Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    :cry: middeltje heeft niet geholpen... vind het zo erg...net ff flink lopen janken... baal er zo van...
    Morgen uit frustatie maar allemaal nieuwe kleertjes kopen..
    Maarja... de dingen die we hebben gehad....
    Vind dit echt zo erg...

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

romytamara: kan je ze niet creme verven dan en dan evt. alleen de dingen die je heb gehad?
    Vind het zo erg voor je..

meiden dank jullie wel voor de felicitatie's
    Ik ga even lekker douchen en daarna een film kijken die manlief voor mij gedownload heeft..

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Meiden, misschien zegt jullie dit iets of hebben jullie er wel eens over gehoord:

In 2004 hebben ze mijn galblaas verwijderd met 25 weken zwangerschap.
    Dus kon niet via een kijkoperatie via de navel wat ze tegenwoordig meestal doen, maar een flinke mega jaap op mijn bovenbuik rechts.
    Nu ben ik 29 weken zwanger en ik voel de kleine al een aantal weken helemaal bovenin....en sinds een paar dagen doet dat litteken me enorm veel pijn, voelt het ijskoud en voelt het alsof het verdoofd is.
    Niet fijn dus.
    Ik voel daar ook een heuveltje zeg maar....een heuveltje zo lang als het litteken en daarop ligt het litteken dan.
    Daarnaast voel ik nog een vreemd soort bobbel...?
    Het voelt echt heel naar aan.
    Toen ik er straks op drukte werd ik helemaal naar, en licht in mijn hoofd, moest echt gaan liggen op de bank, was gewoon bang dat ik van mijn stokje zou gaan.....

@Sweet, zoals ik je al zei ben ik blij dat je naar huis gegaan bent. Neem morgen alle rust en overmorgen proberen, wil het niet, dan om 13:00 weer naar huis!

@Romy, ah nee he...mutsje! Je moet je was wel checken he ;) Maar dit is gewoon kl*te DIKKE KNUFF!
    Weet helaas geen wondermiddel....misschien in water met citroen?

@Mimi, graag gedaan meid ;)
    Blij dat alles goed was bij de vk!

@Snoop, haha zit je weer met je choco meis!?
    Ben bang dat er geen wondermiddelen bestaan voor dat lichaam van mij. Wil wel een nieuwe kopen! ;)
    Hoe voel jij je?

@Fairy, gele vla! ;)

@Mommy2be, op marktplaats moet je niet gaan bieden, maar de aanbieder een mail sturen met wat jij ervoor wilt geven en dan vragen of ze accoord gaan. Meestal heb je het dan voor die prijs en hoef je niet te concurreren met anderen en gaat de prijs voor jou niet omhoog ;) Zo doe ik het altijd.
    Gaat bij jou dus ook niet helemaal lekker lees ik....sterkte meis!
    Haha ja je bent 19 he, jonge blom! ;) Ah, ik word morgen 30 joh....heb al een kind op de basisschool en nr 2 on the way, ik voel me juist weer ff oud.....geniet maar lekker van je jonge jaartjes meid, lekker jong moeder!
    Je kindje nu al eigenwijs.....dat word wat ;)

@Daphne, fijn dat alles weer goed was! Dat horen we graag! Lekker bijna vakantie meid! Alyssa ook volgende week 2 weken, heerlijk! Heb ik dr lekker voor mezelf en vriendlief heeft ook vakantie trouwens, dus leuk!
    Suc6 met de boom!

@Dancinglady, morgen bezichtiging? Oh ik ga KEIHARD duimen! Zou een geweldig kerstcadeau zijn voor jullie!

@Acnaib, hihi een halve kerstboom....ah..wel uniek! ;)
    Door je knietjes he met tillen, denk dr om!
    Wat heerlijk dat je zo lekker hulp hebt!

@Twigger, doen ze dat nog bij jou? Whahaha nou hier komen ze er niet in voor mijn bevalling! Ben niet hulpbehoevend en heb al een kleine, dus ze kunnen me wat! Daarbij heb ik ook geen controle gehad toen ik voort eerst zwanger was.

@Miekie26, suc6 morgen met je bekken en have fun bij de pretecho!

Fijne avond allemaal, ik ga genieten van mijn laatste avondje als twintiger ;)

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Dancinglady; joepie! De sleutel op de 29e al :D kan je (of je man :p) nog lekker flink gaan klussen voor de kleine komt!

@Mamavansimon; Wat een schattige foto's :D Succes bij de fysio!

@Mimi; Gefeliciteerd!! Wat leuk, weer een jongen erbij :D En fijn dat alles weer goed was bij de vk!

@Sweetlakecity; *dikke knuffel* vervelend dat je nog steeds niet lekker bent... Toch nog maar ff rustig aan blijven doen dan hè...

@Romytamara; ohw, balen meid :evil: ik zou er ook echt ziek van zijn als alles verkleurd was :( Hoop dat je nog iets kan redden door het te verven zoals hier geopperd werd...

@Snoopy; ja hoor, m'n oliebadje heeft goed geholpen denk, mss vanaf nu maar 3 x per dag gaan smeren? :)

@Fairy11; Knap hoor dat je het voor je kan houden :D Succes met je maag!

@Mommy2be; Oefenweeën? Nooooit van gehoord, wist niet dat dit bestond. Wat voel je dan als ik vragen mag? Hopelijk voel je je snel weer beter :D Enne je bent niet de enige tienermoeder bij de maartmama's hoor, Miinicole is ook 19 ;)

@Daphne; fijn dat alles goed was bij de vk!

@acnaib; hahaha een half verlichte kerstboom :D Foto! :D nee, ik zou het ook zeker zo laten, pfff zie er nu alweer tegenop om die rottige lampjes eruit te halen ;)

@Mieke; succes bij de fysio morgen. Enne heel veel plezier bij de pretecho :D Wel foto's komen showen hè :p

@Mamakitty; :( vind het maar akelig klinken hoor... een 'heuveltje'? Geen idee, ik zou echt ff bellen met een arts ofzo als je er onpasselijk van wordt :(

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

mamakitty: Ik heb dus ook last van mijn galblaas en ook een bult, rechtsonder mijn borst zeg maar, duwen doet een beetje zeer als ik niet geod gegeten heb. Ik heb irritatie of gal stenen..

Maar die van jou is er al uit? dus waar komt die bult vandaan ik dacht dat het mijn galblaas is?even naar de dokter als je er zo'n last van blijft houden...

mijn litteken van mijn blindedarm operatie doet als dat stuk buik opgerekt wordt ook heel erg zeer en nu met de kou ook constant, schijnt vrij normaal te wezen bij kou en littekens.

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    wij ook een klein boompje dit jaar, hoe gaat die hier dames. Hier alles rustig. Vandaag grote schoonmaak gehouden, heerlijk alles lekker fris.

7. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    meiden het gaat niet goed, ccontinu harde buiken en weer weg en dat word steeds erger...
    de vk gebeld en moet nu naar t ziekenhuis..
    hou jullie op de hoogte..

8. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Romytamara, ik duim voor je dat t niets is! sterkte..

Mamakitty, ik zou t ff laten nakijken door je huisarts..kan komen omdat je litteken op spanning staat of een breukje.. Zoveel pijn lijkt me nie goed.

Mimi, Gefeliciteerd een jongen!

Dancinglady, gefeliciteerd met de sleutel! Kunnen jullie daar beginnen met de babykamer!

Voor iedereen die zich nie lekker voelt een dikke knuff

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mommy2be, gaat dus ook allemaal niet erg lekker bij jou? Hoop dat je je gauw wat beter voelt!

@sweet, was niet op msn maar zag wat je had getypt :D nee was geen spugend kind maar heel erg hoesten en koort wel zielig voor dr :( hoop dat ze gauw beter is!

@daphne, fijn dat alles goed was bij de vk! Jij ook vakantie, hier ook ben vanaf 22 december vrij tot 5 januari, hoef alleen 2 januari te werken heerlijk :D

@romytamara, he bah wat kl*te meid van de kleertjes :( Wel goed plan om nieuwe te gaan kopen morgen daarna zul je je vast beter voelen.
    Is echt alles verpest of kunnen sommige kleren ook wel met een ander kleurtje?

@dancinglady,dat zou helemaal geweldig zijn zeg! Ik duim voor jullie ;) thx voor je kerstkaart!

@acnaib, wat een lieve mama heb jij ;) Geniet lekker van je roze wolk!

@mieke26, ik hoop dat de therapie helpt! Veel plezier morgen met de pretecho ;)

@mamakitty, ja daar heb ik weleens over gehoord, een oud litteken kan bij groeien pijn geven. Maar wat die andere bobbel is? geen idee anders ff naar de HA als het aanhoudt. Ik voel me nog hetzelfde en hoop dat het morgen beter gaat als ik een nachtje beter slaap, thx lief dat je het vraagt ;) Geniet van je laatste twintiger avond! :D

@princess, mooi dat je badje geholpen heeft! :D En ja dan maar 3 x smeren toch hihi

@mieke1981,lekker hoor grote schoonmaak! Ook al nesteldrang? of was het gewoon heel hard nodig ;)

Zal de lijst er nog ff opzetten en dan ga ik lekker mn bedje opzoeken en hopen dat ik me morgen beter voel.
    Trusten allemaal!

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    ohjee meis hou je ons op de hoogte? Heb je een buddy?
    Knuf!

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 81 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 6 :-#

Afsprakenlijst:

december
    16 dec: romytamara - vk
    16 dec: Luanti - pretecho
    16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur
    16 dec: Mommy2be - gyn, 17.00 uur
    17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur
    18 dec: Dancinglady - vk, 19.40 uur
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur
    19 dec: jvd - 3d echo
    22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur
    23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur
    24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur
    24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur
    24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur
    24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur
    30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur

Januari
    02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur
    02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur
    07 jan: mimi83 - vk, 20.00 uur
    08 jan: majo - gyn
    13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    22 jan: Bloesem - vk, 10 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer...

16 dec: romytamara - vk
    16 dec: Luanti - pretecho
    16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur
    16 dec: Mommy2be - gyn, 17.00 uur

romytamara duim nu nog ff voor je en hoop dat alles goed is! Zoja veel
    plezier morgen bij de vk!

Luanti, veel plezier met de pretecho!
    Miekie26, je had het idd niet doorgegeven maar jij dus ook veel plezier met de pretecho!
    MamaVanSimon en Mommy2be, suc6 bij de gyn en veel plezier!

13. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Hey meiden,

Weer een berichtje van mij. Weet niet meer wie het vroeg maar mij man is gelukkig niet vaak weg maar ja als hij dat eens weg moet vind ik dat vrij lastig. Woensdag moet hij weer een nacht,dag,nacht weg en dan hopelijk tot na de bevalling niet meer!

Ons kindje is weer erg druk en aanwezig. Heel het weekend was het aanwezig en aan het bewegen. Vandaag was een rustig dagje en sliep hij/zij erg veel. Wel heb ik telkens flinke harde bobbels die echt "uitpuilen" zo lief om te voelen.

Vandaag bloed wezen prikken voor ijzer en hoop dat dit nu echt de laatste keer was want heb er telkens erg veel last van (of telkens een prikster die minder fijn prikt)

Heb enkele malen per dag een stekend, drukkende gevoel van onder. Maar wat dit nu kan zijn indalen is een beetje vroeg toch? 22 december ga ik weer naar de verloskundige en dan maar even vragen weet het ook niet zo goed maar lekker is anders.

Groetjes
    Ilona

14. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

@MamaKitty: Ja echt wel,ben er echt blij mee :D!
    Ja gaat zo ontzettend snel hé :).

Lastig dat je zoveel pijn aan je litteken hebt,zou je er niet even mee naar de huisarts gaan?

@Sweetlakecity: Lekker gaan genieten morgen bij de schoonheidspecialiste :)!

@romytamara: Echt balen voor je dat al de babykleertjes verkleurd zijn,en dat het middeltje niet heeft geholpen :(!
    Sterkte in het ziekenhuis,hoop dat het niks ernstigs is!

@mimi83: Fijn dat alles verder goed was met jou en je kleine ventje :)!

@Snoopy1983: Ja inderdaad heel fijn :)!
    Hoe gaat het met jou?

@Mommy2be: Sterkte en doe rustig aan!

@Daphne1980: Fijn dat alles goed was bij de vk :)!

@Dancinglady: Fijn dat er morgen iemand komt om jullie huis te bezichtigen,hoop op een goede afloop voor jullie!

@acnaib: Fijn dat je vader en moeder je zo goed helpen :)!

@Miekie26: Balen dat je s'nachts zoveel pijn hebt,hoop dat de therapie helpt!
    Veel plezier morgen bij de pretecho :)!

Heb zoveel mogelijk op iedereen geprobeerd te reageren.
    Heb zelf ook continue harde buiken maar dat is bijna elke avond zo en volgens de Echoscopiste hoort dat erbij tenzij het blijft komen dan moest ik bellen.
    Ik ga dus ook lekker nu mijn bed opzoeken en hoop dat het dan wegtrekt!

Allemaal een fijne avond verder en slaap lekker voor straks!

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik hoop zo dat er niets ernstigs is met romytamara, en ik hoop dat die harde buiken van haar door de stress (lees baykleertjes verkleurd) komen...

zucht, sterkte hoor RomyTamara!

16. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hallo allemaal! Hoe gaat het hier?
    Er is al weer flink awt afgekletst!
    Ik ga zo even een nieuwe foto in het album zetten! Hoop dat het lukt anders zet ik hem op de beebiesite! Kunnen jullie even spieken!
    Hebben jullie soms ook last van je buik als je ligt? Ik krijg dan zo een raar gevoel..... Soms een beetje steken en soms gewoon en srukkend gevoel,.... erg vervelend! vrijdag hebben wij de 3d echo! Spannend! Ben benieuwd of alles goed is en of ons meisje que groei goed is... ik hoop het zo!
    Nog maar 11 weekjes!
    Het gaat toch best snel he!

xx

17. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    ze staan op de beebiesite!Mijn vriend heeft ef met de camera geoefend! hihi

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @ilona85, leuk dat jullie kindje zo aanwezig is! En idd maar even aan de VK vragen zou best kunnen dat je kindje ergens tegenaan drukt hoor volgens mij.

@jvd, ben benieuwd naar de foto :D Ik slaap niet op mijn buik maar kan me voorstellen dat dat niet even lekker meer ligt en misschien ook niet voor het kindje. Leuk hoor 3d echo! Heb even gespiekt wat een mooie fotos zeg!

Heb trouwens foto bij de kerstboom op de site gezet! ;)

Ga nu echt slapen trusten!

19. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Jeetje meis, ik schrik ervan :( Hoop dat je snel komt melden dat alles goed is! Ik duim voor je dat alles goed is!

20. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Meid wat vervelend, ik denk aan je en duim voor je.
    Ik hoooooooooop dat alles goed is zeg!

Verder, ik ben er niet aan toegekomen te reageren verder. Sinds zaterdagochtend druk geweest (wel rustpauzes genomen!) en nu moe, hoe kan het ook ;)

Voor wie een afspraak heeft morgen: veel plezier en/of suc6!

Morgenavond hoop ik weer in volle reactie aanwezig te zijn!

Deel Deze Pagina