*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer... 24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur 24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur 24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur 24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur 24 dec: Esther1981 - echo, 10.30 uur 24 dec: Esther1981 - gyn, 11.15 uur miinicole, bamjolan en klavertje veel plezier bij de vk! Esther, suc6 bij de gyn en geniet van de echo! en ik dus de 3d/4d echo
ff snel hoor... Dancinglady, bedankt voor de kerstkaart! Erg leuk! Snoop & Sweet jullie ook bedankt voor de kaartjes, maar had jullie al bedankt....toch? En anders ga ik me nu heel erg schamen..... Ga de bank weer op, want rug laat me echt in de steek...
we hebben een geboortekaartje gevonden! We hadden heel de kerst gepland om hem te vinden maarja...impulsief zijn we echt weer. GEVONDEN! Niet degene die we eerst in ons koppie hadden. Een totaal andere. Nu het gedichtje nog....zucht...daar is de kerst voor. snoopy> ja ik schaam me een beetje voor die zieke caaf. Het loopt er lekker uit. Zo zielig. Hoop dat het morgen beter gaat. Ik ben die kooi maar aan het uitscheppen constant met plastic boterhamzakjes. Maar ze lopen beiden er door heen. Dus ze zijn mega smerig Veel plezier bij je echo. Ga ook de bank maar op. Merk ook last te hebben met lang staan en lopen momenteel. Dus mamakitty, goed idee van jou!
@Blue; superLIEF van je man Veel plezier bij de fam! @Snoopy; nope, geen jeukende buik hier, mss een allergische reactie op je smeerseltjes? Spannend morgen eindelijk naar de kleine kijken Héél veel plezier meissie, ben benieuwd naar de pics! @Lynnami; Gelukkig géén zw-suiker óf baby met overgewicht , maar je bent vast erg geschrokken vd uitslag vd echo Hopelijk is het niets ernstigs! Wel goed dat ze tegenwoordig zo adequaat reageren. En wat voor bevalling heb je gekozen? @iedereen met een afspraak; veel plezier en allemaal goed nieuws hè @Sweetlakecity; Jéééh! Gefeliciteerd met het kaartje Wij zijn er ook al bijna uit, we hebben nu 3 kaartjes zelf ontworpen en de proefdruk aangevraagd, 1 vd 3 gaat het worden, maar we weten nog niet welke...
Vandaag intake gehad van de kraamhulp! Best leuk eigenlijk dat je kunt aangeven wat je allemaal wil; wel niet rokend, jong oud enz. Ze vroeg heb je een voorkeur voor iemand maar ken niemand die daar werkt, maar diegene die het gesprek deed vond ik eigenlijk wel leuk, klikte goed, dus ik zei kom zelf maar Dus de voorkeuren zijn opgeschreven! Vandaag bijna helemaal niks gedaan maar toch heel erg moe! Morgen om zeven uur beginnen en hopelijk om een uur of twaalf klaar! Dan lekker naar huis en in bad
Hey meiden, daar was ik weer eens... Druk, druk, druk en boel andere dingen aan mijn hoofd. Heb dus nog niet alles teruggelezen, maar zie dat er weer veel gekletst wordt. Ik wil in ieder geval iedereen een hele fijne kerst wensen!
Bleu fijne kerstdagen bij de familie. Lief die cadeautjes van je mannetje. Snoopy ik heb ook wel jeuk op mijn buik, maar gelukkig niet zo veel dat ik er gek van word. Heel veel plezier met de 3/4d echo morgen. Lynnami fijn dat de verzekering alles dekt en ik ben blij dat je geen suiker hebt. Wat naar dat de baby een onregelmatige hartslag heeft. Gelukkig houden ze je goed in de gaten. miinicole, bamjolan en klavertje succes bij de vk. Esther, suc6 bij de gyn en veel plezier met de echo. Kitty heb jij m'n kaart nu pas gehad Ik heb 'm nog voor 10 december op de post gedaan volgens mij... Sweetlake succes met het vinden of bedenken van een gedichtje. Acnaib wat fijn dat de intake zo goed ging. pippilotte fijne kerst! Ik heb vandaag mijn kraampakket gehad. Ik wist al dat er een knuffel bij zou zitten, maar er zat ook nog een leuk boekje in
Hey Dames, Druk druk druk hier, invallen collega 2 dagen aaneen, dus dat hakt er in & ben behoorlijk moe. Moest het een en ander regelen qua verzekering dus geen tijd meer gehad te reageren.(wel vluchtig gelezen) De kleine beweegt nog steeds goed en regelmatig elke dag, vind ik erg fijn. Zelf heb ik lich. nog steeds het een en ander te kampen, maar alles over voor de kleine! Heb nu een hele grote voedingskussen en die gebruik ik veelvuldig bij het zitten/ liggen, voor mij een ideaal ding! Ik ben op het moment nog bezig met het "onderhandelen" omtrent mijn uren na mijn verlof. Ik hoop dat we er uit komen! Sterkte dames als o.a. Lynnami & Esther(ik las over je ziekenhuisbezoek) Meiden met afspraken morgen have fun en/of Suc6! Tot snel!
@acnaib; dat wist ik nog niet, klinkt geweldig moet er niet aan denken dat de kraamhulp met een flinke rookwalm om zich heen voor jou en de kleine moet zorgen Buikje gaat lekker hoor, jammer vd striemen, maar... alles voor het jong hè @Pippilotte; leuk je weer eens te zien Hoe gaat het nu met jou en de zwangerschap? @Dreamerfly; Hopelijk ben je vanaf vandaag lekker vrij kan je nog lekker bijkomen vóór de kerst Succes met de onderhandelingen! Hier alles goed, vandaag lekker genieten met mijn mannetje vd laatste kerst(avond) met z'n 2-en, morgen en overmorgen met de familie kerst vieren en zaterdag en zondag met m'n vriendinnen. Gezellige en drukke dagen voor de boeg dus Iedereen hele fijne kerstdagen!
he meiden , Ik heb alles gelezen , maar ben nu misselijk van de pijn het lange zitten, dus hou het kort. hier gaat het prima, zoalang ik maar op mijn gemakje kanbewegen. ERg drukke dagen, dus daarom wat mider hier. Meiden allemaal een fijne kerst! en hopelijk blijven alle beeb's nog weken zitten. Ik heb trouwens nog gen bonvoor prenatal doos en mag kruidvat 4 jan ophalen, dus het gaat echt op het aantal wekenzwangerscap.
Fijne dagen meiden! Hier gaat het momenteel okee, af en toe wel last van mn buik, heb erg t idee alsof mijn buik heel dun is omdat ik het ventje gewoon voel liggen, ook met lopen maar mss omdat ik een paar dagen plat heb gelegen. Gister de Kruidvat doos gehaald met mn moeder en Jadey, Jadey droeg hem voor me Denyce komt dadelijk weer terug van een nachtje logeren. Als t goed is worden straks de cadeautjes voor kerst bezorgd, kan ik ze lekker rustig inpakken vanaaf. Nou kon straks nog de laatste babyspullen halen maar natuurlijk doe ik dat niet alleen, ik ga alleen mee en verder laat ik t voor me doen
- - - - - Buddynieuws!!! - - - - - Mamakitty moet naar het ziekenhuis. Ze heeft veel pijn rechts onderin haar buik en de dokter denkt dat het een blinde darm ontsteking is. Heel veel sterkte kitty!
Heyyy Meiden Ik kom even iedereen hele fijne kerstdadgen wensen Ikzelf ben zo ziek als een hond en lig al een paar dagen plat maar verder gaat t goed met mij ent kleintje maandag naar de vk voor extra controle En mamakitty denk aan je Iedereen een hele dikke knufff
Dreamerfly succes met onderhandelen over het aantal uren na je verlof. Princess geniet van je gezellige kerstdagen Bamjolan goed zo, jij moet alles voor je laten doen, zo mag ik het horen Wij gaan vanavond bij mijn beste vriendin en haar vriend eten. Ik heb er zin in. Verder wil ik iedereen hele fijne kerstdagen wensen!!!
Ah GATVERDAKKIE! Nou dát weer! Zit 'r ook niet mee zeg! Hoop dat het niet d'r blinde darm is, want dan moet ze nog onder het mes ook Mama kitty: heeeeeel veeeeeeel sterkte! @Bamjolan: goed zo! Delegeren met de handel! (Ik ben ook best goed in delegeren alleen doet niemand het dan zoals ik het wil en je raad het al: dan komt het er uiteindelijk op neer dat ik het tóch maar weer zelf moet doen ) @Bleu: tja, hopen op een rustige thuisbevalling..meer kunnen we ook niet he? @All: jullie ook nog steeds een geheugenprobleem? Ik word er knettergek van! Vergeet woorden, loop veel te veel alleen maar omdat ik steeds vergeet wat ik ook al weer moest doen op die plek en ben nou voor de derde keer op rij weeeeeeeer de grijze bak vergeten aan de weg te (laten) zetten! En net nou ik zo vreselijk veel aan het weggooien ben, komt dit dus superslecht uit! Krijg wat van mijzelf