Verhuizing gaat niet door?! Wat vreemd allemaal. Nou ja... Snoopy met mij gaat het redelijk. Vandaag heb ik even een mindere dag, dus maar goed dat ik lekker kan uitrusten nu
Halloootjes, Hier is de stand 1 met koorts en 1 met een mank been.... Heb net even heerlijk geslapen met de jongste, kan nog wel een paar uur Vannacht er ook een paar keer uitgeweest om bij de jongste te gaan kijken, binnen 1 maand voor een 2de keer koorts Verder heb ik alle babykleding / luiers / washandjes en watalnognietmeer uitgewassen en gestreken en even voor de nood in een grote "overloopkast" neergelegd. De babykamer komt namelijk a.s. dinsdag en dan kan ik alles met 1 beweging naar de babykamer verleggen. De box staat hier ook al een tijdje in de kamer, de wieg is klaar en staat op onze slaapkamer we hebben gister de kamer van de oudste "uitgemest" Dus de bovenverdieping is geruimd inclusief de zolder... (denk aan 5 slaapkamers , 2 overlopen en 1 badkamer) Hoe bedoel je nesteldrang A.s. zaterdag komen mijn zusje en haar gezin een dag (wonen 300km verder op) Dus ook dat is erg leuk, ik hoop dan de babykamer ook helemaal klaar te hebben Want de volgende keer dat ze langskomen zal de kleine er al zijn. Mamakitty, leuk boxkleed hoor! Wij hebben er 1 met "Aap noot mies" Maar wel hetzelfde woezel en pip speeltje Enne wat voor quinny is het? de Speedi SX? Voor de dames die ziek zijn... Eet maar lekker (virtueel) op! Ik ga nu koken wat manlief komt zo terug uit zijn werk....
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 84 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 10 geheim: 8 :-# Afsprakenlijst: Januari 12 jan: Bloesem - vk, 12.30 uur 13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur 13 jan: Naduah - echo (placentalokalisatie), 14.20 uur 14 jan: Mamakitty - vk, 19.00 uur 14 jan: Miinicole - vk, 11.20 uur 15 jan: Dancinglady - vk, 17.40 uur 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 19 jan: Mama Van Lukas - vk 19 jan: Twigger - vk, 11 uur 19 jan: Romytamara - gyn, 13.30 uur 20 jan: Romytamara - 3d/4d echo, 19.00 uur 21 jan: Snoopy1983 - vk, 15.30 uur 21 jan: bleu - vk, 9.30 uur 22 jan: Sweetlakecity - vk, 8.00 uur 27 jan: Naduah - vk, 10.00 uur Februari 18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * Dreamerfly - Naduah - Princess81 * Acnaib - Twinnie * Mama Van Lukas - Annechien * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * meisje1988 - Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer... 12 jan: Bloesem - vk, 12.30 uur Bloesem veel plezier bij de vk!
Beste buik dancinglady. En je zwangerschapsstreep is goed te zien, loopt mooi door boven je navel! Mamakitty, gezellig weer zo'n box in de kamer. En je quinny ziet er ook uit als een heerlijk slaapplekje voor ukkie. En bedankt voor het fruit uit de fruitmand. De ziekenboeg kan de vitamines goed gebruiken om verder aan te sterken. Het gaat met Demelza en met mij gelukkig alweer een stuk beter. Vandaag verder geknutseld aan het geboortkaartje en het is zo goed als klaar. Alleen de foto's er straks nog in. Ik ga in ieder geval vast een proefdruk aanvragen. Tot zo ver de update, morgen weer een dag. Liefs!
Ha meiden Gelukkig maar dat jullie ook harde buiken hebben, stelt me gerust haha 42 weken? Aaahh dat hoop ik niet whaha Leuke foto's Mamakitty! Ik zal morgen weer eens een buikfoto maken ahha
Dag meiden, Ik kom hier even spieken. Hoe is het met iedereen? Met mij gaat het wel. Ik kan het redelijk verwerken. Gelukkig ben ik vaker blij dan verdrietig. Met sommige momenten heb ik het wel moeilijk, maar dat zal ook wel blijven voorlopig. Ik ben inmiddels terug bij de gyn geweest voor de nacontroles. Ze hebben bij mijn bloedonderzoek en kweekjes niets kunnen vinden. Ook van het kweekje van de navelstreng van Robin*ook niet. Ik schijn wel een infectie gehad te hebben na het breke van de vliezen, maar gelukkig geen ernstige.... Ik ben 21 dec weer ongi geweest. Althans, dat denk ik. Na de bevaling heb ik wel gevloeid, maar niet zo heel veel. De laaste week had ik nagenoeg niks meer. Toen we een weekje in Mexico waren ben ik dus 21 dec weer geworden. Was alleen niet zo veel als normaal en had ook bijna geen buikpijn (nu ben ik normaal ook nooit zo veel ongi), en het duurde maar iets van 3 dagen.... 5/1 had ik de laatste controle in het z'huis, en met een inwendige echo heb ik me ei gezien! Nu is het zo, dat als ik van 21 dec uit ga, ik eigenlijk 4/1 mij ei sprong zou hebben..... Nu heb ik mijn ei dus 5/1 gezien. Heb ook ovulatietesten gebruikt ( vanaf 2/1 ) maar tot een paar dagen gelden niet 1 x positief geweest! Nu heb ik gister wat bloedverlies gehad. Bruin/rood. s avonds was het alweer weg. heb wel wat menstruatiepijn. Maar vandaag ook geen bruin/rood meer te zien... Ik hou 17/1 als mijn NOD aan (dat zou dan 28 dagen na 21 dec zijn). Als de ongi dan nog steeds niet is doorgezet, waag ik een testje Misschien test ik stiekem al eerder op woensdag 14/1 (mijn 25ste dag), dit omdat ik toen zwanger was van Robin* ik ook op mijn 25ste dag getest had.... Nu maak ik me alleen de kop gek: zou het innestelingsbloed geweest zijn? of bloed van mijn (verlate?) eisprong? En waaro heb ik dan geen positive ovulatie testen gehad? Nou ja, ik zie wel.Maar niet te veel hopen. Maar dat doe ik stiekem toch. Jullie begrijpen me wel he? PS: Ik had een berichtje bij de andere maart-mama's gezet om jullie te bedanken voor de mooie vlinderplant. Vind hem echt GEWELDIG! Ik was even kwijt dat er 2 maart-mama pagina's waren.... Sorry Ik ga dit berichtje ook even daarop zetten. Ik hou "onze" site in de gaten, hoe het met iedereen gaat. ben benieuwd waneer de eerste zich over een paar weken gaat melden. Hopelijk volg ik ook met goed nieuws Liefs, Wendy
@Florida, Goed weer wat van je te horen meid! Vind het heel knap hoe jullie hiermee omgaan (neem regelmatig een kijkje op jullie mooie vlindersite) Ik ben blij dat jullie ook weer positief zijn wat betreft de toekomst en wat zou het een mooi begin zijn van 2009 een broertje of een zusje voor Robin* Was je bij Robin* eigenlijk snel zwanger geraakt? Ik duim voor jullie dat het snel raak mag zijn en dan zal Robin* altijd over haar broertje of zusje waken. Fijn dat je af en toe hier nog wat plaatst! Liefs snoopy
@snoopy1983: ik was bij Robin* binnen 3 maanden zwanger. "ze" zeggen dat je super vruchtbaar schijnt te zijn na een bevalling. Laten we dat hopen. Weet niet of het waar is hoor
Hallo meiden! Even een snel vraagje tussendoor. Hebben jullie ook zo last van polsen, enkels e.d. Die doen mij zo zeer, schijnt te komen omdat het bindweefsel ook daar weker wordt... Pfff word gewoon wakker van de pijn... xxx
Mogge. 33 weken! Misschien over 5,5 weken ligt de kleine in mijn armen! Oh wat word het spannend.... Vannacht enorme steken onderin gehad, heel de nacht, kep er wakker van gelegen, best pijnlijke steken en vanmorgen lijkt mijn buik weer gezakt.....zou die zich klaarmaken voor zijn shoot? Straks dient ie zich nog eerder aan whoehahaha...sta je op de planning voor een inleiding, komt ie eerder...grrrrr Anyway.....gister ziekenhuistas voor baby ingepakt, kleertjes, rompertjes, mutsjes, sokjes, jasje, etc, the whole enchilada erin. Nu de mijne nog klaarmaken. Verder schilderijen opgehangen in babykamer (zal straks ff foto maken en laten zien, is zooo leuk!), 1 plankje geschilderd die nog niet blauw was, babykamer opgeruimd en ik was kapot! Gisteraaf kwam dochterlief terug van weekendje naar dr vader..... Nou....ze keek al niet te blij en zag er witjes uit, mijn ex zegt; ja ze voelt zich niet zo lekker, wou niet eten, kijk zo maar even of ze wat wil eten ofzo joh. Dus wij naar binnen, mijn vriend ging ff eten halen voor ons en ik zat op de bank met dr. Ineens zie ik die oogjes waterig worden.....dus ik vraag of het wel goed gaat. Begint ze me toch te janken! Nou ik werd er helemaal naar van. Ik voelde aan dr hoofd, heet! Dus ik haal de th.meter. Zij nog meer janken. Ik meteren (zo noemt ze dat) en ze had dus koorts! Meteen zetpilletje gegeven. Arm kind! En dan zegt dr vader; ze voelt zich niet zo lekker. GVD! Ze had gewoon koorts! Dat had hij mij horen te vertellen! Ze zei dat ze zich heel de dag al niet lekker voelde. Fijn weer. Ik ga hem straks bellen! Anyway....kep dr vandaag thuis gehouden en ze ligt nu nog in dr bedje. Arm schaapie... @Fairy, het is de quinny buzz 3 black combi, deze: (maar wij hebben een andere maxi cosi, de papillon) @Bloesem, suc6 bij de vk @Twinnie, Princess heeft daar ook erg last van, lees maar eens terug. @Dancinglady, wow wat ben je weer gegroeid meid, super! @Evelieveling, gefeli met de 33 weken! @Snoop, gefeli met de 33 weken! @Klaver en Radna (en ik vergeet vast wel iemand sorry!) ook gefeli met de 33 weken! @Bam, thanx! Harde buiken heb ik de laatste tijd niet, maar wel ontzettende steken onderin....en mijn buik zakt enorm, dus denk dat de kleine erg bezig is daarbinnen...die wil vast klaarliggen ofzo @Florida, meid wat ontzettend moedig van je om hier steeds weer een update te geven! Petje af en dikke knuff! Wat goed dat je weer bezig bent voor een broertje of zusje voor Robin*! Hoop dat het snel mag lukken! WB dat bloedverlies, dat KAN een innestellingsbloeding zijn, maar ja, meer vrouwen hebben het niet als wel, dus zou daar geen hoop op vestigen persoonlijk. Wel spannend zeg! Hoop dat je posi test, wel laten weten he! Super vruchtbaar na een bevalling? Hmmm geldt dat na 4,5 jaar nog steeds hihi, want ik ben deze keer in 1x zwanger geraakt @All, fijne dag. En wat een gedoe met die verhuizing zeg...wel...niet...wel....niet...wel...weer niet......damn!
he meiden, de laptop is er weer mee gekapt , dus ik ben hier niet zoveel te vinden, Het gaat gewoon niet meer op de stoel zitten.. fijne dag allemaal en denk om jullie zelf..
Nou...ze is er net uit en heeft nog steeds koorts....shitzooi. Nu ja, joggingpakje aangetrokken en madame ligt nu op de bank schooltv te kijken...je moet wat....hoop dat ze wat gaat drinken en eten. @Mimi, jullie ook al zo'n gekl**i met de laptop? Wij met de pc van mijn vriend.....nu staat mijn pc er weer maar daarmee kan ik niet downloaden en dvd's branden. De oude pc kan niet meer gemaakt worden, dus moet een nieuwe voor komen, maar we hebben nogal wat eisen, dus moeten eerst ff goed research doen....
Morgen! 30 Weken JOEHOE! Florida wat leuk om je nog te lezen, ik wens jullie alle goeds en hoop gauw dat jullie een broertje of zusje mogen verwelkomen voor Robin*! Hier ook weer last van mn buik, maar t zal er allemaal wel bij horen haha
Goedemorgen meiden Nou de babykamer begint al ergens op te lijken hoor De meubels staan in elkaar en er is al 1 wand geverfd. Foto's volgen als de kamer klaar is Gisteren ook eindelijk de kinderwagen in elkaar gezet, leuk Zo onvoorstelbaar dat mijn kleine meissie daar strakkies lekker in ligt! @Mamakitty; mooie box en wagen meid Ben benieuwd naar de schilderijtjes. Nu is alles klaar voor de komst van jullie kleine man hè? Beterschap met Alyssa! @Snoopy; ja, ga ik idd ook doen, ga volgende week weer naar Nl en dan maar ff naar de ha geloof niet dat ze er veel aan kunnen doen, maar dan weet ik iig wát het is... En heb je beter geslapen vannacht? @Dancinglady; Moooooie buik meid! Is flink gegroeid in vergelijking met de kerstfoto @Florida; wat moedig dat je hier nog steeds komt kijken! Echt knap dat je er zo goed mee om kan gaan. Ik kijk ook nog regelmatig op Robin* haar site, vind jouw dagboek zo mooi geschreven. Meid, ik hoop echt dat het gelijk raak is voor jullie [-o< Succes! @Twinnie; zoals Mamakitty al zei, ik heb ook erg veel last van mijn polsen en mijn vingers. Ik word wakker vd pijn als ik mijn deken vastpak Enkels daarentegen heb ik geen last van.
Hoi Princess, heb ik dat gemist van jou... Ja het doet zo'n zeer he? Ik had het ook nog nooit bij iemand gehoord en de fysio vertelde het mij. Maar 'grappig' om te lezen dat jij hier ook last van hebt. Ik heb het ook s nachts idd, dan leg ik mijn hand dubbel onder het kussen en dat doet zo'n zeer. Eerst had ik het alleen s nachts maar nu ook vaker overdag. Leuk dat je met de babykamer bezig bent! Hoi Mamakitty, alweer 33 weken! Spannend he? xxx
@Twinnie, zeker spannend! Ik zenuw me kapot @all, de foto's van schilderijtjes staan op ons andere forum, daar ist makkelijker plaatsen. In fotohoekje.