Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohw wat super joh! En lekker in bad ik kan je vertellen dat is nu heerlijk! Wij hebben er ook een en zat er nooit zo vaak in maar nu ik zwanger ben vind ik het heerlijk :D
    Veel plezier morgen met het feestje ;)

2. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Fairy wat zou ik graag in bad willen, maar wij hebben geen bad helaas. We gaan wel kijken of het past in ons nieuwe huis. Lijkt me zo heerlijk...

Vreemd zeg dat een baby toch kan huilen in de buik. Tsja een hand op de buik leggen is alles wat we kunnen doen he...

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

morgen 17:10 een 4D echo. Bij babyworld in leidschenveen. Ze is een schat daar!
    Ik ben zo onzeker heb vanmiddag alleen maar zitten huilen en tot de conclusie gekomen dat ik een echo moet.
    Wie is er net zo bang als ik dat straks alles niet goed is of je krijgt een gedrocht ofzo?
    Hopelijk ben ik hierna een stuk rustiger :)

4. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Sorry heb even niet terug gelezen,ben ook echt helemaal op nu!
    Vanmorgen om half 9 Luna weggebracht en ben net pas thuis gekomen :(.
    Ben echt doodmoe en heb ook weer buikpijn,vooral met lopen trekt het zeg maar heel erg in mijn buik(weet niet goed hoe ik het moet uitleggen!).
    Mis Luna nu al,het is zo stil nu helemaal alleen in huis :(!

De babykamer gaan we morgen verder mee,en probeer dan ook wat foto's te maken,weet niet wanneer ik ze erop zet want ben echt emotioneel nu :(!

Meiden die zich niet lekker voelen,beterschap en doe rustig aan!

Fijne middag/avond verder!

5. Ik herken het wel hoor, meis. Is denk ik ook gewoon onzekerheid. Baal er een beetje van dat ik geen echo's meer heb om te kijken of alles wel goed is, al was dat tot nu toe eigenlijk altijd wel zo. Heb alleen nog maar een echo om de ligging van de placenta precies te bepalen, en geloof dat er daarbij niet eens een baby in beeld komt... Hoop dat je morgen na de echo een stuk geruster bent. Dikke knuf!

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Fairy11; fijn hoor, geniet maar lekker van je badje ;) ik zou niet zonder kunnen hoor!

@Sweetlakecity; leuk weer een echo :D Gedrocht?! Hoe kom je daar toch bij, gisteren shockdoc gezien zeker :( Fijn dat je iig zo snel terecht kon enne ben benieuwd naar je mooie foto's morgen!

@Esther; sterkte meissie, hoop dat je veel steun hebt van je vriend, vrienden en familie! Succes met de babykamer morgen!

@Naduah; gewoon vragen als je die echo hebt of je de kleine nog ff mag zien :p zullen ze toch zeker niet moeilijk om doen...

Grrrrr, maagzuur is hier weer volop aanwezig, was zo blij dat ik er vanaf was... en ze hebben geen (gele) vla in Tsjechië :( dan maar weer aan de Rennies. Nou, de koffers zijn gepakt, vanaaf vroeg naar bedje en morgen lekker lang in de auto zitten :D

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ga naar t ziekenhuis dames, wacht nu op me buuf die me brengt.
    Heb sinds vanmiddag al rare buikpijn, darmen denk ik maar weet t niet zeker.
    Het komt en gaat....
    Hou jullie op de hoogte, maar t kan laat worden!
    Kan helaas niet smsen, maar neem me foon mee dan bel ik vanuit t zh evt. wel mn buddy's!

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ach jee sterkte meis! Duim voor je!

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje
    jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 82 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 8 :-#

Afsprakenlijst:

december
    22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur
    23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur
    24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur
    24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur
    24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur
    24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur
    24 dec: Esther1981 - echo, 10.30 uur
    24 dec: Esther1981 - gyn, 11.15 uur
    29 dec: twigger82 - vk, 11.55 uur
    30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur
    30 dec: Miekie26 - vk, 9.00 uur

Januari
    02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur
    02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur
    06 jan: MamaVanSimon - gyn, 8.50 uur
    07 jan: mimi83 - vk, 20.00 uur
    07 jan: bleu - vk, 9.30 uur
    08 jan: majo - gyn
    13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    22 jan: Bloesem - vk, 10 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Er staan geen afspraken voor morgen!

Allemaal een fijn weekend en als ik nog wat van Bamjolan hoor
    dat meld ik het hier.

xxx

11. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Sh*t Bam! Het ging zo lekker met je :( Hopelijk zijn het idd je darmen. Ik duim voor je!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  13. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Hey meiden, inmiddels wordt het reageren vanaf onze deel 1 Maart Mama's 'm niet meer ;), dus maar vanaf waar ik reacties op jullie heb gegeven. Ben moe, maar ik heb voor mijn gevoel te lang niet meer gereageerd!

Welkom Jmm :)

Romy: Hoe gaat het nu met je schoonvader? En met jou & rust nemen? Ik wil een x een mooie buikfoto, dus ik dacht, kan vriendlief doen, maar t komt er steeds niet van ;)

Mommy2be: Hoop dat je schimmelinfectie snel onder controle is en fijn dat de baby zo goed groeit :)

Tezz: Fijn dat alles goed was met de baby bij de controle VK :) Geen last van aambeien, hopenlijk trekt het van jou weg!

Esther: *Geeft knuffel* Je slaat je er wel door heen meid! Maar wel moeilijk, begrijpelijk! Ik zou gewoon eens voorstellen te bellen, zou moeten kunnen toch? Idd fijn dat t kerstboompje er staat ;)
    Ik herken zo'n felle steek niet, de kleintjes wel. Vaker nog weer last van gehad?

Lynnami: Wat balen zeg van je zwangerschapssuiker dat t erger is geworden! Suc6 met de onderzoeken! Hopenlijk snel onder controle!

Snoopy: Fijn dat je je beter voelt! Leuk zeg t geboortekaartje uitgezocht. Voorbeeldje? :D

Acnaib: ja lastig hoor met zo'n dicht envelopje, ik ben persoonlijk té nieuwsgierig van aard ;) Leuk hoor de echo (foto's) :D

Sweetlakecity: Goed dat je voor jezelf opkomt in het minderen van je werkuren! Idd boom uit de tuin gespit ;) En dat nog eigenhandig ook! Vervelend die onenigheid met je collega, gelukkig alles weer uit gepraat! Op zich een goed idee w.b.t. msn, alleen doe ik dat bijna niet haha. (of eigenlijk helemaal niet meer) Ik moet zeggen dat ik er ook niet snel uit ga als ik niet kan slapen. Deze nacht dan wel, maar over t algemeen niet. Sterkte met de krampen! Ging het al wat beter in de loop van de dag? Leuk zeg een echo, alleen niet leuk dat je je zo'n zorgen maakt! Ik heb echt van die vlagen van onzekerheid, maar ik kan gelukkig wel redelijk relativeren en anders doet mijn vriend dat voor mij ;)

Mama van Lukas: Even om t hoekje kijken? ;) Hoe verliep t gesprek bij de arbo? STerkte met de pijn!
    SUc6 met je gesprek met je leidinggevende!

Bloesem: Gefeli met het tante- schap :D

Ilona: Geregeld dus w.b.t. ziektewet met de arbo; fijn zo! :) Nahjah natuurlijk niet dat je in de ziektewet zit ;)

Naduah: ja was behoorlijk aan het piekeren en hyperen in mijn hoofd. Gelukkig was dit de volgende nacht veel minder! Gefeli met je mijlpaal nog ;) Zwaar gevoel onderin, heb ik ook regelmatig, ook vooral wanneer ik flink wandel. Bij mij ligt de kleine vaak laag volgens mij. t zware gevoel en de zeurderige pijn zou wellicht ook de groei kunnen zijn van de baarmoeder en dat de kleine laag ligt? Have fun op de bruiloft en hopenlijk niet te veel last! (kussentjes mee ter installatie ;)?)

Bamjolan: Wat crea zo aan de slag met een hobbelpaard, ben benieuwd! Foto als je t klaar hebt ? ;) Zo de bewegingen voelen (ligging baby) als jij beschrijft, heb ik niet. Wel veel geschop ;)

He bah, hopenlijk is alles goed zeg, ik duim voor je!

Dancinglady: Stom dat t UWV niet heeft gebeld gisteren! fijn dat alles goed was bij de VK! Hoe was t kerstdiner? :)

Klavertje: Hopenlijk snel bericht over je WW. Fijn dat alles verder goed gaat!

Mamakitty: Hoop dat de oefeningen een beetje helpen, ook al is het maar een klein beetje. I.g. wordt je goed begeleid, dat is fijn :) Hopenlijk kan de fysio nog meer voor je betekenen! Balen dat je vandaag zo'n last hebt *Knuffffffffffft*

Mimi: Fijn zo dat de fysio de pijn heeft kunnen verhelpen van je bekken! Houden zo!

Lin80: Balen van de tegenslagen in huis maar fijn dat alles goed is met de beeb! :)

Jvd: Schrikken zeg in de auto, bah! Je hebt soms van die mensen.... Hoe was de echo? :D

Princess: Weer een hele rit meid. Tips. Ehm, kussens installeren van alle kanten? :D I.g. goed je rug/ bekken/ heupen ondersteunen! Fijn dat je beter hebt geslapen, ik ook :D Suc6 morgen met de reis he! & sterkte met de maagzuur, vervelend!

Fairy: Bader ze he ;) Heerlijk lijkt mij, ik wil ook in bad! :D

Ik heb veeel beter geslapen vanacht, nu 5 uur wakker, maar ik lag er al wel om 20.30 in, dus behoorlijk wat uurtjes kunnen pakken! Wel veel last gehad van rug, zeurpijn boven de liezen & de ribben, zal de groei wel zijn van alles en misschien een verkeerde houding, ik weet het niet. Overdag ook best veel last van gehad, maar goed, ik ben al lang blij dat ik weer een nacht goed heb geslapen! Diner was erg gezellig! Wel heel koud zo in een stal/ schuur eten!

Morgen nog een dag werken en dan s'avonds filmpje & uiteten met vrienden. Dan krijgen we ook ons nieuwe autotje! En zondag mijn verjaardag, t wordt een grote drukte maar wel erg zin in!

Heeft iemand hier ook zo'n last van de ribben? Alsof er steeds wat tegen aan drukt?

Fijn weekend allemaal!

14. Ha meiden!

Nou kon ik vandaag uitslapen zodat ik mijn rust kan pakken voor de bruiloft, ben ik nu al wakker (zelfs Storm slaapt nog...)! :x Heb de halve nacht wakker gelegen, en kon nu echt niet meer slapen. Zo wordt het wel een hele lange dag vandaag... :( Ik krijg het ook weer voor elkaar, zeg.

Sorry voor het ego-bericht, hoor... :oops: Is nog vroeg.. ;)

15. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nog niets gehoord van bam? :(
    Ga haar zo sms-en.

Dreamerfly> toch wel wat uren meegepakt. Ik ook zo. Lag er ook vroeg in en tja dan weer vroeg wakker.

naduah>dat is altijd zo met stress of onrust. Baal jij er ook zo van dat het zo donker is :(

princess> hoop dat jij goed bent aangekomen.
    Welkom in NL weer!

17:10 mijn extra 3D echo om mijn onzekerheid weg te nemen. Ik heb gekeken on prenatale depressie. Wel zijn enkele dingen herkenbaar niet allemaal. Ik zal het toch niet hebben ofzo?
    Mannetje moest nu even werken. Hij is weg en ik voel me gelijk weer kut. Ik ga eens een topic openen hier. er moeten meer dwazen zoals ik zijn lijkt mij....

16. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
  17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ARBO vindt dat ik licht werk kan doen zolang het gaat,maar ja autorijden lukt me al niet dus dan moeten ze mij al ophalen,nou ben benieuwd en ik zit natuurlijk nog met mijn zoontje van 2 jaar die moeten ze dan ook op de opvang afzetten haha ja voor wat hoort wat hoor ;) kan moeilijk mijn vriend al laten brengen dan is hij daar zo vroeg en dan moet ik ook al vroeg van bed af. We zien het wel zie wel even wanneer mijn leidinggevende belt!

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    F*ck zie net dat ik half uur geleden gebeld ben door 015 nummer dat is toch Delft?
    Heb jij nog wat gehoord sweet?
    Ga wel even terugbellen....

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ***NIEUWS VAN BAMJOLAN***

Ze heeft me net gebelt en ze is opgenomen gisteraaf in het ziekenhuis en ligt aan de weeenremmers. Ze had buikpijn en had de vk gebelt.
    Baarmoedermond is verkort inmiddels tot 3,3cm.
    Medicatie slaat goed aan gelukkig, dit krijgt ze tot maandag. Ze moet veel plat natuurlijk.
    Ik schrok me kapot!
    BAM, ik duim voor je meis!
    DIKKE KNUFF!

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    heb dr net terug gebeld dus hoef het hier niet meer te plaatsen thx mamakitty.
    Duimen draaien volop !
    Ze ligt trouwens ook aan de longrijpers.
    Ze houdt ons via telefoon op de hoogte want mobiel kan ze nu niet gebruiken.

Deel Deze Pagina