geschrokken zijn. Gelukkig is er verder niets aan de hand. Veel plezier bij de pretecho vandaag!

@Sweetlakecity: Zou ook de vk bellen, ja. Al is het maar ter geruststelling. Hoop dat het snel over gaat!

@Snoopy &Dancinglady: Kan jammer genoeg niet naar huis, want is een heel eind rijden. En de dag is ook zo vol gepland... :oops: De pijn in mijn onderbuik en bekken is er nog steeds, kan bijna niet lopen. Hoop maar dat het morgen beter zal gaan.

Fijne dag meiden!

9. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Goodmorning girls :D

@Radna; en alles goed gegaan bij de groeiecho?

@Mimi; Leuk kamertje :D mooi hoor! En leuke foto bij de boom, ben benieuwd naar de shoot, handig hoor een fotograaf in je vriendenkring. Fijn dat het met Martin weer wat beter gaat enne mooie timing zo'n financiële meevaller :D

@Naduah; wat een schatje! Echt een leuk ventje meid! Enne het buikje gaat ook al lekker hè :p Vervelend dat je zo'n pijn hebt meid *dikke knuff* Hoop dat je zaterdag toch een leuke dag hebt en probeer het jezelf zo gemakkelijk mogelijk te maken hè ennn als het niet gaat, begrijpen ze het heus wel toch als je eerder naar huis gaat?

@Mamavanlukas; Wat lief van Lukas! Hoop dat je je snel beter voelt!

@Snoopy; nee, had geen reden voor het wakker liggen, was gewoon klaarwakker :( Gelukkig vannacht wel lekker geslapen :D Spannend hoor in januari de proefdruk vd kaartjes. Hopelijk is je verkoudheid snel voorbij!

@Dancinglady; :) haha, nee, ben het ook niet van mezelf gewend ;) Geen pijn of malen, gewoon niet moe... Fijn dat je weer gerust bent gesteld enne goed gedaan hoor met je gewicht :D

@Sweetlakecity; succes met je lamp, irri als ze continue in gesprek zijn :( Heeft je Rennie geholpen? Fijn dat het weer goed is met je collega :D Succes op je werk!

@Dreamerfly; tja, toen ik niet kon slapen vond ik het nog niet zó erg, haha, gisteren wel. Als ik te weinig heb geslapen komt de misselijkheid enzo weer opzetten :( en voel ik me gewoon beroerd en futloos... Gelukkig beter geslapen vannacht :D jij hopelijk ook! Fijne dag vandaag en eet smakelijk bij het kerstdiner :p

@Lynnami; succes met de uitslag, hoop dat het allemaal meevalt!

@Lin80; Fijn dat alles met jou en de beeb iig goed gaat, even doorzetten nog met de verbouwing. Erg vervelend wat er allemaal mis is gegaan :( Hoop dat het allemaal snel opgelost is en je weer lekker in je huissie kan!

@jvd; :confused: nou, da's flink schrikken meid... Gelukkig heb je vandaag de 3d echo, heel veel plezier strakkies! Dat de beeb minder 'naar buiten' schopt heb ik ook wel eens, volgens mij schopt ze dan 'naar binnen' en dat voel je niet ;)

Nou, ik ga me eens voorbereiden op de autoreis van Tsjechië naar Nl. Iemand nog tips toevallig? Heb nooit zo'n lange autoreis meegemaakt ;) we rijden morgen om 5u weg :confused: *gaap* en hopen tegen de avond in Nl te zijn. Tis zo'n 1100km, maar we willen het rustig aan doen en tussendoor voldoende stoppen (zeker ook ivm mijn rug)...

Nog eens wat... vast echt een hele domme vraag :oops: maar kunnen baby's in de buik al huilen? Vanmorgen ging de wekker van mijn man en ik schrok wakker, m'n meissie ook en was met handen en voeten flink aan het protesteren... :-k vroeg me af of ze ook was geschrokken en mss moest huilen?

10. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hoi meiden!

\wat heb ik slecht geslapen zeg! Denk een beetje spanning van de langverwachte echo! BEn zo benieuwd! We hebben hem om 11 uur! Dus dat is wel lekker! Nu hopen dat ze goed ligt enzo :D

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mogge.

Snoop, Alyssa vond de kerstviering erg leuk!

JVD, have fun!

Princess, nee ze huilen niet in de baarmoeder. Ze kunnen wel lachen etc, maar das meer oefenen met de spieren, maar échte emoties hebben ze nog niet.

Sorry meiden, maar ik ga er meteen weer vandoor, ik heb erg veel pijn, vandaar dat ik er gister ook zowat niet was. Ik ga liggen. Ben ff op. In mijn kop ook momenteel. Komt vast wel goed voor ik een jongetje word.

xxx

12. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    ok, vond het al ver gezocht van mezelf ;)

Jeetje meid, dat klinkt niet zo best :( Héél veel beterschap, hoop dat het snel minder wordt! Kan me voorstellen dat je er mentaal ook ff doorheen zit, sterkte meis *dikke knuff*

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ben thuis.
    Heb geen zin om verder te kletsen.
    Heb vk gebeld ivm die vage krampen gevoel. Moest vandaag zeker rust houden.
    Bij zware aanhoudende krampen moet ik bellen.
    Ga vanaf maandag 6 uur ipv 8 uur werken.

xx tot snel.

14. Doe maar lekker rustig aan dan, meid!

15. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    jvd jeetje wat een sukkel dat ie zomaar op je in reed zeg!
    Gelukkig heb je waarschijnlijk je buik niet geraakt. Als je het kindje nog voelt bewegen is het wel goed volgens mij.
    Geniet van de 3d echo, ondanks alles en hopelijk is het meteen een enorme geruststelling voor je.
    Verder wens ik je ook alvast een fijn weekendje weg.

Snoopy zo'n italiaans kerstpakket kreeg ik vorig jaar ook, die vond ik best wel leuk.

Sweetlake ik ben blij dat alles is uitgepraat met je collega.
    6 uur is inderdaad beter dan 8 uur. Ik hoop dat je je veel beter voelt hierbij. Doe maar lekker rustig aan hoor!

Naduah ik duim dat je kan genieten van de bruiloft en probeer ook je rust te pakken door lekker te zitten. Bijvoorbeeld nog even in de auto als je er al bent. Succes!

Princess jij hebt dus zo veel geslapen dat je niet moe meer was ;) Gelukkig heb je vannacht weer goed geslapen en hopelijk blijft het weer zo.
    Succes met de lange autorit. Ik heb zelf nog nooit zo lang in een auto gezeten, dus ik heb geen tips. Probeer lekker te slapen onderweg.
    Ik denk ook dat babys in de buik niet huilen. Maar het kan natuurlijk wel dat de baby schopt vanwege het geluid ofzo.

Kitty ik wens je heel veel sterkte en beterschap! *knuff*

Vanavond hebben we een uitgebreid kerstdiner op de plek waar mijn man vroeger werkte. Maar we hebben daar nog steeds vrienden zitten en we worden altijd weer uitgenodigd. Leuk he. Ik heb er zin in!

16. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Sweetlakecity; Goed geregeld meissie enne nu maar lekker chillen de rest vd dag hè :D

@Dancinglady; dat is zeker leuk, veel plezier en eet smakelijk :D

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @jvd, jee meid dat is schrikken :confused: Wat een idioot zal wel hebben zitten slapen idd. Hoe was de echo?

@sweet, wat goed dat je naar huis bent gegaan! Las je sms thuis pas was ana het werk en moet nu weer weer bijna weg. Ik hoop dat de krampen gauw minder worden en anders idd de VK bellen! *dikke knuf*

@princess, wat betreft het huilen in de buik zou raar zijn maar weet toch zkr dat ik het ergens heb gelezen dat dat kan, bij week tot week op de beebiesite ofzo geen idee. Suc6 met de lange autorit, zorg voor een gezellig muziekje zou ik zegggen kerstliedjes enzo hahaha

@mamakitty, ook voor jou een dikke knuffel! Hoop dat je je gauw beter voelt!

@dancinglady, ja vond het pakket ook wel leuk! Gewoon zoals het hoort eigenlijk ;) Veel plezier vanavond! :D

Nou ik moet weer aan het werk doeiii!

18. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) die kerstliedjes zal ik m'n mannetje maar niet aandoen :p Heb net ff wat cd'tjes gebrand ;)

Ik heb het even gegoogled (over het huilen in de buik) en het blijkt dat baby's vanaf 28 wkn idd kunnen huilen in de buik :| http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=g58oibhh zielig hoor, dan kan je ze niet troosten :(

19. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    hallootjes, jullie raden het nooit!

De badspullen voor de kleine zijn EINDELIJK binnen!

oowja, de wc is niet echt geworden zoals ik had gewild, ik ga nu de tegels maar beplakken met plakplastic.
    dus vanmiddag even naar een doehetlekkerzelfzaak.

Onze badkamer is BIJNA klaar!
    en word zoooooooo mooooooooooooi!
    Dames, vanavond kan ik voor het eerst in BAD, morgen kunnen we pas onder de douche in verband met drogen van kit.
    Morgen ook een feestje, kids laten we bij de oppas....ff er lekker uit met mn man :)

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja zie je dacht het ook ergens gelezen te hebben ;) wel zielig idd :(

Deel Deze Pagina