Snoopy, fijn dat het nog zo goed is afgelopen. Hier gaat het nog steeds vreselijk. De koorts blijft, harde buiken komen en gaan. Demelza heeft echt last van de waterpokken, wordt gek van de jeuk. Wat is een wat ouder kindje wat ziek is dan makkelijker. Die kan beter aangeven wat er is. Ik hoop dat ik snel weer in rustiger vaarwater zit zodat ik weer kan meelezen.
Dancinglady ik vondt het berichtje niet raar overkomen hoor Ik las het echt zo van leef je lekker uit en ga lekker je gang met wassen
Inmiddels alweer heel wat weken verder en niet de kans gehad om mee te lezen Ik zie dat we inmiddels aan deel 2 zijn begonnen! Dat was ff teveel om allemaal bij te lezen, maar wou wel even laten horen hoe het hier in Duitsland gaat! Ik ben inmiddels 32 weken en 2 dagen zwanger (zal straks ff kijken of ik wat foto's kan plaatsen) en heb mijn kleine meisje twee keer op de pretecho in NL mogen zien! Het is hier razend druk geweest zo rond de feestdagen en met al dat sneeuw en nu is het dan eindelijk wat rustiger! Het gaat, buiten wat emotionele fases om, goed! Buukie groeit hard, baby-girl is druk en verder alleen wat kleine klachtjes! Nog 5 weken en dan ga ik weer naar het ziekenhuis om mijn baarmoedermond weer te ontbinden...Dat zal waarschijnlijk de tweede week van febr. zijn en dus rond mijn verjaardag! Heb ook het idee dat de kleine dan niet lang meer wil blijven zitten! Ze ligt met haar koppie lekker tegen mijn baarmoedermond te drukken, waardoor het lopen soms wat pijnlijk/lastig is! En tja het slapen is wat lastiger met een dikke buik die in de weg zit Ik krijg nu om de twee weken controles bij de gyn. Daar krijg ik nog steeds elke keer een echo, harttoon-meting, ctg en inwendige onderzoeken... Het wordt nu allemaal zo spannend! Ik ben inmiddels niet meer zo alleen als dat ik dacht dat het zou worden...Ben in het begin van mijn zwangerschap een jongen tegen gekomen en die is erg betrokken bij de zwangerschap! Hij heeft er bewust voor gekozen...Gezorgd voor stapels babykleding, mee naar controles en zal straks ook bij de bevalling zijn! Met hem deel ik alles, waaronder ook mijn angsten die ik veel heb gehad! Tja, erg leuk! Ik ben maar twee kilo aangekomen eigenlijk...Mijn buik is dik en mijn onderkin ook, maar de rest is maar magertjes terwijl ik toch wel vele beetjes eet, maar goed zolang de gyn niets zegt zal het wel goed zijn! Nou ik zal eens kijken of ik nog het een beetje bij kan komen met lezen en wat foto's kan plaatsen! Hopelijk gaat het allemaal goed met iedereen! Knuffel
pffff wat een gedoe he meis. Gelukkig alles goed. Had de zenuwen alweer. Ik ben stiekem wel blij dat ik neit dnaart zkh gegaan ben toen ik gevallen was, dan had ik me nog gekker gemaakt denk ik met echo's en ctg's. Anyway, NIET MEER FIETSEN JIJ! 8)
@Dancinglady, gelukkig maar een beetje administratie...mooi rustig aan doen! Ennuh die baas van jou merkt het nog wel @Romy, jee meid, das idd ineens helemaal anders dan he. Gelukkig was je vk er goed met dr verstand bij, zij wel En weet je nu waar je aan toe bent. Dan maar int zkh, als dat het beste is voor jou en beebje, doen!
Hier ook even snel een berichtje van deze kant vandaag. Het gaat nu redelijk goed met me, heb het ergste van de buikgriep gehad geloof ik en heb vandaag weer wat kunnen eten en binnen kunnen houden. Heb gelukkig ook bijna geen harde buiken meer gehad vandaag, dus ook dat zit wel goed. En de baby is vandaag drukker dan ooit lijkt het wel. En maar draaien en schoppen, heerlijk eigenlijk, maar zo nu en dan ook best wel vervelend. Ach ja, hoort erbij natuurlijk, dus probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Ik lees dat er al een paar maart-mama's zijn gevallen door de gladheid. Gelukkig is alles in orde met iedereen, daar ben ik blij om. Hopenlijk is de gladheid snel over en kunnen we allemaal weer veilig over straat. Zo, nu ga ik weer lekker op de bank liggen en tv kijken. De komende dagen ga ik nog even lekker rustig aan doen en daarna kijken we wel weer verder.
Pffff.... wat een gepriel zeg die babykleertjes strijken ik strijk de rompertjes mooi niet hoor, die zitten toch onder de kleertjes . Vraagje hè... welke rompertjes heb je nodig in maart? Ik heb inmiddels van alles wat: zonder mouw, korte mouw én lange mouw... @Ilona; nou, nou, jij (jullie ) zijn echt goed verwend zeg! Geniet lekker van je verlof @Blue; Succes met het geboortekaartje. @Romytamara; Gelukkig dat de vk je infectie wél serieus neemt! En idd, beter dat ze hem even in het zh houden ter observatie, ze kunnen niet voorzichtig genoeg zijn met jullie zoontje! @Naduah; hoop dat jij je snel beter voelt meid! @Dancinglady; gelukkig is het werken meegevallen goed dat jij je hebt kunnen inhouden tegenover je baas. Ik zal het idd maar eens met de kraamzorg bespreken en anders moeten we maar een goedkope commode op de kop tikken en in een andere kamer wegzetten @Snoopy; nou, dat was weer even schrikken zeg. Wel erg fijn dat ze jou en de kleine goed hebben onderzocht, hopelijk geen pijn of bloedverlies voor jou! Enne nu maar goed oppassen hoor met die gladheid... @Tezzz; good for you de kids vinden het vast niet erg om over te blijven en het ontlast jou enorm! @Noor; mooie buik meid @Janinev; gelukkig gaat het allemaal goed met jou! En wat fijn dat je een zo'n lieve vriend hebt, het is je gegund hoor. Enne prachtige buik meid @Lin80; gelukkig voel je je weer wat beter en idd, maar even lekker rustig aan doen de komende dagen!
SNoop gelukkig alles okee! Ik kom net terug van de echo en kindje lijkt erg op Denyce, dezelfde neus! Ze hebben zo te zien alle 3 hetzelfde mondje haha Hij woog nu ongeveer 1200 gram en schijn volgens deze echo weer een week achter te lopen whaha! Hij lag steeds met een armpje voor zn koppie en jaja dat deden de meiden ook toen en die werden beide zo geboren met t handje naast het hoofdje haha word nog wat!
Hoihoi, ben ik ook weer eens. Snoopy, las dat je gevallen was, wat een schrik zeg. Gelukkig was alles in orde. Romy, fijn dat je goed wordt gecontroleerd nu. Janinev, wat fijn dat je iemand hebt leren kennen die betrokken is. Bam, leuk zo'n echo. Grappig dat je al kunt zien op wie hij lijkt. Jee de eersten al met verlof! Ik vind het nu wel ineens snel gaan, haha. Vandaag 30 weken! Joepie! MOrgen naar ziekenhuis voor uitslag dagcurve bloedsuikers, ben benieuwd. Verder gaat alles prima. Wel flinke rugpijnen, maar dat hoort nu eenmaal bij me.
@Princess: thnx Tja...maart...als het sneeuwt, rompertjes met lange mouwen en als het al wat warmer wordt...korte mouwen. En als ze een dik truitje hebben...geen mouwen. Denk dat het goed is dat je van alles wat hebt
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 84 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 10 geheim: 8 :-# Afsprakenlijst: Januari 12 jan: Bloesem - vk, 12.30 uur 13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur 13 jan: Naduah - echo (placentalokalisatie), 14.20 uur 14 jan: Mamakitty - vk, 19.00 uur 14 jan: Miinicole - vk, 11.20 uur 15 jan: Dancinglady - vk, 17.40 uur 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 19 jan: Mama Van Lukas - vk 19 jan: Twigger - vk, 11 uur 19 jan: Romytamara - gyn, 13.30 uur 20 jan: Romytamara - 3d/4d echo, 19.00 uur 21 jan: Snoopy1983 - vk, 15.30 uur 22 jan: Sweetlakecity - vk, 8.00 uur 27 jan: Naduah - vk, 10.00 uur Februari 18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * Dreamerfly - Naduah - Princess81 * Acnaib - Twinnie * Mama Van Lukas - Annechien * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * meisje1988 - Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
Ik moest even kijken of er nieuws over je was en kijk nou.. Lekker thuis ! Pak lekker je rust meid. Ik ga ook m'n bedje in. Trusten..
haha, ja, dat is idd dan maar goed @Snoopy; nou meid, het is je vergeven hoor Na zo'n dag heb jij je rust wel verdiend! Hoop dat je lekker hebt geslapen en geen last meer hebt van je valpartij! @Hartewens; spannend, succes vandaag! @Bamjolan; wat grappig dat je nu al kon zien dat hij op je dochter lijkt Wat een leuke foto's (hihi, heb snel ff op je hyves gekeken ), superschattig met dat handje voor z'n oogje! Pffff, ik heb weer eens een slapeloze nacht (zonder reden) achter de rug, maar goed.... mij hoor je niet klagen als dit zo af en toe voorkomt, kan ik er best mee leven. Enige nadeel is dat ik nu weer hartstikke misselijk ben dacht dat we daar onderhand wel klaar mee waren. Merk iig wel dat vermoeidheid bij mij samen gaat met misselijkheid :-k Dus nu maar zorgen dat ik vannacht weer lekker slaap
Ha meiden! Maar weer even ego, sorry! Hier nog steeds niet echt toppie. Hoef wel nog maar 3 weekjes van 3 halve dagen te werken en dan verlof! Jeej! Gistermiddag heb ik de vk nog gebeld, omdat ik twee keer ben flauwgevallen en me niet zo goed voel. Mocht het vandaag nog zo zijn of erger worden, dan moest ik bellen. Ik voel me vandaag nog steeds niet goed, heb vannacht ook flink overgegeven en heb buikpijn (ben vannacht op mijn buik gevallen, val gewoonweg om), maar durf niet zo goed te bellen (voel me dan zo'n aansteller...), wat vinden jullie? Tot gauw!
Mogge, Zo, mijn schoonvader haalt alys zo op en brengt haar straks terug. Alys gaat met dr klas schaatsen! En moeders is weer bang...straks valt ze! Zie het al helemaal voor me.....oh zucht steun ween....ik ben echt overbezorgd.........word wat als ik er volgende maand 2 heb Vannacht niet zo best geslapen, moest er vaak uit om te plassen. En vaak kramp in mijn been, waar ik helemaal gek van word. Mja, dit weekend gaat Alys naar dr papa en kan ik 2 nachten een slaappil nemen dus dan moet het weer 2 nachten lukken...... @JanineV, wat goed om te horen (lezen) zeg, hebje ook een relatie met die jongen nu? Geweldig! @Lin80, doe jij nog maar ff rustig aan! @Bam, super joh die echo en dat ie zo op de meiden lijkt, hier dus ook, baby lijkt echt zo erg op alyssa... geweldig! @Princess, hmmm jammer van zo'n nacht Hopelijk vannacht beter! Ennuh zo jew hebt van alles wat (rompertjes) dus dat gaat wel goedkomen denk ik, ligt aan het weer (warmte) wat je dr aan gaat trekken straks. @Naduah, je bent geen aansteller, als je je niet goed voelt of je twijfelt ergens over, dan bel je! Daar zijn ze voor, daar worden ze ook voor betaald! Het is hun werk. Ik viel in mijn vorige zwangerschap ook erg veel flauw, op de fiets, in een winkelcentrum (en dan tig mensen hysterisch om je heen)......niet leuk. Hebben ze je ijzer al gecheckt? Neem aan van wel..... @All, fijne dag! x
Goedemorgen meiden! Wat een week zeg, het werken valt me echt zwaar. Halve dagen werken en s middags echt een paar uur naar bed. En s avonds weer vroeg er in. Gelukkig is het vrijdag.... @ Mamakitty: erg he die kramp? Ik heb er ook regelmatig last van, dan weet je echt niet hoe je het hebt. Hopelijk slaap je de komende nachten goed! @ Naduah: ook aan het aftellen tot je verlof. Hier nog eentje haha! xxxxxx