Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

@Princess81: Zal ik vandaag wel even navragen dan,weet niet of hun
    het weten.

En heb een leuke site weergevonden waar je leuke tweelingkaartjes
    kunt laten maken,toch bedankt :)!

@Dancinglady: Ja heb nog geen steken weer gehad gelukkig,en ja dat
    was wel schrikken het was echt net zo pijnlijk als rugweeën :(.
    Dankje meis!

En wat erg dat je baas jou gesprekken afluisterd,en waarom zou je het niet over
    je zwangerschap mogen hebben dat is toch iets waar je trots op kunt zijn!

@Mamakitty: Haha denk het ook wel ja,heb ik dan geen Buddy erbij nodig?
    Misschien bevallen we wel op dezelfde dag :oops:.
    Met Luna en mij gaat het verder wel goed,Luna is wel verkouden nog maarja het is
    ook zo koud buiten.
    En ik blijf rugklachten houden maar daar doen we ook niks aan hé?

Word nu ook wel erg spannend voor jou ja,zal voor je duimen dat je de 38 weken
    haalt!

@Dreamerfly: Mooi schilderij hoor,leuk gemaakt :)!

@Evelieveling: Beterschap voor jou en je dochtertje!

@Snoopy1983: Nee inderdaad het is niet niks,maar heb toch ondanks ik
    nu een tweeling krijg met Luna veel meer kwalen gehad dan nu.
    Alleen nu meer last van rugpijn maar dat was het ook.

@Daphne1980: Fijn dat alles goed was bij de vk :)!

@romytamara: Wat erg dat hij zo reageerde,vind het ook echt niet normaal!
    Hoop dat de vk meer kan zeggen.

@Tezzz: Doe het rustig aan!

@Dreamerfly: Nee weet niet waar het vandaan kwam kreeg ze zo in 1 keer toen ik
    rustig op de bank zat.

Fijn dat je zo geniet van de kleine in je buik :)!

Even over mezelf: De rugklachten blijven toch wel nu,dus daar gaan we het maar niet meer
    over hebben haha.
    Vanmiddag naar de Echoscopiste een groeiecho laten maken van de kleintjes,
    kunnen we weer een half uur naar de kereltjes kijken :).
    Verder gaat alles wel goed,moet vandaag veel fietsen dus moet het wel rustig
    aan gaan doen en ben net als de meeste meiden hier ook bang dat ik val :(,
    dus tussendoor ga ik ook veel lopen!

De andere meiden met een afspraak veel succes/plezier!

Fijne dag allemaal!

2. Ook ik ben vergeten mijn afspraak door te geven zie ik... :oops: Ik mag om 09.15 weer op controle bij de vk. Tot straks! ;)

3. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @Dreamerfly

bij mij begon het met harde buiken eerst om t half uur, toen elke 10 minuten en toen elke 5 minuten.
    en vreselijke steken in de vagina bij de bbm doortrekkend naar de liezen.
    was gewoon eng.
    net alsof de weeen waren begonnen.
    en ineens zei mn vriend. kijk je buik hij hangt ineens een stuk lager....
    maar de buiken en de pijn hielden aan dus de verlos gebeld.
    en die zei dat dat indalingsweeen waren.
    nu heb ik er niet meer zon last van maar als de kleine de hik heeft dan voel ik dat wel laag tegen/tussen de bekken.
    maar zolang er geen vruchtwater was of een bloeding hoefde ik me nergens zorgen om te maken.
    dus ik ben benieuwd volgende week :D

4. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Hey veel plezier he! :D

5. Dank u! :D

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Meiden,
    ik ben net gevallen.
    Hier ligt sinds gister sneeuw en het was vanmorgen spekglad, maar ja, dochterlief moet naar school.
    Op de terugweg naar huis wilde ik de stoep opstappen, maar dat was schuin aflopend en ik gleed weg naar achter met mijn voet en viel voorover. Gelukkig niet frontaal met de voorkant op de stoep, maar meer met mijn rechterzij. Ik voelde de rand vd stoep erin.
    Pijn pijn pijn. Gelukkig liep er een man met zijn hond en die kwam er meteen aan. Hielp me overeind. Na ff trillen op mijn benen naar huis verder gelopen (gestrompeld) was nog 1 straat en thuis meteen de angelsounds op mijn buik gezet; gelukkig, hartje! Hij was ook meteen heel druk! (zo zielig, zou die wat gevoeld hebben?). Naar wc, geen bloedverlies ofzo. Wel buikpijn, maar lijkt me logisch en niet zo'n hevige pijn dat ik iets ernstigs verwacht. VK gebeld en die komt tussen 10:30 en 11:00 langs. Als ik bloedverlies of hevige pijn krijg moet ik dr meteen bellen.
    Ik ga nu maar op de bank.
    Sorry, reageer nu ff verder niet. Moet echt gaan liggen.

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Morgen!

@daphne1980,fijn dat alles weer goed was bij de vk! En ziekenhuistas al klaar joh jij bent op tijd haha

@romytamara, jee wat een rare gyn zeg :x daar heb je toch niets aan! Hoop dat je bij de VK betere antwoorden krijgt.

@naduah, mooi kamertje hoor! en ook mooi buikie ;) Jij ook nog veel plezier bij de vk!

@sweet, haha die bejaarden die stoken wel lekker he ;) Heb je je caafje al gedwangvoerd?

@dancinglady,jee wat een baas heb jij zeg! :evil: geen woorden voor grrrr. Probeer hoe lastig ook je er niets van aan te trekken je ziet wat er met mamakitty gebeurt is dus kan me voorstellen dat je niet durft nu. *dikke knuf*

@tezzz, zijn aardig wat ritjes he naar school iedere keer kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Anders idd overblijven als het niet meer gaat hoor. Of vinden je kids dat vreselijk?

@Bam, jij ook veel suc6 vandaag!

@dreamerfly, leuk he die bewegingen an daar ook zo van genieten nog wel hihi. Jammer dat de huizen nog net opgeleverd zijn dus nog ff geduld kan me voorstellen dat je zsm aan de slag wil ;)

@esther, idd heeeeel voorzichtig fietsen/lopen hoor!

@twigger, kan me voorstellen dat je schrok zeg van die indalingsweeen. gelukkig gaat het nu weer beter.

@mamakitty, nee he dat is schrikken! Het is ook zoooo eng glad, ik moet ook echt uitkijken. Wat goed dat de VK komt doe jij nu maar ff rustig aan ik hoop dat de buikpijn snel zakt! *knuf*

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ alle meiden met een afspraak succes.

@mamakitty: o jee. rustig an doen en goed dat de vk komt.

@dancinglady: jou baas is een :c: , hij heeft zelf de meeste prive regels verbroken door afteluisteren...Sinds wanneer mag je niet meer over prive praten op je werk als het werk dat even toelaat..en al helemaal als je pauze hebt!

@bam: een uur lopen, is dat niet wat teveel van het goede voor jou?

@ ben je naam kwijt. maar je gaat veel heen en weer om de kids van school t halen.. Ik zou ze inderdaad laten overblijven, dit is duidelijk te veel voor je. desnoods 1 dag wel 1 dag niet enz. om jezelf denken hoor.
    TEZZ was het!haha, zwangerschapsdementie.

de rest ben ik vergeten dames sorry.

Ik heb gister een jurk gekocht( E 12,50, bentex) en een rok( E 10,-etam outlet). Nou donderdag nog naar alkmaar met een vriendin en dan hoop ik een donkerbruine zwangershapschaps panty/legging te vinden bij gewone etam of prenatal. hebben jullie daar iets van zien liggen toevallig ?

maatje gigantisch.. heb nl. benen van 1.20 het stuk en nu een buik.. dus bijna alle normale maten zijn te klein..Ik dacht gister ik koop even een doosje panty's bij action maat 50-52 .. nou ehh e komen tot onderaan mijn buik! bewwar ze wel voor scraks na bevalling.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@mamakitty; wie gaat jou kliene meid straks halen? kan je nit iemand vragen dat voor je te doen om nou zelf weer de straat op te gaan straks.. of wil je afwachten wat vk zegt?

10. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    He mamakitty! Het is ook zo glad. Rust even goed!

Meiden ben even een paar dagen niet geweest, erg druk had ik het. Ik lees even niet terug hoor. Ben gisteren weer begonnen met werk, halve dagen. Valt me tegen eerlijk gezegd, zon pijn in de rug gehad gistermiddag.

Om half 12 groeiecho bij verloskundige, ben benieuwd!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    mamakitty goed dat de vk komt!
    Ik vind het zo eng he om die placenta als je valt in je zwangerschap!

De indalingsweeën heb ik bij mn eerste ook gehad, ik vond ze heel heftig en vond ze achteraf pijnlijker dan de echte weeën, nouja pijnlijker....het voelde rotter aan!
    Bij de 2e geen last van gehad trouwens hihi maar zij daalde ook pas met 36wk in, hadden t al over keizersnee!

Ben benieuwd straks bij de vk!

12. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Oejoejoej meid, dat is niet mooi! :( Belangrijk idd dat de Vk even langs komt ter controle! *Geeft knuffel* Ik zal voor je duimen dat alles in orde is!

13. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Goedemorgen meiden :D

@Esther; vervelend die rugklachten, weet er alles van en ik draag maar 1 kindje :( Enne idd voorzichtig zijn hoor met het fietsen én lopen! Veel plezier vanmiddag :D

@Naduah; en was het allemaal goed bij de vk?

@Twigger; :( vervelend hoor. Is dit dan ook een teken dat jullie meissie eerder gaat komen? Of heeft dat er niets mee te maken?

@Mamakitty; Meissie toch! Da's niet zo best hè :( Gelukkig komt de vk zo langs. Hoop voor je dat je kleintje er niets van gemerkt heeft!

@Twinnie; mss proberen wat meer te zitten op je werk?

Hier alles goed, m'n mannetje is vandaag jarig en komt vanmiddag gezellig naar huis (zit nu op z'n werk). Lekker met z'n tweetjes (uhh, 3-en :baby:) zijn verjaardag vieren :D

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @Princess81
    nee dat zegt niks
    gewoon dat ze in een rap tempo aan het indalen is geslagen
    maar ze kan gewoon blijven zitten tot de 42e week zegt de vk
    hoop t niet hoor hahaha

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ben ik weer. ff snel, want ga meteen de bank weer op.
    VK is geweest. Hartje geluisterd, was prima, kleine schopte dr doptone ook weg, dus ze maakt zich niet druk. Ze wilde wel dat ik naar ziekenhuis ging voor ctg, maar ik vond dat niet echt nodig, plus dat ik nu niet durf te rijden...en ze vond dat goed. Mocht er iets veranderen de komende 2 dagen (buikpijn erger, bloed- of vochtverlies of minder leven voelen dan normaal) dan moet ik bellen en moet ik alsnog naar ziekenhuis. Maar volgens mij (en haar) zit alles gewoon goed. Dus ik maak me geen zorgen. Ga rustig aan doen.

16. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Sjee mama kitty! Wat Sh*t dat je zo´n smakkerd hebt gemaakt! Je zal morgen wel een beetje spierpijn krijgen, maar ik hoop echt voor je dat het daarbij blijft! Moet je Alyssa straks ook nog ophalen? Doe ajb voorzichtig dan he! Heb je geen sneeuwschoenen ofzo? Moonboots?
    Sterkte meis en voorzichtig he! Iedereen trouwens!

Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig reageer verder, maar ik kan niet lekker (lees zonder heel erg veel pijn... :( )meer zitten achter de laptop. Zodra ik me goedvoel ik weer gaan meeschrijven hoor! Maar ik probeer (jaja) een beetje om mezelf te denken

17. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Twigger: haha, hoop het ook niet voor jou ;)

@Mamakitty; gelukkig meid :D Kan me voorstellen dat je idd niet naar het zh wil gaan rijden nu, hopelijk is het ook niet nodig! En nu voorzichtig doen hoor...

@Romytamara; Goed zo meissie, je moet ook aan jezelf denken!

18. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Sweetlake ik ga vandaag zijn baas opbellen, die was ook bij ons gesprek twee weken terug. Ik hoop dat zij een beetje begrip voor me heeft.
    Mijn baas zei dat hij met medeweten van mijn collega heeft meegeluisterd. Toen ik die collega gisteren sprak zei ze dat ze van niks wist en zoiets nooit zou toestaan.
    Ik ben niet lid van een bond.

Dreamerfly ik heb voornamelijk last van mijn rug, bekken en mijn schaambot. Die buikpijn was gelukkig alleen nieuwjaarsnacht.
    En ik vind het zeker een mooi vooruitzicht dat we een maand voor de uitgerekende datum in ons nieuwe huis zullen wonen.
    Ik duim dat jullie over twee weken de sleutel krijgen. Ik heb eerst ook steeds gewacht met bepaalde dingen aanschaffen vanwege de verhuizing, maar op een gegeven moment kon ik het echt niet laten. Dan lopen onze hulptroepen maar een keer extra ;)

Esther, aangezien mamakitty mijn buddy ook is, zou het logisch zijn als ik jouw tweede buddy ben. Als je het goed vind wisselen we telefoonnummers uit en kan je mij bellen of sms-sen als mamakitty tegelijk met jou zou bevallen.

Naduah hoe was het bij de vk?

Kitty ik vind het zo erg dat je gevallen bent! Wat een opluchting dat je gelijk het hartje hoorde en dat de vk ook zegt dat alles goed is met de kleine. Goed dat je niet naar het ziekenhuis gaat. Jij kan beter binnenblijven nu. Ik vraag me ook af hoe je het doet met je dochter. Kan iemand anders haar ophalen? Ik hoop het zo.

Mimi dat is niet duur voor die rok en de jurk. Hopelijk vind je een goede panty of legging die lekker zit.

Princess gefeliciteerd met je man! En ik wens jullie een fijne middag.

Romy, goedzo, lekker aan jezelf denken, dat heb je wel nodig nu.

Ondanks alle ellende van mijn werk, ben ik blij dat ik thuis gebleven ben gisteren. Als ik nu weer lees wat er met mamakitty is gebeurd...
    Precies zoals jij ook al zei snoopy.

19. Hehe, ik heb even snel tijd om te posten...

Bij vk alles goed, hoor. De baby is goed gegroeid, en ligt al behoorlijk laag (dat voel ik dus). Hartje klopte stevig. Mijn bloeddruk is 110/60 en HB is 8.3 ( :confused: ).Volgende week moet ik naar het ziekenhuis voor een echo om de ligging van de placenta te bepalen (maar weet dankzij de pretecho al dat het goed ligt ;) ). Over drie weken weer terug naar de verloskundige, dan wordt er ook een afspraak gemaakt voor de liggingsecho van de baby.

@MamaKitty: Jeetje meid, wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig is alles goed. Dikke knuf!

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mamakitty> schrik van jou! Zoals dancinglady zegt een nachtmerrie zo iets.
    Snap dat je niet naar het ZK wil gaan want rijden met gladheid. Rustig aan jij nu ;)

snoopy> nee nog niet. Denk misschien donderdag naar de dierenarts te gaan ofzo. Levendig is hij wel. bizarre cavia.

Ooo wat ben ik blij om de zon te zien. Ik zie het weer zitten. Veel meer dan eerst. Wat fijn wat fijn. Nu verder genieten van dit gevoel. Wat bachdruppels gekregen van iemand en die zullen vast werken. Ik trek dit positieve gevoel door.

heb van het uwv een brief gehad dat ze me bellen maar nu op een data waarop ik gewoon weer een aantal uur werk. Wat moet ik doen? Heb hier dus gewoon geen verstand van he.

Deel Deze Pagina