jij ook meissie! Ennuh die straie valt gelukkig niet op HOE ik fotografeer, goed he Maar heel mijn buik zit eronder helaas, van onder tot boven... Nu echt weg meiden, have fun!
Hallo allemaal, Hier ook alvast van mij; een voorspoedig en veilige jaarwisseling. Ik blijf lekker binnen. Laat ze maar hun vuurwerk afsteken. Iedereen rustig aan vanavond . En tot later... XX Klaver.
Hey meiden, Wou jullie even alvast een hele goede jaarwisseling wensen en een hele gelukkige,gezonde en een liefdevolle 2009 ! Maar liefde zouden we vast wel krijgen straks als we onze beebs in de armen hebben ! Ik reageer snel op jullie andere berichten,heb daar nu geen tijd voor ! *Knuff* voor iedereen!
Fijne jaarwisseling allemaal! En voor 2009 hebben we natuurlijk allemaal dezelfde wens: een mooi gezond kindje op de wereld zetten! Daar gaan we voor!
Voor iedereen hier ook even: Iedereen een fijne jaarwisseling en een fantastisch, gezond, gelukkig, hoopvol en babygelukkig 2009 toegewenst! Voor wie de weg opgaan vannacht: Wees aub heel voorzichtig! DIKKE KNUFFF!
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling! 2009 wordt ons jaar, het jaar dat onze beebjes geboren worden Kitty mooie buikfoto's!
Hoi meiden, Kom iedereen ook even snel een fijne jaarwisseling wensen en het allerbeste in 2009 voor jullie en de nieuwe gezinnetjes ook hier te druk om te reageren, maar ben er morgen weer Dikke knuffel!
Iedereeen ook namens mij een heel fijne jaarwisseling en een top 2009! In het ziekenhuis werd een echo gemaakt. Kindje ligt precies op schema, dus niet te groot of zo. Prettig om te weten. Maandag terug voor een dagcurve en woensdag voor een behandelplan, afhankelijk van de waardes van de dagcurve. Ws naar dietiste en mogelijk naar de internist. Komende weken gaan ze dus de suikers in de gaten houden.
en ook ik ben druk met van alles en nog wat Dus: Iedereen veel plezier vanavond/ vannacht! Ik wens iedereen een heerlijke gezonde zwangerschap toe met niet al teveel kwaaltjes, een vlotte bevalling en natuurlijk een prachtig kindje! Heel veel liefs van mij, Tezzz
Kaarsjes aan, hapjes klaar, oliebollen in overvloed, beeb die vrolijk sparteld...................Kom maar op 2009! Iedereen een hele fijne avond en tot volgend jaar!!!!!!
Als mn manlief eerst maar thuis is, die heeft avonddienst En die moet straks ook nog een uur in de auto ..... voor iedereen die dit leest......... EEN HEEL FIJN EN GEZOND 2009 TOEGEWENST!
hallo ik had vandaag toevallig ook rond 12en een afspraak! Alleen had mijn vk echt weinig tijd! Dat was wel jammer! Maar alles was geluukkig goed ! Ik hoop voor jullie ook! Grtz Kelly
Evening! Tijdje niet online geweest, maar alles weer bijgelezen! Niets onthouden, maar ook niet zoveel zin en tijd om te reageren Waren drukke dagen zeg pff... Mannetje was gister jarig Verder is mn blaasonsteking nóg niet weg, en moest ik urine inleveren bij het ziekenhuis, waar ze gaan kijken welke antibiotica het beste zou zijn. Hopen dat ik vrijdag de uitslag krijg. Einde egobericht Iedereen een hele fijne jaarwisseling! Ik hoop dat het voor iedereen een geweldig en gezond jaar mag worden, met allemaal gezonde, lieve, mooie kindjes! Heel veel liefs Romy
Aan alle lieve meiden hier, hele fijne jaarwisseling gewenst en een spetterend 2009! En natuurlijk allemaal prachtige kindjes die geboren mogen worden dit nieuwe jaar! Liefs en een dikke kus van ons!