Hey lieve meiden hier! Even zoals beloofd een keer een update vanuit hier ! Met onze Purk gaat alles goed, hij/zij voelt zich prima in mijn buik en laat zich lekker voelen! Heerlijk genieten! Probeer echt zoveel mogelijk momentjes te hebben samen met de kleine, lekker buik masseren, wrijven, praten, gewoon genieten dus eigenlijk! Heb ik vorige zwangerschap veel te weinig gedaan merk ik, en nu vind ik het echt heerlijk om te doen! Afgelopen dinsdag zijn we bij de gynaecoloog geweest en hebben we weer even binnen mogen spieken ! Kleine was leuk aan het bewegen en sabbelde zelfs op zijn/haar pinkje! Zo schattig! Kleine was volgens de meting 34 centimeter lang en het gewicht zou nu 710 gram zijn! Was prima volgens de gynaecoloog! Verder gaat het met mijzelf ook goed eigenlijk! Soms wat dipjes, maar gelukkig kan ik daar met iemand over praten en lekker uithuilen ! Heerlijk! Nouja dat was het wel weer geloof ik ! Ik hoop dat het met iedereen hier goed gaat en blijft gaan! Liefs, Hanneke!
Wel wil ik MamaKitty even bedanken voor het plaatsen van het bericht over Bamjolan bij de andere maart lijst. Daar schrijf ik ondertussen mee, hoop niet dat jullie dat erg vinden ! Maar Bamjolan, er word ook hier aan jullie gedacht, dat je ventje nog maar lekker bij jou in je buik mag en kan blijven! Sterkte meid! Liefs Hanneke!
Lynnami balen dat de echo zo tegenviel zeg. Princess ik ben blij dat de reis goed ging. En die hazeslaapjes dat scheelt denk ik ook wel. Heb jij ook al zulke drukke dagen voor de boeg? Veel succes! Sweetlake ik hoop dat niemand mijn tranen zag. Ik heb ze goed binnen kunnen houden en als ik het idee had dat ik echt bijna begon te huilen ben ik steeds ff naar de wc gegaan. (valt toch niet op bij een zwangere vrouw ) En ik heb steeds een beetje ongemeend mee zitten lachen met iedereen, maar denk niet dat ze door hadden dat ik er niet veel aan vond. Ik ben blij dat je lekker hebt geslapen en niet naar gedroomd! Kitty jij hebt inderdaad een drukke week. Succes meid en ik hoop dat je er ook allemaal van kan genieten en een mooie kerst hebt. En veel plezier vandaag met je familie en vrienden. Naduah balen zeg dat je het niet vol kon houden op de bruiloft en dat je moest overgeven van de pijn. Ik ben trots op je dat je toch naar huis bent gegaan! Hoe reageert je familie? Ze hebben er toch wel begrip voor hoop ik? Acnaib ik ben benieuwd of het 16 maart gaat worden bij jou! Ik heb nog geen ervaring, maar mij lijkt zo'n wipstoeltje super handig. Ook omdat je het in andere ruimtes als de woonkamer kan neerzetten als je daar een tijdje bezig bent. Bij mijn vroegere oppaskindje gebruikte ik ook liever dat wipstoeltje dan de box. Snoopy leuk dat je zusje en zwager vanavond langskomen en het gedichtje meenemen. Dreamerfly gefeliciteerd! Hanneke wat grappig dat de kleine zijn/haar pink in het mondje had. Zo te zien nog geen nieuws over bamjolan. Ik blijf duimen. Onze kerst wordt niet zo heel druk. Met kerstavond gaan we eten bij mijn beste vriendin. 1e kerstdag eten we bij de familie en 2e kerstdag is nog onzeker, maar waarschijnlijk zijn we dan lekker thuis. We zullen het daarna druk genoeg krijgen met de verbouwing (eh nou ja, mijn man dan he ) Ik ben inmiddels alsnog gebeld door mijn werk voor een gesprekje. Dat gaat 29 december plaatsvinden. Ik hoop gewoon dat ze inzien dat ik niet kan werken en 3 uur aanwezig zijn om 1x een telefoon aan te nemen ofzo vind ik echt belachelijk. Mocht het gesprek niet goed gaan dan probeer ik alsnog andere stappen te ondernemen. Ik wacht het maar weer even af... Verder is ons huis helaas nog niet verkocht. De mensen die kwamen kijken konden de financiering niet rond krijgen. Wel 15.000 euro minder, maar ze hadden ook geen bod gedaan. Al zouden wij 15.000 euro minder ook niet accepteren, dan hebben we zelf een schuld die open blijft. Maar een middenweg had eventueel wel mooi geweest.
***Buddynieuws*** Bamjolan heeft me net gebeld en alles gaat redelijk gelukkig! Kindje maakt het goed en baarmoedermond is nog steeds 3,3 cm. Medicatie gaan ze morgen stoppen (longrijpers en weeenremmers) en dan mag ze langzaam aan weer beetje lopen. Ze heeft wel wat vocht verloren dus toen was er even paniek maar het was gelukkig geen vruchtwater! Bam we duimen allemaal voor je!
Druk geweest dus weinig kunnen lezen, en nu weinig puf. De stad in geweest, wat was dat een opgave zeg, pfff! Hebben voor kerst een mooie digitale fotolijst gekocht, echt super! Zien we straks ons beebje elke keer voorbij flitsen... Morgen weer urine weg brengen, ben benieuwd of de blaasontsteking weg is! Sorry dat ik verder niet reageer... xxx
- Bamjolan, wat schrikken zeg. Gelukkig gaat het nu weer iets beter. Hopelijk mag je snel naar huis. - Misschien een domme vraag maar wat betekend het precies als je baarmoedermond 3,3 cm is. Wat is bijv. de normale lengte? - Verder kwam gisteren het kraampakket binnen. Maar daar wordt je ook niet vrolijk van als je die inhoud ziet. Ik schrok best van de hoeveelheid verband en zeiltjes en ook van de grootte van de maandverbanden. Mijn naïeve ik dacht dat er ook leuke spulletjes voor de baby in zouden zitten haha. Maar die waren ver te zoeken. Liefs Bloesem
Heeey meiden, ben ik ook weer even! Vandaag 27 weekjes Heb een hoop gemist lees ik. @jolan, sjeee... Wat ongelovelijk balen... Zie dat het laatste nieuws is dat het beter met je gaat. Zo houden he! Duimpjes draaien ook hier! @twinnie, hier ook de laatste antibioticadag, dus morgen weer urine inleveren. Ben benieuwd, ik heb wel nog veel buikpijn dus hoop wel dat het weg is! Wat kunnen ze eigenlijk nog doen als het niet weg is? @Dancing, balen dat jullie huis niet is verkocht.. Hoop echt voor jullie dat dat nog ff mag gebeuren voordat die kleine er is En over je werk. Ik hoop dat ze eens eventjes gaan nadenken en gewoon inzien dat het zo niet meer kan. Ik vind dit niet echt de goede maniet om met werknemers om te gaan.. Ben benieuwd, hoop het beste voor je! @bolbuikje, haha wat grappig zeg dattie op zn pinkje sabbelde! Soms baal ik dat we niet een luikje hebben waardoor we kunnen spieken Volgens mij missen we zoveel! @Dreamerfly, áls je jarig bent, GEFELICITEERD! Heb je een leuke dag gehad? En heb je het gevierd? @Snoopy, lief dat je naar me vraagt Het gaat momenteel redelijk. Echt flinke ups en downs qua pijn. Gister heb ik heel erg veel pijn gehad en dat kwam volgens mij omdat meneer aan het draaien was Op een gegeven moment lag hij (volgens mij) gewoon overdwars en dat bracht zoveel pijn met zich mee! Mn huid stond zó strak dat ik en mn man gewoon zn koppie, ruggengraad, billetjes en beentjes voelde zitten... Kon niet meer rechtop lopen van de pijn.. S'avonds nam het gelukkig wat af.. Verder ook nog wat 'andere' buikpijn, wat uitstraalt naar mn rechterzij. Hoop echt dat mn blaasonsteking weg is. En sja verder heeft de griep echt de kop opgestoken waardoor ik niet naar mn schoonvader kan.. Mn schoonvader is nu wel stabiel en word maandag gekatetriseerd. Dat is wel wat positiefs omdat we hadden verwacht dat ze dat niet eens meer wilde proberen. Zn hadden hem gister namelijk van het infuus afgehaald (hij krijgt vaatverwijder medicijnen) en kreeg meteen daarna last van zn borst. Dus het is dus echt een nieuwe verstopping waar hij zo'n last van heeft. Ik hoop dat ze maandag wat voor hem kunnen doen! Hij had ook gedroomd dat hij naar een verpleeghuis moest en dat mijn schoonmoeder al een nieuwe vriend had Druktemakertje. We kopen veel lekkere dingen voor hem want hij is al 6 kilo afgevallen... En t was al niet veel.. Vandaag voel ik me nog steeds niet lekker, bovenop de gewone griep, ben ik nu ook aan de dunne We krijgen nu écht alles ineen... Nouja nu al het mindere straks al het goede toch?! 2009 gaat vast óns jaar worden En Snoopy hoe is het met jou? Ik ga zo even mn berichtje op mn beebiesite kijken! Thnx! En een zwager in Purmerend Vertel eens! Hoe was het? In ons nederige stadje ? @acnaib, gelukt met shoppen ? @sweetlake. super dat je je zo goed voelt! Hopen dat het zo blijft En wat was je beebiesite ook alweer? Ik heb al mn berichten uit mn inbox verwijderd dus kan het ook niet terugkijken. Fijn dat de echo je zo gerust heef gesteld. @Lynnami, wat k*t dat je echo zo tegenviel! Ik verheug me daar altijd zo op! Hoop voor jullie dat jullie je volledige geld terug krijgen! Gaan jullie dan een nieuwe echo laten maken? Hahah. een flessyroop he, is maar ietsjes anders dan gordijnen @Naduah, he getver wat balen meis. Maar wel respect dat je dt je voor jezelf hebt gekozen en niet eigenwijs bent doorgegaan. Was de rest van de dag wel mooi? @Princess gelukkig dat de reis meeviel! Je bent nu dus weer in Ne? Hoelang blijf je? Ga je de feestdagen hier vieren? @Mamakitty my god wat een agenda! Hoop voor je dat het allemaal gaat lukken zonder teveel pijn. Gelukkig zijn het wel allemaal leuke dingen! Heb je al een beetje zin in de 'nieuwe' meeting? Ik heb helaas eventjes wat anders aan mn hoofd en tis écht tever weg. Hoop dat ik er met de beebjes wel bij kan zijn Hoe gaat het verder met je? Ik zie dat jullie ook allemaal hyves hebben. Nou heb ik een nieuwe hyves aangemaakt, een soort prive hyves zeg maar. Op mn andere account had ik 300 'vriendjes' en vond het niet echt nodig dat al die nieuwschierige aagjes mijn blote buik en babyspulletjes hoefde te zien. Maar vind het wel leuk als jullie mn vriendje worden Is toch wat persoonlijker.. Zat ff te twijfelen maar ik denk dat ik hier wel veilig de link kan neerzetten, komtie: http://romy--tamara.hyves.nl/ @Esther, heel erg veel sterkte deze week zonder Luna! You can do it Verder is ons babykamertje bijjjnaaa klaar! Heerlijk! En hebben we 2 gave geboortekaartjes uitgezocht en nu dus nog kiezen.. Ook wil ik nou wel eens een definitieve naam... Maar we weten het niet.. Ik heb gister wel gedroomd over de naam die we denken dat het gaat worden en vind dat ik dat eigenlijk moet zien als 'teken' Dat was het weer eventjes! Fijne zondagaaf nog!
hoi allemaal! @Bam! Jemig dat is neit niks! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan maar daar moeten we wel van uit gaan! Hier draaien de duimen ook! Wij zijn net terug van ons weekeindje weg! Het was heerlijk! Vrijdag hadden we de 3d echo! Wat was het fijn om naar ons beebje te kijken! Ik stond ervan te kijken hoeveel ze bewegen terwijl je dat niet eens voelt! Moet je nagaan wat ze allemaal voor een kapriolen uithalen als je het voelt haha. De foto's staan op de beebiesite! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ze had echt overduidelijk mijn neus en de wangen van mijn vriend! Haha echt leuk om te zien! Zo nu ga ik ef bankhangen want ben kapot! gr. jvd
Gelukkig gaat het goed met Bam Ben blij dat onze massale duimacties goed helpen! @Naduah; balen dat het zo gelopen is meid Je moet jezelf niet lullig voelen, niets aan te doen toch? @Sweetlakecity; fijn dat je dag zo goed begonnen is De rest vd dag ook goed geweest? @acnaib; waar blijft je foto Geen idee wat de cadeautjes betreft, ben volledig inspiratieloos dit jaar kan alleen maar aan baby's denken Ben benieuwd 16 maart... @Snoopy; leuk! Ben benieuwd naar het resultaat @Dancinglady; lekker genieten dus vd laatste kerst met z'n 2-en Balen dat het huis niet verkocht is, maar zou ook niet met 15.000 minder genoegen nemen als dat betekent dat jullie erbij inschieten. Hopelijk ben je er iig snel van af! Blijf duimen voor jullie hoor! @Romytamara; wat bijzonder dat je dat gevoeld hebt (jammer dat het zó pijnlijk was ) Succes morgen met je schoonvader! Heb je toegevoegd op hyves @jvd; had het al gezegd (had tussendoor gespiekt op je site ) maar vind het supermooie foto's meid! Wat een heerlijke bolle wangetjes Hier waarschijnlijk weer een blaasontsteking Morgen maar weer eens langs de dokter en dan........ 3d echo Eindelijk! Heb er zó lang naar toe geleefd, eindelijk mag ik mijn kleine meissie eens zien. Hoop dat ze goed ligt [-o<
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 83 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 10 geheim: 8 :-# Afsprakenlijst: december 22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur 23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur 24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur 24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur 24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur 24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur 24 dec: Esther1981 - echo, 10.30 uur 24 dec: Esther1981 - gyn, 11.15 uur 29 dec: twigger82 - vk, 11.55 uur 30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur 30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur 30 dec: Miekie26 - vk, 9.00 uur Januari 02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur 02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur 06 jan: MamaVanSimon - gyn, 8.50 uur 07 jan: mimi83 - vk, 20.00 uur 07 jan: bleu - vk, 9.30 uur 08 jan: majo - gyn 13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 22 jan: Bloesem - vk, 10 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * meisje1988 - * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer... 22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur Princess, veel plezier bij de vk en de pretecho! Mamakitty, veel plezier bij de groeiecho! (toch weer even baby kijken ) Duim voor je dat ie lekker op schema ligt!
@Mamakitty, heel erg veel succes morgen met de groeiecho! @Princess, leuk Ik ga je meteen ff accepteren!
@bolbuikje,fijn dat je zo geniet van je kleine Purk! @dancinglady,hoop dat het gesprek de 29e mee valt! Balen dat jullie huis niet verkocht is nu maar hopen op nieuwe kijkers! @twinnie, hoop voor je dat de blaaonsteking weg is! @Bloesem, weet niet wat de normale lengte van de bmmond is maar hiervoor was hij bij haar geloof ik nog 4,5. Zat er helemaal niets leuks bij je kraampakket? Hier nog wel een knuffeltje van zetje zebra tsja en al die verbanden zullen er toch aan moeten geloven haha @romytamara, nog gefeliciteerd met je 27 weken! Fijn dat je schoonvader nu stabiel is, maar nu ben jij dus aan het kwakkelen Hoop dat je je gauw beter voelt want griep kun je nu helemaal niet gebruiken. Hier gaat alles prima thx Ja leuk stadje hoor purmerend haha mn zus woont er nu alweer 7 jaar geloof ik. Ging er vroeger nog weleens stappen maar dat is alweer een tijd geleden. Ik heb je ook even toegevoegd op hyves! @jvd, fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad! Ga gelijk ff foto's kijken! @princess, hoop dat je geen blaasontsteking hebt Geniet maar lekker van de echo morgen! Liedje van slaap kindje slaap zit op de muur zoooooo gaaf! Zal gauw foto maken Trusten allemaal!
@snoop, moooooiiii! Haha, ik vind het wel grappig, jullie hebben allemaal een super modern kamertje, die ik trouwens erug mooi vind, stuk voor stuk! En ik, als jonkie hier, heb een heel klassiek kamertje! Zal binnenkort ook even foto's plaatsen Thnx voor al jullie aanmeldingen op hyves! Gezellig hoor! Zal morgen even nieuwschierig jullie sites gaan bekijken Tot morgen!
Goedemorgen meiden, Allereerst wil ik jullie allemaal even bedanken voor de lieve berichtjes, wat jullie hier geplaatst hebben. Mis Luna echt ontzettend maarja moet nog even volhouden ook al zijn het echt emotionele dagen nu voor me . Verder probeer ik gewoon deze week weer mee te typen! @bamjolan: Wat zou jij geschrokken zijn,gelukkig gaat het al wat beter met jou en je kindje. @romytamara: Nog gefeliciteerd met je 27 weken zwangerschap ! Zal je ook even toevoegen op Hyves! @Princess81: Veel plezier vandaag bij de vk en de pretecho ! @MamaKitty: Succes bij de groeiecho! Gefeliciteerd met je 30 weken zwangerschap ! @Snoopy1983: Wat leuk dat liedje op de muur ! Ook gefeliciteerd met je 30 weken zwangerschap ! Hoe gaat het verder met iedereen? Meiden die zich niet zo lekker voelen,doe rustig aan! Over mezelf: Met mij gaat verder alles goed,op het bovenste gedeelte wat ik hier heb neergezet na dan! De babykamer is zo goed als af,moet alleen nog een nieuwe rolgordijn kopen, wat schilderijtjes en mandjes en de gordijnen moeten nog even afgewerkt worden. Ben wel blij met het resultaat en zou straks ook even foto's maken ! Fijne dag allemaal!
Heb wat foto's van de babykamer in mijn album gezet! Als het kamertje helemaal af is maak ik nieuwe foto's .