***BUDDYNIEUWS*** Dancinglady is vannacht bevallen van dochter Caitlin! Ze weegt 3640gr. De bevalling ging goed, maar daarna had ze veel pijn. GEFELICITEERD MEISSIE!
@ Fairy11 gefeliciteerd met klaas jelle! @ dancinglady gefeliciteerd met caitlin! Wat een beebjes al zeg! Echt super! Word er zelf alleen een beetje moedeloos van haha. die van ons wilt er maar niet uit!
@ Fairy11 gefeliciteerd met klaas jelle. @ dancinglady gefeliciteerd met caitlin. @tezz: spannend, alvast veel succes! Vannacht eindelijk weer eens heerlijk geslapen. Ik heb wel erg veel last van mijn maag deze week.. Verder alles weer rustig hier. Groetjes Tante29
morguh, @fairy, GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE KLAAS! @dancinglady, GEFELICITEERD MET JE DOCHTERTJE CAITLIN! Goed dat ze nog even gewacht heeft met komen tot de waterproblemen waren opgelost he! Hier vannacht weer in diepe diepe slaap gelegen. Nergens last van gehad! Moest net echt mn best doen om uit bed te komen om Kamiel aan te kleden! hahaha. Heb nu wel een licht vermoeden dat ze er na het weekend wel is...laten we hopen dat dat gevoel klopt! Trouwens, hebben jullie ook zo'n last van je darmen? Sinds korte tijd echt pijnlijke darmen. Zeker vlak voordat ik naar het toilet moet en mn blaas dus vol is. Soms doet het echt PIJN! Begrijp echt niet hoe dat kan...misschien door het indalen?
Ja dit ken ik.. sinds een week doet het ongelovelijk veel pijn om naar de wc te gaan.. als ik te laat naar de wc ga heb ik de eerste 2 min krampen.. vooral als mijn blaas te vol is.. gelukkig geen blaasontsteking dus dat scheelt..
@miinicole, PRECIES! Dat heb ik dus ook. Als ik net iets te lang wacht dan verga ik bijna van de pijn en moet ik me heel langzaam ontspannen op het toilet voordat ik uberhaupt ga plassen. Zo erg zelfs dat Kamiel er een keer bij stond en met bezorgde ogen tegen me zei: 'mama pijn'? Vond het helemaal niet leuk om hem zo bezorgd te zien kijken.
Fairy en dancinglady van harte gefeliciteerd! Hoe is met Tezzz? Ik had om half 5 vanmorgen 2 krampen die ik moest wegzuchten Helaas zette het niet door, af en toe nog wel wat harde buiken en krampjes.
is er ook een lijst met mensen die nog moeten bevallen? dat zou ook wel leuk zijn! is hij er nog of zullen we er 1 maken\? \
Fairy: Gefeliciteerd met KLAAS! Dancinglady: Gefeliciteerd met CAITLIN! Wat gaat het hard zeg, met die maart-babies... (ik wil ook...!!)
Whow, wat een baby's erbij in een keer! Gaat lekker zo met het maart lijstje! Allemaal van harte gefeliciteerd met de kleine spruit! Ik ben vannacht elk uur wakker geworden van een of andere kramp! Zou het indalingspijn zijn of al beginnende weeen? De pijn ligt net rond en onder de navel! Nu komt er weer eentje aan zetten, maar die is vrij ligt! Het is wel een pijn dat als ik loop of sta ik ff stil moet blijven staan! Pffff, lastig en spannend hoor
ach wij hebben genoeg tijd. Spruit moet er nog eruit lijst bedoel je.. wat t gisteren aan t proberen. Maar werd best lastig allemaal. Omdat...willen de mensen van het andere forum erbij? We staan nu bij geboren allemaal bij elkaar.... EDIT: ik zal een opzet maken ook. PLakken we hem onder de geboren lijst. Lijkt t net of we niet alleen zijn ok?
jah er was natuurlijk altijd een lijst maar misschien is het een idee om een nieuwe te maken... ben er niet zo goed in maar ik zal vast beginnen 8) ALS IEMAND WEL EEN MOOIE LIJST KAN MAKEN DAN MOET DIE HEM MAAR EF PIMPEN NOG IN DE WACHT naam uitgerekend geslacht thuis / ziekenhuis jvd 9 maart meisje Hoop thuis
@jvd, ja, lijkt me ook leuk! Heb zelf alleen niet zo de puf om dat te doen. Dus als je er zin in hebt, ga je gang! hihi @acnaib, spannend! Laten we hopen dat het voor je doorzet! Als het echt weeen zijn dan weet je het wel, ook al heb je ze nog nooit gehad. Geloof mij!