In het ziekenhuis had ie alle zusters ook al op zijn hand hahahaha Ja leuk is die met zijn grote zus he Ik kan me zoooo goed voorstellen dat je je mannetje ook wilt zien.. Ik had dat ook! Ik hoop voor je dat ie zich snel aandient!
Spannend...hartewens feli, hoop dat alles goed is met beide! Wow wat een mama's er weer bij in die paar dagen! Feli allemaal, alles goed met de moeders en wondertjes? @wishgirl wat een mooie foto's van een mooi mannetje, zie ik daar ook een supertrotse grote zus? Hier weer op controle geweest bij gyn, wederom even groei echo, de kleine meid ligt aardig op schema met zo'n 6 pond nu en helemaal ingedaald. EN over de 37 weken heen gelukkig! Verder licht aan t rommelen al dagen, maar echt doorzetten doet het maar niet. Pfff.. van mij mag t nu toch echt wel eigenlijk, voel me een wrak de laatste dagen, komt niks meer uit m'n handen of beter gezegd alles loopt fout en valt uit mn handen geloof ik hahaha... ben voor t eerst in de hele tijd een chago hormonenbom geloof ik en dochterlief is zo zenuwachtig ondertussen dat er ook geen houden meer aan is...heeft vanmiddag met paps nog zelf een kadootje gekocht voor dr zusje. Maar dat is dan wel weer lief en maakt m'n humeur weer wat beter zo tussendoor PS, mag ik ook nog op de lijst : 27 maart of ben ik dan erg lastig
Dank je wel Xentroni! En ja... die trotse blijde meid is de grote zus! Ze is zooooo blij met haar broertje
janneke: de laatste weken vanaf 36 a 37 groeien ze nog maar met 20 a 50 gram per week! je hebt natuurlijk bullebakken die lekker doorgroeien maar het meeste grote groeien gebeurd vanaf 30 weken tot 36 weken.. Hartewens gefeliciteerd met je dochter!
jvd> ik heb de moed ook verder opgegeven. Ik ga wel naar de uitgerekende data toe en anders daarna naar de voetreflex. Heb nu ook niet meer in de nacht t gevoel..ze zouden wel eens kunnen breken. acnaib> niet meer zitten! Meestal loop ik wat rond in huis en trek ik me huispak aan. hahaa joyce> ow dat is zeker niet hoog! Zondag...ben benieuwd. Ik verheug me niet meer op data's. bloesem> gewoon een net maatje hoor. Hier ook die maat. wishgirl> het is zeker een dotje! janneke> Ik zou als ik jou was die klossen er onder zetten. je weet nooit hoe de weeën beginnen meid. ZOmaar ze er even onder zetten was er niet bij bij ons bed. Ik wil in zk bevallen maar stel dat t allemaal zo snel gaat moet ik thuis en moeten de klossen eronder staan! Over de maat gesproken. Ze groeien niet meer zo snel hoor. En t moet er toch uit. Met of zonder hulp van....sorry xetroni> als iemand de lijst aanpast bij bv het weten van hartewens wat de naam is en van lara lynn. Anders bekijk ik t als niemand t aanpast. Ik houd t een beetje bij maar andere ook Wat een mooie dag weer. Ga vandaag maar weer wat klusjes oppakken met man lief. Verlof is leuk maar t betekend ook dat ik sneller dingen in huis sloop. Zoals een plank van een kast die ik uit me handen laat kletteren.Even bestellen bij de Gamma maar.
Goedemorgen meiden, Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichten toen ik 2 en halve week in het ziekenhuis lag,ook wil ik jullie bedanken voor alle felicitaties. Ik heb nog steeds veel last van mijn buik,dus kan nog niet uitgebreid reageren op iedereen. De 2 kereltjes doen het goed,ze zijn alweer 2 weken oud . Zal zo even wat foto's in mijn album zetten van ze . Luna is ook echt een trotse zus haha :d. Meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd allemaal. Voor de meiden die nog moeten bevallen heel veel succes alvast en nog even volhouden het zijn de laatste loodjes!
Foto's staan erop . Haha ja ik zat al even te kijken hoe ik dat moest veranderen maar ben het vergeten . Zal hem weghalen en later vandaag wel even kijken hoe ik een nieuwe kan maken. Ga nu de kleintjes de fles geven . Fijne dag allemaal
Hartewens gefeliciteerd met Lara!! Hier sinds gistermorgen ongesteldheidskrampen.. soms heel hefig en soms alleen maar een beetje iriterend.. we zien wel wat het word.. 2 harde buiken gehad gisteren.. Iedereen een fijne dag toegewenst.. iedereen die aan het rommelen is succes hopelijk zet het door!
Hallo allemaal, Hier een rustig nachtje gehad. @hartewens: gefeliciteerd met je dochtertje! @wishgirl en esther1981: mooie foto's. De kriebels beginnen hier nu goed te komen, ook omdat iedereen zo meeleeft. Ik krijg heel veel berichtjes en telefoontjes. En grappig dat nu iedereen ineens een schatting gaat maken van de geboortedatum haha. Hier staan de klossen ook onder het bed, ookal beval ik in het ziekenhuis, het moet toch en we waren er toch wel 20/30 minuten mee bezig. Liefs Tante29
ps. ik weet niet wie het schreef, maar ons kindje is ook nog heel beweeglijk in de buik, ookal ligt het hoofdje nu vast.
@ Hartewens, GEFELICITEERD! @ Esther, had al foto's gezien he Maar ook hier: wat een prachtige kids heppie!
-----------------Buddy nieuws-------------------- Kreeg vanmorgen dit smsje van Twinnie:Hoera een Zoon! Zes maart geboren via keizersnee: Milan! Met onze zoon gaat alles goed, met moeders wat minder en moet zeker 5 dagen blijven. Zwangerschapsvergifteging was terug gekomen en er is meteen ingegrepen. Moeder is nog erg ziek. ----------------------------------------------------------------------------------- Dus weer een jongetje erbij! Ik hoop dat moeder snel opknapt! Hier vannacht 2 hele flinke krampen achter elkaar. Moest echt ff paar keer flink zuchten. Dus, ja, dit zijn dus oefenweeen lijkt me! Helaas weer niet door gezet! Dus vandaag hobbelen we weer gewoon verder! Weet je wat ik dacht vannacht: als de weeen doorzetten heb ik de kamer niet meer gestofzuigd en gedweild , whahaha! Waar je aan denkt he?! Dus vandaag nog maar even stofzuigen en dweilen dan