@Snoopy; hoop dat alles goed is [-o< @Mamakitty; kan me voorstellen dat je zenuwachtig begint te raken, je komt er vast wel doorheen en ik geloof dat je echt wel even veel van je kinderen gaat houden Ik heb gisteren van Oprah geleerd dat het verspilde energie is om je druk te maken over dingen die in de toekomst plaats (kunnen) vinden @jvd; hahaha, grappige site Ons kind ziet er alleen wel een beetje oost-europees uit mss omdat we nu in Tsjechië wonen @Evelieveling; beterschap meid! @Bleu; nou, da's ook belachelijk, dicht met carnaval maar meestal hebben de drukkers allemaal dezelfde boeken met kaartjes. Hopelijk vindt je er 1 die wel gewoon open is! Lief hoor het wiegje en de commode Meer heb je niet nodig toch Wij hebben in Nl nog niet eens een commode staan (we blijven daar maar 1 maand), ik leg het aankleedkussen dan wel ff in het bedje @Klavertje; hè vervelend meid, hoop dat je je gauw beter voelt en het gedoe met het UWV zich vanzelf oplost. @MamavanLukas; nee hoor, ik ben ook volop bezig @Fairy11; idd jammer dat ze geen foto heeft gemaakt fijn dat alles iig goed was! @Dancinglady; succes met werken (negeer die idiote baas van je maar )! En wat lief dat je man je weg brengt!
Buddy Nieuws Snoopy Moet naar zh ben dus met fiets gevallen vooral op hoofd, kindje beweegt en hartje klonk goed maar ws toch 24 uur opname ivm eventuele placentaloslating Deze sms kreeg ik. Lieverd, sterkte en hopelijk geen enge dingen! *knuf*
@snoopy heel veel sterkte meid en hopen dat de gladheid snel over is kunnen wij weer allemaal veilig over straat. @blue ziet er erg schattig uit en meer heb je toch niet nodig. Ga nu weer proberen te reageren op iedereen. Gisteren afscheid gehad op mijn werk en vandaag eerste dagje verlof gek hoor! Heb echt super lieve dingen gehad, probeer een foto in mijn album te zetten. Gisteren avond samen alles bekeken en even voor de foto op de commode en commode plank gelegd. Had alle kleertjes al gewassen maar mag nu nog weer eens wassen, niet erg hoor overigens ga van het weekend echt het laatste prul halen en dan ben ik gerust gesteld. Met de baby gaat alles prima groeit goed en beweegt nog beter. Bloeddruk blijft prima en ben nu 7 kilo aangekomen ook netjes vind ik. Voelt nu een beetje al afwachten tot de baby komt haha maar heb nog wel wat te doen, enveloppen schrijven en de kraambedankjes in elkaar zetten en daar gaat nog genoeg tijd in zitten en voor de rest heel wat nieuwe boeken gekocht dus dat komt vast goed. Meiden doe voorzichtig allemaal en voor iedereen een dikke knuf!
Heel veel sterkte voor haar en een dikke knuffel! Wasje zit erin heb toch alleen maar baby was gedaan is veel leuker dan als er nog ander spul tussen zit haha En wat is dat dan klein vergeleken met de kleren van Lukas maatje 92/98
Het kaartje is van een internetsite, ik ben het kaartje niet tegengekomen in de boeken van de (ja wel.. 2) drukkers. Maar ach.. kijk gewoon rustig verder. Thx voor de complimenten. Met de kleine ruimte die we hebben is het best goed gelukt. Nu nog een paar mooie nieuwe (rustige) dekbedhoezen voor over ons eigen bed en dan ben ik gelukkig. Gelijk heb je dat je het aankleedkussen in het bedje legt, en anders op je eigen bed toch. Overal is wel een oplossing voor.
Ik kreeg net dezelfde sms van Snoop. Gadverdamme, dat het rotweer maar snel voorbij mag zijn hoor. Hoop dat alles goed is bij dr! *duim en knuff* Nou ik heb het goed geregeld. Ik hoefde alyssa alleen vanmorgen naar school te brengen, mijn schoonpapa haalde dr op en bracht er weer naar school en zometeen haalt mijn schoonmama haar weer op en brengt haar thuis. Morgenochtend brengen ze haar ook naar school en halen ze dr weer op voor me. Heerlijk!
hihi ja ik ben wispelturig. MAAR ik ga dus afkolven en dat krijgt ie. Ik laat hem wel aanleggen als ie geboren is en mocht dat bevallen (wat ik niet verwacht) dan ga ik daarmee door, maar anders gewoon kolven en krijgt ie uit flesje en combineren met fv (kunstvoeding). Wat fijn dat je mannetje je brengt en ophaalt, super!
afgolven...hahahaaa..ik voelde me al een koe als ik dat ga doen. Hahaha maarja wie weet komt het in golven. (flauwe ik) daarnet kwam een vriendin met de kleine. (2 maanden oud) Of ik haar wilde vasthouden. Janken dat ze deed die kleine. Aiiii paniek kwam op. (uiteindelijk bleek ze honger te hebben en tja bij mij komt niet de melk nog vandaan) Maar ik schrok wel van mijn reactie. Man....waar ben ik aan begonnen dacht ik.
trut kep t al veranderd hihi Whoehahahha ja altijd lullig he als een kind juist bij JOU gaat janken..ken dr alles van, dan denk je; maar ik deed niets! 8)
Hayy meiden! Nou ik ben dinsdag naar de vk geweest: Ze vond het ronduit belachelijk dat hij me zo de deur weer had uitgestuurd. Zelf een baarmoederhals kweekje is niet nodig, want als de bacterie in mn urine zit, zit het ook in de baarmoederhals. En is er dus kans voor besmetting naar die kleine. Dusss gaat alles gewoon volgens protocol: ik word medisch en moet bevallen aan een antibiotica infuus. Als die kleine geboren is moet hij 24-48uur blijven ter observatie. Vind het zeker niet leuk, maar ben aan de andere kant heel erg opgelucht dat ze er alles aan gaan doen om besmetting aan die kleine te vorkomen. Beter voorkomen dan genezen! Ik bedank ervoor dat ze zeggen"hadden we maar" en dat wij straks met een letterlijk doodziek knulletje zitten. Ook ben ik doorverwezen naar een andere gyn, die dat protocol heeft opgesteld in ons ziekenhuis, dus wat nou "daar doen wij niet aan in dit ziekenhuis". Het gaat allemaa goedkomen Verder nog steeds een lage bloeddruk, wat mijn duizeligheid verklaard. Buikpijn moet ik goed in de gaten houden, maar komt dus hoogstwaarschijnlijk door de bacterie. Verder is mijn 1ste (ik krijg er 2 ivm overstappen verzekering) kraampakket binnen, heb ik de blije doos opgehaald en die bij de kruitvat. Ook is de babykamer bijna af Gordijnen en rolgordijn hangt! Heb ik alles gewassen, de tas ingepakt, het enige is nu nog de definitieve naam en het geboorte kaartje. Maar verder kan hij komen, alsiee af is dan tenminste! @Snoop, heel erg veel sterkte zeg! Hoop dat het allemaal meevalt! @Kitty, hoe is het met jou nu? Ik kan me helemaal inleven in je zenuwen, een beetje tegoed zelfs...begin me nu ook af te vragen, kan ik het wel? Hoe moet dat allemaal? Gaat het wel goedkomen.. Ik weet dat het erbij hoort, maar word er knap onzeker van af en toe @sweetlake, haha, ik snap je reactie, maar weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jullie kleine. Ennuuh ook huilen hoort er (helaas bij) @Princess, haha goede tip! Allleen soms moeilijk in praktijk te brengen haha. Ik moet nu echt stoppen want moet zo naar therapie! Ik ga het weer proberen bij te houden!
Ha meiden, Heel even snel een ego-berichtje tussendoor, sorry! Heb hier echt een rotdag vandaag. Voel me alsof ik elk moment kan instorten. Ben echt óntzettend moe, down en voel me gewoon rot. Bah... Kom zo snel mogelijk weer terug als ik me beter voel! Sorry meiden... @Snoop: Heel veel sterkte meid, hoop dat alles goed is!
Wat verschrikkelijk dat Snoopy gevallen is! Ik duim dat alles goed is en goed dat ze even in het ziekenhuis blijft en dat ze goed op haar letten. Mamavanlukas, ik zie dat mijn berichtje "leef je uit" een beetje raar overkomt. Niet zo bedoeld hoor! Ik zat te denken, ik wou dat ik alles al kon gaan wassen, maar dat is niet zo logisch nu alles nog verhuisd moet worden, want dan kan ik straks opnieuw beginnen. Dat had ik er even bij moeten typen Esther inderdaad spannend als je weet dat de kleintjes ingeleid worden als dat nodig is. Het lijkt me wel een fijn idee als je steeds pijn hebt. Bleu wat leuk met die roze accenten! Wij zetten de kleine ook op onze slaapkamer, maar de commode staat dan in de babykamer. Maar wat jullie doen lijkt me ook wel handig. Princess bij mij vroeg de kraamzorg wel specifiek of ik een commode had staan, of een ander voorwerp van die afmetingen. (een tafel zou natuurlijk ook kunnen) Dus ik weet niet of dat problemen geeft voor jullie als je het aankleedkussen op een bed legt? Misschien kan je het beter even navragen? Maar een oplossing zal er altijd wel zijn denk ik. Ilona wat heerlijk dat jouw verlof al ingegaan is. Ik moet nog 4 weekjes aftellen. Kitty heerlijk dat het morgen ook geregeld is dat Alyssa wordt gebracht en opgehaald. Daarna is het lekker weekend en ik duim dat dit koude weer volgende week voorbij is (men zegt van wel...) Goed van je dat je gaat kolven! Sweetlake ik heb dat ook wel eens gehad hoor, soms heeft een kindje gewoon voeding of de moeder nodig. Wat wel leuk is is dat jij het straks andersom hebt, dat als iemand anders jouw kindje vasthoud het gaat huilen tot het weer bij jou is Romy dan is het inderdaad belachelijk dat die gyn jou niet beter heeft behandeld en geen ander protocol heeft. Gelukkig krijg je een andere gyn en gaat het helemaal goedkomen. Dat zal wel een opluchting voor je zijn. Naduah balen dat je een rotdag hebt. Sterkte! Net twee uurtjes gewerkt, alleen administratie, dus dat viel mee en het ging eigenlijk best goed. Al ben ik best moe, maar da's logisch toch. Ik heb tegenover mijn baas gedaan alsof er niks aan de hand is, hij deed hetzelfde wat ik wel fijn vond, anders weet ik niet hoe ik met hem om zou moeten gaan. En dan zie ik volgende week wel hoe het gesprek gaat.
romytamara> geen hb tekort of ijzer dus? Alleen lage bloeddruk. Dropje eten ***************************** BUDDY NIEUWS *********************************** snoopy is naar huis Ze zal wel vertellen hoe en wat want dat paste ook niet op mijn smsje. mamakitty> eet smakelijk *lacht heel hard! You know it meid!*
Thx meiden voor al jullie lieve woorden! Fietste dus vanmiddag uit mn werk naar huis, moest nog even wat in de brievenbus doen en dat was op een pleintje en hoewel het op straat niet echt glad meer is lag daar dus nog heel wat ijs en ik wilde al afstappen maar ging zo snel toen was ik dus al gevallen. Keihard met mn hoofd op de grond. Heb eigenlijk nog steeds nergens pijn maar dacht meteen aan de baby. Gelukkig niet op buik gevallen. Voor de zekerheid VK gebeld en moest langskomen, gevoeld en hartje geluisterd klonk prima en vertelde dat het een procedure was dat ze je 24 uur opnemen ivm prikkeling van de baarmoeder vanwege een harde klap wat dan weeen op kan wekken en evt. placentaloslating. Daar zat ik dus niet op te wachten Kon gelijk naar ZK dus even langs huis geweest om tas te pakken. Daar een echo gemaakt alles zag er goed uit en placenta ook kindje had inmiddels al flink bewogen ook. Voor de zekerheid nog een ctg gemaakt die was ook prima en ik mocht gelukkig naar huis. Ze zeiden in het ZH dat ze je vooral laten blijven wanneer je op je buik valt. Bij pijn of bloedverlies moet ik we contact opnemen maar dat is logisch natuurlijk. Pffff wat een avontuur zeg, van mij mag de lente gauw beginnen Thx buddy's voor het plaatsen! Sorry voor het lange verhaal haha zal vnv ff reageren als ik daar nog puf voor heb.
@snoopy: pfff...gelukkig dat alles oke is. Ook geen last van je hoofd? Da's het verradelijke met dit weer he. sommige plekken is de sneeuw zacht en kun je er wel doorheen. Maar soms is de sneeuw zo maar bevroren en stuit je opeens op een muurtje van ijs Hier vandaag de formulieren ingevuld. Vanaf volgende week gaan de kids op dinsdag en donderdag overblijven. En manlief offert z'n vrije maandagmorgen op om de kids dan te brengen. Dus blijven er nu 1 keer halen en 1 keer brengen op een dag voor mij over. Hopelijk kan m'n rug en schaambeen zich daar in vinden Heb trouwens vandaag het telefoontje gehad van de kraamzorg. Ze belde voor een telefonische afpraak voor morgen Lekker handig weer, bellen om een belafspraak te maken Affijn, morgen half tien dus telefonische intake kraamzorg. Ben al blij dat ze niet langskomen eigenlijk. Huis staat nog compleet op de kop laterrrrrr!
Hallo allemaal, Ik heb lang niet gereageerd maar wel altijd meegelezen. @ snoopy, gelukkig dat alles goed is, zo vervelend die gladheid, ik ben zelf ook al een paar keer bijna gevallen. Sorry, voor de rest kan ik even niet reageren op iedereen want ik moet nog gaan afwassen, mijn man is aan het werk, dus nu moet ik het alleen doen. Met mij gaat het trouwens goed, heb wel wat last van mijn dikke buik nu. In mijn album staat een nieuwe foto, gemaakt met kerstavond. Dikke knuffel voor jullie allemaal