Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal!

@mamakitty, ik begrijp je heel goed wat betreft die liefde! Ik ben ook als de dood dat ik dadelijk te weinig aandacht heb voor Kamiel, en al helemaal dat ik niet zoveel zal houden van die kleine uk in mijn buik als van Kamiel...dat kan toch bijna niet?! Ze zeggen dat je net zoveel zal houden van beide kinderen, maar ik heb nu nog het idee dat ik mijn liefde dadelijk moet 'delen'. En dat wil ik niet!
    En dan de bevalling, ruggeprik en hechten. Tja, het is ook niet mijn favoriet bezigheid en ik denk er veel over na, zeker de vraag hoe snel het nu zal gaan! maar een ruggeprik krijgen ze er bij mij niet in en ik hoop al helemaal niet ingeleid te worden. Ook niet meegemaakt, dus die onrust kan ik helaas niet met je delen. Dikke knuf voor jou!

@jvd, hier hetzelfde. Kleine ukkie voel ik voornamelijk aan de rechterkant met haar billen! Maar moet wel zeggen nu ze steeds minder plek heeft voel ik haar bijna overal! Onder hoofdje/handjes of armpjes en boven voetjes/billen of knietjes! Gisteren was ze ook iets aan het doen wat echt pijn deed! Ik had het idee dat ze probeerde te draaien of iets, maar dat was geen pretje voor mij! :(
    Maar, ondanks dat zal ik dadelijk wel weer dat gewurm in mijn buik gaan missen! Miste het bij Kamiel ook heel erg, heeft echt maanden geduurd voordat ik me daarbij kon neerleggen...

Meiden, wat gaat de tijd weer snel he. Voor mij vandaag nog werken en dan nog volgende week en de week erna en dan KLAAR! VERLOF! Zie er erg naar uit, want een hele dag zitten, daar word ik niet meer blij van! En mijn buik zit aardig in de weg. Wil me gaan voorbereiden en de boel aan kant hebben! :) Maar ben vast niet de enige die er zo over denkt! hihi.

Fijne dag allemaal meiden! Ik spreek jullie gauw weer! (vandaag drukke dag op mijn werk...dus ben waarschijnlijk niet meer 'woordelijk aanwezig' vandaag).

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    *zwaai zwaai*
    Wilde graag bijblijven maar het gaat gewoon nog even niet lukken.
    Demelza is goed ziek van de waterpokken, ze vreet aandacht en dat terwijl ik dus zelf ook de waterpokken heb en constant 39,5 tot 40 graden koorts.
    Voel me vreselijk en heb gewoon de puf niet om hier bij te lezen, mee te schrijven en mee te leven.
    Sorry!

3. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Snoopy verstandig om een bloedtestje te doen vanwege de jeuk. Je kan maar zeker weten waar het door komt.

Lin veel beterschap!

Naduah die benauwdheid daar heb ik gelukkig geen last van.

Mimi fijn dat alles goed is met de kleine man.

De overige reacties komen zometeen, want ik moet even kleuren uitzoeken voor de muren in ons huis. Tot straks!

4. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
  5. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Hello ladys !

Hier ook een ego berichtje van mij. :oops:
    Gister bij de verloskundige geweest, alles was weer goed.
    Over 2 weekjes dubbele afspraak want dan gaan we de bevalling doorspreken.
    Ik ben nu in totaal 7.7 kilo aangekomen.

Verder ben ik weer lekker druk.
    Manlief zit voor z'n werk in Friesland dus sta ik er weer de hele week alleen voor.

Gister ook nog (kids hadden studiedag) bij Prenatal geweest voor een waskussenhoes en een hoeslakentje. Natuurlijk weer wat kleerdjes gekocht, ik kan het niet laten.
    En de kids ook van aaaa.. kijk mam wat lief, en deze, en deze..
    Toen de hele stad af voor schaatsen, nergens meer te vinden die krengen.
    Uiteindelijk toch een dorp verder geslaagd gelukkig, want ik had de pijp leeg.

Nu haastig opzoek naar een leuk geboortekaartje.
    Ik had een leuk kaartje gevonden maar dat bedrijf is met de carnaval dicht. :( Zul je net zien dat je dan bevalt.

Ik heb foto's gemaakt van het wiegje en commode. Ik zal ze zo proberen hier te plaatsen.
    Zoals jullie weten staat het bij ons op de slaapkamer dus ik zeg "klein maar fijn". ;)

Fijne dag allemaal !
    liefs,
    bleu

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vanavond om 18.00 heb ik de echo, kindjes gaan mee :D
    Heb er veel zin in, ben benieuwd naar mn kereltje!

7. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hey meiden,

Hier weer berichtje van mij.
    Zoals jullie al begrijpen schrijf ik niet meer mee.
    Ik kan het niet meer bijhouden. Ook omdat ik niet zo vaak online meer ben. Ben erg moe.
    Ik lees wel regelmatig mee. En als jullie het goed vinden dan geef ik af en toe een reactie hoe het hier gaat.
    Sorry, dat ik niet meer belangstelling kan tonen. Maar ik denk aan jullie allemaal. Heb het altijd goed bij kunnen houden maar het houd nu ff op.

Hier veel last van maagzuur. Buik zit erg hoog.'
    Slaap 's nachts slechts 3 a 4 uurtjes want meneer is erg actief. Verder kan ik niet wachten tot de bevalling. Ik heb het wel gehad.

Probleempjes met het uwv vanwege de zwangerschapsuitkering. Hun zijn vergeten om de formulieren te sturen. Maar dat had al binnen moeten zijn. Gelukkig stond er wel een aanvraag melding van mij in de pc bij hun. Dus is het niet mijn schuld. Nu maar weer afwachten.

verder nog niets gehoord van de kraamzorg. Die doen ook niet wat ze beloven :(

Van de week informeren naar bedklossen hier in de buurt. Morgen ff boodschapjes doen. Heb bedzeiltje op bed gelegd. En morgen ff een waterdicht molton kopen bij de Hema want dat zeiltje kraakt.

Verder alles ok.

Ik denk aan jullie hoor! Bedankt voor jullie support.

Liefs,
    Klaver.

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wat vinden jullie is het met 29 weken nog te vroeg om te beginnen met de babykleertjes te wassen of zeggen jullie LEEF JE LEKKER UIT ;) hihi

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Lekker doen, ik doe t ook al hoor haha :p
    Wil alles klaar hebben! :p

10. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben weer terug...

Knofje lag met een duim in de mond, jammer dat de gyn geen foto heeft gemaakt. :(
    Ik moet in de middag even liggen met de benen in de lucht, ben inmiddels van mijn gewone gewicht 65kg naar 83kg gegroeid.
    Mijn bloeddruk was in orde en ik mag over 3 weken weer terug komen.

11. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Daar ben ik weer met deel 2 ;)

Esther wat vervelend dat je gisteren zo'n pijn had. Ik ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.
    Een tweelingbox? Hoe ziet die eruit? Gewoon extra groot? Ik wil wel een foto zien als je 'm hebt.

Dreamerfly vervelend dat je zo'n slechte nacht had. Hopelijk slaap je vannacht wel weer goed. Succes met werken vandaag.

Kitty wat fijn dat je weer goed slaapt.
    Wat lees ik nu, ga je bv/fv combineren? Dat is nieuw voor mij ;) Ik dacht dat je het niet wilde. Maar ik vind het heel goed van je!
    En ik weet zeker dat jij van je zoontje en je meisje allebei evenveel zal houden hoor, dat komt echt goed. *knuff*

Jvd ik voel de kleine aan beide kanten, maar meestal links.

mamavanlukas leef je lekker uit ;)

Zometeen 2 uurtjes werken. Ik heb geluk, want manlief moet ook die kant op, dus hij brengt me en haalt me op. Wat een luxe he, hij is zo'n schatje :D

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha ok dan!

Ja ik weet niet meer wanneer ik er toen mee ben begonnen toen ik zwanger was van Lukas. En als het aan vriend lief ligt dan hoeft het allemaal nog niet van hem :( maar ik heb er zoveel zin aan om het alvast te wassen en op te hangen en in de kast te leggen is het toch maar vast klaar ;) hihi

Er zit nu een gewone was in want ja ook dat gaat door natuurlijk :D maar heb nog wat wit spul in de wasmand liggen dus dan kan ik daar straks wel wat babykleertjes bij doen die ook wat licht zijn van kleur.

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    ben net nog ff gaan wegen, weeg nu 64 kilo.
    Ben tot nu toe 11 kilo aangekomen hihi.

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

******************BUDDY NIEUWS!*****************************

snoopy is gevallen met de fiets en naar de Vk

sterkte meid :cry:

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    potjandosie, rotweer

16. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Kom net terug van de Gynaecoloog en alles zag er nog steeds goed uit :).
    De pijn wat ik gisteren had kwam inderdaad omdat 1 van de kleintjes erg drukt op mn baarmoedermond,dat kon verder geen kwaad want dat kwam omdat ze al erg laag liggen.
    Wel word ik ook ingeleid rond de 38 weken :),dus krijg ook ik een Februarikindje :).
    Ik zou dan rond de week van 25 Februari(dan ben ik 38 weken) worden ingeleid.
    Als ik het langer vol hield mocht ik het wel gewoon proberen de 40 weken te halen maar omdat ik nu al steeds veel pijn en klachten heb leek het haar beter om ze gewoon met 38 weken te halen.
    Ben er wel blij mee haha maar vind het ook erg spannend :oops:.

Sorry heb nu ook pijn in mn buik en weer onderin van het lopen en fietsen dus kan nu niet lang rechtop zitten.
    Wou alleen dit even aan jullie melden :)!

17. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Oeiii ik lees dat Snoopy gevallen is,hoop dat het niks ernstigs is :(.
    Hoop dat alles goed is bij de vk!
    Sterkte!

18. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Oei !
    Da's niet zo mooi voor Snoopy.
    Hopelijk valt de schade mee..

(Foto's staan er eindelijk op !!)
    Ik wist even niet meer hoe of wat, maar het is gelukt.

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ohnee Snoop wat k*t! :(
    Hoop dat alles okee is!

20. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Zijn er hier toch best een hoop die ingeleid worden met 38 weken.
    Ben jaloers hoor !
    Voor jullie schiet het al lekker op..
    Bij mij zal ze wel weer rond de 41 ste week komen net als bij de vorige kids.

Deel Deze Pagina