Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Foto's van de babykamer staat in mijn album

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey lieverds

ik lees nog steeds elke dag mee hoor...
    maar ik kan het echt niet om op iedereen te reageren hihi
    hier gaat t redelijk, ben nog wel snot verkouden maarja maakt niet uit.
    zometeen naar de vk
    bloedprikken geloof ik weer (AUW!)
    we hebben nu alles zo goed als klaar
    we hebben genoeg ruimte gecreeerd zodat we t bedje en commode op onze kamer kwijt kunnen en de kleertjes worden langzamerhand ook beetje bij beetje gewassen.
    vorige week de geboorte kaartjes besteld en kan vandaag de enveloppen op gaan halen en alvast gaan schrijven :D
    in januari komt t ledikantje en dan kan het langzamerhand gaan gebeuren.
    de kleine meid hier heeft ook wel zon 3x per dag de hik... wie heeft dat ook ?
    en ik zag jullie over gewicht praten.... voor ik zwanger werd woog ik 65 kilo en voor 3 weken gelee 79 (sniik snik hihi)
    ben benieuwd hoeveel ik nu weer ben aangekomen.
    zo genoeg gekletst weer ik ga me aankleden en klaarmaken voor de verlos

iedereen een hele dikke knuffffff en een fijne dag ;)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmiddag!

@Dancinglady: hoe was het gesprek op je werk?
    @Mimi: mooi kamertje hoor! Ik mis alleen een beetje ruimte op je commode om de luiers neer te leggen? Lijkt of er wel een plank in zat, kan dat kloppen? Ach ja, ze kunnen natuurlijk ook wel er bovenop ;)
    Leuk he, alles inpakken? Heb ik ook zo'n zin in! Helaas moet ik eerst nog ff aan het werk met opruimen, want zoonlief ligt nog op de babykamer en die moet eerst nog verhuizen naar de (nu rommel-) kamer :rolleyes:

@Twigger: en hoe was het bij de vk?
    Ik heb vandaag ook bloed geprikt (moet je voor naar het priklab hier) en heb helaas wederom een blauwe arm :( Heb dit jaar in totaal 4 keer moeten prikken, waarvan 3 keer een blauwe arm als resultaat :( Hopen dat alles goed is nu, want anders vraag ik de volgende keer weer om een kindernaaldje hoor! En ik heb er al zo'n hekel aan :(

Zaterdag zijn we naar de prenatal geweest. Nieuw matrasje gehaald en een babystandaard voor in het bad. Is een soort schelp waar de baby in kan liggen. Leek me wel handig om de handen iets meer vrij te houden (en dan kan ik in het grote bad lekker bij de beeb zitten! :D). Op de valreep ook een nieuwe luiertas gekocht. Licht beige met een geborduurd bloemetje erop. Vond 'm zo mooi en alles zit erin en eraan. Ook leuk om gewoon als tas te gebruiken. Zelfs manlief vond 'm mooi (en dat wil wat zeggen! :) ).
    Gisteren erg druk geweest met puinruimen op de rommelkamer. Er komt eindelijk weer een leuke kleuterkamer onderuit ;) (Ben ook al 3,5 vuilniszak met troep verder :) ). Ikke al gelukkig met het resultaat tot zo ver, alleen m'n rug en bekken niet zo. En vannacht ook nog eens beroerd geslapen ivm kriebelhoest :( Maar toen kon ik in elk geval wel op tijd bij het priklab zijn (deze week beperkte openingstijden namelijk en volgende week al weer naar de vk). Elk nadeel heb z'n voordeel ;)

Zo meteen dus weer lekker verder keutelen en ondertussen verzinnen hoe we in g*dsnaam het bankje wat op de rommelkamer staat weer op de babykamer moeten krijgen :confused: We hebben er namelijk inmiddels een hoogslaper staan waardoor de deur niet ver genoeg meer open kan :( Niet zo handig dus. Dat wordt een hoop gesleep ben ik bang :( :)

Ik ben nu dus eindelijk druk met het babykamer-gebeuren! Steeds zo veel ziek geweest dat het erg lang op zich liet wachten. Hopelijk de komende dagen nog ff griep-vrij zodat ik eindelijk kan doen waar ik al maanden in m'n hoofd mee bezig ben! Hoop dat mn rug het houdt :rolleyes:

Later ladiezzzzzzzzzz!

Liefs Tezzz

4. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo iedereen !
    Ik ben nieuw hier op t forum!
    Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te lezen/kletsen !

Ik zal me even voorstellen!

Ik ben Kelly en ik ben 25 jaar,in blijde verwachting van een Zoon

17 Maart ben ik uitgerekend!

Ik kan haast niet wachten

Grtz Kelly

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@tezz: dank je. Ik wil een stapeltje luiers er inderdaad boven op hebben ze zouden zelfs met gemak ook nog naar het aankleedkussen passen als ik dat toch makkelijker vind.
    Heb je goed gezien er zat een plank, maar omdat ik het aankleedkusen recht voor me wil hebben i.v.m. mijn rug hebben we die weggehaald zodat je niet met het hoofdje tegen die plank komt.

lekker eh als er een beetje schot in komt. Zo'n schelp heb ik ook gezien en als we zelf een groot bad hadden had ik er ook een gekocht maar nu denk ik dat ik het eerst aankijk en anders kunen we er altijd nog 1 halen.
    Wat vervelend dat je nou net zo slecht geslapen heb, na zo'n energieke opruim woede in de rommelkamer.
    hoop dat dat een beetje opschiet voor je.

@kelly: welkom en wat leuk dat je ook een zoon krijgt.

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Dacht ik al ;) Ik vind het overigens minder belastend aan m'n rug om het aankleedkussen juist niet recht voor me te hebben. Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk ;) (geen rug is hetzelfde! :) )

Ja, het is voor het eerst dat we een beebje krijgen en een groot bad tot onze beschikking hebben (we hebben verbouwd toen zoonlief een jaar was ;) ). Overigens stond op de gebruiksaanwijzing bij die 'schelp' dat het bedoeld was voor IN een babybadje :rolleyes: Lijkt mij erg proppen eigenlijk :rolleyes:.
    In elk geval lijkt het me wel fijner aan m'n rug, ook als je 'm in een babybadje gebruikt. Anders sta je altijd scheef te badderen, met maar 1 hand vrij :(

@Kelly: welkom hier! Is dit je eerste zwangerschap? Als je je gegevens doorgeeft aan snoopy per pb (zie paar blz. terug), kun je ook op de lijst. Ik zou zeggen: bekijk de lijst even, dan weet je welke gegevens ik bedoel ;)
    Ik heb zelf een dochter en een zoon, dus ben van alle marken thuis :) We weten niet wat deze derde gaat worden. In elk geval een baby! :)

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Ik weet dat ik hier niet vaak ben, maar zo af en toe vindt ik het toch leuk iets van me te laten horen.
    Eigenlijk vindt ik het best raar van mezelf, want toen ik zwanger was van mn dochtertje was ik echt heel erg actief bij de septembermama's, maar op de een of andere manier kan ik het gewoon nu niet opbrengen om op iedereen te reageren :cry: Wel lees ik regelmatig mee met jullie, want ik vindt het wel leuk om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen, maar actief meepraten, helaas...

Hier gaat in ieder geval alles goed met de zwangerschap en onze beeb groeit goed, heerlijk gewoon! En ik vindt het allemaal zo onwijs snel gaan, maar dit komt ook omdat ik nu genoeg afleiding hebt van mn dochtertje, dus de weken vliegen echt voorbij!

Ik wil jullie in ieder geval allemaal alvast de allerbeste wensen voor 2009 geven en dat het maar een mooi en bijzonder jaar mag worden met de geboorte van onze kindjes!

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hi girls!

Nou, ik heb weer volop genoten hoor van mijn kleine fotomodelletje :D en mijn ouders ook natuurlijk ;) Ze lag in eerste instantie met haar gezicht naar mijn rug toe, maar toen klopte de vk op mijn buik en draaide ze netjes om :) dus heb er weer een hoop mooie foto's bij. Deze vond ik zelf wel erg grappig:
    Hier wreef ze lekker in haar oogje :D

@Dreamerfly; en fijne dag gehad vandaag? Ben erg benieuwd naar je schilderij! Spannend hoor met je huisje!

@Dancinglady; Gefeliciteerd met je nieuwe huis! :D Lekker hoor, kan je man nog flink gaan klussen voor de kleine komt :p Is het gesprek op je werk goed verlopen?

@Esther; vervelend dat Luna van slag is, tis natuurlijk ook niet niets om voor het eerst zo lang weg te zijn bij mama :( hoop dat ze gauw weer in haar normale doen komt.

@Naduah; leuk, ben benieuwd naar de foto's vd babykamer :D Is de nesteldrang een beetje toegeslagen bij jou :p doe je wel een beetje rustig aan?

@Mamakitty; vervelend dat je ex daar niet goed op let zeg :( arma Alyssa, beterschap maar weer voor haar! Enne gefeliciteerd hoor, alweer 31 wkn :confused: m.a.w. je hebt binnen 2 mnd je kleintje al in je handen, want ze gingen hem met 38 wkn al halen toch...

@Mimi; fijn dat je laptop het weer doet :D Hoop voor je dat het idd goed uitpakt met je rug. Mooi kamertje hoor, maarre wat heb jij veel kleertje :confused: is dat echt nodig zoveel? :oops: zoveel heb ik echt niet.... Ik lees overal dat je van de kleinste maatjes min. 2 van alles moet hebben... Mag niet meer halen van mijn man :) hij vindt dat we eerst maar moeten afwachten op wat we krijgen.

@Twigger; Beterschap meid, irritant hè die verkoudheid :( De hik heb ik tot nu toe 1 x gevoeld, zoooo schattig! Alles goed gegaan bij de vk?

@Tezzz; Fijn hoor weer leuke aankopen voor de kleine :D Klinkt erg handig die schelp! Succes met het kamertje en het bankje!

@Kelly; welkom! Gaat alles goed met jouw zwangerschap?

@Joyce; mss omdat je nu een dochter hebt rondlopen? :p Ach joh... maakt niet uit toch. Fijn dat bij jou alles goed gaat en ook de beste wensen voor jou en je gezinnetje :D

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

Jeeee vandaag alweer 31 weken!

@dreamerfly,de enige tip die ze had tegen de jeuk was mentholpoeder, en tegen gespannenheid kun je denk ik alleen maar smeren. Lekker genoten van je vrije dag? Ben erg benieuwd naar het schilderij :D

@Dancinglady, gefeli met de sleutel van jullie huisje! Hoe is het gesprek op je werk gegaan?

@esther,balen dat je je nog steeds niet zo goed voelt :( Hoop toch dat de medicijnen wel gaan helpen. Is de hoofdpijn geen bijverschijnsel van de medicatie?

@naduah, ze gaan nog steeds verhuizen maar is weer uitgesteld. Ben benieuwd naarf foto's van de babykamer!

@mamakitty, grrrrr kan me voorstellen dat je boos op je ex bent :evil: totaal niet verantwoordelijk van hem!
    Jij ook gefeli met de 31 weken! ;) Zag trouwens dat je nog geen vriendje bent op onze site :(

@mimi, gefeli met de 27 weken! Wat leuk dat jullie zo verwend zijn
    met de kerst ;) Heb de foto's van het kamertje even bekeken erg mooi hoor!

@twigger,hoe was het bij de vk? Hier heeft de kleine soms ook de hik maar merk het nog niet dagelijks het is wel een grappig gevoel :D

@tezzz, leuk weer geshopt :D Heb je foto van de luiertas ben errug benieuwd :) Ik hoop idd dat je de komende tijd even griep vrij bent en jullie gezin ook, jullie hebben je portie wel ff gehad voorlopig.

@kelly1771, welkom meid! En nog gefeliciteerd ;)

@joyce82, fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap! Tijd vliegt idd voorbij nu ook met de feestdagen ;)

@princess, wat een mooie foto weer! :D Ouders zaten zkr helemaal te glunderen ;)

Vandaag samen met mn moeder de slaapkamer geverfd, ze hadden nog verf over van hun eigen slaapkamer en wij wilde die van ons ook wel oppimpen :D is mooi geworden.
    Morgen gaan de aanstaande oma's weer verder met de wieg bekleden hoop zo dat ie af komt ;)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    filsteerd met je 31 weken Snoopy! :D

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

morgen bloedprikken en hopelijk vrijdag de uitslag. Ze gaan dingen uitsluiten zoals bloedarmoede of suiker over dat je schildklier te snel/ langzaam werkt.

12. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Heerlijk veel bruikbare cadeau's gehad met de kerst!
    Hoeslakente, luiers, zwitsal, kleertjes eigenlijk alle benodigheden!
    :D
    Scheelt ons weer een boel centjes!

Verder vandaag voor 12 uur de ziektewet ingegaan! Werd allemaal een beetje te zwaar! Maar mijn baas was heel begripvol, zelf wilde ik nog 24 uur blijven maar hij zei is het niet beter gewoon 4 halve dagen te werken en er 20 van te maken. Super toch!

Veel last van maagzuur en ontzettende zin om met een dikke deken op de bank te kruipen! :D
    Met oudjaar lekker met zijn 4-tjes(man, beeb, hond en ik) thuis!
    Lekker jezelf doen en op je eigen bank hangen! Desnoods in huispak!haha

Zaterdag gaan paps en man eindelijk de babykamer af verven en dan half jan de meubels halen! Weer een geruststelling ;)

13. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Esther wat lastig dat Luna ineens ander gedrag vertoont nu ze thuis is. Hopelijk wordt ze weer snel de oude Luna.
    En wat het huis betreft, mijn man kan eindelijk beginnen ;) Ik zal niet echt veel doen (bijna niets...)

Naduah je bent niet laat met de babykamer hoor. Ik ben nog veel later :oops: Ligt uiteraard wel aan de verhuizing, anders was alles al af geweest.
    Enne ik vind het toch knap dat je 1 muurtje hebt geschilderd!

Kitty gefeliciteerd met de 31 weken!
    Wat vreselijk dat die ex van jou Alyssa heeft laten schaatsen met haar jas open! Wie is er nou zo dom! :evil: Ik vind het niet gek dat ze weer loopt te hoesten. Arme meid...

Mimi mooie foto's. Gefeliciteerd met de 27 weken en ik ben blij dat het goed met je gaat.

Twigger ik heb nog niet een keer gehad dat de kleine de hik heeft.

Tezzz jij hebt het inderdaad druk met de babykamer enzo. Probeer wel je rust te pakken he! En leuk dat je lekker hebt geshopt.

Kelly welkom hier. Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend :D Ik weet alleen niet of het bij ons een jongen of een meisje wordt.

Princess wat lief dat je kleintje netjes omdraaide voor de echo. Echt een fotomodel dus :D

Snoopy gefeliciteerd met de 31 weken!
    Wat een lieve oma's en ook handig dat er nog genoeg verf over was voor jullie.

Sweetlake fijn dat ze je goed onderzoeken en dat je straks precies weet wat je wel of niet hebt.

Acnaib fijn dat je verwend bent met de cadeautjes.

Wat is het heerlijk om nu eindelijk de sleutel van ons huis te hebben. Het blijft een prachtig huis. Mijn mannetje is meteen begonnen met slopen. Heel de "keuken" voor zover je het een keuken kon noemen ligt er al uit en de nieuwe keuken staat al klaar om gemonteerd te worden.
    Ik ben zo blij met ons huisje :D

Op mijn werk viel het gesprek me 100 % mee, zo'n opluchting!
    Ze willen wel dat ik weer kom werken (ik had niet anders verwacht) maar er wordt op alle manieren rekening met me gehouden en ik mag gaan zitten en uitrusten wanneer ik maar wil.
    Er wordt opgebouwd naar het aantal uren dat de arbo-arts aangaf (3x 3 uur) maar die uren bereik ik pas 1 week voor mijn verlof en als het niet gaat mag ik altijd eerder naar huis.
    Volgende week begin ik 2 dagen van 2 uur. Ik denk dat dat me wel gaat lukken op deze manier.
    Mijn baas was ook poeslief. Toen er werd voorgesteld of ik de tijdschriftenleverancier kon bellen zei ik dat ik geen tijdschriften uit een kratje kan pakken. Hij zei meteen dat hij alles op een briefje schrijft en hoe iedereen alles voor me doet.
    Ook zal er steeds iemand naast me staan, als er bijvoorbeeld iets valt rapen ze het voor me op.
    Mijn zorgen zijn weg en die paar laatste weekjes kom ik dus wel door :D

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dames, is het normaal dat de baby al ingedaald is? Of iig nog niet volledig?

Ik merkte net met douchen dat ik van onder t hoofdje kon voelen.
    Had ik bij de meiden ook maar toch wel veel later in de zwangerschap (bij de 2e pas met 36wk, toen draaide ze pas).
    Weet dat ik eigenlijk daar niet mag voelen (ben niet aan de baarmoedermond geweest trouwens) maar vind t al wel bizar voor 28 weken.

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje
    jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 83 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 10
    geheim: 8 :-#

Afsprakenlijst:

december
    30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur
    30 dec: Miekie26 - vk, 9.00 uur
    31 dec: Mama van Lukas - vk, 14.00 uur

Januari
    02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur
    02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur
    05 jan: Daphne1980 - vk, 9.15 uur
    06 jan: MamaVanSimon - gyn, 8.50 uur
    06 jan: Tezzz - vk, 13.45 uur
    06 jan: Lynnami - ziekenhuis hartspecialist/echo, 9.00 uur
    06 jan: Esther1981 - groeiecho, 14.15 uur
    07 jan: mimi83 - vk, 20.00 uur
    07 jan: bleu - vk, 9.30 uur
    08 jan: majo - gyn
    08 jan: Lynnami - gyn controle, 12.00 uur
    08 jan: Esther1981 - gyn, 12.15 uur
    12 jan: Bloesem - vk, 12.30 uur
    13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur
    14 jan: Mamakitty - vk, 19.00 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    * Acnaib - Twinnie
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * meisje1988 -
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer...

30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur
    30 dec: Miekie26 - vk, 9.00 uur

pien27 en Miekie26 veel suc6 en plezier bij de gyn en de vk!

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @sweet, bah bloedprikken is nooit leuk :( ben benieuwd of er iets uitkomt. Gister toch maar de zwitsalgeurbuideltjes al in de kast gelegd en het ruikt nu al naar baby :D :D :D

@acnaib, fijn dat je baas zo begripvol was ;) en wat leuk al die cadeautjes altijd leuk toch :D

@dancinglady, wauw je mannetje had meteen de smaak te pakken zeg :D en super van het gesprek op je werk, nu kun je idd zonder zorgen helemaal storten op jullie huisje en beebje natuurlijk ;)

@bamjolan, pff geen idee of dat al kan. Blijkbaar wel maar zou niet meer voelen hoor nu. Anders ff vk bellen en vragen?

Meiden ik ga lekker mn bedje opzoeken truste!
    Laat mrg wel ff weten hoe het bij de vk was.

18. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Hey Dames,

Weer een feestje gehad....

Bamjolan, ook die van ons ligt al met het hoofd naar benee ;)

19. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

@Naduah: Denk wel dat ze van slag is daardoor en dat ze ook zolang is
    weggeweest.Vrijdag moet ze er weer heen :(.
    En nee weet wel dat het niet door mij komt ze is echt blij dat ze terug is
    en nu al steeds bang dat ik weer wegga.
    Doe zeker wel rustig an hoor! Knuff!

Leuk dat jullie met de babykamer begonnen zijn :)!
    En ja haha rond scharrelen doe ik nu ook veel op de babykamer,Luna
    ook die vind het geweldig haha.

Ik weet niet eens hoeveel ik weeg nu,ze wegen mij nooit in het ziekenhuis!

@MamaKitty: Wat balen zeg dat Alyssa nu weer zo erg hoest.
    Echt erg,tis ontzettend koud buiten dus dan weet je ex toch wel dat hij
    haar niet zomaar met de jas open moet laten lopen :(.
    Snap dat jij je er behoorlijk rot onder voelt.
    Dikke knuffel voor jullie!

Ja jammer vind ik dat,lijkt toch wel of onze kinderen dan een beetje de dupe zijn van alles wat er gebeurd rondom hun en dat vind ik best erg.
    Gelukkig word ze nu al wat rustiger en gisteren heeft ze ineens de hele
    tijd met me lopen knuffelen en zei steeds sorry,wat wel weer lief is van haar!
    Mijn bloeddruk is goed,maar ik heb medicijnen voor bloedarmoede nu dus misschien zijn het bijwerkingen daarvan.

@mimi83: Leuk kamertje hoor :)!

@Tezzz: Fijn dat je nu lekker met de babykamer enzo bezig bent :)!

@Kelly1771: Welkom hier :)!

@Princess81: Wat een leuke echo van je meissie :).

Gelukkig begint Luna nu rustiger te worden,en het is inderdaad niet
    niks om zolang weg te zijn.

@Snoopy1983: Ja hoop het zelf ook,kan nu echt zeggen dat ik alleen nog
    maar afhankelijk ben van anderen.
    Zelf poetsen in mijn huisje kan ik nog wel maar dan moet ik het wel heel rustig aandoen.
    Achja even volhouden nog!
    En ja denk inderdaad dat het bijwerkingen zijn van de medicijnen.

Leuk dat jullie slaapkamer ook is geverfd :)!
    En fijn dat ze vandaag verder gaan met het wiegje!

@Sweetlakecity: Succes bij het bloedprikken,hoop dat het niks ernstigs is.
    Ik heb nu ook bloedarmoede,daar komt de duizeligheid ook vandaan zijn ze eindelijk achter gekomen na zolang duizelig te zijn.

Gefeliciteerd met je 29 weken zwangerschap :)!

@Dancinglady: Ja inderdaad vind het heel erg om haar zo te zien,maar gelukkig word ze weer de oude,ook al is ze nog steeds bang op sommige momenten :(,best raar!

Nee snap dat je zelf bijna niks gaat doen!
    Fijn dat je baas zo begripvol was.

Gefeliciteerd met je 29 weken zwangerschap :)!

@bamjolan: 1 van de 2 kereltjes bij mij ligt ook met het hoofdje erg naar beneden,waardoor hij erg drukt op mijn blaas.
    Weet niet precies hoe dat bij jou is,maar ik zou als jij je zorgen maakt toch even contact opnemen met de vk!

Nog gefeliciteerd met je 28 weken zwangerschap!

@Snoopy1983 en Miekie26: Veel plezier bij de vk!

@Pien27: Succes bij de Gyn!

Even over mezelf: De rugklachten blijven en denk ook niet dat die nog
    weggaan,niet eerder dan ik bevallen ben.
    Maargoed even volhouden!
    Had gisteren de hele dag wel erge buikpijn weer,maar nu is het veel minder,de kleintjes zijn dan ook erg beweeglijk.
    Verder vannacht weer slecht geslapen,maar voel me redelijk goed.
    Ga zo even poetsen in huis,zover als dat lukt!

Vanmiddag heb ik een gesprek met de voogd over de bezoekregelingen in het nieuwe jaar,dus ben benieuwd wat ze hebben besloten!
    Vandaag ook even bellen naar kraamzorg,omdat vorige week de afspraak niet is doorgegaan ivm dat ik in het ziekenhuis was,dus moet een nieuwe afspraak maken!

Vanavond ga ik naar mn vriend(we wonen namelijk niet samen),maar hij woont om de hoek dus dat scheelt haha!
    Luna en ik blijven daar en gaan bij hem thuis oud en nieuw vieren :),zijn
    hond is ontzettend bang voor vuurwerk dus moet hij wel bij dat beestje blijven.

Verder allemaal een fijne dag vandaag!

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ all: dank jullie wel voo de complimentejes over de beeb kamer.

@ princess: neeeeee je hoeft echt niet zoveel kleertjes te hebben, ik heb 1 pakje gekocht en wat sokken en de rest heb ik allemaal overgenomen van een vriendin van ons. zij heeft een jongen en een meiske en dus nogal wat kleertjes.. hihi.

Ik denk dat ik zelf wel meer rompertjes zou willen hebben op voorhand, weet niet of je daar ook 2 van hebt of meer? Als ze net een luier aan hebben die niet lekker sluit lekken ze zo door.
    en IK maar dat ben Ik zou min. 4 pakjes van 50/56 willen hebben en 4 pakjes van 62. dann heb je tijd om bij te wassen, ik zie mezelf niet de stad ingaan of iemend de stad in sturen om iets uit te zoeken wat ik leuk vind. Zou dan misschien wel mijnman de stad in sturen voor een blauw of roze shirtje , sokken enz. maar zelf alvast een neutrale broek en shirt/trui kopen.
    maar goed dat ik wat ik zou doen als ik niet zo belachelijk veel had gekregen, hihi, ben er erg blij mee hoor, hun hebben zo goed als dezelfde smaak als ons, ik kan er altijd zo uitvissen wat ze zelf gekocht heeft en wat gekregen. hihi

Deel Deze Pagina