O jee, Bamjolan! Hoop dat de weeenremmers helpen! Veel succes en sterkte ermee! Hier onze pc dood gegaan. Gelukig inmiddels een laptop aangeschaft, dus ben weer van de partij! Helaas door de buikgriep ruim een week uitgeschakeld geweest, dus moet eerst weer eens hard aan de slag in huis Laterrr meiden! Liefs Tezzz
Bam, heel veel sterkte! Hopelijk slaat de medicatie aan en blijft die kleine uk nog een hele tijd zitten.. *knuff*
Hi allemaal, Lees het nieuws over bam, ben geschrokken.. wat erg joh! Hoop dat het goedkomt en dat baby gewoon nog bij mama in de buikt blijft. Hoop op het goede! Groet
Sweetlake veel plezier bij de echo zometeen! Esther veel sterkte en een dikke knuffel. Princess ik denk dat je nu in de auto zit. We zien je straks weer online in Nederland Dreamerfly mooi dat je goed hebt geslapen. Ik wens je morgen alvast een hele fijne verjaardag! Wat een verschrikkelijk nieuws van bamjolan. Ik duim dat haar mannetje nog een tijdje blijft zitten. Mamavanlukas het is wat met dat werk en de arbo he. Ik vind het belachelijk allemaal. Mijn avond gisteren viel een beetje tegen. Ik vond het toch wel erg pijnlijk, want er werd veel gedanst en dat kan ik nu niet meer. Ik denk niet dat iemand het echt heeft gemerkt, maar ik moest echt mijn tranen wegslikken af en toe. Verder zaten de mensen met wie we veel contact hebben allemaal aan een andere tafel (kwam toevallig slecht uit) maar dan is het ook moelijker om gezellig wat te kletsen en dat had juist een goede afleiding geweest. Nou ja, volgend jaar beter...
Ik wil Bam ook heel veel sterkte wensen! Gek genoeg heb ik een goed gevoel en ben ervan overtuigd dat haar baby het nog wel even volhoud in haar buik. Ik hoop echt dat mijn gevoel juist is en dat ik gelijk heb wat betreft de baby die nog wel een week of 8 minstens zal blijven zitten. Hoewel ik niet weet hoe dat normaal werkt met die longrijpers. Ik weet dat als je aan de weeenremmers word gelegd dat je het zelfs tot 42 weken kan maken, maar longrijpers : mamakitty schreef dat haar baarmoedermond is verkort naar 3,3cm... De mijne is momenteel 2,6cm en moet het heel erg rustig aan doen. Als Bam lekker plat blijft en er word goed voor haar gezorgd komt het hopelijk allemaal goed. Ok nu ff updat van mij. Heb gisteren een echo gehad en ben zwaar teleurgesteld in de vrouw de hem deed. Naar mijn mening wist ze niet wat ze aan het doen was en wou mij totaal geen info geven over wat ze zag. Het ENIGE dat we te weten zijn gekomen is dat zijn blaas heel erg vol was Nou dinsdag dus weer naar de gyn en hopelijk krijgen we dan wat meer info.
Hoi meiden! @dreamerfly, we houden het geboortekaartje nog even geheim Fijn dat je beter hebt geslapen zeg! Ik heb niet echt last van mn ribben maar wel zo onder waar mn bhbandje zit zeg maar een branderig gevoel, schijnt ook door het oprekken van de huid te komen. @naduah, hoe gaat het nu meis? Balen zeg dat heb ik nou ook altijd kan ik uitslapen lukt het niet grrrrr. @sweet, ik hoop dat de echo je vandaag een beetje gerust heeft kunnen stellen. Heb je nog een topic geopend? Positief blijven hoor meis denk maar aan het mooie wondertje in je buikie! *Dikke knuf* @tezzz, jeee nieuwe laptop! En bevalt ie? Enne rustig aan he! @dancinglady, jammer dat het gister tegen viel Volgend jaar kan je idd meedansen @Lynnami, balen zeg dat de echo zo tegen viel, raar dat ze zo weinig heeft gezegd. Misschien was ze net nieuw en nog erg onzeker? @mamakitty, hoe gaat het met je meis? Nu ff eten en vnv naar schoonouders, druk druk
* [-o< Hoopt dat alles goed blijft gaan met Bam en haar kleine ventje * @jvd; Hoe was je echo gisteren?! *edit* heb je site ff bekeken wat een mooie foto's Wat een bolle wangetjes heeft jullie beebje al zeg, heerlijk! @Dreamerfly; Fijn dat je weer lekker bij hebt kunnen slapen Héél veel plezier dit weekend en alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Btw, ik heb geen last van mijn ribben, maar heb wel gelezen dat het in deze periode normaal is @Naduah; hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen genieten vd bruiloft! @Sweetlakecity; Thanx! Hoe was je 3d echo? Wil wel foto's zien hè Meissie, als je denkt dat je depri bent, ga dan naar de ha, please blijf er niet mee zitten... *dikke knuff* @Mamavanlukas; wat een absurd idee vd Arbo, ben wel benieuwd hoe je werk daarop reagereert @Tezzz; gelukkig iedereen weer boven water bij jullie @Dancinglady; wat vervelend meid... kan me voorstellen dat je ervan baalde. Ook voor jou een dikke knuffel! @Lynnami; Wat vreemd dat de vrouw vd echo zo vervelend deed Je moest toch voor een groeiecho? Belachelijk dat ze het je niet wilde vertellen, krijg je het nu vd gyn te horen dan? Nou, onze reis is goed gegaan hoor Tijdens de reis geen last gehad van m'n rug, maar nu begin ik wel wat stijfjes te worden We hebben er in totaal 10 uur over gedaan en zijn maar 1 x gestopt voor 40 min. Mijn man heeft gereden en ik heb tussendoor lekker wat hazeslaapjes gedaan. Nu mijn spieren maar eens lekker verwennen in een warm badje
lieverds op me site staan de foto's. En het is echt een kind zonder rarea gaten! Gelukkig. Ze doet het prachtig. Mama mag zich niet meer druk maken want de kleine groeit gewoon door. Zo zie ik maar.
princess> goed idee lekker in bad. Hoe lang blijf je nu hier weer? snoopy> druk maar leuk? lynnami> ooowww raar zeg dat er niet meer werd gezegd? Moest je deze zelf betalen? dancinglady> zwaar balen. Niemand die je tranen zag? Ik voel me dan extra zielig he. Geen nare opmerkingen gehad? tezz> nu weer helemaal beter? Is het huis schoon? mamavanlucas> geef je groot gelijk. Stoer hoor om eisen te stellen. Heb diep respect! bamjolan> heel veel sterkte. als ik het verhaal van lynniami lees geloof ik ook dat platliggen heel goed is en ik ben blij dat je alle controle hebt. Vraag me af waar je ligt eigenlijk. enne...dat paint komt wel scheet.
Evening all @Sweet, mooie pica's van je meisje! Wat een pracht! @Dancinglady, oh wat vind ik dat erg voor je dat je je zo voelde gisteraaf meis Das niet leuk.... *knuff* @Snoop, het gaat met mij wel aardig, nog wel erg veel steken onderin buik en voel me echt VOL in mijn buik en dat doet me regelmatig pijn. Hoe voel jij je? @Esther, ik heb je via hyves al een berichtje gestuurd, maar ik denk aan je! Sterkte deze week hoor zonder Luna! @Princess, welcome back! Hoe was de reis? Zwaar zeker he..doe maar lekker rustig aan! @Lynn, das niet zo leuk van die echo.... Valt dan ff flink tegen! Ik heb het druk volgende week...maandag naar fysio, huisarts en groeiecho. Dinsdag naar vk. Woensdag naar maatsch. werk. Donderdag 1e kerstdag bij mijn ouders in Apeldoorn. Vrijdag kerst tot 14:00 bij mijn schoonouders, dan naar huis, komt mijn ex Alyssa ophalen En dan ff thuis liggen (denk dat ik dat wel kan gebruiken) en dan weer terug naar mijn schoonouders en daar eten. Zaterdag NIETS En zondag de meeting met de lieve meissies van hier waar ik enorm veel zin in heb! Maar oh dear wat druk......kijk er een beetje tegenop, hoop dat ik het ga trekken.....mja, genoeg lopen zeiken haha. Vandaag is mijn schoonfam. geweest nog voor mijn verjaardag en morgen komt mijn fam. en vrienden. Gezellig!
@Sweetlakecity; Wat een mooie foto's meid (en veel ik krijg er maar 2, maar koop denk extra bij ) Gelukkig ben je weer gerust gesteld! Ik vertrek 2 januari weer naar Tsjechië dus we zijn hier 2 weekjes @Mamakitty; nee, de reis viel me 100% mee had net wat last van m'n spieren in m'n rug, maar na een lekker warm badje is het weer goed! Drukke dagen in het verschiet voor jou zo te zien, haha, hier ook al... Rustige kerst bestaat volgens mij niet Veel plezier iig!
@Bam: Veel beterschap meid. Ook hier draaien de duimen! @Sweetlakecity: Fijn dat de echo je een beetje gerust heeft kunnen stellen. Sorry meiden, heb voor de rest niets kunnen onthouden, en heb de puf niet om te reageren... Sorry! Hier was vandaag dus de bruiloft. Storm zou om 5 uur opgehaald worden om bij opa en oma te logeren. Ben helaas met hem mee naar huis gegaan. Ik hield het echt niet meer vol, heb staan overgeven van de pijn... Baal er zo van dat ik het niet meer vol kan houden, zeg. Mis nu dus het eten, het feest, het hotel en het ontbijt. Vind het ook zo lullig voor mijn familie... Bah bah.
Die vrouw die de echo deed was niet nieuw hoor. het was een ouwe tang van minstens 50 jaar oud. En ze was steeds aan het mompelen hoezeer ze computers haat, en terwijl ze mijn echo aan het doen was sprong ze ineens op en begon in de intercom te schreeuwen tegen de receptioniste dat ze beter haar werk moest doen. En ja idd Sweetlake deze hebben we zelf moeten betalen. MAAR omdat we allebei kwaad waren en geklaagd hadden dat we wel graag meer info zouden willen hebben we maar $100 moeten betalen ipv $160. En hoogstwaarschijnlijk gaan we ook die $100 terugkrijgen hoor, want het was gewoon waardeloos! De info krijg ik van de gyn volgende week. We zijn net even gaan winkelen voor gordijnen en het enige dat we mee thuisgekomen zijn is een fles syrop.
mamakitty> dat is niet mis zo een week. Blijf wel aan jezelf denken hierin hoor. Enne als jij je zondag niet lekker voelt zeggen we het gewoon weer af. Of kan dat nu niet meer? Anders eet ik je broodjes en dingetjes daar wel op Als je verteld dat ze een reservering met zwangere vrouwen hebben weten ze vast wel genoeg als we niet komen. princess> ik krijg altijd een cdrom mee. DAar staan er zoveel op! baby's world in leidschenveen doet het echt leuk! naduah> niet schuldig voelen wat betreft dat feest. De een heeft andere lichamelijk klachten enne overgeven is nooit goed! Vergeet niet we gaan de laatste loodjes in en dat betekend je weer rot voelen zoals de eerste 3 maanden. In iedergeval ik wel. Wat ben ik weer moe en weer vroeg wakker. Bah. lynnami>haaahhaa geen gordijnen dus. Geen keus kunnen maken of niets gevonden? Ben al om 9:00 uur gaan slapen wat leidt in wakker worden rond deze tijd. Boterhammetje eten. Geen nachtmerrie gehad maar leuk gedroomd. Pas om 5.00 uur last gekregen van me benen en de rest van de tijd niet. Ik ben blij! Mijn dag kan niet meer stuk!
Zo ff tijd voor een kletsje! Een paar drukke dagen gehad op het werk ivm de kersttijd! Heb een paar keer vracht lopen ruimen en bij lopen vullen, maar daar ben ik toch vanaf gaan zien hoor! Een ander moet het maar doen en ik doe waar ik goed in ben; de baas spelen Nee, word een beetje zwaar dat bukken. Kon van de week me veter niet meer strikken op dr grond haha. Moest ff een goede houding zoeken! Heb het gevoel dat ik met de dag groei maar gelukkig niet alleen in de kilo's! Zal straks wel eens een nieuwe buikfoto in het album zetten! Niet schrikken van de striemen dan Maar heb mezelf beloofd om deze kerst gewoon nog dik te scoren! En daarna lekker af te gaan bouwen in jan. Dan ga ik echt relaxen op het werk. Nog maar 1,5 dag werken dus dat valt wel mee! Dadelijk lekker de stad in! Moeten ceadautjes kopen voor 15 euro voor het dobbelspel. Iemand nog leuke tips? Je moet dus een universeel cadeautje of bijelkaar passende cadeaus kopen (bijv. kookboek + wanten + schort) Maar wel zo dat het 1 geheel blijft en daar wordt dan om gedobbeld en een spelletje bij gedaan! Wil wel een beetje orgineel zijn dus tips zijn welkom! En ik mag van me oma nog iets uitzoeken voor 60 euro. Nu dacht ik aan een wipstoeltje, maar ga je die veel gebruiken. Van de week hoorde ik iemand die het maar 8 keer gebruikt had? Mij lijkt het wel handig voor in de box de eerste tijd! Verder heb ik van de week Angetal gekocht voor het maagzuur. Iemand ervaring mee? Ik wil het niet te veel gaan gebruiken maar voor de kerstdagen met al dat verschillende lekkere eten wil ik toch iets achter de hand hebben met dat maagzuur! Heb geen zin om alles te laten staan! In het kinderkamertje komt schot in. Alle stopcontacten zijn netjes in de muur gebouwd, plafonedje geverfd , nu alleen nog de muur! En half jan komt het kamertje! Begint te korten nu. Dinsdag komt het intake gesprek. Ben benieuwd naar de hoogte van het bed, want dat moet 60 cm zijn en het onze in 55 cm. Ofdat dat zo mag blijven ofdat er toch wat onder moet! Nu het laatste : want de klets word erg lang Ik droomde van de week iets over 16 maart en nu ben ik er heilig van overtuigd dat de kleine, 16 maart geboren gaat worden! Gek he?! Maar ik hou het in de gaten! Ik wens iedereen een heerlijke zorgeloze rustige zondag toe
Hoi allemaal! @dreamerfly, gefeliciteerd met je verjaardag! (was toch vandaag? ) Fijne dag iig @princess, wat fijn dat jullie weer veilig hier zijn en de reis viel dus gelukig mee Als je slaapt gaat de tijd ook sneller he hihi @sweet, fijn dat de echo goed gedaan heeft, had al berichtje op je hyves gezet maar wat een plaatje zeg! Super dat je je zo goed voelt vandaag ben helemaal blij voor je! @mamakitty, ja hier gaat het goed hoor thx Gaat het iets beter met je buik nu? Jij hebt het idd maar druk zeg, niet teveel doen he je moet wel van de kerst kunnen genieten toch jouw tijd van het jaar haha en voor je het weet is het voorbij. Maar ja dan kunnen we toeleven naar de volgende met onze beebjes hihi Veel plezier vandaag nog met alle visite! @naduah, balen dat je niet alles mee kon maken zeg En overgegeven van de pijn dat klinkt niet best dus wel goed dat je weggegaan bent. En je famillie begrijpt het echt wel hoor! *knuf* @acnaib,wat betreft het wipstoeltje denk wel dat het lekker is hoor als je die hebt in het begin liggen ze veel in de box maar later als je fruithapjes gaat geven is het wel heel erg handig ze zijn dan nog te klein voor de kinderstoel. Fijn dat het kamertje al opschiet! Volgens mij moet je bed trouwens 80 cm hoog zijn hoor maar ik kan het mis hebben. Ben benieuwd of het de 16e komt zou wel heel erg grappig zijn he @romytamara, hoe gaat het nu met je? Heb je site even bekeken en een berichtje achter gelaten @esther, hoe gaat het met jou zo zonder je meisje? Nog 5 daagjes en dan zie je er weer! En hebben jullie nog een super 2e kerstdag dat weet ik zkr! *knuf* Vandaag lekker een rustig dagje en vanavond komen mijn zusje en zwager hier. Mijn zus heeft het gedichtje voor op de muur van de babykamer gemaakt en is nu af dus die nemen ze vnv mee Resultaat zal ik morgen wel laten zien Fijne zondag allemaal!