*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer... 28 december meeting maart mama's!!!!! Ik heb er veel zin in tot morgen meiden!
Hoi meiden, Ik heb vluchtig tussen alle kerstdrukte door nog wat meegelezen op het forum, maar er is niet veel blijven hangen Ga het vanaf vandaag weer beter bij houden O Hier iig goed verwend, althans... ons kleintje is goed verwend ze heeft een babygym, wat kleertjes, badjasje en een blikje met gips waar je dan een hand-/voetafdruk mee kan maken gehad Dus moeders is weer blij Vandaag en morgen weer druk, kerst vieren met m'n vriendinnetjes en maandag weer een pretecho... Joepie! Weer naar m'n mooie meissie kijken Meiden die naar de meeting gaan, héél veel plezier morgen! Baal nog steeds dat ik niet mee kan
Yessss nog maar 1 nachtje en dan is het zo ver Romy wat vervelend dat je 1e kerstdag zo veel pijn had. En jammer dat de dokter er niet wat beter mee om ging. Florida dikke knuffel! Hoe lang zou het forum nog werken.....
Ik zit ook heel de tijd maar af te wachten tot dat de site eruit gaat Zolang het nog kan.................. Lekkere kerstdagen gehad alleen erg last van me rechtse onderug wat dan doorloopt naar voren! Heb ook helemaal geen zin meet om te gaan werken volgende week! Zal er ook aan liggen dat we nu echt aan het aftellen kunnen! Maar wordt ook wel erg zwaar het werk nu!
@Florida, dikke knuff! kep ff op jullie vlindersite gekeken, hart in mijn keel, tranen in mijn ogen..... Nou meiden, morgen de meeting...kep er zin in, dus meissies tot morgen! *ik ga weer gauw bankhangen zodat ik morgen weinig tot geen pijn heb* (hoop ik)
Hey meiden, Ook hier even een berichtje, had al even niet meer van mij laten horen. Heb alles vluchtig bijgelezen en zal morgen uitgebreid reageren. (vandaag gewerkt dus moeders moet even bijkomen ) Hier gaat het verder goed. Ondanks dat ik geen dikke buik heb (naar voren toe) zit de buik mij al wel aardig in de weg; veel druk op de ribben, rechtop zitten vaak lastig. (ik heb een "hoge buik") Maar goed hoort er allemaal bij . Heb fijne kerstdagen gehad Voor nu even kort: Mamakitty: Schrikken meid! Gelukkig is het niets ernstigs, wel erg vervelend natuurlijk! Sterkte er mee! Wendy: Fijn dat je er even tussen uit bent geweest, een beetje op adem komen! Moeilijk nu met de feestdagen, heel begrijpelijk. Sterkte meid & het beste toegewenst. @Allen: fijne kerstdagen gehad en nog veel plannen met Oud & Nieuw? Have fun met de meeting meiden! Fotoraportage? Fijne avond!
He meiden! Hoe waren jullie kerstdagen? @ Mamakitty, gaat het weer wat beter met je? Het was wel schrikken allemaal he? @ Snoopy, Wit Licht dus wel een mooie film? Ik ga er morgen heen! @ Tezz: gefeli met je mijlpaal! @ Dancinglady, toch de moeite waard om even naar de bouwmarkt te gaan dan! @ Romy: vervelend dat je blaasonsteking nog steeds niet weg is. Lekker gevoel he om alles al uit te wassen? @ iedereen die morgen naar de meeting gaat: Have Fun! Vandaag hebben wij een lamp gekocht voor de kinderkamertje en een matrasje, weer wat geregeld! :-D Verder baal ik een beetje onderhand van de pijn in mn rug, we zouden vanavond gaan 'stappen'. Maar ben bang dat dat niet goed gaat met mij, dus nu gaat vriendlief alleen.... Nou ja, voor het goede doel maar vond het wel leuk om iedereen weer eens te zien... Oh nieuwe foto geplaatst! xxx
Good evening! @Wendy, echt een prachtige site! En vind het zo goed hoe je ermee omgaat (voor zover ik het kan lezen dan...) en hoe je erover schrijft. Echt diepe respect meis! Fijn dat iedereen leuke feestdagen heeft gehad. Meiden die naar de meeting gaan nogmaal heel heel erg veel plezier!
Ik heb niet alles gelezen. Wendy sterkte meis! Pff ik ben me kapot geschrokken vanaaf! Mijn moeder was bij mij en ik werd gebeld op mijn mobiel, wat erop stond was "Ma inkomend" Dus ik zeg tegen mn moeder "Da's knap terwijl je hier bent!" Dus me ma kijkt me aan haha en ik bel met mn huistel terug naar mn moeders nummer. Word er opgenomen met "Politie Delft". Ik dacht bij mezelf Politie? Wat heeft ze uitgespookt! Maargoed al snel bleek er toch wat serieus te zijn. Flinke lekkage! Brandweer, politie, rrs stond er al dus wij moesten erheen, op de fiets om half 8. We waren er heel snel, dus we zagen de wagens staan, fijn dacht ik! Nou ze kregen t niet voor elkaar om door te ragen ofzo, dus uiteindelijk was t pas 22.15 toen we weg konden. Kinderen natuurlijk heel moe. Maar jeetje...wat eng zeg, de buurman van mn moeder had t ook en ook de kelders liepen onder met water. Mn moeder slaapt zoiezo al de laatste tijd bij mij maar je schrikt toch ff. De politie had namelijk mn moeder dr huisdeur ingetrapt en stroomde t water eruit. Maandag de wb bellen of ze een andere keuken kan krijgen want t ziet er niet meer uit!
@Dancinglady; jaaah en ben je ook zo verwend? Ik vraag me idd ook af wanneer t forum dan uit de lucht zou moeten gaan... @acnaib; kan me voorstellen ja, de kerstdrukte hakt er natuurlijk flink in @Mamakitty; hoop dat het allemaal goed met je gaat morgen zodat je lekker kan genieten vd meeting! @Dreamerfly; Fijn dat alles goed gaat Vervelend dat je zo'n last hebt van je ribben, mijn buik zit ook vrij hoog, maar merk het niet aan m'n ribben, maar aan m'n maag @Twinnie; stappen? Dat trek ik ook echt niet meer met mijn rug oud en nieuw gaan we dan ook maar lekker bij mijn ouders thuis vieren Leuk kamertje! @Bamjolan; nou, da's idd ff schrikken zeg Hopelijk krijgt je moeder idd een nieuwe keuken! Hoe is het nu met jou?
Ja gaat met mij opzicht wel goed, kleine is erg actief, heb nu wel wat last dus ik lig lekker plat op de bank. Ik ga zo mn bedje in, ben echt op!
Goedemorgen allemaal, Even een kort berichtje van mij,sorry heb niet terug gelezen. Heb echt ontzettend last van mijn rug,heb vaak ook flinke steken in mn rug wat aanvoelt als rugweeën want dat had ik ook toen ik aan het bevallen was van Luna ,best pijnlijk dus. Slaap s'nachts ook bijna niet daardoor,maar gelukkig is het de ene keer veel minder erg dan de andere keer. Kan dus nog steeds niet lang rechtop zitten dus ga nu ook weer stoppen,verder gaat alles wel goed en ben ik lekker van Luna aan het genieten ook al kan ik niet zoveel doen nu met haar. Meiden die vandaag de Meeting hebben heel veel plezier vandaag ! Meiden die zich niet lekker voelen doe rustig aan! Fijne dag allemaal!
He meissies, we zijn nog in de lucht! @Bam, hoe voel je je? Geen rare buikpijn meer? *duim* Schrikken zeg met je moeder...pfff... @Esther, he bah, nu dit weer...meis, doe rustig aan! Hoe ist met Luna'tje? @Dreamerfly, rustig aan meis! @Princess, hoe ist met jullie daaro? @Twinnie, las ik het nu goed, ga jij stappen? Oh ik met er niet aan denken! @All, wat gaan jullie met oud&nieuw doen? Wij blijven lekker thuis, nodigen ook niemand uit, kep er ff geen zin en puf voor. We gaan lekker saampjes gourmetten als alyssa in bed ligt en rond 23:30 halen we haar eruit om dan mee te vieren en vuurwerk te kunnen zien. Ging vorig jaar goed en ze vond het super. @Sweet, Snoop en Dancinglady: tot straks!
Nee niet echt stappen... Haha, daarom had ik het ook tussen haakjes... Tis even uitleggen... Hier is de traditie dat de jongelui met kerst en oud&nieuw zelf hun barretjes maken: genaamd keten. Dus onze vriendengroep heeft ook een eigen keet en daar gingen we dan altijd heen om wat te drinken, er zijn stoelen! Haha! Maar goed, nu is vriendlief alleen gegaan en ligt nog heerlijk in bed haha. Ik trek dat ook niet meer. Pff Bamjolan, dat is even schrikken en balen zo rond deze tijd die troep te hebben. Veel plezier meiden!
Morgen ben ik precies 28 weken! Yeah, mijlpaal! Over 2 weken 30 weken dan word het echt aftellen! Is achteraf best snel gegaan allemaal, maar ik zeg eerlijk dat ik, ondanks ik echt blij ben zwanger te zijn!, blij zal zijn als ik de 37 weken heb gehaald en ik mag bevallen! Kitty hier gaat t goed hoor, gelukkig! Geen enge pijn meer oid, meestal na rust trekt t wel weg. Alleen die darmen he, ellende. Heb nu tabletjes voor mn stoelgang, die zijn veilig volgens apotheek en staat ook in de bijsluiter maar ik ken ze niet dus durf ze niet te gebruiken Fijne zondag dames.
Hoi meiden! @princess, zo jullie kleine is zkr lekker verwend @twinnie, mooie foto meis! @bamjolan, kan me voorstellen dat je goed geschrokken bent gister. Hopen dat je moeder een andere keuken kan krijgen. En gaat nu wel hard he ineens vind ik ook hoor. Soms beetje te maar kan me voorstellen dat het jou niet gauw genoeg is dat je 37 weken bent! @esther, vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt wel goed dat je lekker van Luna aan het genieten bent! @mamakitty, wij gaan met oud en nieuw naar mijn ouders, schoonouders komen ook en gaan we lekker gourmetten. Gelijk heb je dat je lekker thuis blijft! Tot zooooooo Lees net dat de verhuizing weer uitgesteld is. Ik vind alles best als het maar niet in maart is hihihi
@Bamjolan; goed zo, lekker aan jezelf denken! Als je zo'n last hebt van je darmen, zou je het best kunnen nemen hoor er staat alleen maar in de bijsluiter dat het veilig is als het echt uitvoerig is getest en dus ook echt veilig is maar snap je wel hoor... ik pak ook alleen in uiterste nood medicijnen, weet dat paracetamol best mag, maar zit liever een paar uurtjes met hoofdpijn @Esther; balen dat je zo'n last hebt van die rugpijn, dat Luna weer terug is maakt natuurlijk al veel goed! Geniet maar lekker van je meissie! @Mamakitty; wij vieren het bij mijn ouders, blijven daar ook slapen Lekker rustig dus volgend jaar willen we ook lekker thuis blijven met z'n 3-en (wat een mooi vooruitzicht ). Verders is hier alles goed hoor! Zou vandaag naar de stad gaan met m'n vriendinnetjes maar heb teveel last van mijn rug... vanavond gaan we wel met z'n allen eten, ook gezellig! @Snoop; idd, dat hoop ik ook! Ben benieuwd hoe het jullie vergaan is bij de meeting