Owww mamakitty Het zit haar ook niet mee! Heeeeeel veel sterkte, ik hoop echt dat het vals alarm is..! *DUIMDUIMDUIM* @tezz, die geheugenproblemen.... heeeeeel bekend! Word er idd ook gek van. Kan soms 3x vragen wat eten we vanavond en ga zo maar door. Hoop dat dat toch wel weer weggaat als de kleine eris! En poeeee wat een bevalligsverhaal! 3x is scheepsrecht toch? Dus deze bevalling word gewoon super! :-s voor zover dat mogelijk is dan bij een bevalling... @Dancing, klinkt lekker, eetsmakelijk en veel plezier voor vanaaf! @Princess, vind jij het ook zo'n raar idee? Laatste kerst met zn 2tjes.... Ik vind het wel een geweldig idee hoor, maar wel zo... definitief! Nóóit meer met zn 2tjes.... @Dreamer, hoop dat je eruit komt met je uren! Weet je al iets meer? @sweetlake, de boxers zitten nog wel lekker bij mij, maar alleen als ik de boxers aan heb. Als ik er een broek overheen doe, dan word het te strak En ik hen ze ook altijd wel heel erg laag zitten hoor! Hoe is het met je caafje? En lekker dat jullie een kaartje hebben gevonden! Wij zijn nog steeds aan het stoeien met 2 die we erg leuk vinden. En het gedichtje... Snap helemaal wat je bedoeld! Ik heb hem nu zo goed als af, maar ben niet tevreden over 1 zinnetje...! En daar kom ik maar niet uit zo frusty! @mama van lukas, haha, ben benieuwd, al een foto gemaakt? Gefeli met 27 weken! @Lynami, exuse me was het tijdsverschil even vergeten Wat ongelovelijk dat de waardes nu zo goed waren! helemaal top toch! En wat balen van zn hartslagje... Wel fijn dat ze alles goed gaan checken.. Maar je bent er zelf volgens mij aardig rustig onder of niet? Gelukkig dat jullie je geld hebben terug gekregen en dat nu alles word gedekt. @esther, viewww gelukkig dat alles goed was! Rustig aan maar... @twinnie, thnx Snap je onzekerheid van het wel kunnen, heb ik ook en nog velen met ons denk ik! Maar het gaat allemaal goedkomen, ik weet het zeker! Gaan jullie allemaal een curcus volgen trouwens? @Blue, ja die pannetjes tis verschrikkelijk maar durf echt bijna niet meer te wassen. Ik heb er nu een blauwe was in... [-o< echt dat alles goed gaat..! De meeste vrouwen weten idd wel wat hun BMI is, maar als je er niet meer bezig bent snap ik best dat je der niets van snapt haha! Thnx voor je compliment van mn buik En wat lief van je man die kadotjes @snoop, met mn schoonvader is het goed gegaan ze hebben hem dus gekatetriseerd en guess what?! Ze konden heel erg goed zien waar de verstopping had gezeten, maar de verstopping zelf (hoogstwaarschijnlijk een bloedprop dus) was al helemaal opgelost! Hij ligt namelijk aan het infuus vaatverwijderaar en zoutopplossing en dat heeft de bloedprop dus opgelost. Waardoor hij vande week een terugval kreeg en dus weer pijn om zn borst kunnen ze nu ook wel raden. Toen kwam die bloedprop dus bij een volgende vernauwing! Anyway, hij krijgt nu aangepaste medicijnen en mag morgen naar huis Hij vind het helemaal gweldig! Weet nog niet zo goed wat ik ervan vind omdat ik liever heb dat ze hem een dagje teveel dan te weinig houden (ja heeeel jammer van de kerstdagen, maar dat makenwe wel weer goed Het ziet er iig dus 'goed' (naar omstandigheden) uit voor hem! Maarja... we mogen niet vergeten dat hij nu al voor de 10de dag op de IC ligt en dat is veul voor de IC! @miinicole en bamjolan, klavertje en esther hoe was het bij de vk? @Snoop, jeeeeeej de echo! Hoe was het? En ook vanaf hier: Iedereen hele fijne dagen! Geniet er allemaal van!
O jee mamakitty, hopelijk valt het mee. Verder iedereen fijne dagen! En vooral gezonde kindjes in maart! Mijn suiker is nog te hoog. Word dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ws volgende week een afspraak, dat hoor ik nog. Baal er wel van.
Hoop dat het niet de blinde darm is voor mamakitty, maar een darm irritatie of iets dergelijks. dat mijn blindedarm eruit moest had ik trouwens links pijn en dat schijnt normaal te zijn dat het daar zeer doet , terwijl blindedarm rechts zit. de wond van en eventuele operatie zal nu ook heel slecht sluiten daar( op volle rek), dus ik denk dat ze gaan proberen een operatie te voorkomen. In ieder geval succes, bah net voor de kerst, terwijl ze zo'n grote kerstliefhebber is.
Dank je wel romytamara Nee nog geen buikfoto gemaakt,zal vriendlief vragen of hij er eentje wil maken van de week.
ff snel, jeee mamakitty ik hoop zo dat het niet je blinde darm is Gewoon iets onschuldigs en dat je lekker weer naar huis mag! Ik duim voor je sterkte! Hier net terug van de echo (zijn ook nog ff door naar ikea geweest) en het was zoooooo geweldig! Alle aanstaande opa's en oma's gingen mee en ook nog de oma van mijn mannetje En wat hebben we een mooi kindje we zijn helemaal gelukkig, liet zich goed zien en zag er tevreden uit! Echoscopiste was ook heel erg lief. Foto's volgen snel we hebben het ook weer op dvd! Iedereen alvast hele fijne kerstdagen!!!!!!!!!
- - - - - Buddynieuws - - - - - Mamakitty is weer thuis. Het is geen blinde darm ontsteking, maar waarschijnlijk een scheurtje in de buikspier of een verstopping. Gelukkig is alles goed met de baby en ze moet rust houden. Ik vind het wel balen dat dit net een dag voor kerst gebeurt, ze houdt juist zo van de kerst. Ik hoop dat je er thuis toch van kan genieten ondanks alles Kitty!
Tezzz ik heb ook zo'n geheugenprobleem, verschrikkelijk af en toe, maar ook lachwekkend als ik weer eens niet uit mijn woorden kom. Romy ik ben blij dat je schoonvader naar huis mag en ze laten hem niet zomaar gaan hoor, ik weet zeker dat het goed komt Ik heb een borstvoedingscursus gedaan en ga naar zwangerschapsgym. Hartewens balen dat je suiker te hoog is zeg. Snoopy wat fijn dat de echo zo geweldig was! Nu kan jullie kerst niet meer stuk
Hallo allemaal, Goed om te lezen dat het hier allemaal goed gaat. Ik ben een tijdje niet op de site geweest... veel te druk met werk, trainingen en verbouwen. Nou goed, het is vakantie en daar waar kan lekker relaxen. Hier gaat het goed met de zwangerschap. Ons kindje doet het prima. De groei wordt extra in de gaten gehouden omdat mijn zoontje te klein geboren is maar tot nog toe doet ons wondertje het prima. Twee weken geleden mocht ik kennis maken met een vk in het ziekenhuis die ik nog niet eerder gezien had, nou dat was dus een drama bezoek. Onze vragen werden niet of niet goed beantwoord en ze was behoorlijke kattig. Mijn man was ook een keertje mee. We hebben haar wel even gemeld dat we niet gediend zijn van dit soort praktijken... verder kunnen we er niet veel aan doen. Wensen haar niet meer tegen te komen totdat we zijn bevallen..... Nou voor iedereen hele fijne kerstdagen! Geniet er maar lekker van. Liefs Jootje
Gelukkig is alles goed met het kindje van Kitty! Zeker balen zo voor de kerst! Rust nemen en je maar flink laten verwennen zo met deze dagen!
@Mamakitty: gelukkig geen blinde darm. Hoop dat de pijn ook snel minder wordt Prettige kerst iedereen!
Ben blij te horen dat je geen blinde darmonsteking hebt kitty! Maar wat ontzettend balen zeg zo voor de kerst Ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt genieten van de feestdagen! Laat je maar lekker in de watten leggen
Hey meiden, Sorry heb niet echt teruggelezen want ik kan nog steeds niet zo lang rechtop zitten door de pijn in mijn buik maar wou toch even wat van me laten horen! Vandaag naar de Gyn en Echoscopiste geweest,alles gaat goed met de 2 kereltjes,1tje is wel een beetje kleiner maar dat was niet erg en 1tje lag weer in een stuitligging. Heb toch weer bloed moeten prikken vandaag en daar krijg ik over 2 weken de uitslag van als ik terug moet komen bij de Gyn. Verder heb ik toch een beetje een drukke dag gehad,kerstinkopen gedaan enzo want wil ondanks dat Luna weg is toch proberen iets gezelligs ervan te maken samen met mn vriend dus we gaan vanavond lekker gourmetten met zn 2en en morgen 1ste kerstdag vieren en 2de kerstdag is Luna gelukkig terug ! @MamaKitty: Het zit je ook niet mee hé ,heel veel sterkte en doe het rustig aan! Dikke knuffel! Meiden allemaal hele fijne kerstdagen!
@lynnami, fijn dat het wat betreft de suiker allemaal goed is maar wat spannend joh met het hartje van de kleine. Fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden iig. @mamakitty, je hebt pb @sweet, ohw cool wat leuk dat je het geboortekaartje gevonden hebt! is dat ook weer geregeld toch Hoe gaat het nu met je caafje? @princess, ja allergische reactie zal het zijn niet smeer alleen met zwitsal en dat doe ik al vanaf begin het komt echt door het oprekken van de huid schijnt. Maar ja ach als dat alles is @acnaib, fijn dat de intake geweest is en je al je wensen door kon geven vraag me af wanneer ze mij bellen. en mooi buikje hoor, striemen is balen maar je weet waar je het voor doet toch @pipilotte, jij ook een fijne kerst meid! @dancinglady, ook kraampakket van CZ zeker? Veel plezier vnv! @dreamerfly, fijn dat de kleine het goed doet en lekker veel beweegt! en super he zo'n voedingskussen @mimi83, fijn dat alles goed is! @bamjolan, heel goed geregeld idd gewoon andere laten doen en leuk joh doen jullie cadeautjes met kerst @twigger, beterschap meis! Jij ook fijne dagen @tezzz, nee die periode had ik eerder in het begin maar dat zal wel zijn gekomen doordat ik zo hotel de botel was van het feit dat ik zwanger was Maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is hihi @romytamara, wat fijn dat alles goed gegaan is met je schoonvader! En heerlijk joh met de kerst lekker thuis jij ook hele fijne kerstdagen! @hartwens, he balen toch te hoog Hoop dat het toch nog gaat zakken. Jij ook hele fijne dagen! @jootje, dat is een tijd geleden! Goed te horen dat de kleine het goed doet En wat een rare vk joh idd hopen dat je die niet meer tegen komt! @esther,nog steeds niet echt lekker dus Ben blij dat je kindjes het goed doen! Enne nog maar 2 nachtjes! Hier vanavond gezellie met zn 2en eten en nog even naar de dvd van onze kleine kijken, ben helemaal verliefd hahaha. Kerstdagen gezellig met de familie en morgen gaan we ook naar de film Zal verder niet zoveel online zijn dus. Dit weekend ligt de site er trouwens uit he vanwege de verhuizing dus misschien moeten we dan maat even tijdelijk op het andere forum (van mamakitty) kletsen. Zorg er in ieder geval voor dat je de foto's uit je album opslaat!!!!
Hier dan onze uk kwaliteit is minder omdat ik niet kan scannen maar er een foto van heb gemaakt. Kindje lag hele tijd zo en met een armpje langs het gezichtje
Ha meiden! Kom vanaf morgen alles weer bijhouden, hoor! Heb het hier vreselijk druk gehad met een zieke Storm, maar dat gaat nu gelukkig weer wat beter. Hij is nog wel vreselijk hangerig en zeurderig, maar hoop dat dat ook vlug weer over gaat. Ben zelf heel erg moe, nog steeds van het weekend denk ik. Mijn bekken doet nog steeds flink zeer, dus heb een bekkenband aangeschaft, hoop dat dat helpt, ook tegen de bandenpijn... Sorry voor het ego-bericht meiden, zoals gezegd: ik zal het nu weer beter bij gaan houden! @MamaKitty: Schrok me rot zeg! Gelukkig geen blindedarmontsteking, maar toch beterschap!
meiden, allemaal een hele fijne kerst! Laten we dankbaar zijn voor de wondertjes die ons groeien en even stil staan bij de mama's die hun kindje hebben verloren dit jaar of nog steeds de wens hebben om mama te mogen worden!
Hey lieve meiden. ff snel, kan dit niet te lang nu... Gisterochtend dus pijn pijn pijn. Werd wakker ('s nachts al naar gevoel in buik), draai me om en stap uit bed en heb ontzettend veel pijn. Voetje voor voetje schuifelen....nog eten en alles doen, want ik moet om 09:15 bij maatsch.werk zijn. (hoe naïef....stond gewoon steeds au te roepen en dan gewoon weg willen gaan) Afin, op een gegeven moment trok ik het toch niet meer en vriendlief de huisarts gebeld. Die kwam meteen en na wat gedruk en geduw op mijn buik dacht ze aan de blindedarm. Ik janken natuurlijk, want ik zag de bui weer hangen: wéér een operatie in een zwangerschap! Huisarts bellen naar de eerste hulp om mij aan te melden, we moesten erheen. Vriendlief Alyssa naar zijn zus gebracht snel (woont hier dichtbij), toen mij opgehaald en naar het zkh. Daar op een bed hangen en de pijn kwam met vlagen, leek koliek. arts-assistent erbij, vragen en onderzoek en hij weer weg. Urine opvangen (geen blaasontsteking ofzo gelukkig) en toen kwamen ze bloedprikken. En nu ben ik nogal moeilijk te prikken...en dat merkten ze ook meteen. Die meid prikte aan beide kanten aan binnenkant van elleboog zeg maar, maar niets! Toen haalde ze maar iemand anders en die prikte aan de buitenkant van mijn elleboog....er kwam eenbuisje vol uit en bij buisje nr 2 stopte die! Toen aan de binnenkant van mijn onderarm dichtbij mijn pols....en daar kreeg ze gelukkig wat eruit. *zucht* Toen weer wachten..... En ik mocht niets eten/drinken omdat ik misschien geopereerd zou worden, dus ik bang en honger! En we zouden die dag met z'n drietjes thuis kerst vieren, lekker ontbijten met lekkere broodjes, cadeautjes lagen on der de boom en gourmetten en daar kwam dus niets van Vond het zo zielig voor alyssa, die snapte niet waarom ze weg moest en waarom ze geen cadeautjes uit mocht pakken! (wel cadeautje meegegeven naar haar tante zodat ze daar iets kon uitpakken) Nou even later kwam arts-ass terug met chirurg, zij weer duwen etc (ik ging door de grond!) toen wilde ze een echo...dus werd ik een half uur later naar de echoafdeling gebracht en een zeer professionele man maakte de echo. Ze konden alleen mijn blindedarm niet meer vinden...hihi de baby had m weggedrukt en die was foetsie. En op de plek waar het zo zeer deed was niets meer te zien, ook geen darmen, alleen placenta. Dus toen kwam het vermoeden dat het daar iets mee te maken had. Dus half uur later naar de gyn. Die echo maken, alles zag er goed uit, baby was nu 1700gr zei hij (lekker groot, maar is normaal voor nu) en hij zag ook alleen placenta daar, maar niets raars. Inwendig onderzoek voor de zekerheid om ontsluiting uit te sluiten en dat had ik gelukkig niet. Hij dacht aan scheurtje in buikspier. Terug naar eerste hulp. Ik mocht naar huis. Diagnose is: OF scheurtje in buikspier (wat mij aannemelijk lijkt) OF door verstopping in darmen, maar dat lijkt me knap want op DIE plek liggen geen darmen.....heb lactulose en clysma-tje meegekregen en moet koorts in de gaten houden en rust houden. Mag dus niet met de auto weg....we zouden vandaag naar mijn ouders gaan, maar mag niet van gyn en arts-ass. Dus mijn ouders en mijn broer (en vriendin en dochter) komen hierheen om kerst te vieren! Nou ik ga dr meteen weer vandoor, want het doet me alweer zeer. Maar wilde ff het hele verhaal doen. Hele fijne kerst meiden! Bedankt voor jullie lieve woorden ook. Dit weekend kunnen jullie gebruik maken van het tijdelijke forum, link staat op online lijst.
Gisteren weer controle gehad en alles was goed.. Very Happy bloeddruk 110/65 en suikers waren allemaal goed.. Het hartje klopt goed, was weer mooi om te horen.. deze keer heel duidelijk gehoord.. Formulier mee gekregen voor bloedprikken.. dat is wel weer wat minder, maar heb het er wel voor over.. nu om de 3 weken.. De baarmoeder ligt nu 2 a 3 vingers boven de navel en was perfect.. Fijne kerst iedereen! Nieuwe buikfoto toegevoegd.. Mamakitty sterkte!